da abi yanlış anlamada niye kendi markasını inkar eder gibi başka markanın yazısını yazırsun :s
da abi yanlış anlamada niye kendi markasını inkar eder gibi başka markanın yazısını yazırsun :s
bari espirisi olsaydı mondisaki monziki montm monda mondiha filan
X treme motorların satın alınmasında tamamen duygusal konuda ($) yardımcı olduğum bir arkadaş maalesef beni hayal kırıklığına uğrattı. Ve anlaşılan uğratmaya da devam edecek Vefasızlık ve Nankörlük diz boyu..
synur mu laaa bu açık konuşunda bilelim
haha işin espirisi olmalı dimi yoksa olmuyor
aslında motorlar hazır siyah yeşil düz siyah üstüne şöle güzel yeşil monster energy logolu bir şeyler olsa sonra motorun bazı yerleri siyah yapılıp ufak tefek yeşil aksesuarlar takılsa dehşet olurdu
bence motora elcik topzundan ve belki de daha düzün aynadanbaşka bir şey takılması gerekmiyor motor kendinebaktırıyor gözdeğme durumu çok fazla tecrübe ile sabittir
Gözdemeyecek gibi değilki 3-4 motor yanyana gittiğinde xtreme kullanıcısı motordan motora farklılık göstermekle birlikte 20-30cm yüksekte duruyor diğer motorlardan ve arabalardan
Hele hele ego otobüsünün yanından geçerken cidden çok garip bir duygu sanki otobüslerde oturanlarla aynı seviyedesiniz ve tuncun dediği gibi k.h.g.e olaraktan aynalar çok dandik bizim çizik kestaneyede söyledim oda aynı fikirde....
ANGARAJ
koso aynalar var güzel görünüşü
link
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
çok kasıyo olmasın o aynalar tl bazında ne diyorsun k.h.g.e ve çizik kestane polat
bi insan mondialdan niye utanır bilmem, bu motorun üreticisi mondi değil ama tr ye getiren mondi. mondi olmasaydı hiçbirimizin bu fiyatlarda bu tarz bi motora binme şansımız olmayacaktı . shirenay ın ürettiği mondialin ithal ettiği motora kawasaki yazmaya çalışmayı anlayamıyorum..
valla bizde anlamıyoruz çocuk bırakalım eğlensin istedik
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:13 ----------
bu arada şok şok şok benim bozuk parça mondialde yokmuş servis uygunparça bulup takıcağız dedim tutanakta tutun valla hiç anlamma ya yenisiniveririler 2 3 arıza daha böyle yaşatırsa yada paramı geri isterim kendileri bilirler
valla bu gün hoplattım mondiali nedir bu kardeşim 2011 den beri satışını yaptığınız motorun parçası yok onu bırakın servisi neden zor bırakıyorsunuz gibi bissürü saydım savuşturdum önce müşteri hizmetlerini arıyarak sonrada mail düzmüşüm ki sormayın dillere destan göndere bastım 5 dakka sonra mondiden telefon geldi pardon beyfendi probleminizi öğrene bilirmiyim açtım ağzımı yumdum gözümü sonra iş dönüşü servise gittim abi orjinalden bekliyoruz dedim hayırdır uygun parça bulup takıcaktınız çocuk bir sustu her halde benim mondialden nasıl bir iş yapıyorsunuz orjinal parças nasıl elinizde olmaz diye patlamam hem işe yaramış hemde benim işi baltalamış oldu dediğim gibi 8000 tl verdim bide üstüne yol parası veriyorum vericem tüketici mahkemesine vurucam mahkemeye vuracam mahkemeye deyin ce bir hoş oldular yahuu ama gerçekten müşteri ile ilgilenmeleri başarılı anında dönmeleri sorunun ne olduğunu öğrenmeye çalışmaları sonderece güzeldi herşeye rağmen ama sıkıntı uzun sürecekse gerçekten sıkıcı bir durum bu arada sorun ilk ateşleme adı ile başlıyan bir parada imiş dedim çarkmı bu değil çünki motorun sol kapağını açmışlar ve sökmüşler çizk kestane polat çok işimize yarıyacak motor hakkında teknik bilgi toplama ve parça siparişini srenaydan istetme konusunda 2 sene sonra filan
sanayi bakanlığına şikayet etmeli , parçalarını getirmeden nasıl satışa çıkarırsınız diye
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
TÜKETİCİNİN KORUNMASI HAKKINDA KANUN
Kanun Numarası: 4077
Kanun Kabul Tarihi: 23/02/1995
Yayımlandığı Resmi Gazete Tarihi: 08/03/1995
Yayımlandığı Resmi Gazete Sayısı: 22221
SATIŞ SONRASI HİZMETLER
Madde 15 -
İmalatçı veya ithalatçılar, sattıkları, ürettikleri veya ithal ettikleri sanayi malları için o malın Bakanlıkça tespit ve ilan edilen kullanım ömrü süresince (Bizim motosiklet için 10 yıl) , yeterli teknik personel ve yedek parça stoku bulundurmak suretiyle bakım ve onarım hizmetlerini sunmak zorundadırlar.
İmalatçı veya ithalatçıların bulundurmaları gereken yedek parça stok miktarı Bakanlıkça belirlenir.
İthalatçının herhangi bir şekilde ticari faaliyetinin sona ermesi halinde, kullanım ömrü süresince bakım ve onarım hizmetlerini, o malın yeni ithalatçısı sunmak zorundadır.
Bakanlık, hangi mallar için servis istasyonları kurulmasının zorunlu olduğu ile servis istasyonlarının kuruluş ve işleyişine dair usul ve esasları Türk Standartları Enstitüsünün görüşünü alarak tespit ve ilanla görevlidir.
Garanti belgesiyle satılmak zorunda olan bir sanayi malının garanti süresi sonrasında arızalanması durumunda, o malın Bakanlıkça belirlenen azami tamir süresi içerisinde onarımı zorunludur.
.... gelelim cezasına
CEZA HÜKÜMLERİ
Madde 25 - (Değişik madde: 06/03/2003 - 4822 S.K./33. md.;Değişik madde: 23/01/2008-5728 S.K./476.mad)
6 ncı maddenin yedinci fıkrası uyarınca, Bakanlıkça belirlenen usul ve esaslara aykırı hareket edenlere, aykırılığı tespit edilen her bir sözleşme için yüz Türk Lirası idarî para cezası verilir.
4 üncü maddenin altıncı fıkrasında, 5 inci maddede, 6 ncı maddenin altıncı fıkrasında, 6/A maddesinde, 6/B, 6/C maddeleri uyarınca Bakanlıkça belirlenen usul ve esaslarda, 7 nci maddenin beşinci fıkrasında, 9 uncu maddede, 9/A maddesinde, 10 uncu maddede, 10/A maddesinde, 10/B maddesinde, 11/A maddesinin ikinci ve dördüncü fıkralarında, 12, 13, 14 ve 15 inci maddelerde belirtilen yükümlülüklerden her birine aykırı hareket edenlere ikiyüz Türk Lirası idarî para cezası verilir.
İnna lillahi ve inna ileyhi raciun
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)