Mondial X-Treme (Enduro/Super Moto/Moto cross) Kullanıcıları / Bilgi Paylaşımı
Reklamlar
-
09 Ocak 2015, 20:21
#2101
ben daha endurocu olamadım lakın iç lastık daha kalın oluyor diye bılıyorum normal lastıkten farkı yok sokmenın patlamaması ıcın patlamaz ıc lastıkler bar ama cok pahalı cok onemlı bıseyse lastık patlaması onlardan alabılırsın uggrasmak ıstemem ben yamayla kaynakla sambrelle dersen zaten oyle hard arazı yapabılecegımızı de sanmıyorum o zekılde kullanacak olsam kesınlıkle patlamaz ıc lastık alırdım
Reklamlar
-
09 Ocak 2015, 20:40
#2102
arazide kullanmayacağım zaten arada bir toprak yollara girip bir deneriz nasıl bir hismiş diye hem lastiğe hemde şamrele para vereceğiz anlaşılan dublexten daha pahalıya geliyor demek ki.
-
09 Ocak 2015, 20:53
#2103
su resımlerde gordugunuz lastıkler ıle etlı sava iç lastıklerı 300 tl ye aldım tam cross olsun daha kalıtelı olsun dersen bıraz daha paraya kıymek lazım asvalatta kullanılacaksa uzellıkle lastık yumusak olmalı ben sırf arazıde jant degısımı tapcagım ıcın onemsemedım lastık neymıs ne deılmıs dıye sadece ıc lastıge onem verdım kolay patlamsın dıyerekten
-
09 Ocak 2015, 21:58
#2104
benim enduro dis lastiklerin sokmesi nispeten daha kolay, cros lastik daha cok zorluyor
cadde tiplerini yada dubleksleri bilmem
ama 3yil oldu daha lastik patlamasindan yolda kalmadim, tamire gitmedim
-
21 Ocak 2015, 22:10
#2105
patladığı zaman lastikçiye gitmen şart eğer ince normal içlastik alıyorsan dıştan patlamaz da içten lastiği sıkıştıran dönmesini engelleyen parça var o aşındırıp patlata bilir ki keza benim hep ondan oldu alırken cros için üretilen iç lastik alırsan nerdeyse ömürlük olur onların lastik kalınlığıda nerdeyse işaret parmağı kadardır hatta daha daha kalınları bile ola bilir kardeşim bu alacağın crossun durumuna göre değişir bazıları yanlızca canttan oluşan öyle binek enduro tarzıdır onlarda lastik sıkıştırma aparatı yok ondada dikkat etmen gereken lastiğin inik olmaması ve ani gazla gaz vermemen cünki siboban yırtar
-
24 Ocak 2015, 22:04
#2106
-
26 Ocak 2015, 11:45
#2107
Güzel olmuş gibi. Arkaya 18" jant taktın dimi? Lastik de 4.60-18 yani yaklaşık olarak 120/80-18 gibi bişey. Arka jant/lastik ebatları büyüdüğü için çekişin düşecek. Bu durumda arka dişliyi 48 yapman gerek gibi bişey. Ama 46yla da idare eder gibi. Ben olsam arazi performansı istiyorsan KTM 48 yada 50 dişli alırdım arkaya. Çekiş fena olur, zaten alt devirler biraz takviye istiyor.
