Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Ekim 2014, 13:21
#11301
Durum o kadar vasat çünkü ben cst lastiklerle 3 kere motoru kaydırdım.Yağmurlu bir zamanda yola çıkmıştım arka frene az bir dokunduğum anda motor sağa sola kaymaya başladı ve viraja gelince malesefki acı bir düşme yaşadım.Kuru toprak yolda da aynı durum.Michlen pilot street serisini tasviye ederim aşağı yukarı 250 tl civarı ikisi çok harika lastikler.Irc almayın cst den pek farkı yok onlarında sert hamurlu lastik her zaman yağmurlu ve toprak yolda kayar.Michlen lastikler çift hamurlu lastik en iyisi yağmur çamurda daha güvenli
Reklamlar
-
18 Ekim 2014, 14:49
#11302
Ben billas bl80di sanırım onu aldım kış için çok geniş boşlukları yok ama iyi tahliye ediyor. Bir mishelin olmasada fena değil. Öne biraz daha geniş bosluklusunu taktım arasıra tozlu toprakli yollara giriyorum fren için sıkıntı oluyor.
-
18 Ekim 2014, 15:08
#11303
Ön lisans KPSS açıklanmış var'mı sınava giren ? varsa puanlar nasıl ?
-
18 Ekim 2014, 15:15
#11304
C.Kaan adlı üyeden alıntı
Ön lisans KPSS açıklanmış var'mı sınava giren ? varsa puanlar nasıl ?
ohooo, 2 üniversite birden okuyan aynştaynımız da gelmiz.
kaldı mı aramızda hala önlisans kpss'sine girecek kadar cahil ?
-
18 Ekim 2014, 15:31
#11305
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
18 Ekim 2014, 23:55
#11306
ben lastik konusunda şu ana kadar bir tehlike atlatmadım, sizler sadece arka freni mi kullanıyorsunuz ve birden mi frene asılıyorsunuz. Allaha çok şükür şu ana kadar ıslak olsun kuru olsun her hangi bir kazaya sebebiyet verecek düzeye gelmedim lastiklerden, bendeki ile sizdeki lastikler farklımı arkadaşlar. Benim ön frene dokunduğumda lak diye tutmuyor yani lastikler hala dönüyor ve arka fren lak diye tutsun diye fren somununu çok fazla çevirerek tam tutsun diye çevirmiyorum, boşlık bırakıyorum ki lastiğin asfaltta kaymasını önlesin diye, ben bu lastiğe dua ediyorum siz birde asya elegant 150 modelindeki lastiği görseydiniz bir lastik hiç mi tutmaz ya ıslak zeminde hafif basmamla lastik direk kayıyordu bu lastiği öpüp başıma koyuyorum. İki frenide kontrollü kullanırsanız bizler için daha iyi olur. Hiçbirimize allah kaza bela göstermesin. Dün akşam darlık baraşına üç arkadaş gezmeye gittik göl kenarında müsait bir yer arıyoruz ama malesef yer yok bırakın yeri göle inebileceğimiz yer yok telefondan yer arıyoruz git babam git en sonunda buldak ateş yaktık mantar. patlıcan, sarımsak ve sucuklar pişerken jandarma geldi olanca eştahımızın içine etti ama ayak üstü yemeklerimizi yedik dönüşe koyulduk. akşam saat 8 gibi yola çıkmıştık sabah saat 3 te eve geldi tahminen 150 km falan gittik, bir kaç tanede ineklerle karşılaştık gece gece başıboş ineklerin yollarda ne işi varsa artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
bu sene kpss sınavına girmedim. çalışma sen sınavdan iyi not bekle oldu çay kahvede vereyim mi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
Bugün pulsara bakmak için gittim boyum 1,63 parmak uçlarım değiyor belki botla binsen belki biraz daha iyi olabilir ama oda belki selesi geniş olduğu için zor belki daraltılarak belki olabilir ama alırsam şahsen uzun bir sure ana yollara çıkamam herhalde alışmam lazım ki ancak, kanuni servisinde birde yağ değişimi yaptırdım k
10/40 ben hiçbir etkisini görmedim hatta motor biraz bağırıyor gibi geldi. Servis debriyajım çok yukarda kavrıyor dedi ve balatanın omru erken biter dedi bende tamam dedim oda ne vitesler kemikli boşa alma sorunlu biraz böyle kullanırım baktım olmuyor tekrar eski haline getiririm. Ben yukarda kavradığını biliyorum neden mi motor ısındıktan sonra duran trafikte duz yolda debriyajı sıkın freni bırakın motorun halen gittiğini fark edeceksiniz, bu ayardayken vites geçişleri boşa olma çok rahat ama normal ayara alınca hok abi dediğim gibi vitesler kemikli boşa geçmez, olmadı kendime göre bir ayar çektim mi bir sorun kalmaz çok uzun oldu ama idare edin artık.
