Evet, bu XT660 larda ve WR125'lerde de var bu parçadan.
#sürenadam
evet ilk kazamı yapmış bulunmakatayım vatana milete hayırlısı olsun
Kaza derken ufak tefek yatırmaları düşmeleri saymıyosunuzdur heralde. Gerçi benim de ilk kazam öyle ufak bişeydi ama egzoz ayağımı yakınca yaralanmalı kaza statüsüne girdi
şöyle söylim 50 60 gibi hızla viraja girdim 1 geliş 2 gidişli bir yol yaklaşık asfal üzerine dökülmüş 2 2.50 metrelik toprağa girdim toprağın üstüne çıktım ama geç farkedince toprağın üstünden yere burun üstü çakıldım takla attık kaskın ön güneşliği kırıldı hatırladığım topraktan ucunca sanırım arka amortisör zıplattı ön tekerin üstünde 2 metre kadar gittim baktım icem otor geliyor ellerimi asfalta koydum motor takla atıp tekrar üstüme düştü motordan tak tak 2 ses duydum yanlız ben motorun altında kaladım sol elcikle teker arasında kaldım motor çalışıyordu o angi biçimsizlikten motoru ne üstümden ata bildim nede elim motoru durdurmak için elimi stop swich e uzata bildim allahtan tam düştüğüm evin önündekiler çıktı 2 3 kişi motoru kaldırdı kalktığında motordaki tek hasar entresan olarak ön çamurluk kırıktı plakanın kenarıda kıvrılmıştı bacak kasıma şiddetli darbe almışım bacak kasım ağrıyor sağ totomda pişik gibi birşey olmuş motorun altında bir ara sıcaklıkta farkediyordum meğerse motor montun yağmurluğunu ve montu yakmış 2 3 dakka daha gelen olmasa egzos yakıcaktı vücududa neyse sonuç olarak kum tepeçiğini yapanlardan şikayetçi oldu jandarma ve jandarma trafiği çağırdım adamı buldular adam dedi biz dökmedik ama ben yardımcı olim sana dedi 600 kağdını aldım ayaka üstü şimdi bir kaç saat sonra ağrılar vucut soğuyunca daha belirginleşiyormuş bu arada elcik korumalar kesin kırılmıştır diye baktım daş gibi maşallah böylelikle önteker bilyası radyatör tamir masrafı ön çamurluk servis ücreti çıktı yanlız arkamda biri olsaydı yada önümde bir yaya ölmüştü bu arada siz siz olun kaza anında resim çekin ıspat belge olarak çok önemli şahitleriniz yoksa çünki beni içeri eve çektiler yol üstünde durmim diye 10 dakka içinde o toprağı yayadılar bu arada komik nüans jandarma abulansta alkol varmıdiye sordu bende malesef dedim oda cevap olarak şaşkınlık ifadesi malesef dedi
geçmiş olsun arkadaşım anlattığın kadarıyla baya vahim bir kaza verilmiş sadakan varmış
sağolasın deli kad bunlardan ben de çok var bu arada ön ççamurluğu kanuni 250 lik crosun çamurluğu ile değiştim esnek malzeme oluşu çok iyi farkındaysanız bizimkiler esnemeiyor her hangi bir darbede patlıyor
Geçmiş olsun Tunç. Bildiğin ciddi kaza yapmışın sen, anam babam girmişin toprağa, taklalar felan... Harbiden okuyunca "sadece sağ elimi kullanarak yazabiliyorum şuan" diyceksin diye sandım. Öyle bir anlatmışsın ki...
Geçmiş olsun tekrar. Bir de sormak istiyorum, hata sende miydi? Sanki viraja göre biraz fazla hızlı gitmişsin gibi...mi ??
#sürenadam
sorun %90 oraya kumu yığanlarda akşam karanlığı bildiğin yol 3 saat önce ordan geçmişsin vizör kapalı vizörde biraz pis kısa farda net gözükmüyor hızlı gidiyor olsam toprağın solundan geçerdim virajı da yani bir şeritin üstü 2 2.50 metre yükseklikte toprak olunca önce su yada asfaltın karaltısı gibi gedli inan gördğüm anda fren ve fren yapmama düşüncesi saniyeler aldı çünki fren yaparsam koma çakılmakta vardı alçak olan yerinden geçersem kurtarırım olarak baktım kurtaramadım bide karşudanda virajlı yol var solundan geçmey kalksam acaba hızla gelen araç olurmu korkusu da var kumdan kaçim derken arabaya girmek te var sıkıntılı anlıyacağını
@tunç gelmiş geçmiş olsun, yeni gördüm , kask için benim kaskın kalıbını çıkartıp yaparız , bende haftasonu küçük çamurluk için araştırdım biri dökerim dedi 50 TL alırım dedi adedine bende hösssttt dedim, kendim yapacam anasını satem
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
@ tunctepe
cok cok gecmiş olsun, bende yeni okudum. adele ezilmesi çok zor gecer, tekrar gecmiş olsun
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
cenkito bacaktaki sızı kalmadı nerdeyse eldeki yaralar geçse yeter şimdilik görüntü kürlilği oluyor bu arada mehmet kalıp lazım bana kalıp dökme değil burda ben dökerim kalıbı kalıbını çıkartıp bana gönderirisen 3 5 tane hazırlarım burda şuan bir arkadaş var uçak yapan 3.80 metre a-10 tunder bird o na yaptıracam muhtemelenalıcam malzeme çok gelicek onlada sanabana yedek yaparız
rulmanları değiştirdim 2 side pert olmuş zaten açtığımda bütün bilyeler dağılıp düştü jantı çıkarmak rulmanlara ulaşmak meşafkatli iş oldu rulmanın tanesi 42 tl 40 tan aldım 80 tl rulmanlar içindeki parçaları söyykmek bazı parçlar içinde sıkışması için başka birine götürüp kaynakla çıkartmak 15 tl 5 tl de arkadaşın dükanı kullandığım için siftah parası attı verdim .100 tl total olarak çıktım rulmanlar ise nsk marka kutuda yazan 56x19(13.75) kodu ise herhalde 6906dducm ns7s 709olarak gözüküyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
6906DDUCM 33,41 €
6907DDUCM 44,79 €
biryerden aldığım fiyatlar da bu € fiyatına göre bakılması lazım
internette baktım ya kelepir düşürdüm yada başka birşey
Hafif fren yaparken ki lıkırdı gibi boşluk acaba ön rulmandan mı kaynaklanıyor yoksa uleeeeeyn
diye merak etmedim değil şimdi bak...
#sürenadam
aga çok farketti eskiden akardı ama bukadar akmazdı direksiyonu sabit tuttur ve tekeri tepeden tutup sağsola salla oynama varsa kesin bilaylar dağılıyordur bide giderken tırk tırk ufak sesler geliyor anlaşılmaz hatta ufak aşa yukarı sallatıda yapa bilir yol düzgen bile asfaltın dalgalanması filan sanyordum ben bir ara
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------
sıradaki de keçeler ama o iş uzun süre bilir 2 amartisörüde gümletmişimki fren tarafındakinin yayı bile düşmüş aşalarda bilezik gibi duruyor
baya hasar var desene , neyse senin canın sağolsun
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)