Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
25 Mayıs 2015, 11:56
#12741
Arkadaslar supab ayarinin ne gibi zararlari vardir veya faydalari gecen lerde ayar yaptirdim 500 km kadar kullandikdan sonra gene tik tik ses yapmaya basladi gibi ya bana ole geliyo yada normal bi ses isininca birde bu ses sanki daha artiyo motor isininca
Reklamlar
-
25 Mayıs 2015, 16:56
#12742
arkadaşlar millet 120-130 basıyorum diyor benim motor 110u geçmiyor düzde sizce nedendir 1.80 boy kilo 80 herşeyi orjinal
-
25 Mayıs 2015, 17:10
#12743
scarface123 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar millet 120-130 basıyorum diyor benim motor 110u geçmiyor düzde sizce nedendir 1.80 boy kilo 80 herşeyi orjinal
walla bendede oyle 110da kaliyor motora kapanirsan 120 yapiyo ama normalde yapmiyo
-
25 Mayıs 2015, 17:24
#12744
nasipse bajaj pulsar almayı düşünüyorum boyut olarak driftten cok daha heybetli oturusu olsun gidisi olsun cok hosuma gitti gidon yükseltmeli olanını kullandım harika gerçekten
-
25 Mayıs 2015, 18:02
#12745
scarface123 adlı üyeden alıntı
nasipse bajaj pulsar almayı düşünüyorum boyut olarak driftten cok daha heybetli oturusu olsun gidisi olsun cok hosuma gitti gidon yükseltmeli olanını kullandım harika gerçekten
gidonun yükseltilmiş olarak nasıl buldunuz, ilk üretim yapılarak ilk deneyen kişi bendim, daha sonra satışa sunuldu, kaç cm olanı denediniz.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
25 Mayıs 2015, 18:20
#12746
scarface123 adlı üyeden alıntı
bence siz çok geriye oturuyosunuz o yüzden ağrıtmıyor ama gidona uzak kalıyor buda rahatsız bi sürüş oluyor doğru pozisyonda oturuyorum bu seferde sele rahatsız oluyor sıkıntı büyük :D
Drift tam commuter değil commuter - sport touring karışım bir motosiklet gidona bakarsanız sport touring motorlar gibi 'M' gidon mevcut siz bu motora normal commuter gibi oturursanız tabi'ki rahat edemezsiniz, selenin en ucuna değiyorsunuz ve nasıl ifade etsem bilemiyorum sizin o 2 tane yuvarlak ( diyeyim bari ) depo'ya değiyor, işte bu pozisyon bu motor için yanlış pozisyon Drift sürerken biraz geriye oturup hafif eğilmeniz gerek Drift tasarım açısından bunu gerektirir, ilk zamanlar bende sizinle aynı sıkıntıyı çekmiştim kısa süre sonra çaktım köfteyi
onurgençoğlu adlı üyeden alıntı
Bunlarda balansor sistemi olmasina ragmen boyle yani ?
Titreşim'mi ? Titreşim ne arar la Drift'te
-
25 Mayıs 2015, 20:39
#12747
3.5 cm yukseltilmis olani mahalleden bi arkadasin
-
25 Mayıs 2015, 22:22
#12748
Tamam benim deneyip arkadaşın satış yaptığı olandan galiba, alüminyum olan dansa doğrudur.
-
26 Mayıs 2015, 07:14
#12749
evet siz kullaniyomusunuz oturus pozisyonu nasil motosikletin normal halinin cok fark varmi bana drifttten rahat geldi
-
26 Mayıs 2015, 08:38
#12750
scarface123 adlı üyeden alıntı
evet siz kullaniyomusunuz oturus pozisyonu nasil motosikletin normal halinin cok fark varmi bana drifttten rahat geldi
evet kullanıyorum, dirseklere baya bir etkisi var, önceden dirsekler dik kullanırken şimdi rahat bir şekilde kullanıyorum, öne yığılma yok.
