antalyadan biri vardı burada motor ustası lazım acil..
antalyadan biri vardı burada motor ustası lazım acil..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-xtreme-enduro-250-cc-180901556/detay/
Bizim radyatör fanları PANASONİC çıktı ya la Hiç okumamıştım üstünü, dün gece gördüm. Telefon da foto özelliği yok, kusura bakmayın.
yani iyimi kötümü
Bence iyi
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:26 ----------
Bizim Ön dişli DRZ400 ön dişlisi ile uyumlu. Cuk diye oturdu yuvaya Yanlız DRZ dişlisinde vida yuvası yok. Orjinal dişliye göre bir tornacı da 5 liraya açtırılabilir yuva. JT dişli kodu olarak JTF432.
Arka dişliyi de yakın zamanda netleştircem.
syanur dan ses cıkmıyor ama calısmalar gizli gizli devam ediyor
cuk diye oturmadı ön dişli, şatak ! diye oturdu yalan söyleme syanur !
Biz de hala ustaya laf anatmaya calisak su motora bak cantimi getir diye :(
Merhabalar, 35'e 1 kala, yolu yarılamak üzereyken en azından içinde yaşadığımız güzel bölgenin tadına varmak adına Maxi Scooter'dan önümüzdeki günlerde stokta bulabilirsem Extreme Max alarak Cross kullanımına geçmeyi planlıyorum. Genel olarak konunun tüm sayfaları okumaya çalıştım, motorun büyük problemler yaşatmadığını ve makul fiyatının karşılığını verdiğini düşündüm, başlangıç itibariyle üstesinden gelebileceğim bu modelde karar kıldım. Öncesinde Ümraniye ve Çekmeköy bölgesinde ikamet edenlerden motor hakkında kullanım, servis-bakım gibi konularda soru sorabileceğim arkadaşları arıyorum .Ve yine bu bölgede başlangıç aşamasında kullanılabilecek araziler hakkında bilgi almak istiyorum, saygılarımla.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------
Kusuruma bakmayın konuyu benzerliği sebebiyle karıştırmışım, iki konuda (150 cc- 250 cc) yanyana açıktı.
selam arkadaşım sorduğun soruya kendimce cevap vereyim belki sonra diğer arkadaşlar daa detaylı bir bilgi vericektir ben bodrumu bilirim servis bakım hakkında ama istanbulu şuan için bilmiyorum keza 3 haftadır istanbulda olmama rağmen vede motorumu satlığa çıkartmam da ötürü burda değil 150 ve 250 cc arasında güç olarak çok büyük bir fark vardır max ve extreme kıyaslamasında tabiki 250 lik sahibi olduğum için 250 liği övmüş gibi olucğım daha öncede 150 ut vardı elimde 250lik motorumuz stadart bir çinli değil görüntü güç duruş sürüş olarak ve özelik olarak max en ayıran özelikler 250 cc olması işçilik standrt bir motora sahip olmaması su soğutmalı olması ayarlana bilir upside amartisörlere sahip olması ayarlanabilir derken bu alçatma ve yükseltme değil bitek soft ve hard olarak ayarlama yapa biliyorsun isteğe bağlı olarak ön amartisörlere hava sibobu taka bilirsin torku sağlamdır görütü olarak ktm me benzer ve bir çok parça ktm le aynıdır üzerinde yarış gidonu vardır egzos sesi tok turve güzeldir biraz gürültülüdür döşmesi okadar rahat olmadığına kanaat getirdik fren sistemi başarılıdır ama gel gelelim seni ilk yüksek ve torklu motorun olucağını düşündğüm için belki 150 lik başlagıç çok iyibir seçim ola bilir yanlız max ler alçatma konusunda okadar alçatılamıyor diye görmüştüm ben 169 boyla kendi standar alçatması ile bir ayak ucunda durma yapa biliyordum sonra extra bir aparat kulanarak birazaha alçattım 2 ayağımı ucu dan fazla değiyor max forumu daha hızlı ve güzel ordan daha çok max hakkında bilgi edine bilirsin beim motorun resimleri sahibinde de var ordan baka bilirsi liki http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-mondial-xtreme-enduro-250-cc-180901556/detay/ iyi şanslar iyi seçimler ve iyi sürüşler dilerim
http://m.aliexpress.com/item/2020593443.html.
soyle birsey buldum krank kaldirirmi. Acaba geyirebilecek kisi de var oluru varsa eger motor kaldirirsa getirtecegim subablar yetrrli gelirmi birde bu pistona
Alexpress de shineray x2 yazinca bayagi parca cikiyor
Ben bundan yaptırdım zaten, motor kaldırıyor. Fabrikanın ürettiği kit bu. 273cc aslında.
