Yahu adam kuma yanaşmış hiç mi dikkat etmiyosunuz?
Ayrıca öteki ayak havada ve yerde olan ayağında topuğu tam değmiyor..
ANGARAJ
Hocam bi el arabası kum yok ki yerde az bir şey kum var.
Motoru belli ki alçaltmış ama gerçekten motor heybetini kaybetmiş. Benimde gözümde kocaman duran bir asya 250 vardı.
Başka birinde alçaltılmış olarak gördüm. Benzinli çocuk motoru gibi duruyordu. Benim motorda 5 cm alçak ama bu kadar küçük durmuyor.
Motorun Boyunu Baya bi düşürmüş galiba ?
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Alçatma yok, ben uzun boyluyum her iki ayağımda tam basıyor ağırlık olarakda 85 kiloyum
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Valla ben 1.70 boyundayım. Motorum 5 cm alçaltıldı. Bir ayağım yere yarım basıyor.
İddaam sen alçatmadıysan boyun 2.10 cm dir
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
1,93cm
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
3-4cm takıyorsun burda ama bende kilodan takıyorum sana
ANGARAJ
oğlum karı gibi oldunuz bu neyin çekememezliği boyum 1.69 ama biniyorum cayır cayır biraz motor hikayesi duyalım nezamandan beri duymuyoruz kim kç km ye geldi yağ değişimi ne oldu aksaklık varmı motora ekledğiniz yeni bişeyler varmı mesela onlardan bahsedin bu arada egzos sıcaklığpını düşüren bir bantta rastladım tolga extrem max de görmüşsünü sende ama hala beygiri nasıl artırıyor onu anlamış değilim ısıya engel oluyordurda hp artırmak hikayesi şehir efsanesi gibi geldi bana
Valla arkadaş alacak deneyecek bizde ona göre satın alırız. hp artısması tırışka bence. umarım sıcaklığı düşürmede etkilidir.
Toz, toprak, yağmur, sıcak + Egzoz sıcaklığı derken ömrü ne kadar kalıyor o çok önemli, % 75 sıcaklığı kesiyorsa gerçekten hemen alırım.
Kendi bacağımı geçtim. Arka koltuğa manita atıyoruz kız yandım diyor. Bende o zaman soyun diyorum. Aşk başlamadan bitiyor
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
Ben biraz tatildeyim, yazmıyorum
Motorumuzun yağ filtresinin modelini bilen var mı? Hangi markanın hangi modeli uyuyor bizimkine? KN-112 modelinden şüpheleniyoruz ama bilemedik, bir de size soralım dedik
Egzoz bandı da şahaneymiş Ne olarak geçiyor bunlar, buraya yazıyonuz da ne bir isim, ne bir bilgi, resim, hiç bişey yok?
@Mhmt Boy boy resimlerin geziyor nette, motor üstündeyken yakalamışlar seni... Nazar değdireceksin kendine, dikkat et
#sürenadam
Aha doğumgünü bebeside gelmiş
ANGARAJ
Alın size link :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...87883118/detay
http://www.eliftuning.com/Dei-Egzost...h_37958.html#0
memnun kalırsanız yazın. Kalmazsanız üreten firmaya yazın
2006 Peugot -2010Kenbo125 - 2011Racer 200s- 2012GT250R -2014Xtreme Max- 2015: Snappy x Cub
2016 Asya Shark 150- 2017Cbf150 -2018 BMW F650GS / Snapyy x- 2019 Kymco Xciting250i
yağ filtresini bilmiyorum hiç sökmeye ihtiyaç olmadı, egzoz bandından alalım hacı yakıyor melet her yeri sakat yani, boy boy resimler derken bende merak ettim ne resmi la
aklıma gelmişken arıza dedik de benim sinyaller gitti flaşör de soğuk lehim var , garantiden istedik ustaya dedim ben bunu yaparım ,sen yine sipariş geç ama söktüm bende
3 bacaklı darlington transistör TIP 147 yerine lehim olacak ama alt tarafını vernik gibi birşeyle doldurmuşlar açılmıyor bakalım uğraşıyorum
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Evet arkadaşlar bilgi paylaşmak güzel bende dün amasörlerle ilgili bir araştırma yaptım servisin bu konuda bır bılgısı olmadıgını ogrendım. kullanma kılavuzunda da boyle bır bılgı yok. Bende uretıcı fırmada teknık servıs sorumlusunu aradım telefonla zor zar ulaştıktan sonra arka amasörde bulunan gazlı bolumunde altta bır cıvata oldugunu ve bunu gevşetip 4km gıttıkten sonra surucunun kılosuna otomatık olarak ayarlanıp tekrar sıkıldıgını ogrendım ön amasörlerde bulunan alyanlı cıvataların ne işey yaradıgını sordugumda bır bılgı alamadım.Araştırıp doneceklerını soyledıler.Biz bu gibi bilgileri forumlardanmı öğrenicez diye sitem ettim.Daha önce arkadaşlar alyanlı cıvatalarla ilgili paylaşım olmuştu. Sağ olsun paylaşanlardan.
EMEĞE SAYGI..
evet arkadaş genelde arazi şartların da sürüyorsan belirli sertleşme anlaşılıyorsa o civatalar hafifi sökülüp havası alınıyor sertleşme gideriliyor bu sistem amortisör yapısı huseberg ktm je japonlarda sıklıkla göre bilirisin ama şase ve amartisörler ktm kopyası bilgin olsun bir amartisörün değeri mondialde 950 tl gibi bir fiyat ktm de kimbilir ne kadardır şimdi haftaya ben o civatlardan kurtuluyorum havasını alan düğmelerden yerleştireceğim 45 tl gibi bir ücreti var bide elcik koruma alıcağım ama daha önce burda gösterilen elcik korumlar güzel görünüyor ama araştırma yaptığımda düşme esnasında ayaklarının çabuk kırıldığını öğrendim pro başlayan bir markayı tavsiye etti burdaki arkadaşlar onunda eğeri 100 tl yani kışın arziye çıktığımda devirdiğimde yada çarptığımda ayakları kırılırsa yazık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
ozamn motordan inip direk yalıyacaksın söze kaçıyorlarsa %50 şansın var demektir en azından bacak yalamışlığın olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------
yağ filitresi temizleniyor değiştirmeniz geremiyor heleki ilk bakımlarda temizlenmesi lazım büsürü metal çapağı üstünde oluyor yağı boşaltıktan sonra yıkayıp kopresörlü hava ile temizletin yada mazotla yıkanması dah iyidir bilemem yani siz değiştireceğim diyorsanız hiç gerek yok diyorum gaccal asıl burda benden kısa bir herif var sky teemle yarışa katılmıştı 2007 de idi galiba birinci olmuştu bodrum ayağında düşün tutmayın küçük enişteyi
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)