-
19 Ekim 2014, 18:58
#11307
kdiner adlı üyeden alıntı
ben lastik konusunda şu ana kadar bir tehlike atlatmadım, sizler sadece arka freni mi kullanıyorsunuz ve birden mi frene asılıyorsunuz. Allaha çok şükür şu ana kadar ıslak olsun kuru olsun her hangi bir kazaya sebebiyet verecek düzeye gelmedim lastiklerden, bendeki ile sizdeki lastikler farklımı arkadaşlar. Benim ön frene dokunduğumda lak diye tutmuyor yani lastikler hala dönüyor ve arka fren lak diye tutsun diye fren somununu çok fazla çevirerek tam tutsun diye çevirmiyorum, boşlık bırakıyorum ki lastiğin asfaltta kaymasını önlesin diye, ben bu lastiğe dua ediyorum siz birde asya elegant 150 modelindeki lastiği görseydiniz bir lastik hiç mi tutmaz ya ıslak zeminde hafif basmamla lastik direk kayıyordu bu lastiği öpüp başıma koyuyorum. İki frenide kontrollü kullanırsanız bizler için daha iyi olur. Hiçbirimize allah kaza bela göstermesin. Dün akşam darlık baraşına üç arkadaş gezmeye gittik göl kenarında müsait bir yer arıyoruz ama malesef yer yok bırakın yeri göle inebileceğimiz yer yok telefondan yer arıyoruz git babam git en sonunda buldak ateş yaktık mantar. patlıcan, sarımsak ve sucuklar pişerken jandarma geldi olanca eştahımızın içine etti ama ayak üstü yemeklerimizi yedik dönüşe koyulduk. akşam saat 8 gibi yola çıkmıştık sabah saat 3 te eve geldi tahminen 150 km falan gittik, bir kaç tanede ineklerle karşılaştık gece gece başıboş ineklerin yollarda ne işi varsa artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
bu sene kpss sınavına girmedim. çalışma sen sınavdan iyi not bekle oldu çay kahvede vereyim mi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
Bugün pulsara bakmak için gittim boyum 1,63 parmak uçlarım değiyor belki botla binsen belki biraz daha iyi olabilir ama oda belki selesi geniş olduğu için zor belki daraltılarak belki olabilir ama alırsam şahsen uzun bir sure ana yollara çıkamam herhalde alışmam lazım ki ancak, kanuni servisinde birde yağ değişimi yaptırdım k
10/40 ben hiçbir etkisini görmedim hatta motor biraz bağırıyor gibi geldi. Servis debriyajım çok yukarda kavrıyor dedi ve balatanın omru erken biter dedi bende tamam dedim oda ne vitesler kemikli boşa alma sorunlu biraz böyle kullanırım baktım olmuyor tekrar eski haline getiririm. Ben yukarda kavradığını biliyorum neden mi motor ısındıktan sonra duran trafikte duz yolda debriyajı sıkın freni bırakın motorun halen gittiğini fark edeceksiniz, bu ayardayken vites geçişleri boşa olma çok rahat ama normal ayara alınca hok abi dediğim gibi vitesler kemikli boşa geçmez, olmadı kendime göre bir ayar çektim mi bir sorun kalmaz çok uzun oldu ama idare edin artık.
