sağdaki düğmeye basılı tutunca sıfırlıyor benimki ?
sağdaki düğmeye basılı tutunca sıfırlıyor benimki ?
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
pardon bişey sormak istiyorum sizim x-treme lerde km ölcer telli mi yoksa digital mi?
bu ürün benimde hosuma gitti bizim makinalar klasik telli, aceba benim x-treme max a takmaya kalksam teker capı sorun olurmu? uyar mı?
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Haspin Allah... Ben direk öyle denedim, basıyorum, basılı tutuyorum olmuyor. Beceremedim galiba.
Neyse asıl sorum şu, ben çok anlamıyorum bu elektronik bağlantı kısımlarından. Şimdi bazı motorlarda vites, devir vs, vs, verilerini alınabileceği yerler/kablolar mevcut ancak göstergede bunlar olmadığı için görünmüyor. Biz bu göstergeleri aldığımızda devir sayacını nereye bağlıyacağız? Bizim motor da öyle bir şey mevcut mu? Sen bunu çözebilir misin? Ben dün 1-2 kurcaladım, ön kafayı söktüm, sinyali düzelttim, akü taraflarını kurcaladım ama tam olarak dediğim şeyi bulamadım.
#sürenadam
syanur ben kafayı da söktüm vites bos müşürünün geldiği yere de baktım. vites boş lambasının orda 6lı fiş geliyor fakat sadece benim göstergeye yesil boş lambası geliyor, diğerleri tamamlanır, kafa granajında 3lü bos soket var oda muhtemelen devir saati için. zaten bizim çinlilerde üretim maliyetini kısmak için piyasada hazır olan tesisat kullanılmıs ama takacakları göstergeye göre fişlemişler
ben hem devir saati hemde vitas göstergesi takmak üzerinde calısıyorum tamamlayınca x-treme max sayfasında paylasıcam tabi basarırsam
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
KONTAĞI KAPATINCADA SIFIRLAR
@centiko bilgilendirme için sağol. En azından nereye bakacağımı öğrenmiş oldum Bir de yanlış anlama ama senin motorda bile vites için çıkış varsa(o 6 lı çıkış büyük ihtimalle dediğimiz gibi vites göstergesi içindir) bu 250liklerde hertürlü vardır diye düşünüyorum. STR250 de bile var, demekki birçok çinlide var bu çıkış. Devir olduğundan emindim zaten ama görememiştim. Bu iyi oldu. Hatta sıcaklık bilgisi için de bişeyler vardır bence. Sadece benzin göstergesi olmaz. Çünkü şamandra sistemi yok bizde, ayriyetten de uygulanması çok zahmetli ve gereksiz. Gereksiz çünkü genelde bu şekildeki basit şamandıra sistemleri çok da doğru çalışmıyor. Ben tripmetreden buluyorum nekadar benzimin kaldığını
---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:05 ----------
@centiko
Buarada gösterdiğin üründe teker çapı sorunu yaşamazsın, açıklamada yazıyor "it can apply to different wheel size motorcycles, wheel perimeter range 1000-2999mm" diye. 1000-2999 diye neyi kastetmiş bilmiyorum ama teker çapına göre ayar yapabiliyorsun sanırım.
#sürenadam
büyük olasılıkla öntekerin tur mesafesine göre hızı ayarlıyorsunuz mesela benim öntekrin turu sm den daha fazla belkide o yüzden hızım 110 küsurun üstüne çıkmadı
kesin gel ama gelmeden önce geleceğin günü ve rahat gününü söylede şöyle bir bodrum içinde güzel bir yol yapalım hatta kamera bula bilsek kask üstü filan çekim yaparız hatta
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:30 ----------
kalıcaksanda yer bakalım sana
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------
ve kanatlarım geri geldi
Tunç ve Mehmet, ben Gaco dan gps'i aldığımda test edicem hızımı. Siz de telefonda felan varsa kıyaslayın motorla. Benim bukadar düşük yakıt tüketimi yapmış olmamın sebebi de bu km sapması olabilir(düşük bir ihtimal.). Google maps den uzaklığını ölçtüğüm bir noktaya gidicem, bakalım tripmetrede nekadarlık bir sapma olacak...
#sürenadam
hiç öyle hesaplamalara giremem 16 km yi 14 dakka gelmişim
ilk Xtreme sm buluşması gerçekleşti.detaylar ve fotoğraflar yakında...
bugün gittim ustaya arka amartisörü çıkarttı. o dediğin siyah çemberleri en yukarıya çekti, ayrıca ön amartisörlerin kelepçelerini gevşetip 1 cm kadar yukarı çekti. toplamda 5 cm kadar bi alçalma oldu motorda. ayrıca gidon yükseltilerek ön süspansiyon 4-5 cm alçaltılabilirmiş ama uzun iş gerek yok dedim. Arka amartisöründe alt kısmındaki vida amartisörü yumutaşıp-sertleştiriyo. Çok basit bir ayarı var, tornavidayla yapılabiliyor. 2 kişi bineceğiniz zaman değiştirebilirsiniz. Üstteki vida ise tepkiyle alakalı, geri sekme muhabbeti. Onu kurcalatmadım. Seleyede bi operasyon yapıcam ozman tam olacak yükseklik.
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
ahanda gardaşların binlerce kilometreden sonra ilk buluşması.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
bunlar da hemcinsi olan KTM ile hatıra fotoğrafı
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Kapalı garajdaki resimleri süper görünüyor
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Arkadaşlar aranızda yakıt tüketimi ölçen yok mu hiç?
Gidonu yükseltmek çok zor iş değil aslında, orjinal 2 vidanın yerine daha uzununu bulursan halledilir. Sertlik ayarı konusunda yanılmışım demekki. Alttaki ayarda F-S harfleri var, ben onları Fast-Slow olarak düşündüm(geri sekme hızı yani). Üstteki ayarlarda ise H-S var, yani Hard-Soft şeklinde düşünmüştüm, sertlik ayarı için. Neyse deneye deneye, buradan okuya okuya öğrenicez artık. Bu arada geri sekme ayarlarını da bozuk zeminde test edersin, motorun gidişini etkiliyor olması lazım.
Bir de aklıma takıldı, arka amortisörü alçaltmak için sökmek şart değil sanırım, neden söktü usta??
Karıştırın da biraz güleyim diyecektim ki birinin kornasını mavi renkte olduğunu görüyorum.... Hemen korna mı değiştirdiniz? Benim arka kuyruk ve ön gaga yamuk duruyor, sizinkiler düzgün gibi..
#sürenadam
Sokmeden cevirmeyi denedi olmadi sert geldi biraz. Fazla ugrasmamak icin sokuverdi zaten sokmesi 30 saniye almadi bile.
Kornalarda bi degisiklik yok da benim motorunda on camurluk biraz yamuk ama oyle goze batan kotu bi goruntu yok farkedilmiyo bile
En son yaptigim sacma hesaba gore km de 25 kurus yakiyo benimki
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)