Benim motor 2535 km de titreşim arttı eskiden yoktu yani hiç yoktu diyebilirim motorla giderken depodan bile zırıltı sesi geliyor anlayamadım subap veya ekzantirikten olabilirmi arkadaşlar bilgisi olan yardımcı olsun lütfen ?
Madem ustaya bulasmadan kendin yapacaksin iyi arastir
oncelikle drifti saglikli olarak en fazla 223 yada 232cc yapabilisin
almayi dusundugun subablari mevcut kapaga sigdiramazsin bosuna alma
karburator olarakda pz30 yani 200 luk al 250 diye satilan 32 mm oturtmakda sorun yasarsin
Herseyi yapsan dahi cbr 250 ile oynayacak bir motor olmaz ama pesinden ayrilmazsin
cbr 4subabli enjeksiyonlu ve yuksek devirli bir makinadir
Sana tavsiyem
İyice arastirmadan bu ise baslama
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Üstten egzantrikli Cg için 200'lük 62.2mm stroklu krank bulunabiliyormu ya ?
Aynen hocam iyi araştırma şart, zaten 250 cc olarak satılan silindir sanırım 232 cc.
Sübaplar sığmaz ise ya tornacıda güçlü bir malzemeden ayı ebatta emme ve egzoz sübap'ı yaptıracağım yada üt kapak modifiye edilecek 250 cc sübaplarına göre.
200'lük karbüratör bencede besleme konusunda yeterli olur olmazsa fişek ile biraz oynama yaparız
CBR 250 öylesine bir örnekti sadece, ne yaparsak yapalım aerodinamik yapı yüzünden bir şeyler kaybedeceğiz zaten
Tavsiyeler için teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:35 ----------
Daha Nice 4000'lere
http://www.kalyoncumotor.com/mondial...0silindir%20us
250 cc üst kapakta var 232 cc silindire uygun sanırım
250 kapak genis kartele goredir drifte uymaz
mcx yada mh drift aynı blok elemanlar takmış bile testini yapıyorlar su an üstad :-)
https://www.facebook.com/groups/483978571712432/ bu benim sayfam..
https://www.facebook.com/groups/441161865915053/ buda başka bir sayfa 2 sindede bahsi geçiyor bilgi veriliyor
genelde cg 100 150 200 cc lerde silindir saplama capları aynıdır
ancak cg 250 lerde bu silindir saplama arası mesafe farklı oldugundan
cg 250 silindir ve kapakları kucuklere olmaz.
siz cg 250 deyince benim aklıma itecekli klasık cg 250 ler geldiki onların kapakları uymuyor
ek bilgi
cg lerde A ölçüleri
150 cc de 62 mm
200 cc de 63,5 mm
250 cc de 67 mm dir
bundan ötürü birinin subabları ötekine uymaz
ancak sizin bahsettiğiniz üstten egzantirikli cg lerde 250 cc gecenlerde
bu ölçü arta deger olan 65,5 mm dir
65,5 mm çap ve 66.2 mm krank stroklu olurlar.
piyasadaki eski kuba str 250 cross lar aynı parcaları kullanıyordu
yedek parca olarak alternatif olarak onlarıda düşünebilirsinz
A ölçüsü (piston çapıyla aynı)ve
B ölçüsü silindir saplama aralarındaki ölçü
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------
ve ornek verdiğiniz arkadas sadece silindir değişmiş
motor 162 cc den 181 cc olmus
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Arkadaşlar driftimi almaya yaklaşık 20 gün kaldı, fakat ben piyasadaki motorları incelerken kuba cr1 yeşil modelini gördüm internetten ve çok hoşuma gitti. 0 fiyatının driftle pek farkı yok. Forumdaki başlığında pek bişey yok cr 1 in. Ayrıca cr1 150 cc. Sizlerden ricam cr 1i bilen süren varmı drift yerine cr1 iyi bir tercih olurmu sizce yardımcı olursanız sevinirim.
Drift'te 125 CC olarak geçer ruhsatta ancak aslen 135 CC'dir.
Drift emsallerine göre güçlü bir makine dile kolay YBR 10 beygir verirken Drift 13 beygir güç veriyor.
ve açık konuşuyorum ne YBR ne CBF Drift'in performans konusunda kat'iyen rakibi olamaz.
Burada bir tane yeşil Kuba CR1 görüyorum çok yorgun duruyor, kısa zaman içinde çok aşınmış biraz inceledim'de malzeme kalitesi olarak Drift bir kaç gömlek daha üstün.
Bu paraya alabileceğiniz en iyi F/P ürünü Drift'tir.
Sürat olarakta Drift'in CR1'i harcayacağına adım gibi eminim.
Beyler driftin yağ süzgeci nerde ?
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)