tekrar selamlar.
önceki mesajımda fotosunu koyduğum makineyi 2 gün sonra aldım..
lastikleri 2008/30. hafta üretimi pirelli. yanlarda küçük çatlaklar oluşmuş bu yüzden değiştirmeyi düşünüyorum.
denizlide önerebileceğiniz marka/satıcı var mı?
tekrar selamlar.
önceki mesajımda fotosunu koyduğum makineyi 2 gün sonra aldım..
lastikleri 2008/30. hafta üretimi pirelli. yanlarda küçük çatlaklar oluşmuş bu yüzden değiştirmeyi düşünüyorum.
denizlide önerebileceğiniz marka/satıcı var mı?
VN 800 sahibiyim bu motor hakkında birazda tecrübe sahibiyim. 95 ve 98 olmak üzere 2 farklı kasasınada bindim. yardımlarınızı almak ve faydalı olabileceğim konuları paylaşmaktan memnun olurum.
Saygılarımla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:13 ----------
Arka Süspansiyonunu biraz sertleştirmen gerek bu motoruna hem birazdaha yüksek kalması için fırsat verecektir hemde tümseklerde biraz daha pay kalacaktır. ayrıca VN 800'ün alt kısmı yere yakındır. karteri yırtılan çok VN gördüm. Kopan parçayı kaynaklıyolar ve sorunda çıkarmıyor. ama bana sorarsan ben kendiminkine karter muhafaza yaptırdım. kaldırımlardan hoplayıp zıplamadıkça sorun olmuyor. yaptırmak istersen fotolarıda koyabilirim.
::evil:: Samur is Back Again... ::evil::
Kawasaki VN 800A '95 Custom
Kawasaki VN 800A '98 Classic
Merhaba,
Aramıza hoş geldiniz. Ben de motorumu İzmir Gaziemir'den almıştım. Bu forum pek aktif değil. Ancak yine de önemli hususları paylaşmakta yarar var.
@tozlukçu
Benim de dönüşlerde sürtüyor yan ayak. Fazla önemsemiyorum. Tümseklere dikkatli girmekte fayda var. Benim karterden ziyade arka süspansiyon kolu değiyor. Amortisörü sertleştirebiliyoruz bu makinada ancak yükseltmek için 'bone' denilen parçaların değişmesi gerekli diye düşünüyorum.
Bu arada Bayramda yaptığım geziden bir foto;
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
şu gidon ve raiser ile ilgili bana yardımcı olabilirmisin. customlarını gördüm hoş... ben daha çok bobber tarzı motorları seviyorum. o yüzden tam değil ama yarım çaylak gidon ve 15 cm raiser işimi görecek benim sanırım.
::evil:: Samur is Back Again... ::evil::
Kawasaki VN 800A '95 Custom
Kawasaki VN 800A '98 Classic
Riser imalatı yapmıyorum maalesef. Ancak elimde 30 ve 40 cm olmak üzere ape hanger gidon ve 90 cm boyunda DragBar mevcut. Hepsi kendi imalatım. VN serisinde DragBar çok hoş duruyor aslında. Bana göre Riser yaptırmana gerek yok. Kendi riserının altına uzatma yapabilirim. bw_gebze@windowslive.com ekle beni konuşalım.
Sağlıcakla
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
KOLAY GELSİN ARKADAŞLAR.BENDE 1 AY EVVEL SİYAH RENK VN 800 ALARAK ARANIZA KATILDIM.İSTANBULDAN VN 800 KULLANICILARI VARSA , TOPLU GEZİ ORGANİZASYON YAPARAK GÖRÜŞELİM.PAYLAŞIMLARINIZI BEKLİYORUM.SELAMLAR HERKESE DOSTLAR
Arkadaş lar herkeze selam olsun,bende geçen yıldan beri 98 model vn 800 kullanıcısıyım, bu sayfayı daha aktif yapmak gerekiyor ,saygılar..
iyi günler arkadaslar bende bir vn800 kullanıcısıyım ve ankaradayım.
arkadaşlar merhaba
motorum VN 800 soğukken vites ayırmıyor ve motor kendi kendine gitmeye başlıyordu. ısınınca bi sıkıntım yoktu. hem ustam hem başka motorcu arkadaşlar balatanın sertleştiğini söyledi. ve sonuç olarak ebay den sipariş vererek debriyaj balatası getittirdim ve bugün taktık ANCAK ODA NE!!! çalışırken boşa geçmiyor. Usta debriyaj saclarından olduğunu söylüyor. Sökülmüş olduğu hali gördüm aslında kızarma vardı. ve usta zımpara ile temizledi ama durum bu şekilde.
