Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Şubat 2015, 18:27
#12041
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
ben o lastiklerle 20 bin km karda siste çamurda sürdüm bir kez kayıp düşmedim alışıyorsun bir süsre sonra :D
Alışmak ayrı bi konu ama güven vermesi bambaşka bir şey virajlarda hafif yatırmak varken kazık gibi dik gitmek zorunda oluyosun babam arabayla arkadan geliyodu o bile diyo lastikler çok dik duruyo yani yatıramıyosun ki frene basıyosun daha hissedene kadar çoktan yan yan gitmiş oluyosun zaten :D
Reklamlar
-
08 Şubat 2015, 18:33
#12042
Herkese merhabalar. 1 - 2 haftadır foruma giremiyorum sebebi ise taşındık daha internetimi açtıramadım.
Driftim 850 kilometreye geldi yakın zamandailk bakım için servise gideceğim. Ben yağ olarak Motul 5000 10w40 kullanıyorum memnunum, 4000 bakımında ve sonrasında Motul 5100 koymaya başlayacağım.
Benim motorum 2015 model sanırım şuan bildiğim kadarı ile Türkiye'de tek 2015 model Drift bende :D Bunun sebebide bayi tanıdıktı bayi aracılığıyla direk fabrikadan adıma istedik motoru.
Lastiklerim Michelin Pilot Street oldukça memnunum lakin ne yazık'ki 2 gün önce virajda motor altımdan kaydı, bunun sebebi ise virajdan çıkarken gazı erken açmam ve erken açınca lastiğin yerle ilişkisinin kesilmesi, epey yatmıştım keskin bir virajdı.Neyse sağlık olsun ekipmanlarım tamdı ve bana bir şey oolmadı, hızım 40 km\h civarında idi. Motorda ise sadece egzoz muhafaza çizildi onunda fiyatı 31 lira.
Ön balata artık tamamen alıştı ve ön frenin tutuşu gayet yeterli ancak arka taraf için aynı şeyi söyleyemeyeceğim arkada fren yok desek yeridir. Ona bir ayarlama yapacağım yakın zamanda tellerini felan değiştirip biraz daha hisli yapmaya çalışacağım.
Genel olarak rodaj kurallarına uymaya çalışıyorum ancak 1 kez kendime hakim olamayıp bastım düz bir yoldu biraz rüzgar vardı 130'a yaklaştı ibre ışıklar olduğu için basmayı bıraktım ama biraz daha yol olsa inanıyorum çok rahatlıkla 130 ve üzeri hızlara düz yolda ulaşır. Motorun zincir ve dişlileri orjinal üzerinde farklılık olarak sadece lastikler ve NGK buji var, kilomda 75.
Rodaj biterken ön dişliyi 16 yapacağım arka ile oynarmıyım bilemiyorum. Benim amacım bu motorla 140 felan yapmak değil sabit 100 ile giderken devir biraz daha düşsün - motor bağırmasın yeterli.
Genel olarak motosikletten epey memnunum 3500 liraya daha iyisinin olması imkansız.
-
08 Şubat 2015, 18:38
#12043
C.Kaan adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar. 1 - 2 haftadır foruma giremiyorum sebebi ise taşındık daha internetimi açtıramadım.
Driftim 850 kilometreye geldi yakın zamandailk bakım için servise gideceğim. Ben yağ olarak Motul 5000 10w40 kullanıyorum memnunum, 4000 bakımında ve sonrasında Motul 5100 koymaya başlayacağım.
Benim motorum 2015 model sanırım şuan bildiğim kadarı ile Türkiye'de tek 2015 model Drift bende :D Bunun sebebide bayi tanıdıktı bayi aracılığıyla direk fabrikadan adıma istedik motoru.
Lastiklerim Michelin Pilot Street oldukça memnunum lakin ne yazık'ki 2 gün önce virajda motor altımdan kaydı, bunun sebebi ise virajdan çıkarken gazı erken açmam ve erken açınca lastiğin yerle ilişkisinin kesilmesi, epey yatmıştım keskin bir virajdı.Neyse sağlık olsun ekipmanlarım tamdı ve bana bir şey oolmadı, hızım 40 km\h civarında idi. Motorda ise sadece egzoz muhafaza çizildi onunda fiyatı 31 lira.
