Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı
Reklamlar
-
30 Mayıs 2012, 11:55
#141
Sen almışsın gibi bişey olmuş yani... İyi hayırlı olsun diyelim o zaman 1-2 hafta içinde istanbula gideceksin sanırım yanlış anlamadıysam. Parayı verdin mi?
Anlaştığın alet şu mu;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...87917144/detay
(yanlız 95 km de 8 TL(km'de 8 kuruş eder) yakması koca bir yalan olmuş. YBR125 ler bile kmde 8 kuruş yakamıyor... )
Reklamlar
-
30 Mayıs 2012, 12:59
#142
-
30 Mayıs 2012, 13:08
#143
tunctepe adlı üyeden alıntı
yok sayanur anlaştığım alet o değil benim aldığım daha 230 km de
yalan olmaz ben 150 lik le 100 km 10 11 tl yakıyorum bu aletler enjeksiyon olduğu için yakıt harcaması düşer bilemedin 9 tl olsun tabi bu motora songaz yüklenmiş hali değildir
ybr karbüratörlü diye biliyorum
Bu motorlar bu kadar yaksın f650'yi satıp almazsam kübada 250lik ama 100kmde 4-5 lt yakıyor(tamam enjeksiyonlu değil ama el-insaf) bu işte bi sıkıntı var..Kaldıki 230kmdeki alet daha rodajı tamamlamamış normalinden daha fazla yakması gerekiyor bu haliyle yakıtı bu ise rodajdan sonra 5tl falan yakar galiba
ANGARAJ
-
30 Mayıs 2012, 15:08
#144
tunctepe adlı üyeden alıntı
yok sayanur anlaştığım alet o değil benim aldığım daha 230 km de
yalan olmaz ben 150 lik le 100 km 10 11 tl yakıyorum bu aletler enjeksiyon olduğu için yakıt harcaması düşer bilemedin 9 tl olsun tabi bu motora songaz yüklenmiş hali değildir
ybr karbüratörlü diye biliyorum
Bu alet enjeksiyonlu değil bak, yine hatırlatayım Bir de senin alet 10-11 TL yakıyorsa, seninkinin enjeksiyonlusu ancak ~9 TL'ye düşer. Bu alet ise hem karbüratörlü hemide 250cc. Neyse, o satıcının aşırı bir sallaması zaten Bir de alet korede üretilmiyor, toplanmıyor, birleştirilmiyor, damgalanmıyor,,, hiç birşey yapılmıyor korede, bu aletin hiçbir alakası yok kore ile. Sadece kalitesi yüksek bir çinli. Bir de alet Kawasakinin değil Honda'nın motorunun kopyasını kullanıyor. Satıcı arkadaş duymuş duyuşturmuş, 1e3 katmış, ne diyeceğini şaşırmış Halbuki gerek yok bunlara, karşındaki de az çok bu motorun ne olup olmadığını biliyordur belki, dimi
@ Dear GaCCaLL
Sen o motoru illaki satıp bir 250lik alacaksın. Hayatın tadına varacaksın... Zaten az biraz mantıklı olsan şimdiye çift silindir, 29 hp, DAŞ!! gibi bir Comet sahibi olurdun. Tüm ihtiyaçlarını daha az yakıtla ve daha fazla keyifle karşılardın(artçı selesi konforu hariç ki senin ben gibi artçı aldığın felan yok). Sen bir 640 SM kadar bile yakamadıktan sonra burada boş tehditler savurma lütfen (akşama da arkama takıl, fazla açma gazı giderken )
-
30 Mayıs 2012, 15:10
#145
Ilk defa suzukinin fabrikasinda uratilmeyen cinli gordum.
-
30 Mayıs 2012, 15:33
#146
ANGARAJ
-
30 Mayıs 2012, 15:55
#147
Ben anlamam... Motürümü yenilediğimde bağırma arkamadan; "az yavaşla, çok yakıyooooozzz..." diye
Shineray da yafrum shina shina shineray ....
-
30 Mayıs 2012, 16:05
#148
ANGARAJ
-
30 Mayıs 2012, 16:10
#149
Moderatör
Cüneyt Arkin artistligi birakmis ya la. Borusan'a mi neyin girmis?
