Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Aralık 2013, 14:46
#8981
40 lt kullanıyorum sığdırmasını bilirsen Kas Mont Dizlik eldiven sığar bana göre ne büyük nede küçük aralara girerken sorun olmaz
Normalde 2 kask alması lazım benim kask ( ls2 ff370 ) normal kaska göre ebatı biraz büyük normal kaskı koyunca tam oluyor benim kaskı koyunca biraz yanlamasına koymak drumunda kalıyorum ama Kask Mont Dizlik Eldiven alıyor
2 kişi isen özellkle 46 lt al hatta 52
Reklamlar
-
04 Aralık 2013, 00:38
#8982
ben cox 32 lt kullanıyorum. Benim için çok küçük geldi açıkcası. Aynı markanın 52 lt olanı var ondan bir tane alıcam çok eşya olduğu zaman onu takarım şehir içi az kullanımda 32 likle devam ederim diye düşünüyorum.
-
04 Aralık 2013, 00:42
#8983
tek kask ve bir kaç parça ufak tefek malzeme alıyor. benim işimi görmekte.
Uploaded with ImageShack.us
-
04 Aralık 2013, 00:49
#8984
oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı
guzel olmus çalışma itibari ile
bende sorucak birini arıyordum isabet oldu
driftin bagajına bir ledden stop yapmak istiyorum
bi led taktım takınca normal stop ve fren lambası ısıgı düştü
anlıyorsanız drift için bi stop tarifi malzeme yazarmısınız bagajın ustune takıcam
Tabi ki ama isterseniz 3cipli olarak geçen şerit ledler var bundan istediginiz uzunlukta takabilirsiniz biraz gec oldu kusura bakmayın giremedim uzun zamandır. Her neyse elinizden lehim isi geliyorsa iki sıra gayet görünür kılabilir sizi bu ışık dusmesinden anladigim kadariyla direk stop lambasına paralel baglamissiniz onun yerine minik roleler var 10 ampere kadar kullanabileceğiniz bu role ile ledleri asıl lambanin parlaklini "ffazla" etkilemeden yakabilirsiniz kolay gelsin tekrar
-
04 Aralık 2013, 21:00
#8985
astorojna adlı üyeden alıntı
Arka lastık michelin ön lastik orjinal Bi sıkıntı yarattımı size virajlarda Bende almayı düşündüm çifti 230 TL'ye gekiyor Sadece arka taktırcam ama nasıl bi fikrim yok
-
04 Aralık 2013, 21:13
#8986
PysLre adlı üyeden alıntı
Arka lastık michelin ön lastik orjinal Bi sıkıntı yarattımı size virajlarda Bende almayı düşündüm çifti 230 TL'ye gekiyor Sadece arka taktırcam ama nasıl bi fikrim yok
bilerek sadece arkaya aldım. driftin üstündeki orjinal lastikleride bence fena değil iş görür. bu zamana kadar ıslak zemin hariç, 2 tekerdende kayma görmedim.
bu arada 230 tl boşuna verme daha dün n11.com da 90 tl ye buldum.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
04 Aralık 2013, 21:34
#8987
Önüde Mislen al fren mesafen kısalır panik frende bile ön lastik yolu bırakmadı daha ne diyeyim nerdenmi biliyorum bende önce arkayı Mislen almıstım sonra ertesi gün ön lastikte Mislen oldu
-
04 Aralık 2013, 23:37
#8988
astorojna adlı üyeden alıntı
bilerek sadece arkaya aldım. driftin üstündeki orjinal lastikleride bence fena değil iş görür. bu zamana kadar ıslak zemin hariç, 2 tekerdende kayma görmedim.
bu arada 230 tl boşuna verme daha dün n11.com da 90 tl ye buldum.
Görüyo orjinal lastik ama yağışlı havalar da çok kötü popo attırıyo motora. Virajlarada yatarak girmeyi severim açıkcası böyle olunca tırstım biraz. Para olursa ön lastığıde alırız tabi ama öncelik arka ;)
-
04 Aralık 2013, 23:50
#8989
Arkadaşlar üzerindeki lastiğe nasıl fena değil dersiniz. Eski tip asfaltlarda bile kayıyor. Bırakın yağmuru çamuru. şehir içinde sollama yapınca şerit değiştirirken o beyaz boyalı yerlerden geçerken her seferınde kayıp düşecem diye aklım çıkıyo. Bu gun yarım saat bindim. Sadece hava soğuk, ne yağmur var ne ıslaklık ön freni sıkınca bile kızaklıyo. Kışın motor kullanacak arkadaslar mutlaka yumuşak hamurlu bir lastik alsınlar.