SİZ ne dersiniz bu konuda?
sacları değiştirmeli miyim?
Yada Başka Bir problem mi var ? :((
vitesler geciyorken bosa neden gecmez teknik bilgim yok ama normal degil sanirim. bence mumkunse baska bir ustaya daha git. ondan da ayni cevap gelirse o zaman degistirirsin parcalari.
[QUOTE=high_sound;3083378]
ve sonuç olarak ebay den sipariş vererek debriyaj balatası getittirdim ve bugün taktık ANCAK ODA NE!!! çalışırken boşa geçmiyor.
Aynı sorun benim motorda da var. Bir ara söküp kurcalıycam. Sen sorunu bulabilirsen bizide bilgilendir lütfen.
arkadaşlar uzun uğraşlar sonucu balata felan hikayeymiş. boşuna aldık balata sac yay. yaşar usta sağolsun çözdü debriyaj çatalı ve milinde sıkıntı iletişimim var sıkıntı yaşayan varsa detaylı bilgi verebilirim .
Herkeze Antalya'dan selam. Öncelikle hepinizin geçmiş bayramı kutlu olsun. Aslen İzmirliyim; özel sektörde çalışmaktayım ve şirketim beni Antalya'ya tayiz yaptığından 5 aydır Antalya'dayım. Şimdi yazıyorum ancak hayırlısıyla aranıza resmen katılmış bulunacağım. Bu arada Türkchopper Antalya İl Teşkilatındayım yeni motorum Kawasaki VN800 Vulcan ı yarın teslim alacağım 2005 model çok hoşbirmotor. Sanıyorum uzun zamandır 250 cc Chopper kullandığımdan bu CC deki motoruma alışmak için bayağı bir antrenman yapmam gerekecek.Saygılar sevgiler.
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
Merhaba arkadaşlar, İzmir'den selamlar. Ben de yaz başında aldığım 97 Custom VN800'le aranıza katılmış bulunmaktayım. İş anlamında sıkıntılı geçen bir yazın ardından her ne kadar motorumla istediğim kadar vakit geçiremediysem bile, her fırsatta daha da yakından tanımaya çalışıyorum. Daha önce 250 CC'den yukarı çıkamamış biri olarak başta güçten biraz ürktüğümü itiraf etmeliyim. Custom olması nedeniyle geleneksel Klasik modelinden çok farklı olsa da mekanik anlamda aynı. Dediğim gibi sık binemediğimden (haftada 1 belki) diye düşündüğüm bir sıkıntım var. Oturduğum yer çok rüzgar alıyor ve motorum branda altında olmasına rağmen toz-toprağa maruz kalıyor. Bunun üstüne bir de uzun kullanma aralıkları gelince her başlatışımda motorumu sıkıntı yaşıyorum. Aksırma, öksürme, tıksırma benzeri seslerle 10 - 15 dakika mücadele etmek koşuluyla çalıştırabiliyorum ancak. Bir arkadaşım motorun yediği toz-toprak-püsürükün benzin iletimini engellediğini, bu durumun (aksırma-tıksırma-pat-küt sesleri) normal olduğunu ve bir süre binmeyle tekrar açılacağını söyledi, tamircim de benzer şeyler söyleyince çok kurcalamadım. Siz benzer sıkıntılar yaşıyor musunuz veya 3. viteste sanırım motorun düşük rölantide stop etmesi gibi bir sorun olduğunu duydum. Bu neye bağlı olabilir?
İzmirdeki VN 800'lü arkadaşlarla tanışmak isterim, var mı böyle bir aktivite vs?
Hepinize tekrardan selamlar.
Herkezin geçmiş bayramı mübarek olsun. Motorumla bir ayda yaklaşık 5000 km yol yaptım. Antalya-Afyon-Dumlupınar-Kütahya-Eskişehir-Antalya , Antalya-İzmir/ İzmir-Antalya , Antalya-İzmir/İzmir-Antalya ve Antalya çevresi.
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
Herkeze merhabalar; değerli arkadaşlarım motorum Kawasaki VN800 için orjinal Japon sıfır zincir almak istiyorum. Acaba Kawasaki VN800 e uygun orjinal japon zincir nereden bulabilirim? Antalya dayım.
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
Herkeze günaydın hayırlı sabahlar.
Değerli arkadaşlarım acaba Kawasaki VN 800 A 2005 Model için orjinal yağ ve hava filtresi, orjinal debriyaj ve gaz teli nereden bulabilirim? Antalya dayım. (Olimpiyat Motor Hariç)
Dünya'da İki Şey Paylaşıldıkça BÜYÜR;
BİLGİ ve SEVGİ
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)