Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı

    REKLAM ALANI
  1. #381
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Ahan da döndüm. Banlanmışız arkamızdan ağlayan yok valla...

    Motoru ~1haftadır kullanıyorum. Aldıktan birkaç saat sonra 2 günlüğüne gaco'nun ellerine bırakmıştım motoru Bir haftadır bende ama, 300 km yaptım.

    Şimdi genel olarak izlenimlerimi anlatacağım(gerçi kime neyi anlatıyorsam, konuya dahil olanlardan bu motoru sürmeyen yok sanırım )

    Motorun ingiliz atı kadar yüksek olması hem güzel, hem kötü. Kötü olmasının sebebi alışma sürecinde! trafikte zorluklara sebep olması. Kaldı ki benim boyum 1,82. Ama amortisör ayarlarına henüz giremedim, sanırım daha da alçaltabilirim. Motorun yüksek olmasının avantajı ise gidonun sedan arabaların aynalarının yaklaşık 4 parmak üzerinden geçiyor olması Ve diğer motosiklet sürücüleri ile yan yana geldiğininzde şu hareketi yapabiliyor olmanız ; "Sitiiieeee....

    Gidonun ilk hali tam bir işkece idi. Dönme açısı çok dardı. Ama ayar vidaları ile oynayınca çook değişti diyebilirim. Eski motorumdan daha iyi oldu. Sağ tarafı tamamen 0'ladık. Sol taraf ise radyatör kapağına çarptığı için biraz daha dar kaldı ama şimdilik yeterli. Radyatör kapağına bir değişklik yapabilirsem orayı da 0'lıycam. Ayrıca gidon çok öndeydi ve sürücüye uzak bir şekilde duracak şekilde çevrilmişti. Gidonu arkadaki yuvaya aldık ve açısını değiştirdik. İlk başta oluşan "lan gidona yetişemiyorum! , yükseltsem mi acaba" fikri yokoldu.

    Lastikler için birisi swallow marka demişti sanırım. Ama Kenda gibi önemli bir markaymış meğer Ancak performası bence iyi. Bir de baktım, yurt dışındaki tüm resimlerde de aynı lastik kullanılmış. Hani TR ye farklı marka gönderme olayı yok. İçimiz rahat olsun. ~50 km filan kullandıktan sonra lastik basınçlarına bir bakayım dedim. Ön teker 5 psi idi !!! Kaldı ki kullanım kitapçığında "ön/arka 42,5 psi olarak ayarlayınız" yazıyor. Tabiki de abest bir rakam hatta akıllara zarar. Arka lastiği ölçtüğümde ise 11~13 psi gibi bişeydi. Ancak bu kısa kullanımda lastiklerden çok memnundum ve özellikle kasis/çukur/vs,,, geçişlerinde acayip konforlu oluyordu. Sonra ne akla hizmetse ön/arka 31 psi olarak ayarladım. Ve motor kalas gibi oldu, çukur ve tümseklere resmen çarpıyor gibi oldu ve arka teker leb demeden kitlenmeye başladı(ki bir kaza atlattım bu yüzden). Dün akşam ön/arka 23 psi ye ayarladım ve sabah işe gelirken gayet iyiydi arka teker. Önceden 40 kere kitleneceği yerde hiç kitlenmedi. Ama tam test de edemedim.

    Motorun genel performansı bence çok iyi. Önceden de dediğimiz gibi 80km/h gibi bir son sürat söz konusu değil. Rodajda olduğum için gazı çok hafif açmama rağmen 80~90 gibi hızlara gayet çıkabildim. Tahminim son sürat olarak 130 u devirir gibi geliyor, belki 135 görür düzlükte. Ama tahmin tabi.