bende driftten pulsara geçmiş birisiyim.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
26 Mayıs 2015, 16:45
#12751
cok guzel alkah nazardan saklasin suan icin hedefim pulsar fazlada cc buyultmek istemiorum pulsar beni idare eder diye dusunuyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
kdiner hocam driftten pulsara bindiğinizde ne hissettiniz birisi 3bin diğeri 7 bin hakkını veriyormu motor drift çok ufak kalıyor bu aletin yanında baya heybetli maşallah
-
26 Mayıs 2015, 17:38
#12752
pulsar 5. motorum, diğer dört motorum çin malı idi ve hepsinden de memnundum,pulsara binince daha önce ben motora binmiyor muşum dedim, hızı ivmelenmesi gayet başarılı ve ben pulsarı allah kaza bela ve bir aciliyet olmadığı sürece satmayı düşünmüyorum. dirift kademeli olarak 100km hıza çıkıyor, pulsarın ilk üç vitesi bir anda 100km hıza çıkıyor, drift 5. viteste 110km hızda biraz bağırarak gidiyor ama pulsar 5. vites te normal gidiyor, 6. vitesi söylememe gerek yok, pulsar tabi ki hakkını veriyor. paran varsa yüksek cc motor alabiliyorsun ama yoksa paramıza göre motor alıyoruz.
-
26 Mayıs 2015, 17:45
#12753
aynen oyle hocam ama bazen çok param olmadığı için şükrediyorum cok hevesli birisiyim bi anda 600 lük 1000lik motor alabilirdim ve sonu tabiki hüsran halimize şükredelim
-
26 Mayıs 2015, 21:04
#12754
arkadaslar motoru senteye nasıl getiririz subob ayarı için birde eksoz ve emme subuob degerleri kaçtır driftlerde
-
26 Mayıs 2015, 21:37
#12755
truck123 adlı üyeden alıntı
arkadaslar motoru senteye nasıl getiririz subob ayarı için birde eksoz ve emme subuob degerleri kaçtır driftlerde
Şurda yazmışım 14'lük lokma ile motoru saat yönünün tersinde çevirerek senteye getireceksin. Emme subabı gözünle görülecek şekilde çok hafif oynama ve tık tık ses yapacak oynattıkça, egzoz subabı çok azıcık daha gevşek olacak daha fazla tık tıklayabilir egzoz subabı çok ısındığından biraz daha boşluk gerekiyor. Subab ayar vidasını gevşetip sıkarken çok ince bir 8'lik kapalı anahtar kullanman lazım. Ben bisiklet tamir takımlarından çıkma bir aleti kullanıyorum.
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Pistonun 2 tane üst ölü noktası var, subap ayarını iki sibobun da gevşek durduğu turdaki üst ölü noktada yapıcan. Sol kapağın üzerindeki gözetleme deliğinde T işaretini gördüğün zaman üst ölü noktadadır. o T'nin yanında bi çizgi var onunla gözetleme deliğinin kenarındaki çizgi hizada olacak. Motoru senteye almadan yanlış bir ayar yaparsan motoru dağıtırsın.
-
26 Mayıs 2015, 21:43
#12756
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Şurda yazmışım
14'lük lokma ile motoru saat yönünün tersinde çevirerek senteye getireceksin. Emme subabı gözünle görülecek şekilde çok hafif oynama ve tık tık ses yapacak oynattıkça, egzoz subabı çok azıcık daha gevşek olacak daha fazla tık tıklayabilir egzoz subabı çok ısındığından biraz daha boşluk gerekiyor. Subab ayar vidasını gevşetip sıkarken çok ince bir 8'lik kapalı anahtar kullanman lazım. Ben bisiklet tamir takımlarından çıkma bir aleti kullanıyorum.