-
30 Mayıs 2012, 16:17
#150
Lucas adlı üyeden alıntı
Cüneyt Arkin artistligi birakmis ya la. Borusan'a mi neyin girmis?
hadi ya haberimiz yok idi neyse hayırlısı olmuş
ANGARAJ
-
30 Mayıs 2012, 16:20
#151
-
30 Mayıs 2012, 17:21
#152
-
30 Mayıs 2012, 17:36
#153
tunctepe;2701039[SIZE=3 adlı üyeden alıntı
]ule yinemi girdiniz birbirinize bir dalaşmasanız olmuyor [/SIZE] ktm alan arkadaşlarım genlede bir kaç sene sonra satıyor dedikleride şu oluyor abi çok rahat çok onforlu cartcurt derken keza bu benzin yıpratıyor beni
hem ben satıcının dilinden gelen leri ifade ettim
hep birilerinden ne yapar ne eder diye bekliyordunuz bulduk birini sorduk oda söyledi dedim bodruma kaç yakar dedi 75 yakar rahat 700 kusur km de
eğer motoru bir otobüsün altına sokturamazsam ağır ağır bir bodrum yolculuğu bekliyor beni
bu arada para derdi olmayan arkadaşlar gereksiz yere yorum yazmasın
sonuç olarak burda çinli tercihimiz fiyatı ekonomik yakması verdğimiz kadar ile maximum zevk almak bindiğimiz alette ben 150 lik ut yi aldığımda arkadaşlar 2 3 senede motoru kaybedersin diyorlardı ölüsü bile gittiğine göre hala demekki öyle bakmamak gerekiyor yağına suyuna bakıcaksın arıza olucak yeri önceden tesbit edip önlemini alırsak her motor belkide bir ömür boyu bizleri oldukça tatmin eder gibi geliyor şuan benim motora 700 tl dedim ki grenaj namına bişey kamış değil contası düzgün takılmadığından yağ damlatmak ta maşa değişmesi lazım ıvırı zıvırı var yaklaşık 500 daha masrafı vardır ki buna rağmen şuan kimseye satma ben alıcam diyen tipler var ktm alıcaksın her bir yedek parçası çok basamaklı rakkamlar kendisi de zaten pahallı benzin desen bizim ülkede çok pahalı asıl çine destek verip
bu pahalı motorların fiyatını düşürtmek gerek
Tunc lafların bana ise merak etme benimde öle tuzum kuru falan değil hala borcunu ödüyoruz aldığımız motorun.Kaldıki ben şimdiye kadar çinli-japon-alman kıyaslaması yapmadım yapmamda emin olabilirsin zira bende kullandım halada kullanıyorum hatta memleketteki mondial110ft Cup u belkide çoğu motosikletten çok seviyorum niye sebebini bende bilmiyorum ve bakıldığı sürece her motor insanın ömrünü savar emin ol sadece "ne kadar ekmek-o kadar köfte" felsefesini gütmek gerekir bunu bilir bunu söylerim sen ne kadar bakarsan motorunda sana o kadar bakar hepsinde geçerli bu kural.evet KTM'nin yedek parçası pahalı diye bilinir mesela ama biraz araştırdıktan sonra bunun aslında öyle olmadığını görmek hiçde zor değil şuanki kullandığım motordan daha pahalı parçalara sahip olduğunu düşünmüyorum ben. Ha yakıt konusuna gelince KTM kullanan arkadaşlar benim istediğim motorun 4-4.5 yaktığını söylemekte ona bir garanti veremem ama kendi yaktığım benzini gocunmadan da yazıyorum burda zaten Birde çin motorları piyasaya girince zaten bütün motosikletlerinin fiyatları düşmeye başladı zaten hatta şuan çok kaliteli çinli motorlar bile piyasaya çıktı çok değil 3-5 sene sonra çok daha güzel çinli motorlar geleceğine eminim ben
ANGARAJ
-
30 Mayıs 2012, 17:44
#154
Syanur adlı üyeden alıntı
Kimmiş o yahu para derdi olmayan kişi ??
(kimi kastettin anlayamadım)
KTM kullanıcıları demek o şekilde şikayet ediyor bir süre sonra... Bunun bir de "
başı dik, anlı açık, göğsü pek olan Borusan kullanıcıları" modeli var.
(Ulan amma yüklendim, ha bugün ha yarın satarsa şaşırmam valla
)
para derdi olmayan ktm ciler bmw bile daha az yakar ama her yola gelmez borusandan kastın her halde bmw kısaca ben o na Bende Money War diyorum
-
30 Mayıs 2012, 18:00
#155
Moderatör
Çerçevede ki kişi kim Gaco ?
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
30 Mayıs 2012, 18:05
#156
-
30 Mayıs 2012, 18:36
#157
Lucas adlı üyeden alıntı
Çerçevede ki kişi kim Gaco ?
Syanur adlı üyeden alıntı
Buarada, Çerçevedeki kişi birini gençliği ama kimin...
Onuda siz bulun
ANGARAJ
-
30 Mayıs 2012, 18:58
#158
Motosikletimle bugün 50-60 km kadar yol yaptım. Mümkün olduğunca test etmeye çalıştım (fakat son hız gibi gereksiz şeyleri denemedim haliyle rodajdaki bir motor olduğundan)
Öncelikle sürüş deneyiminden bahsedeyim. Tork daha önce de bahsettiğim gibi çok başarılı. İvmesi gayet tatmin edici. Sürüş dengesi konusunda çok iyi diyemeyeceğim. Daha önce kullandığım motosikletlerden en benzer yapıdaki Yamaha XT125R ile karşılaştırdığımda denge konusunda daha kötü diyebilirim. Fazlaca yüksek bir motosiklet olmasının bunun en büyük etkisi olduğunu düşünüyorum. Frenler yeterli.