    EGZOZ! Çok gürültülü. Sabahları 2 apartman arasından çıkardığım motoru elle iterek uzağa götürüp öyle çalıştırıyorum. Hadi trafikte idare eder ama 2 apartman arası yada kapalı otopark gibi alanlarda resmen küfür yiyoruz eminim Kaldı ki sabahın 8 in de, çoluk çocuk uyurken... Zaten sabahları gaz vermeden çalışmıyor doğru düzgün, galiba rölantisi düşük. Neyse, şöyle parça halinde susturucular varmış, sırf bu yüzden bizim motora uygun olanına bakmaya başladım. Daha motoru getirdiğim ilk gece alt komşu ile kavga ediyorduk.

    Sorun yok mu? Tabiki var. Sol ön sinyal söndü. Zaman bulunca kabloları kontrol edicem. Ama şöyle söyleyim, hem fren hem siyaller gayet iyi parlıyor. Piyasadaki 3-5 TL lik led sinyaller gibi değil, bunlar çok belli oluyor yandıkları zaman.

    Ve asıl sorun Debryaj... Debriyajdan ciddi ses geliyor. İlk kalkışta birazcık hızlı kalkar gibi yaptığınızda direk ötüyor. Sıyırma sesi gibi. Onun dışında giderken de diğer vites geçişlerinde garip bir sürtünme sesi geliyor debriyajdan.Ancak bu 2. söylediğim biraz azalmaya başladı gibi, hatta bugün hiç dikkatimi çekmedi. Ama kalkıştaki viyaklama hala mevcut. Yağından şüphelenmiştim ve daha 160 km de iken shell 15-50 Advance VSX koydum. (Not: motordan çıkan yağ 1 litre bile değildi, biz 1.45 litre koyduk). Yağ değişimi de sonuç vermedi. Kalkışlarda motoru zorlamadan devam ediyorum, ilerleyen zamanlarda geçer diye bekliyorum(rodaj diye umut ediyorum). Zaten şimdiden NX250 için olan ebc marka debriyaj balatalarına bakmaya başladım. Çok para değiller. Gerekirse onlar ile değiştireceğim.

    Yakıt tüketimini ölçüyorum, henüz 2. kez depoyu fullemedim ama tahminimden çok gitti bile şimdiden. Ve size bir soru, depo anahtarı yukarıda iken reservde oluyoruz dimi ?
    makseli bunu beğendi.
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #382

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    hoşgeldin @syanur

    inceleme yazılarını beenirim genelde, üstüne alınma

    şaka bi yana lastiğin iyi çıkması ve bahsettiğin hızlar doğru çıkarsa SM olanını düşünebilirim


    bu arada ANKARA MT olarak 28 inde iftar var. ben gidecem inş. beklerim Angaralıları
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-i...rubu-1254.html

  3. #383
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    ilk kalkışta yarım debriyaj gaz açarsan o debriyajdan gelen ses benimkindede var, sanırım debriyaj balatası kalitesinden , yağı değiştirdin bende 350km gördüm değiştirecem, eksoz sesi sorma mahalleli küfür ediyor Allahtan resmi üniforma ile gezdiğimden bir şey diyen yok
    sol led aldığım gün bendede sorun yaptı kafalığı çıkar kablosu çıkmıştır takıp pense ile sıkıştır. birde debriyaj müşürünün soketlerini sıkıştır onlarda çıkıyor, ayaklığın yayının uçlarını bük çıkmayacak şekilde yolda fırlıyor gerçi 1 TL değiştirdim yenisi ile, bir de dikkat edeceğin şey rölanti düşük ise sağ taraftan baktığında karbüratörün gaz telinin makarasının altında sarı pirinç vida var biraz sıkarsın o kadar, yüksekliğinden bahsettinde 1,90 boyunda bir adam birde bu makineye binice ışıklarda önümde bir honda transalp geldi genç bi eleman sağa sola bakınıyor ,yaklaştım bir ara gaz bi asıldım,yaklaştım yanına Resmen yanında cüce gibi kaldı honda
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  4. #384
    liverisk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul, nazilli
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Yakıt tüketimini ölçüyorum, henüz 2. kez depoyu fullemedim ama tahminimden çok gitti bile şimdiden. Ve size bir soru, depo anahtarı yukarıda iken reservde oluyoruz dimi ?
    YUKARIDA İKEN YEDEKTE OLUYO

  5. #385
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ahan da döndüm. Banlanmışız arkamızdan ağlayan yok valla...