Ön balata artık tamamen alıştı ve ön frenin tutuşu gayet yeterli ancak arka taraf için aynı şeyi söyleyemeyeceğim arkada fren yok desek yeridir. Ona bir ayarlama yapacağım yakın zamanda tellerini felan değiştirip biraz daha hisli yapmaya çalışacağım.
Genel olarak rodaj kurallarına uymaya çalışıyorum ancak 1 kez kendime hakim olamayıp bastım düz bir yoldu biraz rüzgar vardı 130'a yaklaştı ibre ışıklar olduğu için basmayı bıraktım ama biraz daha yol olsa inanıyorum çok rahatlıkla 130 ve üzeri hızlara düz yolda ulaşır. Motorun zincir ve dişlileri orjinal üzerinde farklılık olarak sadece lastikler ve NGK buji var, kilomda 75.
Rodaj biterken ön dişliyi 16 yapacağım arka ile oynarmıyım bilemiyorum. Benim amacım bu motorla 140 felan yapmak değil sabit 100 ile giderken devir biraz daha düşsün - motor bağırmasın yeterli.
Genel olarak motosikletten epey memnunum 3500 liraya daha iyisinin olması imkansız.
tekrardan geçmiş olsun. arka fren balatasını değiş başka birşeyle oynama kendi balatası gerçekten berbat tutmuyor adam akıllı balatalar drift için 35 40 lira ama hakkını veriyor ben yamaha bayii nden almıştım ön fren kadar his veriyordu
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------
ENİGMA adlı üyeden alıntı
Alışmak ayrı bi konu ama güven vermesi bambaşka bir şey virajlarda hafif yatırmak varken kazık gibi dik gitmek zorunda oluyosun babam arabayla arkadan geliyodu o bile diyo lastikler çok dik duruyo yani yatıramıyosun ki frene basıyosun daha hissedene kadar çoktan yan yan gitmiş oluyosun zaten :D
ben gayet yatırıyordum ama bilmiyorum belki gene lastikten kaynaklıdır ama değişmek en iyi yol
-
08 Şubat 2015, 19:06
#12044
C.Kaan adlı üyeden alıntı
Herkese merhabalar. 1 - 2 haftadır foruma giremiyorum sebebi ise taşındık daha internetimi açtıramadım.
Driftim 850 kilometreye geldi yakın zamandailk bakım için servise gideceğim. Ben yağ olarak Motul 5000 10w40 kullanıyorum memnunum, 4000 bakımında ve sonrasında Motul 5100 koymaya başlayacağım.
Benim motorum 2015 model sanırım şuan bildiğim kadarı ile Türkiye'de tek 2015 model Drift bende :D Bunun sebebide bayi tanıdıktı bayi aracılığıyla direk fabrikadan adıma istedik motoru.
Lastiklerim Michelin Pilot Street oldukça memnunum lakin ne yazık'ki 2 gün önce virajda motor altımdan kaydı, bunun sebebi ise virajdan çıkarken gazı erken açmam ve erken açınca lastiğin yerle ilişkisinin kesilmesi, epey yatmıştım keskin bir virajdı.Neyse sağlık olsun ekipmanlarım tamdı ve bana bir şey oolmadı, hızım 40 km\h civarında idi. Motorda ise sadece egzoz muhafaza çizildi onunda fiyatı 31 lira.
Ön balata artık tamamen alıştı ve ön frenin tutuşu gayet yeterli ancak arka taraf için aynı şeyi söyleyemeyeceğim arkada fren yok desek yeridir. Ona bir ayarlama yapacağım yakın zamanda tellerini felan değiştirip biraz daha hisli yapmaya çalışacağım.
Genel olarak rodaj kurallarına uymaya çalışıyorum ancak 1 kez kendime hakim olamayıp bastım düz bir yoldu biraz rüzgar vardı 130'a yaklaştı ibre ışıklar olduğu için basmayı bıraktım ama biraz daha yol olsa inanıyorum çok rahatlıkla 130 ve üzeri hızlara düz yolda ulaşır. Motorun zincir ve dişlileri orjinal üzerinde farklılık olarak sadece lastikler ve NGK buji var, kilomda 75.
