Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı
Reklamlar
-
Resimlerden gördüğümüz kadarıyla aynı anda piyasaya sunulan X-Treme modellerinden Enduro ve Super Moto nun sadece lastikleri farklı, Moto cross ise off road...
ENDURO;
Motor: Tek silindir, dört zamanlı
Silindir Hacmi: 250 cm3
Silindir Çapı ve Strok (mm): 70.0 x 65.0
Sıkıştırma Oranı: 11.0 ± 0.1 :1
Max. Tork: 20.0 Nm / 5000 d/d
Max. Güç: 12.0 kW / 6000 d/d
Max. Hız: 80 km/sa
Rölanti: 1500 ± 150 d/d
Şanzıman: Manuel / 6 vites
İlk Vites Oranı: 2,846
Son Vites Oranı: 0,833
Çalıştırma Metodu: Elden marşlı
Soğutma Tipi: Su soğutma
Yağlama Tipi: Basınçlı püskürtme
Ateşleme Tipi: CDI
Debriyaj Tipi: Islak tip çoklu plaka
Fren Tipi (Ön/Arka): Ön: disk Arka:disk
Frenleme Metodu Ön: Elden Arka: Ayaktan
Ön / Arka Lastik Ön: 80/90-21 Arka: 110/80-18
Yakıt Tankı Kapasitesi: 8.0 L ± 0,1 L
Benzin Tipi: 90 oktan ve üzeri
Ağırlık: 137 kg ± 5 kg
Max Yükleme Kapasitesi: 150 kg
Boyutlar U-G-Y (mm): 2260 x 820 x 1255
Dingil Mesafesi (mm): 1510
SUPER MOTO;
Motor: Tek silindir, dört zamanlı
Silindir Hacmi: 250 cm3
Silindir Çapı ve Strok (mm): 70.0 x 65.0
Sıkıştırma Oranı: 11.0 ± 0.1 :1
Max. Tork: 20.0 Nm / 5000 d/d
Max. Güç: 12.0 kW / 6000 d/d
Max. Hız: 80 km/sa
Rölanti: 1500 ± 150 d/d
Şanzıman: Manuel / 6 vites
İlk Vites Oranı: 2,846
Son Vites Oranı: 0,833
Çalıştırma Metodu: Elden marşlı
Soğutma Tipi: Su soğutma
Yağlama Tipi: Basınçlı püskürtme
Ateşleme Tipi: CDI
Debriyaj Tipi: Islak tip çoklu plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) Ön: disk Arka:disk
Frenleme Metodu Ön: Elden Arka: Ayaktan
Ön / Arka Lastik Ön: 110/70-17 Arka: 140/70-17
Yakıt Tankı Kapasitesi: 8.0 L ± 0,1 L
Benzin Tipi: 90 oktan ve üzeri
Ağırlık: 137 kg ± 5 kg
Max Yükleme Kapasitesi: 150 kg
Boyutlar U-G-Y (mm): 2190 x 820 x 1240
Dingil Mesafesi (mm): 1510
MOTO CROSS;
Motor: Tek silindir, dört zamanlı
Silindir Hacmi: 250 cm3
Silindir Çapı ve Strok (mm): 70.0 x 65.0
Sıkıştırma Oranı: 10.8 :1
Max. Tork: 22.0 Nm / 7000 d/d
Max. Güç: 18.0 kW / 8500 d/d
Max. Hız: 120 km/sa
Rölanti: 1500 ± 150 d/d
Şanzıman: Manuel / 6 vites
İlk Vites Oranı: 2,846
Son Vites Oranı: 0,833
Çalıştırma Metodu: Elden marşlı
Soğutma Tipi: Su soğutma
Yağlama Tipi: Basınçlı püskürtme
Ateşleme Tipi: DCDI
Debriyaj Tipi: Islak tip çoklu plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) Ön: disk Arka:disk
Frenleme Metodu Ön: Elden Arka: Ayaktan
Ön / Arka Lastik Ön: 80/100-21 Arka: 110/100-18
Yakıt Tankı Kapasitesi: 7 L
Benzin Tipi: 90 oktan ve üzeri
Ağırlık: 125 kg
Max Yükleme Kapasitesi: 150 kg
Boyutlar U-G-Y (mm): 2184 x 832 x 1259
Dingil Mesafesi (mm): 1498
Mondial kendini aştı...
İnternette küçük bir araştırma yaptım ve yıllardır cross modelleri konusunda zayıf kalan Çin lilerin artık bu işi öğrendiklerini ve hatta Avrupa da yarışlara katılıp derece bile yaptıklarını gördüm..
Mondial in satışa sunduğu bu modelin imalatçısı da bunlardan biri. Link burada;
http://www.shineray.com/racing.asp?id=64
Firmanın MX Team adında Cross yarışlarına katılan bir takımı var..(yarışlara 75 numara ile katılıyorlar)
Reklamlar
-
-
oldum olası bu kros motorların tipini beğenemedim markası ne olursa olsun çok itici geliyorlar bana choopercı olduğumdan mıdır acaba. Ama bu 2 senedir mondial yavaş yavaş ürün gamını ve kalitesini arttırıyor gibime geliyor.
