Merhaba arkadaşlar karbüratör ve jikle ile ilgili hazırladığım yardımcı videoları izlemek isterseniz lütfen kanalımı ziyaret ediniz.
teşekkürler
https://www.youtube.com/channel/UC6s...mk67qa-__UV9Cw
Merhaba arkadaşlar karbüratör ve jikle ile ilgili hazırladığım yardımcı videoları izlemek isterseniz lütfen kanalımı ziyaret ediniz.
teşekkürler
https://www.youtube.com/channel/UC6s...mk67qa-__UV9Cw
üretimi durdu mu sıfır driftlerin ? facebook drift modifiye sayfasında böyle bi soylem olduğunu duymuştum. Arkadaşlarım yeni z-one, sentor falanlarin sıfırınin cikacagini söylediler üretimi kaç sene daha devam eder en fazla (durmadiysa)
arka çantaya stop led yaptım ama bunun için arka ayak frenine bağlı kablolardan güç alıcam 3 renk kablo var motorun arka stop lambasında yeşil,kahverengi,yeşil-sarı renkte bunların hangisine bağlamam gerek?
Bugün kafe çalışanı arkadaş motorun cbr 125 olup olmadığını sordu
daha önce yazmıştım. yine paylaşayım
diyotsuz olmuyor malesef.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:49 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:51 ----------
Nice 29 ekimlere sayın Drift kullanicilari.
şasiye bir ucu deydirip diğer ucuda arka far a verince arka far sönüyordu.diyot heralde ayıraç görevi görüyor muhtemelen.
kesinlikle evet. arka sönük yanıyoken belirli bir şiddette yanması çin hesaplanış bir elektrik belli bir ışık kaynağına gidiyor. bizim çizgili kablomuz elektrik olsa da olmasa da bu mevcut sisteme bağlı. biz buna direk yük olduğumuzda hesaplar karışyor ve olmasından daha sönük yanıyor hem ana hemde sonradan bağladığımız ışık. diyot koyduğumuzda ayırmış oluyoruz. tabi diyotun yönü de önemli. akım arka ışıktan geri gelmeyecek ekilde olmalı ki sonradan ekledgimiz (şey)elektriği normalde sönük yanması gerekn yerden değil biz sarı yeşil kabloya elektrik verince yansın. mantık bu. bu doğrultuda aşka sistemler de gelişebilir. illa diyot gerekmiyor. arada ayıracak bir sistem yeterli.
bir tane bot almam lazım, yağmur yağmaz diye motorla eve gittim sabah yağmur yağıyor üst alt tamam bot eksik ön tekerlekten olanca suyu ayakkabıya atıyor, allahtan iş yerinde petek varda kurutuyorum yoksa uğraş dur. yeni 4riders üst mont almıştım uzun ve m beden aldım 4 mevsim iyi ama biraz bol ve uzun, en kısa zamanda 4 mevsim kısa ve s beden montta almam lazım, çok şey almam lazım da; lazım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:23 ----------
Arkadaşlar haberi olan vardır veya yoktur ama bence kullandığınız motosikletlerle ilgili iyi / kötü yanlarını yazarak fikir havuzu oluşturulabilir.
En azından parça tasarım güç vs gibi konuları daha iyi yaparlarsa tabi ona göre de parası olacaktır. Biraz daha ekonomik bütçeyle motosiklet alacak olanlar için ilerleyen yıllarda ve modellerde biraz daha kaliteli mondial binmiş oluruz oluruz ve kafalarda ki çan çin çon muhabbetleri de bir nebze olsun silinir. Çünkü mondial gören öcü görmüş gibi bakıyor.
Not: Bu konu taraflı bir konu değildir veya reklamda değildir. Sadece bilgi/yardım amaçlı yazmak istedim.
https://www.facebook.com/mondialturkiye
https://www.facebook.com/mondialturk...=page_internal
Bu arada diğer ülkelerdeki driftlerde arka frenler disk...
Bu da muhtemelen yeni seri drift...
On fren kaliperini ben de böyle yapacaktim güzel oluyormuş.
Yağmurlu havada gideceğin adresi bilmeden motor sürmek baya zormuş, dur navigasyona bak devam, aynalar yağmur damlası vizör desen yine aynı ışık parıldamasından birşey göremiyorsun, visörü açsan yağmur gözüne geliyor, arka lastik desen önle kullanmasan direk kaydırıyor test etmiş oldum kazasız şekilde ama önle birlikte kullandığında lokum gibi tadından yenmiyor 50-80km hızla gitsen bile sorun yaşatmıyor. direkt arka frene asılmayın kendinizi yerde bulmayın. En kısa zamanda yağmur almayan bağcıksız bot almam lasım veya motor botu almam lazım, ön tekerden gelen ve pantolondan akan su direk bağcıktan içeri giriyor.Kırmızı olan çok hoş duruyor, motor blok kısmı farklı hafif ybr125 veya rks 150 motoruna benziyor içten balanslı galiba.
Arkadaşlar benim driftin firen hidrolik yağ seviyesi gidondaki yağ kutusundan bakınca camın altında gözüküyor. Tamirciye gitmeden yağ ilavesi yapsam olurmu? Nasıl yağ alacağım ve kutunun kapağını açıp ilave yapsam olurmu? Bilgisi olan arkadaşlar varsa yardım lütfen.
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)