-
28 Ocak 2015, 00:49
#2108
Evet arka cross versiyonundaki 18 jant lastik 110 civarina tekamul ediyor olmasi lazim ama bir dahakine 120 yapacagim yada 130 sirf arazide kullanacagim icin
Disli konusunda cekiste sikinti gormedim asiliyor her zamanki gibi ama birseylerin uzerine cikarken önünü kaldirmak istegi doguyor haliyle sanirim 50 51 52 gibj disli uyduracagim sirf arazi icin zaten arazide yuksek suratle isim yok max 100 yapsin asvalta dusunce yeterli yanliz zincir de gerekecek minimum 100 lirada o olacak bu ara bayagi astim butceyi bir iki ay erteleyecegim sanirim tek disli ile idare edecegim sirf hafta sonu sok tak yaparim sonucta 6 tane vida deilmi ama tekere gelmesini istiyorum dusuk devirlerde uzerinde hala cross lastikler var biyerlere cikarken önü kalksin istiyor insan
Aslinda on disliyi kuculymek de olabilir bir diş lakin oda plastik parcayi yer düşüncesiyle vazgectim nasilsa arka disli alacagim bakalim ne olacak bol bol resimle devam edecegimi umuyorum
Birde jantlari ilk takkinca bildigin at gibi oldu uzerine binemedim amortisorler sert mis 😅 indirdimm yumusattim en alt kademeye aldim genede ayak uclari degiyor boy 180
-
08 Şubat 2015, 22:50
#2109
-
08 Şubat 2015, 23:06
#2110
Motora binmek ayrı bir meziyet cidden. Bende SM olmasına rağmen hiç çaktırmıyordum ama her seferinde içimden "haydabrepehlivan" diye atıyordum kendimi
-
09 Şubat 2015, 04:05
#2111
-
09 Şubat 2015, 17:40
#2112
-
09 Şubat 2015, 19:15
#2113
büyük olasılıkla senin jant max in jantı çünki bu motorların ön cant rengi farklı şöyle diyeyim malta eriğinin çekirdek renginde gibi bakırımsı ve kahverengimsi parlayan bir şey göbeği ve telleri uydurduktan sonra jant tefferuat arka jantta siyah gbi gözüküyor ama sanırm değil kopkoyu siyaçalan petrol yeşili gibi düşün yani ben öyle hatırlıyorum dediğim gibi elerinde göbek vardır civata hizaları da tutuyordur jant tellerini de uydurmuşlardır sorun yok ve evet aleminyum olucak eleminyum yamulur ama kırılmaz çelik kırılır
-
10 Şubat 2015, 01:46
#2114
tunctepe adlı üyeden alıntı
büyük olasılıkla senin jant max in jantı çünki bu motorların ön cant rengi farklı şöyle diyeyim malta eriğinin çekirdek renginde gibi bakırımsı ve kahverengimsi parlayan bir şey göbeği ve telleri uydurduktan sonra jant tefferuat arka jantta siyah gbi gözüküyor ama sanırm değil kopkoyu siyaçalan petrol yeşili gibi düşün yani ben öyle hatırlıyorum dediğim gibi elerinde göbek vardır civata hizaları da tutuyordur jant tellerini de uydurmuşlardır sorun yok ve evet aleminyum olucak eleminyum yamulur ama kırılmaz çelik kırılır
Selamlar konu dışı soru siz bodrumdasınız dimi? Bende çok sık gidip geliyorum bodruma acaba hangi ustaya gidiyorsunuz böyle bi adres lokasyon bilgisi olsa güzel olur hani uzun yol sonrası ufak bakım vs için...
-
10 Şubat 2015, 21:57
#2115
tunctepe adlı üyeden alıntı
büyük olasılıkla senin jant max in jantı çünki bu motorların ön cant rengi farklı şöyle diyeyim malta eriğinin çekirdek renginde gibi bakırımsı ve kahverengimsi parlayan bir şey göbeği ve telleri uydurduktan sonra jant tefferuat arka jantta siyah gbi gözüküyor ama sanırm değil kopkoyu siyaçalan petrol yeşili gibi düşün yani ben öyle hatırlıyorum dediğim gibi elerinde göbek vardır civata hizaları da tutuyordur jant tellerini de uydurmuşlardır sorun yok ve evet aleminyum olucak eleminyum yamulur ama kırılmaz çelik kırılır
Valla ne deil ne deildir bilmiyorum ama oldukca etliler koyu siyah duruyorlar belki motocross versiyonunkinin rengi boylefir cunki enduro olarak deil cross modelinkini sparis ettim once sonrasinda on jant yok denildi enduronunkini gonderin dedim fabrikada zaten olmadığını serviste var oldugunu oradan talep ederek bana gonderttiler memnunum amma velakin soyle arka jant 110 deilde 120 ye uygun olsaydi 120 ebat lastik tatakacagim o zaman siritirmi diye dusunuyorum .