Rodaj biterken ön dişliyi 16 yapacağım arka ile oynarmıyım bilemiyorum. Benim amacım bu motorla 140 felan yapmak değil sabit 100 ile giderken devir biraz daha düşsün - motor bağırmasın yeterli.
Genel olarak motosikletten epey memnunum 3500 liraya daha iyisinin olması imkansız.
dostum benimkide 2015 model
-
09 Şubat 2015, 14:42
#12045
selamın aleyküm öncelikle herkese benim bir sorum vardı mondial bayileri kredi kartsız satış yapıyor mu bi miktar peşinat verip gerisini taksitleyebilir miyiz ama kartsız olucak ?
-
09 Şubat 2015, 15:31
#12046
kudsay adlı üyeden alıntı
selamın aleyküm öncelikle herkese benim bir sorum vardı mondial bayileri kredi kartsız satış yapıyor mu bi miktar peşinat verip gerisini taksitleyebilir miyiz ama kartsız olucak ?
tanıdıksa olur, yoksa elden taksit yapamazsın, şu da var bayi bir mağaza vb. ise yapabilir soruşturmanız gerek.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
09 Şubat 2015, 17:11
#12047
tanıdık fln değil mondialin kendi mağzasından bahsediyorum yetkili servisinden
-
09 Şubat 2015, 17:37
#12048
kudsay adlı üyeden alıntı
tanıdık fln değil mondialin kendi mağzasından bahsediyorum yetkili servisinden
dediğim gibi geri kalanını elden taksit yapabilmeniz için tanıdık olması lazım, herhangi bir sokaktaki insana siz evet elden taksit yaparım diyormusunuz, tabiki hayır.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
09 Şubat 2015, 17:42
#12049
kdiner adlı üyeden alıntı
dediğim gibi geri kalanını elden taksit yapabilmeniz için tanıdık olması lazım, herhangi bir sokaktaki insana siz evet elden taksit yaparım diyormusunuz, tabiki hayır.
tabi doğru diyorsunuz bana bir arkadaşım söyledi bende drift almayı düşünüyorum böyle böyle dedim söyledim kendisine git 1000 lira ver gerisini senetle dedi kendisindede 150 z-one var ben öyle bişi olurmu dedim bende öyle aldım dedi anlıyamadım mondialden almış kendiside
-
09 Şubat 2015, 17:49
#12050
arkadaşlar öncelikle merhaba bn 4 aydır drift 125 kullanıyorum bu ilk motorum bi kaç problem yaşıyorum motorumla ilgili motorumda 1-2 vites arasında sürekli boşa atıyo kalkışlarda büyük sorun yaşıyorum ayrıca far ayarımda bozuk ve kısa far çalışmıyor sadece uzun kahramanlarda 20tl ye philips far önerdiler aküm de yeni bitti bazı arkadaşlarım jel akü önerdiler bu 3 konu hakkında görüşlerinizi alabilir miyim ?
-
09 Şubat 2015, 19:54
#12051
katee adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle merhaba bn 4 aydır drift 125 kullanıyorum bu ilk motorum bi kaç problem yaşıyorum motorumla ilgili motorumda 1-2 vites arasında sürekli boşa atıyo kalkışlarda büyük sorun yaşıyorum ayrıca far ayarımda bozuk ve kısa far çalışmıyor sadece uzun kahramanlarda 20tl ye philips far önerdiler aküm de yeni bitti bazı arkadaşlarım jel akü önerdiler bu 3 konu hakkında görüşlerinizi alabilir miyim ?
Yanlış Hatırlamıyorsam driftin vitesleri 1-n-2-3-4-5 diye gidiyor zaten
-
09 Şubat 2015, 19:57
#12052
1-2 arasında boşa atması normal zaten Akü mondial akü olduğu için dandik değiştirin onu bence veya serviste git garantiden değiştirsinler.Motor ikinci el değil ise.Ampulün kısa kısmı patlamış anlaşılan onuda değiştirmen lazım.Bosch marka aküler var onlardan alırsan 10 numara olur.