    Motoru ~1haftadır kullanıyorum. Aldıktan birkaç saat sonra 2 günlüğüne gaco'nun ellerine bırakmıştım motoru Bir haftadır bende ama, 300 km yaptım.

    Şimdi genel olarak izlenimlerimi anlatacağım(gerçi kime neyi anlatıyorsam, konuya dahil olanlardan bu motoru sürmeyen yok sanırım )

    Motorun ingiliz atı kadar yüksek olması hem güzel, hem kötü. Kötü olmasının sebebi alışma sürecinde! trafikte zorluklara sebep olması. Kaldı ki benim boyum 1,82. Ama amortisör ayarlarına henüz giremedim, sanırım daha da alçaltabilirim. Motorun yüksek olmasının avantajı ise gidonun sedan arabaların aynalarının yaklaşık 4 parmak üzerinden geçiyor olması Ve diğer motosiklet sürücüleri ile yan yana geldiğininzde şu hareketi yapabiliyor olmanız ; "Sitiiieeee....

    Gidonun ilk hali tam bir işkece idi. Dönme açısı çok dardı. Ama ayar vidaları ile oynayınca çook değişti diyebilirim. Eski motorumdan daha iyi oldu. Sağ tarafı tamamen 0'ladık. Sol taraf ise radyatör kapağına çarptığı için biraz daha dar kaldı ama şimdilik yeterli. Radyatör kapağına bir değişklik yapabilirsem orayı da 0'lıycam. Ayrıca gidon çok öndeydi ve sürücüye uzak bir şekilde duracak şekilde çevrilmişti. Gidonu arkadaki yuvaya aldık ve açısını değiştirdik. İlk başta oluşan "lan gidona yetişemiyorum! , yükseltsem mi acaba" fikri yokoldu.

    Lastikler için birisi swallow marka demişti sanırım. Ama Kenda gibi önemli bir markaymış meğer Ancak performası bence iyi. Bir de baktım, yurt dışındaki tüm resimlerde de aynı lastik kullanılmış. Hani TR ye farklı marka gönderme olayı yok. İçimiz rahat olsun. ~50 km filan kullandıktan sonra lastik basınçlarına bir bakayım dedim. Ön teker 5 psi idi !!! Kaldı ki kullanım kitapçığında "ön/arka 42,5 psi olarak ayarlayınız" yazıyor. Tabiki de abest bir rakam hatta akıllara zarar. Arka lastiği ölçtüğümde ise 11~13 psi gibi bişeydi. Ancak bu kısa kullanımda lastiklerden çok memnundum ve özellikle kasis/çukur/vs,,, geçişlerinde acayip konforlu oluyordu. Sonra ne akla hizmetse ön/arka 31 psi olarak ayarladım. Ve motor kalas gibi oldu, çukur ve tümseklere resmen çarpıyor gibi oldu ve arka teker leb demeden kitlenmeye başladı(ki bir kaza atlattım bu yüzden). Dün akşam ön/arka 23 psi ye ayarladım ve sabah işe gelirken gayet iyiydi arka teker. Önceden 40 kere kitleneceği yerde hiç kitlenmedi. Ama tam test de edemedim.

    Motorun genel performansı bence çok iyi. Önceden de dediğimiz gibi 80km/h gibi bir son sürat söz konusu değil. Rodajda olduğum için gazı çok hafif açmama rağmen 80~90 gibi hızlara gayet çıkabildim. Tahminim son sürat olarak 130 u devirir gibi geliyor, belki 135 görür düzlükte. Ama tahmin tabi.