Birde janttan ziyade parca getirseler ii olacak bos beles hala motor getirip duruyorlar once getirdiğini hallet de sonra baska 250 liklere yelken acarsin
-
10 Şubat 2015, 23:22
#2116
Mardin İl Temsilcisi
Arkadaş sizin motorlara değişiklik filan yapmışsınızda görünürlüğü artırmak lazım bizim motorlar gece resmen fark edilmiyor ya. Geçen fark ettim park ettiğim yerde. Diğer araçlar geçerken çarptı çarpacak. Ne yapabiliriz ? Grenajları boyasak mı yada reklektor sticker filan mı yapsak
-
11 Şubat 2015, 04:41
#2117
evet arkadaşım var ama ilki pek senin motorsa bakıcağını sanmıyorum erçin usta var motocross cu dur kendisi hobi amaçlı atölyesi büsürü oyuncağı kawasaki suziki ktm husaberg filan garaj doludur bende eski 150 lik mondial endroyu göstermek için gittimde şeyine bile sallamdı 150 lik standar aletlerle ilgilenmiyor benimkisi adama entresan gelmişti ondan ilgileniyordu bakımlarımı da ona yaptırdım genel olarak yani yapılması gerekn neyse ona yaptırırım bide bodrum sanayide ida motor var mustafa abi idi galiba oda işinin ehli bir adamdır lakin ücretleri biraz yüksektir ama için temiz alırsın problem çıktığında da kedisi hemen halleder bir kaçkere yolda zincir kopardığım da gelip yardım etmiştir bakım malzemesini genelde kalitli kullanır gözün kapalı bıraka bilirsin dedğim gibi erçin çok iyiy bir ustadır lakin bu işi pek para için yapmıyor boş adam demesinler diye ve motocross super moto bunların içini dışını bilir motor kısmında arıza çıksa benimkinde kesinlikle erçin ustaya götürürüm bakım cart curt ida motor titiz adamdır mustafa abi ismi yanlış hatırlamıyorsam
-
11 Şubat 2015, 09:28
#2118
tunctepe adlı üyeden alıntı
evet arkadaşım var ama ilki pek senin motorsa bakıcağını sanmıyorum erçin usta var motocross cu dur kendisi hobi amaçlı atölyesi büsürü oyuncağı kawasaki suziki ktm husaberg filan garaj doludur bende eski 150 lik mondial endroyu göstermek için gittimde şeyine bile sallamdı 150 lik standar aletlerle ilgilenmiyor benimkisi adama entresan gelmişti
ondan ilgileniyordu bakımlarımı da ona yaptırdım genel olarak yani yapılması gerekn neyse ona yaptırırım bide bodrum sanayide ida motor var mustafa abi idi galiba oda işinin ehli bir adamdır lakin ücretleri biraz yüksektir ama için temiz alırsın problem çıktığında da kedisi hemen halleder bir kaçkere yolda zincir kopardığım da gelip yardım etmiştir bakım malzemesini genelde kalitli kullanır gözün kapalı bıraka bilirsin dedğim gibi erçin çok iyiy bir ustadır lakin bu işi pek para için yapmıyor boş adam demesinler diye ve motocross super moto bunların içini dışını bilir motor kısmında arıza çıksa benimkinde kesinlikle erçin ustaya götürürüm bakım cart curt ida motor titiz adamdır mustafa abi ismi yanlış hatırlamıyorsam
Teşekkürler
-
14 Şubat 2015, 01:12
#2119
Selam arkadaslar mondial supermoto alacam ankarada ankamall otoparkin da supermotosu olan bi arkadasla tanismistim Ismini hatirlamiyorum😀 bana yardimci olabilirmisin
-
14 Şubat 2015, 01:25
#2120
Ne zaman tanışmıştın ? Tipi nasıl biriydi...
Nasıl yardımcı olalım ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)