Bir arkadas ben getirtirim diyor sorun cikmaz diyor bugun jant isini hallettim keyifliyim bunu da alirsak tamamdir orjinal karburator kaldiriyormu yoksa yetersiz mi gelir onu da degistireyim mi
Valla ben değiştirmiştim, orjinali pek bunu kaldırıyor diyemem. Sonrada denedim tekrar ama tutmadı. Getirtmekte sorun yok, işi bilen bir arkadaş olsun önemli olan o. bir de nasıl takacaksınız, taktıktan sonra subap ayarı vs, yapmanız gerekiyor, shimleri nereden bulacaksınız.
Karbüratör için Mikuni VM serisi tavsiye ediyorlar, F/P ürünüymüş. VM32 yada VM34. Ama karbüratör değişikliği yaparsan karbüratörü motora bağlayan parçayı da değiştirmen gerekecek. Hadi onu hondadan aldın hallettin diyelim, karbüratörün hava girişini nasıl bağlayacaksın, yeni alacağın karbüratörün ağzı çok büyük.
Bir de karbüratörün yanında jetler alıp denemen gerek. Fakir karışımda kullanırsan performanstan ziyade motoru eline alabilirsin.
Bence orjinali ile takılmak daha mantıklı...
O kadar alengirli mi yav gucu iyi yetiyor da insanin gozu doymuyor bulmusken de ugrasayim dedim ama dedigin gibiyse adamin canini sikar iyisimi ayarlari yapip normal kullamak jantlari da aldik zaten cross yapacagim biraz da bole keyif cikaralim daha fazlasina kacarsa gonlum satip buyuturuz napalim
jant olayini nasil hallettiniz
benim soru meraktan sadece
Fabrikayi aradik ellerinde yok bayi bayi arastirdilar bi bayide varmis sparis geçtik sparis kodunu musteri temsilcisi HATİCE hanım cok ilgilendi ona ilettik o bayiyeden bize gonderim gerceklesti tabi arka disk ve disli bulamadik onuda simdilik supermoto jantlardakileri sokup takacagim Ktm nin 220 mm diski uyuyor birde kuba blak cat in arka disk uyuyor disli de malum her ktm ninki uyuyor halledecegiz once akort ayari yapılması lazim zira hic akordu oldugunu sanmiyorum teller cok gevsekti ve hala iç dis lastik almadim onu arastiriyorum
On arka jant ve on disk toplam 930 tl gibi bir mebla tuttu ön enduro olarak geciyor arka jant cross versiyonunun fark var saniyorum arka jantin telleri iki kademeli gobekten kalin geliyor jant cemberine 5 cm civari daraliyor sanirim 1500 lirayi bulucak lastikler. Disk ve disli dahil
Sirf enduro yapmak ıcın aldıgım ıcın uygun lastık baktım o kadar onemlı degıldı asvaltta sadece enduro yaptıgım gun gıderse gıder yoksa baska asvalta degmeyecek.
Swallow aldım mıtas alamadım malesef ıkı katına cıkıyor gonlum benımde mıtastan yanaydı ama fıyatlar iç lastık falan derken 500 lıraya yaklasıyor swallow on arka 209 tl ye aldım sımdıde iç lastık bakıyorum sanırım iç lastıklerı sava alacagım .
enduroculara bir sorum var şamrelli crossların lastikleri patladığında söküp takması kolaymıdır? yani dış lastiği sökerken çok zorlanıyormusunuz? enduroya geçmeyi düşünüyorum da merak ettim.Sürekli patlama sıkıntısı oluyormu lastiğin?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)