    EGZOZ! Çok gürültülü. Sabahları 2 apartman arasından çıkardığım motoru elle iterek uzağa götürüp öyle çalıştırıyorum. Hadi trafikte idare eder ama 2 apartman arası yada kapalı otopark gibi alanlarda resmen küfür yiyoruz eminim Kaldı ki sabahın 8 in de, çoluk çocuk uyurken... Zaten sabahları gaz vermeden çalışmıyor doğru düzgün, galiba rölantisi düşük. Neyse, şöyle parça halinde susturucular varmış, sırf bu yüzden bizim motora uygun olanına bakmaya başladım. Daha motoru getirdiğim ilk gece alt komşu ile kavga ediyorduk.

    Sorun yok mu? Tabiki var. Sol ön sinyal söndü. Zaman bulunca kabloları kontrol edicem. Ama şöyle söyleyim, hem fren hem siyaller gayet iyi parlıyor. Piyasadaki 3-5 TL lik led sinyaller gibi değil, bunlar çok belli oluyor yandıkları zaman.

    Ve asıl sorun Debryaj... Debriyajdan ciddi ses geliyor. İlk kalkışta birazcık hızlı kalkar gibi yaptığınızda direk ötüyor. Sıyırma sesi gibi. Onun dışında giderken de diğer vites geçişlerinde garip bir sürtünme sesi geliyor debriyajdan.Ancak bu 2. söylediğim biraz azalmaya başladı gibi, hatta bugün hiç dikkatimi çekmedi. Ama kalkıştaki viyaklama hala mevcut. Yağından şüphelenmiştim ve daha 160 km de iken shell 15-50 Advance VSX koydum. (Not: motordan çıkan yağ 1 litre bile değildi, biz 1.45 litre koyduk). Yağ değişimi de sonuç vermedi. Kalkışlarda motoru zorlamadan devam ediyorum, ilerleyen zamanlarda geçer diye bekliyorum(rodaj diye umut ediyorum). Zaten şimdiden NX250 için olan ebc marka debriyaj balatalarına bakmaya başladım. Çok para değiller. Gerekirse onlar ile değiştireceğim.

    Yakıt tüketimini ölçüyorum, henüz 2. kez depoyu fullemedim ama tahminimden çok gitti bile şimdiden. Ve size bir soru, depo anahtarı yukarıda iken reservde oluyoruz dimi ?
    liverisk gibin bende yazayım barime,
    Adam bi teşekkür eder la
    ANGARAJ

  6. #386
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    sağolasın mt şu kanunları yazdığın için bu arada bu devriyaj sesi bende hiç gelmedi enteresandır bakalım daha nelerle karşılaşacağız 2 3 sene geçsin motora modifiye yapacağım bunu kafama koydum ve acayip sıkıldım motorsuzluktan dedğim gibi kanatları kopartılmış şeytan gibi hisediyorum kendimi

  7. #387
    mehmetmumtaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Kasım 2010
    Şehir
    MUĞLA -DENİZLİ -GAZZE
    Motosikleti
    X-treme Motard 250cc
    Alıntı tunctepe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sağolasın mt şu kanunları yazdığın için bu arada bu devriyaj sesi bende hiç gelmedi enteresandır bakalım daha nelerle karşılaşacağız 2 3 sene geçsin motora modifiye yapacağım bunu kafama koydum ve acayip sıkıldım motorsuzluktan dedğim gibi kanatları kopartılmış şeytan gibi hisediyorum kendimi
    senin makinede debriyaj sesi yok diyorsan o zaman yağ ile alakalı olabilir yada alışma süreci filan ? çünkü giderek o sesi az duymaya başladım. Tunç hangi marka yağ koydurdunuz ? 1,6lt yazıyor sanki kılavuzda siz ne kadar koydunuz ?
    İnna lillahi ve inna ileyhi raciun

  8. #388
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    bilmiyorum benim servis kavsaki yamaha servisi castol yada daha kaliteli bir yağ koyuyor olabilirde ben aldığımdada çıkmıyordu 410 da bile
    yapmadı

  9. #389
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Memet bendeki debriyaj sesi kalkışlarda bariz birşekilde duyuluyor, debriyajı biraz çabuk bırakınca. Ben de balataların kalitesine veriyorum. Şanzımana yansımasın da, ileride kesilmezse ustaya baktırcam.

