Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı
Reklamlar
-
08 Şubat 2013, 15:24
#1261
ikinci elde de hiçmi yok? fiyatı neydi peki en son
Kymco CK125 -> Kuba STR250 -> Kawasaki ER6N -> Suzuki DRZ 400SM -> Yamaha FZ6 Fazer -> RKS Titanic200 -> Honda CBF150 -> Kuba STR250 -> Ybr 125 Esd -> Hyosung GT250
Reklamlar
-
08 Şubat 2013, 16:07
#1262
Fiyatı 7800'dü ama ulustaki bayi 7000ye bırakayım felan dedi birisine. İlk olarak 9 küsürden fiyat çekmişlerdi...
-
08 Şubat 2013, 20:14
#1263
-
11 Şubat 2013, 02:35
#1264
Cumartesi günü depoyu fulledim, tam 200 km sonra(~150 km'si tam gaz uzun yol ) tekrar benzinliğe geldim ve tekrar fulledim. 6,96 litre aldı yani 100 km de 3,5 litre benzin yakmışım
-
11 Şubat 2013, 17:29
#1265
-
11 Şubat 2013, 17:54
#1266
sgurdal adlı üyeden alıntı
ikinci elde de hiçmi yok? fiyatı neydi peki en son
Özelden mesaj atarsan fiyat vereyim, Sahibinden ilanım vardı süresi bitti bende yenilemedim.
Syanur adlı üyeden alıntı
Bir de pazar günü pratik yaparken ön tekerin bırakması sonucu ufak bir yan yatma durumu oldu
Motorun koruma demiri gerçekten süper iş yapıyor, hala en ufak bir çizik oluşmadı herhangi bir bölgede
elcik korumalarım da görevini yerine getirdi
Yanlız bu ufak kaza ben de bazı düşünceler oluşturdu. Genelde motorla nezaman ciddi viraj almaya çalışsam güvensizlik ve kayma hissi oluşuyor bende. Lastik basınçları bu sefer 38 psi idi. Ve hem cumartesi uzun yolda hem de pazar manevra sürüşünde motorun her yeri bir ayrı oynuyordu. 35psi den daha iyi sonuç almıştım açıkçası. Fabrika verisi olarak belirtilen 40 psi yi de denemeyi düşünmüyorum.
Ancak düşmeye sebep olan şey ise bence lastik yanaklarının hala "rodaj" dönemindeymiş gibi kalmış olması. Yani lastiğin orta kısmının dışndaki bölgeler toplasan 10 km yol yapmamıştır. O yüzden motoru her yatırdığımda kayma hissi oluşuyor. Hatta pazar günü düştüğümün haricinde defalarca 2 tekerin birden virajın dışına doğru kaydığını bizzat tecrübe ettim(düşük hızlarda). Bana göre lastiğin yan kısımlarının biraz aşınmasını sağlayabilirsek(bir şekilde) virajlarda daha iyi tutuş sağlayacağını düşünüyorum. Çünkü lastiklerimiz ıslakta her nekadar kötü olsa da kuru zeminde gayet güzel fren yapabiliyor.
lastikleri arnavut kaldırımlı (kilit taşı döşenmiş) yolda kullandım ama frende ama virajda çok iyi sonuçları , gelelim asvaltta o kadar iyi değil birde motosikletin aero dinamik yapısı gereği G-kuvveti fazla oluyor, lastiklerin yanak kısımlarında çok yumuşak olmadığı için kayma oluyor bence. ama geçtiğimiz yaza göre daha iyi kullanabiliyorum buda sürüş tecrübesinden ileri geliyor
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
11 Şubat 2013, 18:47
#1267
Aynen, sürüş tecrübesi benim için de geçerli. Bu aletin dinamiklerine alışmak kolay olmadı diyebilirim, çünkü cidden yüksek. Alçaltmadan önce bildiğin denge problemi oluyordu virajlarda. Hala da var aslında, sıkı frenlerde felan normal bir motora göre çok daha zorluyor sürücüyü, üstünden atacakmış gibi.
Arka lastik ilk dönemlerde 31~32 psi de anında kitleniyordu. Ben basınçtan (fazla)sanıyordum. Değilmiş. Çünkü şimdi çok daha zor kitleniyor. Gerçi fren hassasiyetiyle de oynadım ama lastikler aşındıkça daha iyi tutuş sağladı. Yanlız yanaklar hala ilk gün ki gibi olduğundan dolayı virajlarda çok zorlamaya gelmiyor hala...