-
09 Şubat 2015, 20:16
#12053
katee adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle merhaba bn 4 aydır drift 125 kullanıyorum bu ilk motorum bi kaç problem yaşıyorum motorumla ilgili motorumda 1-2 vites arasında sürekli boşa atıyo kalkışlarda büyük sorun yaşıyorum ayrıca far ayarımda bozuk ve kısa far çalışmıyor sadece uzun kahramanlarda 20tl ye philips far önerdiler aküm de yeni bitti bazı arkadaşlarım jel akü önerdiler bu 3 konu hakkında görüşlerinizi alabilir miyim ?
1 ile 2 arası boştur eğer ayağınızla tam yukarı atmassanızz dişliler tam geçmez vitesten atar benim akümde şuan bitik 2 yıldır üstündeki aküyle kullanıyorum bosch almayı planlıyorum kısa far kesmiştir sanırım
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
09 Şubat 2015, 20:23
#12054
kudsay adlı üyeden alıntı
tabi doğru diyorsunuz bana bir arkadaşım söyledi bende drift almayı düşünüyorum böyle böyle dedim söyledim kendisine git 1000 lira ver gerisini senetle dedi kendisindede 150 z-one var ben öyle bişi olurmu dedim bende öyle aldım dedi anlıyamadım mondialden almış kendiside
o arkadaşın aldığı yere gidebiliyorsanız iletişim kurun alın bu sizin için daha iyi olur. olmadı kendi bulunduğunuz yerdeki bayiye gidin danışın burdan biz ne dersek yalan olur.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
09 Şubat 2015, 20:25
#12055
bazı yerler biraz peşin gerisi senetle yapıyor kefil istiyor bizim burda yapanlar var en azından
-
09 Şubat 2015, 20:27
#12056
katee adlı üyeden alıntı
arkadaşlar öncelikle merhaba bn 4 aydır drift 125 kullanıyorum bu ilk motorum bi kaç problem yaşıyorum motorumla ilgili motorumda 1-2 vites arasında sürekli boşa atıyo kalkışlarda büyük sorun yaşıyorum ayrıca far ayarımda bozuk ve kısa far çalışmıyor sadece uzun kahramanlarda 20tl ye philips far önerdiler aküm de yeni bitti bazı arkadaşlarım jel akü önerdiler bu 3 konu hakkında görüşlerinizi alabilir miyim ?
debriyaj ayarı yaptırın vites geçişleriyle ilgili, kısalar patlamış değiştirmeniz gerekli ampülü, 4 ayda nasıl aküyü yediniz anlamış değilim ikinci el aldınız motoru galiba, jel akü iyidir. far ayarı ise 516. sayfada gerekli bilgiler mevcuttur bakarsanız faydası olacaktır.
-
09 Şubat 2015, 21:45
#12057
yazdıklarınız için teşekkür ederim motorum 2. el eksik bi anlatım oldu sanırım benim hatam :( 1 le 2 arsında sıkıntı çıkıyor ne kadar sert çeksem de vitesi bazen boşa atıyor tvs apachi motorda sürdüm dün onda aynı sıkıntı yasamadım vites geçisiyle ilgili bi sıkıntı oldugunu soyledi motorumu kullanan bi kaç arkadas ayrıca bi sorun daha çıktı koltuk kılıfım suyu emiyor oturunca arka sol taraf kompler ıslak luyor kıs basladı baslayalı boyle sizde de aynı problem var mı dır aceb ?
-
09 Şubat 2015, 22:04
#12058
dikislerin ordan acilmami var acaba bende koltukla ilgili sorun yok debraj ayari yaptirmayi deneyin vitesiniz buyuk ihtimal duzelir olmadi senkromeç yada vites hilalidir
-
09 Şubat 2015, 22:21
#12059
alt çene ve koruma demiri aynı anda olmuyor mu
-
09 Şubat 2015, 22:45
#12060
takanlar var ama hoş görünmüyor sakal taktırmak pek mantıklı değil motor zaten havayla soğuyor birde rüzgarı keserseniz temelli ısınacak.Ama koruma demiri şart yeni başlayan için ciddi yaralanmalardan koruyor.Motor ayağınızın üstüne düşmez en azından.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)