-
05 Aralık 2013, 00:16
#8990
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar üzerindeki lastiğe nasıl fena değil dersiniz. Eski tip asfaltlarda bile kayıyor. Bırakın yağmuru çamuru. şehir içinde sollama yapınca şerit değiştirirken o beyaz boyalı yerlerden geçerken her seferınde kayıp düşecem diye aklım çıkıyo. Bu gun yarım saat bindim. Sadece hava soğuk, ne yağmur var ne ıslaklık ön freni sıkınca bile kızaklıyo. Kışın motor kullanacak arkadaslar mutlaka yumuşak hamurlu bir lastik alsınlar.
mihelin kaymayacağını sanıyorsan yanılıyorsun. arka frene bastığında gayet güzel kızaklayıp gidiyor. ben arka lastiği mihel yapmamın tek nedeni virajda atma ihtimali.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
-
06 Aralık 2013, 00:55
#8991
Öncelikle merhaba ben kismetse bir bir buçuk ay içinde drifti alıcam beyaz renk düşünüyorum satan kişi eski liste fiyatından verdi allah razı olsun. Lastik için öneri istiyorum sizlerden daha çok arazide kullanacağım ama asfaltta da tabi ki ben pirelli Dura modellerinden düşündüm sizce ne olmalı lastiklerim. Birde xenon far öneriyor musunuz bu motosiklete.
Teşekkür ederim şimdiden
-
06 Aralık 2013, 09:56
#8992
astorojna adlı üyeden alıntı
mihelin kaymayacağını sanıyorsan yanılıyorsun. arka frene bastığında gayet güzel kızaklayıp gidiyor. ben arka lastiği mihel yapmamın tek nedeni virajda atma ihtimali.
Arka frene ayarsız basıp tambur kilitlenirse zaten bütün lastikler kayar. Ayrıca arka frene sadece yavaşlamak için hafif basılır, onun dışında durmak yada panik hali için ön ve arkaya orantılı basılır.
Ben 230 verdim ve aldım ama emin ol hak edecektir. Ayrıca üzerindeki lastikleri forumda ya da başka forumlarda araştırdığın zaman gerçekten ne kadar kötü olduğunu anlarsın. Araştırarak öğrenmen, düşerek öğrenmenden daha risksiz ve iyidir. Ya da yaşayıp görebilirsin tabi seçim senin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 07:52 ----------
atamert35 adlı üyeden alıntı
Öncelikle merhaba ben kismetse bir bir buçuk ay içinde drifti alıcam beyaz renk düşünüyorum satan kişi eski liste fiyatından verdi allah razı olsun. Lastik için öneri istiyorum sizlerden daha çok arazide kullanacağım ama asfaltta da tabi ki ben pirelli Dura modellerinden düşündüm sizce ne olmalı lastiklerim. Birde xenon far öneriyor musunuz bu motosiklete.
Teşekkür ederim şimdiden
Zenon yağmurda ya da ilk yağmur çiselediği sırada pek göstermiyor. Yolun durumunu çok izah edememesinin sebebi bence ışığın kelvinin çok yüksek olması. Fazla parlak yani. Beyazı bende var gayet güzel yani hoşuma gidiyor.
Lastik işi için, Pirelli de güzel Michelin Pilot Street yine aynı ayardalar.
Arazide derken stapize yolda çok sallanıyo rahatsız edici bence arazi koşulunu bir düşünmelisin.
-
06 Aralık 2013, 21:05
#8993
Zenon yağmurda ya da ilk yağmur çiselediği sırada pek göstermiyor. Yolun durumunu çok izah edememesinin sebebi bence ışığın kelvinin çok yüksek olması. Fazla parlak yani. Beyazı bende var gayet güzel yani hoşuma gidiyor.
Lastik işi için, Pirelli de güzel Michelin Pilot Street yine aynı ayardalar.
Arazide derken stapize yolda çok sallanıyo rahatsız edici bence arazi koşulunu bir düşünmelisin.
6000k veya altı uygun olur mu. Araziden kastım ara sıra tarla içi ve toprak yol. stapize yol nedir anlayamdım. vites kullanmayı biliyorum fakat daha önce hiç manuel motosiklet kulanmadım umarım zorlanmam başka önerileriniz var mıdır bu konu hakkında. Veya bunu bununla değiştir falan dediğiniz bir durum söz konusu mu.
-
06 Aralık 2013, 21:41
#8994
Mishel asfaltta iyi araziye uygun degil yumusak hamur oldugundan kum cakıl izi bile kalabiliyor Pirellide tutulan bir lastik ama Mishel Nylon ile alakası olmayan bir lastik
-
07 Aralık 2013, 18:33
#8995
bugün 52 lik cox çanta elime geçti biraz büyük mü ne herzaman kullanmamak benim için büyük bir avantaj olacak. içine 2 kask ve ıvır zıvır ne varsa alıyor. benden tavsiye bir tane küçük bir tanede aynı markanın büyüğünü alın büyük avantaj sağlıyor. Benim iki çantanın bana maliyeti yaklaşık 110 tl gibi bişeydi. Depo üstü mıknatıslı çantamda var oda epey eşya alıyor. Bir gün tam kapasite yola çıkarsam detayları anlatırım size gerçi motoru biraz fincancı katırı gibi yükleyecez ama bakalım
-
07 Aralık 2013, 22:31
#8996
selam arkadaşlar bende motorumu dün öğlen gibi aldım ilk motorum ve vitesli vitesli motor deneyimim 0
önerileriniz ne olabilir bana,
kac bin devirde vitesi attırmalıyım,
motoru iyi açmak için nasıl kullanmalıyım.
ve yedek depoya nasıl geçilir, görsel destekli olursa sevinirim.