Benim gördüğüm tek problem durur konumdan ani kalkışlarda debriyaj balatasından gelen ses. Bunu servise sorduğumda normal olduğunu söylese de daha önce 9 adet Japon motosiklet kullanmış biri olarak bu tarz bir ses duyduğumu hatırlamıyorum.
Yakıt konusuna gelince yurdum insanı bu konuda sallamayı nedense çok sever. Neyse işin gerçeği ilk ölçümlerimde agresif kullanımım sonuncunda 100km de 4-5 litre arası bir yakıt harcaması oldu. Rodajın bitmesinin ardından makul bir kullanımla 3-3.5 litreye düşmesini umuyorum ki bu değerlerin üzeri 250cc bir motosiklet için yüksek sayılır.
Şimdilik benden bu kadar. Ekstra olarak şunu belirteyim. Gerek görünüm, gerek malzeme kalitesi gerekse motor sesi ile Çin2den ithal edilen motosikletler içerisinde en kalitelilerden birisi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
-
30 Mayıs 2012, 19:13
#159
slamdunk adlı üyeden alıntı
Motosikletimle bugün 50-60 km kadar yol yaptım. Mümkün olduğunca test etmeye çalıştım (fakat son hız gibi gereksiz şeyleri denemedim haliyle rodajdaki bir motor olduğundan)
Öncelikle sürüş deneyiminden bahsedeyim. Tork daha önce de bahsettiğim gibi çok başarılı. İvmesi gayet tatmin edici. Sürüş dengesi konusunda çok iyi diyemeyeceğim. Daha önce kullandığım motosikletlerden en benzer yapıdaki Yamaha XT125R ile karşılaştırdığımda denge konusunda daha kötü diyebilirim. Fazlaca yüksek bir motosiklet olmasının bunun en büyük etkisi olduğunu düşünüyorum. Frenler yeterli.
Benim gördüğüm tek problem durur konumdan ani kalkışlarda debriyaj balatasından gelen ses. Bunu servise sorduğumda normal olduğunu söylese de daha önce 9 adet Japon motosiklet kullanmış biri olarak bu tarz bir ses duyduğumu hatırlamıyorum.
Yakıt konusuna gelince yurdum insanı bu konuda sallamayı nedense çok sever. Neyse işin gerçeği ilk ölçümlerimde agresif kullanımım sonuncunda 100km de 4-5 litre arası bir yakıt harcaması oldu. Rodajın bitmesinin ardından makul bir kullanımla 3-3.5 litreye düşmesini umuyorum ki bu değerlerin üzeri 250cc bir motosiklet için yüksek sayılır.
Şimdilik benden bu kadar. Ekstra olarak şunu belirteyim. Gerek görünüm, gerek malzeme kalitesi gerekse motor sesi ile Çin2den ithal edilen motosikletler içerisinde en kalitelilerden birisi olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.
Hımmm, üstad bilgilendirme için öncelikle teşekkür ederim. Biz sen gelene kadar baya bir geyiğe bağlamıştık buraları. Şimdilik kayda değer eleştiri sürüş dengesinin çok iyi olmaması demişsin. Açıkçası ben de motorun yüksekliğine bağlı olabilir diye düşünüyorum. Bir de süspansiyonlar şuanda nasıl? Sertlik olarak? ön ve arka hem alçaltılıp hem de sertleştirilirse dürüş dinamiğinde nasıl bir değişiklik olur merak ettim doğrusu.
Daha önce fazlaca motor kullanmış olmanız da iyi bişey, daha tarafsız yorum yapabilirsiniz. Debriyajdan gelen sesi de bir duymak lazım tabiki. Belki rodaj döneminde oluduğu için ani hızlanmalarda geliyor olabilir. Sürekli geliyorsa daha sıkıcı olur tabi. Umarım rodaj döneminde o ses biter gider.
Bir de yakıt tüketimi için benim tahminim bu alet sakin kullanımda 3,5 gibi bir değerin altına inmez. Ama sorun değil bence, çünkü sıkı kullanımda 4,5 i geçmiyorsa eğer bana uyar
Kazasız belasız ;)
-
30 Mayıs 2012, 19:19
#160
Süspansiyonun sertliğini orta olarak ayarladım. Ne yumuşak ne sert.. Şu anki darbe emişinden memnunum. Bu arada seleden bahsetmeyi unutmuşum. Sele fazlaca sert geldi bana. Haftasonu gideceğim 350km yolda beni fazlaca rahatsız edecek gibi görünüyor. Aslında supermotor bir motosikletten uzun yol konforu beklemek doğru olmasa da sanki biraz fazla sert gibi geldi bana..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)