İyi bir lastik kullanıyor olsaydın bunları kesinlikle demezdin Cesetleri zorlamassan ,sınırlarında kullanırsan , limitlerini bilirsen kaymaz sorun olmaz gibi bir algı oluşdu ama bu lastiklere verilen paralar gerçekden fuzuli masraf değil iyi bir lastik kullanmadığın sürece aradaki farkı anlaman çok zor )
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:51 ----------
Depoyu söküp wd 40 la sağa sola giriştim biraz
Erzak taşıma operasyonu
-
19 Ekim 2014, 19:19
#11308
ben hız delisi değilim, makas atmıyorum motorun zaten ideal hızı belli altımda 600cc lik bir motor yok, trafiğin durumuna göre hız yapıyorumm, yukarıda yazmıştım asya elegant 150 vardı onda hafif dokunmamla ıslak kuru farketmez kaydırıyordu bu lastikler ona göre hayli iyi, motor ve yol durumuna göre sürüyorum. iyi olmaya bilir ama benim için şimdilik iyi kışın hava şartlarına göre motorumu kullanıyorum.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
19 Ekim 2014, 19:58
#11309
Bende ilk başlarda öyle düşünüyordum sonuçta 600 cc ye binmiyordum altımızdaki makinanın yaptığı hız belli cc si belli diye kendimce söyleniyordum
CeSeTlerde gözlemlediğim en büyük sıkıntı lastiğin ısınmamasıydı gerçekden ısınmıyordu lastiğin ısınmasını daha ne kadar bekliyecektim asfalt temiz ise lastik ısınmış olsada farketmez nerde ne zaman kayacam ilerde lambalar var yavaşlamam gerek ya ön freni kitlersem ya arabanın birine girersem ya yayaya çarpsam ne oolacakdı
Derken kavşakda arabanın biri yolu daralttığı için frenleme yapmak durumunda kaldım ama o yola göre hızım normaldi hızlıda gitmiyordum ön frenle arka freni birlikde kullanırım çoğu zaman ön fren sıkmamla ön teker anında kaydı zaten ön frene basmadan önce sanki karabasanlar üstüme gelmişdi daha ben frene basmadan içimden dua ediyordum önümdeki araba lütfen o yolu biraz boşaltta ben aradan geçeyim yapacak bir şey yokdu fukara sümüğü gibi yere yapışmıştım Allahdan motorada banada bir şey olmamışdı şanslıydım derken arka lastiği Mişlen yaptım aradaki fark inanılmazdı lastiği ısıtmaya gerek yok biranda ısınıyor ( hemen ön lastiğide Pilot Street yaptım ) viraja girmem bile değişdi normal gidemiyordum o yola göre gideceğimin biraz daha üst limitlerinde gitmeye başladım defansif sürüşün ne olduğu yavaş yavaş öğrenmeye başladım
Artık gezmek için değil viraj yapmak için motora biniyordum virajlara girebileceğin hızın biraz daha üstünde viraja girmek insana mutluluk hissi veriyordu Şehir içinde bakışlarımın düzeldiğini farkettim sadece yola odaklanıyordum lastikle ilgili kafamda soru işaretleri kalmamışdı virajlara daha yatık şekilde giriyordum makaslar tehlikeli ama emin ol bir okadarda eğlenceli
CeSeTlerle yola devam etseydim şimdi belki ya ben yada motorum kazalı yada pertti diken üstünde gitmek gerçekden iyi bir şey değil
-
19 Ekim 2014, 20:24
#11310
90/90/18 arka 3.00/18 ön olması gerekiyor lastiklerin ama michelin pilot street de 2.75/18 var bu uyuyormu 250 liraya patlıyor sanırsam 2 lastik?
-
19 Ekim 2014, 21:31
#11311
@time_sihft42 hocam kaça bırakacan bu motoru bana kendiminkini elden çıkarıp seninkini alıcam
-
19 Ekim 2014, 21:31
#11312
2.75 le 3.00 arasındaki farkı çıplak gözle fark bile edemezsiniz zaten.
-
19 Ekim 2014, 21:51
#11313
Sıkıntı yaratırmı yani onu demek istedim surus acisindan
-
20 Ekim 2014, 10:45
#11314
Lastikler her hangi bir sıkıntı yaratmaz. arkadaşlar arka egzoz kısmından zırıltı ses geliyor diyenler vardı bugün yapmış olduğum denememde egzoz koruma sacı zırıltı yapıyor iki cıvata arasında ne oluyorsa bu zırıltı ya sebebiyet veriyor egzoz sacı civatasını kontrol etmenizde fayda var.
-
20 Ekim 2014, 13:08
#11315
Isıya dayanıklı sıvı conta alın ve vida deliğinin içine ve kafasının alt kısmına sürün faydasını göreceksiniz o kapağın zırıltısını kesmek için bir sürü şey denedim sıvı conta yapmak en iyisi oldu motoru yıkadığınızdada çıkmaması çok güzel birşey.
-
20 Ekim 2014, 14:07
#11316
bende devamlı yaşadığım bir ses değil binde bir oluyor, oda sorun değil.
-
20 Ekim 2014, 19:03
#11317
Yok ben o sesi çözdüm. Lastik taktirdigim yer zincir gerisinin tek somununu sikmis. Fiberli olani sikmamis yani. E o da gevseyince o çana benzer büyük bir pul var. Ses ordan geliyormuş. Motoru yıkarken farkettim. Yıkarken neresinde ne sorun olduğu çıkıyo meydana. Tabi jetten bahsetmiyorum. O civatalarin içine yanmaz boya bile siksaniz yeter. Açılmıyor bir daha kolay kolay.
-
20 Ekim 2014, 19:14
#11318
Egzoz saçı vidasının biri düşmüş
-
21 Ekim 2014, 10:55
#11319
-
21 Ekim 2014, 12:17
#11320
motoruma mercek far uygulaması yapmayı düşündüm montajı zormudur artıları eksileri neler bilenler varsa yardımcı olabilirmi?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)