    @Tunç abicim şu bozulan aletin adını yada görevini tam olarak öğrenebilir misin? Eğer biraz kesin bilgi verebilirsen sana yardımcı olabilirim. Bence eğer mondialin elinde bu parça yoksa, ki yokmuş, bekletme motoru. Uygun bir parça buluruz sana, taktırırsın serviste. Yanlız şu parçayı tam olarak bir öğrenirsen ben de sana link felan verebilirim.

    Bu arada kitapçıkta 1,4 litre yağ koyun yazmıyor mu? Ben dediğim gibi yağı değiştirdiğimde içinde 1 litreden az yağ çıktı. Baya da bir bekledik. Sonra 1,45 litre kadar koydum. Tahliye tarafından takip etmeye çalışıyorum ama aşırı yağın atıldığını henüz göremedim. Garip bir durum...

    Sizin latik basınçları nasıl bu arada?

    Alıntı liverisk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    YUKARIDA İKEN YEDEKTE OLUYO
    Kartaldan merkeze, anlaşıldı merkez... depoyu fullediğimden beri 280 km yi devirdim, şehir içi kullanımda. Rezervde şuanda mandal ve yolda kalırsam kitapçığa göre 1 litrelik benzinim daha var demektir. Tam yedek depoya geçtiğimde depoyu fullesem ve tahminen 7,5 litre benzin alsa (285 km yol gitmiş olsam) ; 2,63 litre/100 km eder. Hadi 8,5 litre alsa depo ; 2,98~3,00 litre yakıt demektir. Fazlasıyla iyi...
    #sürenadam

  10. #390
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    arkadaşlar benim motorun son yağdeğişiminde fazla demiyelimde 1.5 litre yağ kondu ama bir teknik servisten aldığım bilgiye göre fazla yağ keçeleri patlatıyor benim motorun vites teki keçe patladı bu yüzden ve yağ kustu bence 1.5 litre koycağımıza 1.3 litre kafi gibi geldi
    ve bu arada demin nazilliyi aradım beni yönlendirdiler teknik kısma anllatım problemi bu gün parçayı kargolamışlar demekki böyle ısrarcı ve hakkını arıyan birisi olduğun zaman işin çözülüyor

  11. #391
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Merhabalar. Bende bu başlıgı sessiz sedasız takip ediyorum. Bende Xtreme 150 max var. Gecen hafta arkadaşın Motoran xf250 sini denedim Gercekten tatmin edici bir makine. Simdilerde 250 lige gecmeyi dusunuyorum ama hangi 250 lik karar veremedim. Aklımda uc tane motor var. Hatta konu hakkında başlıkda actım ama pek yazan olmadı.
    http://www.motosiklet.net/forum/mark...endirmesi.html

    Bu uc motordan hangisini önerirsiniz. Bana en yakını mondial gorunuyor nedeni ise Uygun bir fiyata 150 max ı verip uzerini karttan taksit yaptırabilirim. ikinci Asya. Mersin evkur dan hiç pesinatsız alabilirim. Son olarak motoran. bunu satan bayi dogrudan K Kartı istiyor. Odemeyi bi sekilde yaparım diye dusunuyorum ama motorlara karar veremedim. Kullanan arkadaşlardan bilgi paylaşımlarını rica ederim.
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  12. #392

    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    merhaba arkadaşlar ben geldim çanakkaleden 170 km lik ciçeği burnunda mondial endurocu .
    makseli bunu beğendi.