-
07 Aralık 2013, 23:15
#8997
JafJaf adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar bende motorumu dün öğlen gibi aldım ilk motorum ve vitesli
vitesli motor deneyimim 0
önerileriniz ne olabilir bana,
kac bin devirde vitesi attırmalıyım,
motoru iyi açmak için nasıl kullanmalıyım.
ve yedek depoya nasıl geçilir, görsel destekli olursa sevinirim.
bak şimdi sana depoyu anlatıyorum.
<-| yandaki şekilde depo kapalı.
burda ok depoyu açıp kapadığın vananın uzun tarafı. Üç ihtimali var. Yukarıda, solda ve aşağıda. Solda iken (bkn: Şekil 1-a) depo kapalı durumda. Yukarıda iken asıl depoda. En aşağıya indirirsen yedek depo. Zaten musluğa yakından bakarsan yukarı kısımda tam dolu şekli var aşağı kısımda çeyrek doluymuş gibi bir şekil var. Motoru sıfır km aldıysan ilk 1000 km ye kadar 5-6 bin devri geçme. Rodaj çok önemlidir. ben 700 km ye kadar dikkatli kullandım. 700-2000 arası dipgaz gittim. Şu an motorun çok yakmasına rodajı iyi yapmamışsın diyorlar. Yada ustalar bu işi bilmiyor. yaklaşık 3,75 litre yakıyor benımkısı 100 km de. senın anlayacağın 5 bin devri geçirmeden usul usul kullan. 500 ve 1000 km de yağını değiştir. içine organik yağ koydurma. mineralli yağ koydur ki motorun çapaklarını toplasın yağ değişimi esnasında dışarıya atsın. 2000 bakımı ve devamında organik yağ kullan. 10-40 yazmasına rağmen kitapçıkta ben 10-50 kullanıyorum. Isınma, titreşim 10-50 de yok. Motoru 1500-2000 kilometreden sonra açarsın. O zaman sor onuda anlatalım. Şu an erken
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:12 ----------
astorojna adlı üyeden alıntı
mihelin kaymayacağını sanıyorsan yanılıyorsun. arka frene bastığında gayet güzel kızaklayıp gidiyor. ben arka lastiği mihel yapmamın tek nedeni virajda atma ihtimali.
Mustafa, arka frene abanırsan her lastik kayar. dikkat edersen ben ön teker kızaklıyor dedim. Normal havalarda sonuna kadar sıktıgımda kızaklamayan ön teker. Hava sıcaklığı 5 derecenın altına düştüğü günlerde kızaklamaya başladı. Dikkat ön teker kızaklıyor. O beyaz şeritlerden geçerken veya yıpranmış asfaltta şehir içinde viraja girersem arka taraf hemen kayıyor. Satmayacak olsam ilk işim michelin almak olurdu.
-
08 Aralık 2013, 21:50
#8998
Merhaba ben de dün öğlen gibi aldım motorumu aslında almak icin gitmedim ama bir baktım motora benzini almışlar bile. Her neyse bu sabah 10 gibi bismillah devirdim motoru. Hava biraz soguktu gece belki buza denk gelmiş olabilirim. Ön taraf önce dikine gitti sonra tutundu gibi oldu kendimi yerde buldum. Sağ aynayla vites pedalının en uç çubuğu kırıldı. Aynayı alicam fakat pedalı kaynakla ucuna tel kaynatarak yapmayı planlıyorum malum puntalı. Böyle daha iyi olacak gibi. Koruma demirini takin dedim alırken yok usta yok, yok depoda derken en sonunda 500 bakımına gidince para almayacaklarina dair anlaştık o zaman bir topcase bir de lastik degisrtiririm. Kisalar güzel fakat uzunları beğenmedim çok yukariyi aydinlatiyor. Simdilik xenon taktirmayi düşünüyorum zaten kendi yaptığım Daylight uygulaması da var idare eder 500 e kadar önerilere acigim.
İyi Forumlar...
-
09 Aralık 2013, 00:43
#8999
motoru balkona aldım geçen hafta çalıstırdım 15 dakka bişi yok bu hafta marş basmıyo ama farlar yanıyo sigorta atmıs yada akumu bitmiştir nası anlarım far yanıyo ama sanki gucu yetmiyo marşın
-
09 Aralık 2013, 00:53
#9000
havalar çok soğuk. kısa bir süre motoru kaldırdım. kapalı alan olmadığı için çadırı çekip kilitledim. sizler ne yaptınız kaldırdınızmı motorları?
Uploaded with ImageShack.us
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)