Vites kolunun arkasinda 24 lokma anahtar ile acilan yerde
Sol altta motor numarasının yanında büyükçe bir tapa var 22 veya 24 anahtarla açılan, ben kurbağacıkla açıp kapadığım için tam ölçüsünü bilmiyorum. Orda dandik bir metal süzgeç var yağ değişiminde yerinden çıkarıp peçeteye silersin üflersin falan üzerinde hiç bişey kalmadıktan sonra yerine takarsın. Ama kağıt yağ filtresinin işini yapan bişey değil bu motorlarda o tarz bir filtreleme yok orda doğru düzgün bir yağ akışı da yok zaten bişeyler süzerse şansına. Ayrıca bir kere bile metal parçası görmedim orda.
Yanlisin var Mengu
yag pompasi direk suzgece basiyor yagi
Yani dogru duzgun yag akisi var
ben katel dagitip debryj balatasi degistikten sonra unutup baya gec acip kontrol ettim
neredeyse tikanmisti
ams metal yoktu, balata tozu parcasi vs vardi
merali tutacak kadar sik degil
Zaten o kadar sik olsa bence yaglamayida zorlayabilir
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
İyi incele merkezde ve kenarda iki aciklik var
bu arada yanlisim olabilir
Pompa yagi suzgece basmayip emiyor olabilir
Birde bisey dikkatimi cekti
Soruyu soran ve tartisanlar kayboldu biz kadik
bu forumun bu ozelligini hic sevmiyorum
dogrusu
neyse
googlede böyle bir görsel buldum yağ filitresi diye ama bildiğim kadarıyla küçük motorlarda pek önemsenmiyor bu filtreler çoğunda yok veya yerinde ufak bir mıknatıs oluyor
Hepsinde oluyor
en azindan sifir drift te olmali
miknatis olayi yag tapasinda oluyor
Altta yani.
Arkadaşlar drift sabit 100 hızda zorlanmadan uzun süre gidebilirmi , veya sabit zorlanmadan maksimum kaç km hız da gidebilir.
Motorumun ön dişlisi orjinal'den bir büyük dişli, sanırım 17 olması lazım şuan hatırlayamadım.
Sabit 100 ile devir 7000'de oluyor ve bu hızla kontak kapatmadan Türkiye'yi gezebilirsiniz.
Orjinal dişli ile düz yolda son hızı 130 benim bir büyük dişli ile son hız düzde 120.
Ben bir kere yokuş aşağı saldım, önümde araba vardı rüzgarımı kesiyordu ibre 140'ı geçti 150'ye geldi, lakin bu koşulların bir daha araya gelmesi neredeyse imkansız.
Arkadaşımda Yamaha YBR vardı onunla yokuş aşağı gazlarken ibre 140'a geldi.
Yani 17 ön dişli ile Drift yokuş aşağı 140'a oturuyor
Edit: 100 - 110 Arası kullanımım'da yakıt 3.5 litreyi geçmiyor.
Edit 2: Yağ süzgeçimi ? Nedir o bildiğimiz yağ filtresimi ? Drift'te yağ filtresimi varmış ? Ben bir tek kartel tapasının ucunda mıknatıs var diye biliyordum, açıklarsanız memnun olurum.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)