  13. #393
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    Alıntı gezgin_33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Bende bu başlıgı sessiz sedasız takip ediyorum. Bende Xtreme 150 max var. Gecen hafta arkadaşın Motoran xf250 sini denedim Gercekten tatmin edici bir makine. Simdilerde 250 lige gecmeyi dusunuyorum ama hangi 250 lik karar veremedim. Aklımda uc tane motor var. Hatta konu hakkında başlıkda actım ama pek yazan olmadı.
    http://www.motosiklet.net/forum/mark...endirmesi.html

    Bu uc motordan hangisini önerirsiniz. Bana en yakını mondial gorunuyor nedeni ise Uygun bir fiyata 150 max ı verip uzerini karttan taksit yaptırabilirim. ikinci Asya. Mersin evkur dan hiç pesinatsız alabilirim. Son olarak motoran. bunu satan bayi dogrudan K Kartı istiyor. Odemeyi bi sekilde yaparım diye dusunuyorum ama motorlara karar veremedim. Kullanan arkadaşlardan bilgi paylaşımlarını rica ederim.
    merhaba arkadaşım motran bir enduro havasında filan değil ne cross nede enduro havasında yanyana geldim o motorla ve mondinin yanında kalitesisi çinli görünümünü çok rahat gösteryor max ın problemlerinide çok yakından izliyorum kimse motor aksamından problem den şikayetci değil tamamen aksam problemleri amaortisörün renk değiştirmesi olsun farın yukarı bakması olsun ufaktefek vida civata problemleri hep yani xtreme max bile motoran daha bir gösterişli duruyor vede tam cross enduro havasını taşıyor alah göstermesin arazide motoran nı devirisen granajları çok fazla kırılma durumu çok yüksek alçak bir motor beim xtreme 250 alçaltımış olmasına rağmen hala ondan yüksekte şunu söyliye bilrim 250 liklerde 1 ya xtreme alıcaksın 2 ci olarak asya rx 250 daha yeni piyasaya sürüldü ama mondinin ki kadar profesyönelce bir makine değil ama asyanın bodrumdaki motoroom bayi hem servis olarak hemde satış olarak çok güzel işliyor gıpta ettim doğrusu oraya seçim sana kalmış motoran nı yanyana durduğumda çok fazla inceleye bileme şansım olmadı ama benle birlikte aynı olda basmamıza rağmen şansı yoktu diye bilrim fiyat politikası nedir bilmiyorum herhalde senin düşüneceğin durum tamamen duygusal olucaktır hem kuvvet olsun hem al benisi olsun diyorsan xtreme hayır benim için gitsin 150 liğe göre daha kuvvetli birşey olsun parasıda uygun olsun diyorsan mototan ama bana kalsa xtreme 250 yada asya rx 250 li ye bak derim ama önce bak bu 2 motor arasında bile dağlar kadar farklar görüceksin ki motoran bunları geriden takip etmekte

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:15 ----------

    Alıntı deli kad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar ben geldim çanakkaleden 170 km lik ciçeği burnunda mondial endurocu .
    oh be bir endurocu daha geldi bu arada bir şey ilgimi çekti sm lerde motordan kalkışta ses geldiği acaba ses gelmeyen tek makine benimkimi yoksa endurolardamı ses gelmiyor sen de anlat bakalım sendeki baş gösteren problemleri belki bu tarzdan tarza değişecek bir problem olabilir benim mesela başıma iç lastik patlması geldi 2 defa bir ön birde arka sanırm denge çubuğunun bulunduğu bölge iç lastiği aşındırıyor

  14. #394

    Üyelik
    15 Eylül 2010
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Rks Titanic 200
    @tunc nokta virgül kullanmadan en iyi anlatımı yapanların ilk sırasına alıyoruz seni