Çin psikolojisini çabuk zamanda yenerler inşallah.
-
Aha bunlar sürpriz modeller işte..
Mondial'de hakikatten birşeyler değişmişe benziyor..
3 sene sonra ne olur acaba
-
Mondiali tebrik ediyorum cidden türkiye piyasasını etkilemek için çabalamasından dolayı...
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
-
Mondial kendini aşmış ama en çok da fiyatta aşmış. Enduro'ya 9,750 lira fiyat koymuşlar. Sıfır kilometre Kawasaki Klx250 alınmaz mı o fiyata?
-
Jagadam adlı üyeden alıntı
Mondial kendini aşmış ama en çok da fiyatta aşmış. Enduro'ya 9,750 lira fiyat koymuşlar. Sıfır kilometre Kawasaki Klx250 alınmaz mı o fiyata?
bence alınır çok da güzel olur şimdi 9750 buna verinceye kadar üzerine 500-750 tl daha ekleyip KAWASaKI ye binilir !
-
mersinLee33 adlı üyeden alıntı
bence alınır çok da güzel olur
şimdi 9750 buna verinceye kadar üzerine 500-750 tl daha ekleyip KAWASaKI ye binilir !
Aslında enduroya 10 milyar ayıracak olsam Klx250 değil de 2009 model falan Suzuki DRZ400-S alırım. Canavar gibi 40 beygir. Klx ona nazaran pek hafif de sayılmaz üstelik.
Bilen bilir, arazide kullanmak için benim süpermotonun üstüne kuma getirme projem var. Çin malı Min malı, bir sıfır olsun bizim olsun. Ama on sıfır olmasın bizahmet.
-
Diğer başlık altında verilen video linklerinden gördüğüm kadarıyla bu motor kalite olarak baya iyi seviyelerde... yine de bizzat kullanan inceleyen arkadaşların yorumlarına bakmak gerek... diğer başlıktan alınan mesaj ve linkler;
m_m_t_34 adlı üyeden alıntı
-
Mondial'den SS bekliyoruz artık.
-
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
Rasyonel olmayan model, fiyat.. Gerçekten sürpriz. Merakla izlemeye devam ediyorum.. Bu modelleri gerçekten bayiler istemiş mi... Satılırlarsa bir çok tabuyu yıkarlar...
-
maxiscooter getirmeleri lazım artık ...
Uzaklarda bir güneş doğuyor!..
-
Hersekli adlı üyeden alıntı
Rasyonel olmayan model, fiyat.. Gerçekten sürpriz. Merakla izlemeye devam ediyorum.. Bu modelleri gerçekten bayiler istemiş mi... Satılırlarsa bir çok tabuyu yıkarlar...
Kendilerini aşmaları için önce beyaz eşyanın yanından kaldırsınlar artık şu motoru çok komik oluyor.. Buzdolabının yanında mondial Bütün bayiler iki işle meşgul
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
-
Özellik olarak diğer 4 zamanlı rakiplerinden kawasaki den husqvarna vs. ye göre çok geri değil.Onlardan ucuz.
Bu aletler kuşkusuz çok kalitelidir.Satacaktır da.Ama piyasaya yeni giriyorsanız bazı teşvikler(incentive der gavurlar)vermeniz gerekir.Aradaki fark bir milyar olunca insanlar kawasaki klx e yönelebilir.
Belki birkaç kross yarışmasında sponsor olunursa aletler tanıtılmış olur.
-
Motokros yarışçısı olsam, 10 milyara sıfır km 2008 model Honda Crf250 alabilirim, yani ıslak 100 kiloluk 40 beygirlik bir canavar. Bununla kuru 125 kiloluk 20 beygirlik Mondial arasındaki fark kağıt üstünde bile muazzam. Sele üstünde nasıldır Allah bilir.
Çin motorları Japonların fiyatını aşağı çekecek diye hayal kurarken tersi oldu. Türkiye'de motorcu olmak zor bilader. Dört beş milyar fiyat koysaydınız da alsaydık şunları.
-
arkadaşlar cross ta honda nın bile hafif kaldığı söyleniyor bu fiyata çok güzel makinalar var hele hele ktm kawa husqvarna varken mondial bu motora 5000 tl den fazla isterse 1 tane bile zor satar
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
12 kw(16 beygir) lık motora 9500 lira çok ama motocroos iyi bence 18 kw(24 beygir) Fiyatları pahalı motocroos ucuz olsa alırım ha
Yanlız dikkat edilmesi gereken yer torkları 20 nm tork iyi motocroos daha iyi 22 nm tork
Mesala mondial 150 mr 14 beygir ama 12 nm tork bu 250 cc 16 beygir ama 20 nm tork.Bunlar göz önüne alındığında motocroostan harici pek tamin edici değil tabi bunlar kağıt üstünde veriler arazide nasıldır, zaman gösteriri.
-
motor güzel fiyat pahalı. belki motor çok kalitesiz millet almasın rezil oluruz diyerek ten fiyatı bu kadar abartılı.
alan arkadaşta varsa hayırlı olsun yorumlarını merakla bekliyoruz. motor kodu kaç açep.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)