Valla şu arka plastik olayını yapabilirsen aynısından ben de istiyorum bak, baştan söyleyim. Artık parası neyse vererim hiç dert değil Arkadan yediğimiz çamurun hesabı yok valla! Bir de şekil olsun diye kuyruğu kısaltıcam ben, sırf bu yüzden yapmıyorum şuanda...
RXlerin dişli uyar diye düşünmekteyim, bu yeni nesil çinlilerin parçaları çok benziyor gibi. Ama bende yakından göremedim henüz. Senin amacın ne, son sürati artırmak mı?? Çünkü zaten alt devirlerde motor vuruntu yapmaya meğilli(karb. den dolayı bence). Bir de ark. dişliyi küçültürsen hep üst devirde kullanman gerekecek. Hoş ben de hep orta ve üst devirde kullanıyorum zaten
#sürenadam
siz hang devirde yaşıyorsunuz bu arada belki bu pazar muğladayım mehmet gelirken malzemeyide yanımda getiririm 1 2 hafta sonra bir datça yapmayı düşünüyorum ozaman benimde gerçekten kaç km de kaç yaktığımı net kestire bileceğim
Bizim gaz teli;
http://www.aliexpress.com/store/prod...880183012.html
Başka bir satıcı ile de konuşurken sormuştum, gaz teli satıyor musunuz? diye. İlla ki hangi modele takacaksınız? diye sordu. Adamın bulabilmesine hiç ihtimal vermiyordum, shineray XY250GY-2 modeli, bul bulabiliyorsan dedim. Çat diye resmini koydu . Üstteki linkteki gibi beyaz değildi, tam bizimkinin aynıydı. Ama satışa koymuyoruz, siz herhangi bir ürün alın ben fiyatını günceller size bu gaz telini gönderirim dedi adam. Ben de belki sonra dedim, kapağımı aldım sayfayı kapattım...
Bu arada yukarıdaki linkten sipariş geçecekler için; almadan önce msj atıp sorun, telin uzunluğunu bilmiyorum ama kablo uzunluğu ~90 cm olması gerekiyor
----------------------------------------------------------------------------
Daha sağlıklı olması açısından şunu ekleyeyim;
İletişime geçtiğim satıcı bu;
http://www.aliexpress.com/store/507996
Buradan mailleşin. Shineray XY250GY-2 throttle cable istiyom ben deyin, yardımcı oluyorlar hemen. Fiyat 13$ demişti bana.
Forumdaşlar selam, bir kaç sorum olacak, SM lastiklerinizin ebatları ve kullanım basınçlarınız/tercih ettiğiniz lastik basınçlarınız nelerdir acaba? Yaz kış sıcak mevsim gibi kıstaslarınız oluyormu?
Merhaba,
110/70-17 - 31-33 psi
140/70-17 - 33-35 psi
Ebatlar ve benim tercihlerim. Detaylar daha önceki sayfalarda mevcut.
Bizim mondial manuelinde ve arka çatalda 40 / 40 psi yazıyor. Enteresan... Sizin arka çatalda da bişyeler yazması gerek, baktınız mı? Türkçe kullanım klavuzlarına güven olmuyor çünkü ve büyük ihtimalle cross tipler içindir o 20 psi.
Bu arada apachi nasıl?
30 dan aşağı basmayın motor çok kötü oluyor , bi ara benim arka 27 ye inmiş .çok etkiliyor.
Hocam bu üzerindeki uyarı da büyük ihtimalle kross modellerden kalma. İthalatçı lastikleri farklı olsun diye talep ettiğinde fabrika bu tür şeyleri atlıyabiliyor, Çin işi ne de olsa. Benim tavsiyem 30 un altında basmayın, ilk sert darbe de jantı vurabilirsiniz aksi taktirde...
sert frende jant takozu yoksa sibob da kesebilir
iyiymiş. peki dublex janttan ayrılmaz mı o kadar düşük hava basıncında ve güçlü frende
İşte 30un altında tavsiye etmiyoruz, sürüşü etkiliyor, frenlemeyi bilemem.. Ama 20 psi ile janttan ayrılacağını da sanmam...
Bilgiler için teşekkürler, işin bir tarafıda dijital hava ölçere güvensem'mi güvenmesem'mi ruhsat plaka inşaallah bugün biter, salimen dönersem ilk 56 kilometreyi, ataklık, beyir gücü konusunda fikirleri paylaşırım.
Rica ederiz. Elbette dijital hava ölçerlere güvenin, o benzinlikteki hava ölçerler okadar da basit aletler değiller. Ama zamanla sapma yapabiliyorlar tabi, çok isterseniz 2-3 benzinlikte teyid edersiniz.
Sürüşten sonra yazacaklarınızı az çok tahmin edebiliyorum, "çekişi kuvvetli, dengeli vs, vs," Biliyorum bu motorlar son sürat için yapılmamışlar ancak sizin motorun son süratini (ve ön-arka dişli değerlerini) çok merak ediyorum. Çünkü motorun belirtilen 27~28 hp lik gücünün gerçek olup olmadığı ancak öyle anlaşılıyor. Eminim motorun çekişi çok iyidir ancak bu kısa sürüşlerde yanıltıcı oluyor. Benim sadece merakım ~20 hp lik motoru 27hp diye reklam mı ediyorlar acaba
Benzer bir durum bizim motorlarda da mevcut çünkü.
Aynen henüz yeni olan motorda benzer sevinç çığlıkları yükselir, ancak evvelden belirtmiştim, Mz 250cc'nin nasıl atak nasıl yırtcı olduğunu biliyorum ancak onla kıyas yapabileceğim, pek tabii beygir olarak fazla olsada apachi, Mz'de 2 zamanlı bir panterdi, tercihen Mz'e yakın olsun, ivmesi biraz beni geri atacak G kuweti uygulasın, o zaman benden gecer not almış sayacam
Almadan evvel xmoto'nun tüm ayrıntılaraına kadar inceledim, değişik varyasyonlarına baktım ezberledim en ince kıvrımlarına değin, özetle yabancı sitelerde/videolarda gördüğüm motor bloğu ile aynı, diğer versiyonları değil, yorumlarda,videolarda, neredeyse bir wr250 yamaha performansına benzetenler bile oldu , suratım joker oldu tabii))
Son sürat için bekleteceğim, rodajı kitabına uygun yapmaya çalışacam, bir yandan dürtülüyorum çeşitli yerlerde, special kross olduğundan dolayısı ile, motorun rodajı fabrikada yapılmıştır vs gibi ecnebi sitelerinde tarzanca ingilizcemle öyle anladım/anlamak istedim ))
Peşinen yazacağım ilk eksilerden biri, koltuk koltuk değil, başka birşey.... onada birformül lazım.
Dişliler Ön:13 Arka :50 Sayarken yanılmış olabilirim tolerans -1+1
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)