saolasın mengü birde ben filler çakısı aldım bugun 0.05 0.10 0.15 diye gidiyor degerler bu degerler hangileri olmalı dirft için ayarlamak için birde bu t çizgine geldiginde en üst noktadamı oluyor süboblar eksoz sübobı eksozun yanında olan sübob digeride emme sübobu oluor degilmi
-
26 Mayıs 2015, 21:50
#12757
truck123 adlı üyeden alıntı
saolasın mengü birde ben filler çakısı aldım bugun 0.05 0.10 0.15 diye gidiyor degerler bu degerler hangileri olmalı dirft için ayarlamak için birde bu t çizgine geldiginde en üst noktadamı oluyor süboblar eksoz sübobı eksozun yanında olan sübob digeride emme sübobu oluor degilmi
Subaplar dediğin gibi, emmeyi 0.05 ile ayarla 0.05 sentili ayar vidası ile sıkıştır sonra ayarı sabitle egzozu da 0.05 ile ayarla ama sıkma sentil aradan çok rahat geçsin sonra da bi önceki mesajımda yazdığım gibi gözle ve sesle kontrolleri yap. T çizgisinde üst ölü noktada olur. Ayarı yaptıktan sonra lokma kolu ile motoru yavaş yavaş çevir subaplarda gereğinden fazla boşluk olmadığını yavaş yavaş çevirirken kontrol et, üst ölü noktaya getirememiş bile olsan bunu yaparak motorunu zarar görmekten koruyabilirsin. Sorun varsa tekrar ayarlarsın.
-
26 Mayıs 2015, 21:54
#12758
Mıchelın pilot street ön arka 270 lira montaj dahil fiyat çektiler iyi midir ?
-
26 Mayıs 2015, 22:04
#12759
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
yapması lazım bir kaç defa gps ile ölçmüştüm 1 kere 119 da kaldım bi kere 123 te
kalmıştım
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Subaplar dediğin gibi, emmeyi 0.05 ile ayarla 0.05 sentili ayar vidası ile sıkıştır sonra ayarı sabitle egzozu da 0.05 ile ayarla ama sıkma sentil aradan çok rahat geçsin sonra da bi önceki mesajımda yazdığım gibi gözle ve sesle kontrolleri yap. T çizgisinde üst ölü noktada olur. Ayarı yaptıktan sonra lokma kolu ile motoru yavaş yavaş çevir subaplarda gereğinden fazla boşluk olmadığını yavaş yavaş çevirirken kontrol et, üst ölü noktaya getirememiş bile olsan bunu yaparak motorunu zarar görmekten koruyabilirsin. Sorun varsa tekrar ayarlarsın.
Saol mengu iki subobda farkli ayarda olmasi gerekmiyormu eksoz 0.05 se emme .010 falan yapsak ayarlasak olmazmi hafiften tik tik ses yapiyor jafiften gevseklik var gibi bu ses sogukken azda sicakkken baya artiyo tis tis tis yapmaya basliyo motor birde motor gaza yuklenince vuruyo gibi benim tahminimce normalde olabilir. Belki bi tarafi gevsek bi tarafi siki sanirim suboblarin aslinda 600 700 km once ayarlanmisti ama ben biraz fazla belki zorladigimsan olabiir diye dusunuyorum
-
26 Mayıs 2015, 22:07
#12760
truck123 adlı üyeden alıntı
Saol mengu iki subobda farkli ayarda olmasi gerekmiyormu eksoz 0.05 se emme .010 falan yapsak ayarlasak olmazmi hafiften tik tik ses yapiyor jafiften gevseklik var gibi bu ses sogukken azda sicakkken baya artiyo tis tis tis yapmaya basliyo motor birde motor gaza yuklenince vuruyo gibi benim tahminimce normalde olabilir. Belki bi tarafi gevsek bi tarafi siki sanirim suboblarin aslinda 600 700 km once ayarlanmisti ama ben biraz fazla belki zorladigimsan olabiir diye dusunuyorum
0.1 çok olur 0.08 yapman lazım egzozu.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)