Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Kasım 2013, 18:15
#8901
Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...
Reklamlar
-
01 Kasım 2013, 18:35
#8902
şimdiki motosikletim hoşuma gitmiyor koltuk lastik vs. çoğunu değiştirmem gerekecek onu değiştirmeye vereceğim paraya drift alırım diye düşünüyorum sanırım driftten yana olacak tercihim hem ucuz hem güzel peki yakıtı nasıl çok diye okumuştum sanırım forumda?
-
01 Kasım 2013, 18:45
#8903
Yakıt 80-90 üstüne çıkmazsan 100 km de 2.5 litre.100 km nin üzerinde kullanırsan 3.5 litre hatta bazen geçebilir.Devrinde kullandığın zaman sıkıntı yaşamazsın,kendini ayarlarsın zaten nasıl kullanman gerektiği konusunda.Kanuni gt 170 te hoşuma gitti benim,tipi çok güzel,ona da bak istersen.Ben aldıktan bi kaç sonra çıktı oda.Driftte kanunide taksit yapıyor zannedersem peşin fiyatına.Hatta 2014 şubat gibi yeni modellerde gelecek.Acelen yoksa beklemeni tavsiye ederim.Sonradan hoşuna giden bi model gelirse üzülmeni istemem.Hem parada biriktirmiş olursun az çok.
-
03 Kasım 2013, 10:10
#8904
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Yağdan çok farkediyor Castrol 10-50 koyuyorum titreşimi kesiyor önceden Eneos 10-40 koydum tahmin ettiğim gibi titreşime neden oldu Castrol 10-50 koyunca düzeldi bana göre belli olmuyor çoğu zaman bi bakıyorsun titreşim var diyorsun bir bakmışsın titreşim yok
Egzoz susturucusunuda sök titreşime çok faydası oluyor
bende castrol 10-40 kullanıyorum aslında 15-50 koyacaktım hiç bi yağcıda yok bnde tekrar 10-40 koydum dediğin gibi titreşimi biraz kesiyo ama titreşim bazen çoğalıyo bazen de hiç olmuyo anlamadım gitti
-
03 Kasım 2013, 22:57
#8905
arkadaşlar ybr 125 drifti geçebiliyor mu ? ve açık hava filtresiyle gitmek motora zarar verir mi sünger durcak ama hava filtresinde ufak delik var 3 vida var üstünde küçük vidalar söktüm o delik büyüdü sünger çıkmadı ama ses gayet güzel oldu çok hoşuma gitti fakat motora zarar verir mi ?
-
04 Kasım 2013, 02:12
#8906
ybr drıftı gecemez 10.6 hp motoru var yanlıs hatırlamıyosam ftre hakkında bısey dyemm
-
04 Kasım 2013, 14:44
#8907
slm dostlar,
geçenlerde forumdan kanarya57 nikli Savaş abim sağolsun motoruma güzel bir bakım yaptı, şimdi güzel sorunsuz emin olun titreşimde zamanla azaldı, ayrıca savaş abiylede konuştuk forumda toplanalım diyoruz istanbuldaki driftçiler felan bir yerde buluşalım sohbet muhabbet motorlar felan ama kimse yanaşmıyor, yokmu ses getircek bir organizasyon yapalım...
edit ekleme : Birde dün motorla bursaya gideyim diye yola çıktım, eskihisara kadar geldim, soğuk ve motor acayip yoruyor açıkçası, arabalı vapurun orda otoparka bıraktım, arabayla geçtim.
-
06 Kasım 2013, 00:52
#8908
arkadaşlar performans hava filtresi kullandınız mı ? kullanların yorumlarını alabilirmiyim ? tavsiye edermisiniz ve bn ön dişliyi büyütmek istiyorum 17 lik takcm tavsiye edermsinz ?
-
06 Kasım 2013, 09:16
#8909
17 dislide vites aralıkların cok uzar tork cok düser devamlı yüksek devir ister 5 vitesin ölür ben taktım on yedi disli ertesi gün tekrar 16 disliye gectim 17 disli gercekten agır geliyor 5 vites son gazda 6.500 devri gecirtemedim
5 vitesten daha yüksek devir almak isteyenler aksine ön disliyi 15 yapsın
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:50 ----------
5 viteste devir ceviremiyor 16 dislide 4.000 dd de bile canlı iken 17 dislide 6.000 devirden assagısı bildigin ölü
Acık hava filtresi tak yanlız direk havayı cok rahat cekecegi bi yere bırakma
Silindirdeki ses cok degismesin cokta faydası yok acıkcası seriligi artırıyor biraz
-
06 Kasım 2013, 09:17
#8910
performans hava fıltre denedım sesten bska yararı yok alıcaksann kutu ıcı acık hava alır yag buharı hortumunu takmaya yer yok
-
07 Kasım 2013, 21:33
#8911
Benim dirftin arka dişli 45 çıktı..? Yarın ön dişliye bakıcam gündüz gözüyle kaç diye. Ayrıca motorun sentesi kaçıkmış. Genç bir arkadaş sübaplarla birlikte ayarladı. Honda gibi çalışıyor şimdi.