  15. #395
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Alıntı makseli adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @tunc nokta virgül kullanmadan en iyi anlatımı yapanların ilk sırasına alıyoruz seni
    onun üzerine gitme bu konuda hayatı noktalama işareti adamın..
    ANGARAJ

  16. #396
    gezgin_33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    CBF-150
    Xtreme nin son hızı nedir. Deneyen oldumu. Birde rica etsem gostergelerin bir fotosunu cekip atabilirmisiniz. Motoran gostergesi bayagı kalabalık ve fonksiyonlu. Vites gostergesi falan da var.
    Dostu-Düşmanı ayırdettik ve bıraktık bir ovaya. Dedik ki, gerçekten bilmiş miyiz.
    baktık ki, kime ne etiket yapıştırmışsak doğru çıkmış..

  17. #397
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    gacalla benim profilden gösterge panelinin resimlerini yüklesene otelden olmuyor bu iş bu arada noktalama işareti konunşmamda yok yazımda olsun gereksiz enerji ısrafı okuyacaksanız önce bir derin nefes alın ve hızlı hızlı okuyun çözersiniz

    dip not telefuz hatalarını hayatımda düzeltmiyorum yazıdamı düzelticem dimi KHGE
    http://www.youtube.com/watch?v=FfejaAKoeq0

  18. #398

    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    debriyajdan benden de ses geliyor. bir de fazla yüklenince ön disk ve balatadan ses geliyor. sebebini tam çözemedim. direksiyon sağa ve sola tam yatmıyor, konulan civatalar direksiyonun yatmasına engel oluyor. onları düşürdüğümüzde sağa tam yatarken sola tam yatmıyor. radyatör nedeniyle... sola daha fazla yatırmaya kalktığımızda düşme esnasında maşanın daha fazla dayanarak radyatörü kıracağından endişe ettiğim için daha fazla civatayı alçaltamadım... bu da bazen bana sola dönüşlerde sıkıntı veriyor... boyu biraz bana göre yüksek... 5cm boyunu düşürdüm. daha da düşürmenin yolunu bilen varsa.... bir de ben bu mondialin kullanma klavuzu bana gelmedi. elinde olan var mıdır?

  19. #399
    tunctepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mayıs 2012
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    mondial extreme 250cc enduro & 150 ut enduro
    yahu anlamadığım hala ısrarla enduro yada cross motorda benzin ve vites göstergesi isteği bmw de bile böyle bir vites göstergesi yok dimi gaccal

  20. #400

    Üyelik
    24 Temmuz 2012
    oh be bir endurocu daha geldi bu arada bir şey ilgimi çekti sm lerde motordan kalkışta ses geldiği acaba ses gelmeyen tek makine benimkimi yoksa endurolardamı ses gelmiyor sen de anlat bakalım sendeki baş gösteren problemleri belki bu tarzdan tarza değişecek bir problem olabilir benim mesela başıma iç lastik patlması geldi 2 defa bir ön birde arka sanırm denge çubuğunun bulunduğu bölge iç lastiği aşındırıyor[/QUOTE]

    debriyajdan benden de ses geliyor. bir de fazla yüklenince ön disk ve balatadan ses geliyor. sebebini tam çözemedim. direksiyon sağa ve sola tam yatmıyor, konulan civatalar direksiyonun yatmasına engel oluyor. onları düşürdüğümüzde sağa tam yatarken sola tam yatmıyor. radyatör nedeniyle... sola daha fazla yatırmaya kalktığımızda düşme esnasında maşanın daha fazla dayanarak radyatörü kıracağından endişe ettiğim için daha fazla civatayı alçaltamadım... bu da bazen bana sola dönüşlerde sıkıntı veriyor... boyu biraz bana göre yüksek... 5cm boyunu düşürdüm. daha da düşürmenin yolunu bilen varsa.... bir de ben bu mondialin kullanma klavuzu bana gelmedi. elinde olan var mıdır?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)