-
11 Şubat 2013, 22:12
#1268
polat face sana özel olarak sövdüm haberin olsun ordan yapamadığımı urdan yapıyorum alın bakalım bizim motorun başka adla satılan endurosunun cross test sürüşü http://www.youtube.com/watch?v=Uhj0lqI7DlM
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=tC6Y3WtBV2A
-
12 Şubat 2013, 14:22
#1269
PArça üretim işine girecem :D
bu yumuşak oyun hamuru gibi şey nedir polat sen bilirsin, bizim motura bir kaç parça tasarlamak lazım
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
12 Şubat 2013, 17:07
#1270
mehmet bu son video daki kahverengi sey kil macuna benziyor, discovery kanalında izlemiştim
yanlıs hatırlamıyorsam önce bu sekil prototip üretiliyor sonra lazer ölçümü ile bilgisayar ortamına aktarılıp kalıp cıkarılıyordu
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
12 Şubat 2013, 18:07
#1271
cenkito adlı üyeden alıntı
mehmet bu son video daki kahverengi sey kil macuna benziyor, discovery kanalında izlemiştim
yanlıs hatırlamıyorsam önce bu sekil prototip üretiliyor sonra lazer ölçümü ile bilgisayar ortamına aktarılıp kalıp cıkarılıyordu
kil macunu nasıl, nereden temin ederim Cem
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
12 Şubat 2013, 18:20
#1272
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
kil macunu nasıl, nereden temin ederim Cem
Kırtasiye ve resim malzemeleri satılan yerlerde bulabilirsin
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
12 Şubat 2013, 19:26
#1273
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
kil macunu nasıl, nereden temin ederim Cem
Motoruna parça yapmak için direk bunu mu kullanacaksın yoksa kalıp tarzı işler için mi ??
-
12 Şubat 2013, 20:33
#1274
viper17 adlı üyeden alıntı
Kırtasiye ve resim malzemeleri satılan yerlerde bulabilirsin
Sağolasın, bilgi için
Syanur adlı üyeden alıntı
Motoruna parça yapmak için direk bunu mu kullanacaksın yoksa kalıp tarzı işler için mi ??
Kalıp çıkartıp polyester dökeceğim, zevk hobi için
---------- Post added at 18:33 ---------- Previous post was at 18:22 ----------
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
-
13 Şubat 2013, 10:49
#1275
mehmetmumtaz adlı üyeden alıntı
Kalıp çıkartıp polyester dökeceğim, zevk hobi için
En güzeli
-
13 Şubat 2013, 12:58
#1276
motoru alçaltmayı nasıl başardınız detaylıca fotolarla, tecrübelerinizle öncesi sonrası olarak alsam ...
bir de karbüratör jet kit maceranız oldu galiba, nasıl gidiyor? sonuç ne oldu?
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
13 Şubat 2013, 18:12
#1277
polo34 adlı üyeden alıntı
motoru alçaltmayı nasıl başardınız
detaylıca fotolarla, tecrübelerinizle öncesi sonrası olarak alsam ...
bir de karbüratör jet kit maceranız oldu galiba, nasıl gidiyor? sonuç ne oldu?
Ben arka amortisörün yayı biraz sıkılı geliyor. Onu gevşetince boyda bir değişme olmuyor gibi ama üzerine oturduğunda daha çok alçalıyor. Ama amortisör de daha yumuşak oluyor. Ben arkayı o şekil hallettim. Ön tarafı ise çatalları tutan yuvaları gevşettim. Ön takımı 1.5 parmak kadar yukarı çektim ve tekrar sıktım.
Karbüratör olayını halledemedim çünkü manifold uymadı. Manifold sipariş ettim, onu kesip biçip uydurmaya çalışıcam artık...
-
14 Şubat 2013, 02:55
#1278
ben baya bir alçatım arka amartüsörün gidebileceği son noktaya kadar sıktım ön tarafta ise gidonu bir arka deliğe alıp araya 3 5 cm lik boru tarzı bir aparat koyup amortisörü tutan maşayı da en sona aldım normalde 5 cm inmesi gereken sanırm 10 cm filan kafadan alçaldı sonra koltuk minderinde oturabilir hale getirince yine parmak ucu hesaba geldik yani bir yerden kazanırken bir yerden kaybettik yani polo kardeş yan oturma boyu nerdeyse yine senin gördüğün halde bu arada sağdaki frenin ordaki radyatörde sızıntı baş göstermeye başladı yarın radyatörcü yolu gözükecek bana
-
14 Şubat 2013, 03:12
#1279
Syanur senin mondiale sipariş ettiğin xtreme parçalarından haber var mı hiç ?
-
14 Şubat 2013, 10:55
#1280
tunctepe adlı üyeden alıntı
... bu arada sağdaki frenin ordaki radyatörde sızıntı baş göstermeye başladı yarın radyatörcü yolu gözükecek bana
Nasıl bir sızıntı ? Neresinden sızdığını bulabildin mi, boru bağlantısı mı yoksa peteklerden mi??
@mengu, Bugün aramayı düşünüyordum, daha hala bir ses yok... ~20 gün demişlerdi, 14 gün oldu...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)