Bugün 500r lı arkadaş ne şekil yaptı bana ya Motoru yırttım ama yetişemedim yinede
Bugün 500r lı arkadaş ne şekil yaptı bana ya Motoru yırttım ama yetişemedim yinede
elimde çantam mevcut sadece demiri alıcam malesef balıkesirdenim burdan bulmaya çalışırım ben motoruma değişik bir tarzda yapmayı düşündüm cbf150 lere falan yan çanta takıyorlar acaba drift içinde yan çanta takılırmı normal çanta değil kuyruğa taktığımız tipten.
resimdeki mavi şeritleri ve nikelajları nerden bulabilirim internette ve aksesuarcılarda bakmadığım yer kalmadı mavi rengini bulamıyorum
Reklamcılarda, tabelacılarda vs bulabilirsin ve aksesuarcılarda.
BİZ; KANINI VE CANINI BU VATAN İÇİN FEDA EDENLER VE GÖZÜ YAŞLI ANALAR İÇİN SAVAŞIRIZ...!
"AKINCILAR..."
Bugün çarşıdan alüminyum levha şerit led bulup bir metresini sekiz tlden aldım. Bunların iki tane 15 cm lik parçalarını soktugum ledlerin yerine gündüz kullanmak için takacağım. Hesabıma göre her modül 1.5w ve ucerden iki parça olarak toplam 9 watt ve gücü ışığa yansıyor.
Ortadaki kırmızı. Plakanin altındaki reflektörün üstüne gelecek.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
Sakal ve koruma demiri aynı anda takılır mi? Deneyen var mı?
atamert bu işlerle ugraşmayı baya seviyorsun sanırım bu arada sakalla koruma demiri olmuyoor birini feda etmen gerek
dün doğanın yandan kapıya patlıyordum az kalsın.
Bi resim gördüm. Adam demiri yukarı takmış. Altına sakal takmış. O zaman bir kaç müdahale isteyebilir. Bu arada evet gerçekten seviyorum ugrasmayi. Ilgi alanım elektronik ve motosiklet. E bu ikisini birleştirme fırsatı olunca...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
Buldum o resmi.
Bu Driftlere neden böyle apaçi uygulamalar yapmaktan zevk alıyor bu insanlar ?
Hadi sakal - jant şeridi vs. anlarım onları bende yapacağım ama motoru basma - orasını burasını pembe, mavi vs. renklere boyamaktan ne zevk alıyorlar anlamıyorum.
Tak arkadaşım sakalını - jant şeridini - tank pedini, kesmedi'mi ? tak xenon farı devam et basmak masmak orasını - burasını boyamak nedir apaçi gardaşlar ?
Motosikleti alsa basmam. Bu sekildeyken bile iyi bir frende camurluk kafaya değiyor. Bi kasisten geçecek olsan takir tukur. Yazık bide hiç mi demiyorlar bunu birsürü mühendis birlikte yapıyor. Adamlar yıllarca eğitim öğretim görüyor. Elin bebesi gelip içine bırakıyor. Sanki bunu yapan insanların aklına hiç gelmedi basık yapmak. Sonra fren yapıyo amortisör olmayınca tekerlek kitleniyo. Kaza yapıyo düşüyor. Sonra diyolar driftin fren leri kötü.
Pek sorun yaratan bir makina olmaması doğal çünkü kullanıcısı yok
Birde şöyle bir durum dikkatimi çekti sağdan soldan motoru görenler motorun gücüne felan bakmıyor genelde markaya bakılıyor tanınmış markalı bir şeyler alsan daha iyi olur cbf 150 ybr 125 mesela zibil gibi parçası var çinli cg lerde öyle ama Derby diye bir markanın var olduğundan bile haberi olmayanlar var Honda Yamaha desen 10 yaşındaki çocuk bile bilir bu markaların en iyisi olduğunu ülkemizde böyle bir algı oluşdu japondan şaşmıyacan o paraya japon almakda zor ben şimdi 10.000 cbr 250 mi alsam yoksa 15 senelik 2 el 600 cc japonmu alsam diye düşünüyorum adam 15 senelik japonuna toz kondurmuyor fiyatlarda yüksek ama tutuluyor vs vs banka kredisi vs işine girebilirsen bütçeyi biraz daha artırıp japon al ilerde markadan dolayı satmasıda kullanmasıda iyi olur
Düşük cc ye japonda olsa para yedirme yağı bandrolü lastiği benzini derken bir sürü paralar harcanıyor motor dediğin en az 250 cc olmalı ben yaktığım benzinin hakkını isterim arkadaş model yılı yüksek 600 cc japona binmesi var aslında ama para yok banka kredisi taksit işine girmedende böyle motorlara anca sokakda gördüğümüzde ulen şöyle bir motorum olsa diye içimizi çeke çeke bakıyoruz demem o ki japondan şaşma 250 cc nin altınada düşme
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:27 ----------
Apaçilerin modifiye anlayışı odur amortisör kesmek , tel jant takmak , egzozun içini boşaltmak ,helezonlarla oynamak , araya bide nos tüpü sıkıştırmak aynaları sökmek vs vs .
Ben gittim 10 tl ye renkli elcik aldım hiçde apaçi olmadım ( sanki orjinal rizoma almış gibi yoldaki vatandaşlarında gözüne gözüne sokmuyorum ) abartmadıkdan sonra ufak ufak değişiklikler göze daha hoş görünür koruma demiri takmak jant şeridi çekmek vs vs
Mondial Drift'e zam gelmiş arkadaşlar fiyatı 3.493 lira olmuş tam 300 - 400 lira zam gelmiş bir çinli için çok yüksek bir zam bence
Sıfır Drift almayı düşünüyordum bu zam beni vazgeçirdi plakası osu - busu 4 bin liraya yaklaşacak o paralara 2. el YBR ESD - TVS Apache alınır.
http://www.mondialmotor.com.tr/?p=mo...5MHDRIFT&i=495
Benden tavsiye asla ve asla sıfır almayın acısı sonra çok kötü çıkıyor az binilmiş ikinci el almanızı tavsiye ederim.ben 2.800 tl iken aldım plaka sigorta derken 3.600 ü buldu şuanki fiyatıyla 4 bin tl yi bulur tavsiye etmiyorum sıfır almayın!!!.
Alt sakal ve karbon çalışmaları, tatili değerlendireyim dedim
Nedir bu gostergeden çektiğim abilerim akranlarim. Bayram arifesi gittim gösterge aldım kazik yemeyi onemsemeyip 90 tl verdim. Şimdi de ne oldu dersiniz (?). Bu seferde hız ibresi bozuldu. Bu Çinli işi canımı sikmaya basladi. Motora lafım yok fakat eksozdan olduğunu düşündüğüm bir sangirti da var. Cebimi biraz yakacak gibi.
Bu arada lastikleri değiştirdim. Her ne kadar süper olmasada cstlerden binlerce kat daha iyi fren ve yol tutusuna sahip. Ortalama bir asfaltta 70le giderken 10 metrede tamamen durdum. Üstelik hic de kaymadi.
Atamer egzos icin uzerindeki krom korumani vidalarina baktin mi ses ordan yapabilir benimde basima gelmisti vidalar pasli ve gevsemisti bende söktum wd40 yuvalari temizledim ve yeni saglam vida taktim.
Iyi yaptin lastikleri degirmekle. Gostergeye ne oldu degistin hayirdir. Yeni gosterge orjinal mi neden calismadi ne oldu.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)