-
08 Kasım 2013, 03:44
#8912
tozluklu adlı üyeden alıntı
Benim dirftin arka dişli 45 çıktı..? Yarın ön dişliye bakıcam gündüz gözüyle kaç diye. Ayrıca motorun sentesi kaçıkmış. Genç bir arkadaş sübaplarla birlikte ayarladı. Honda gibi çalışıyor şimdi.
sente derken hocam nedir o ?
-
08 Kasım 2013, 18:25
#8913
''Pistonun silindir içinde sıkıştırma zamanını bitirip, ateşleme zamanı başlangıcında üst ölü noktada bulunduğu anda her iki supabın kapalı olması durumuna sente denir.''
Yazıyı bi yerden copy paste yaptım. Çalışma sesi traktör gibiydi. Şimdi çok tatlı oldu.
Bugün ön dişliye de baktım. 15 diş. Arka 45. Normalde çok seri olması lazım ama ben öyle birşey hissetmedim.Son hızı düşük ama motorumun.
Birde civalı ampul takan yada 40 45 watt h4 ampul kullanan varmı.
-
10 Kasım 2013, 01:36
#8914
Teşekkür ederim 16 lık dişli takıcam 17 den vazgeçtim hava filtresi içinde teşekkür ederim ve bişey daha sorucaktm ön amortisörü pıstırmayı bilen var mı motoru pıstırmak istiyorum yere daha fazla basınç yapsn
-
10 Kasım 2013, 04:29
#8915
-
10 Kasım 2013, 04:58
#8916
restherock adlı üyeden alıntı
Herkese iyi günler.Bende iki ay önce bu güzide kulübün bir üyesi oldum
2011 model siyah bir drift aldım. Aslında bu motoru alma niyetim yoktu fakat şartlar bizi buluşturdu. Hiç pişman değilim bunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Tek problemim şu oldu 2. el motor alacak arkadaşlar hele ki benim gibi ilk motoru olucaksa çok dikkatli olmaları lazım. Ben satın alırken karşıdakilere biraz fazla güvendim ( burda babana bile güvenme diyenleri duyabiliyorum
benim yapım böyle. devir kadranı 5500 devire gelince takılıyor ayrıca benzin göstergesi çalışmıyordu. servise gittim ordaki usta bu motor önden darbe almış dedi. Bana satan adamlar! sadece yana yattı yok şöyle oldu böyle oldu falan demişlerdi ve bende yemişim sonradan anladım. Çok şükür motorumun hiçbir sorunu olmadı ,bana kalan her şey keyfi işlerdi zamanla düzeltiyorum. Gidişi,duruşu,makyajı herşeyi çok güzel. Yanlız şöyle bir problem yaşıyorum. Usta bulamıyorum
Benim pek motorcu çevrem yoktur. Hangi ustaya gitsem ya çok para istiyor yada başından savıyor. Bana Balıkesir' de bir usta önerebilecek birisi var mı acaba? Servisteki arkadaş sağolsun kısa işlerde ilgileniyor ama uzun sürecek işlerde başı kalabalık olduğu için ilgilenemiyor.
bu arada kusura bakmayın söylemeyi unuttum forum çok faydalı. Dışarıdan bakan birisi olarak söylemek istedim neye cevap arasam çıkıyor
emeğinize sağlık
Kazasız belası bin insallah, hayırlı olsun, balıkesirdeki arkadaşlar yardımcı olacaktır, usta işi sakat iş, alırkende kısmet işi olduğu için olsun çok pahalı bir motor değil, iyice öğrenip başka modele geçersin insallah,
-
10 Kasım 2013, 19:31
#8917
tesekkur ederim hocam gercekten kismet isi bu is benim aldigim paraya millet cep telefonu aliyor ben motor aldim. su usta isinide halletsek hic problemim kalmayacak
-
10 Kasım 2013, 22:31
#8918
Arkadaşlar 2.5 ay kadar süredir Mondial mh125 Drift sürücüsüyüm. Fakat uzun yolda 120-125 basarken yavaşlamaya başladığımda motor istop ediyor ve 20-30 saniye kadar çalışmıyor.
2. sorum : Kalkerken sanki dişliler birbirine vuruyo gibi oluyor serilikten diye umuyorum ama sizede sormak istedim.
3. Sorum : Motorda CC yükseltmesi oluyormu. Hava filtresi ön-arka dişli değişimi veya hangi malzemeleri eklettirsem fayda görürüm. Şuan motor 4.300km'de ve 125 anca görüyor. Yardımlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorm
-
11 Kasım 2013, 00:14
#8919
125 iyi bir hız yetmiyorsa mcx silindiri at 1 vitesteki serilik gereksiz ön disliyi 16 yap 120-125 görüyorsan cok iyi bi deyer bu hız
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:10 ----------
125 iyi bir hız yetmiyorsa mcx silindiri at 1 vitesteki serilik gereksiz ön disliyi 16 yap
1 viteste kalkarken debriyajı bir anda bırakma silkeleme yapabilir kavramayı iyi ayarla kalkarken
-
11 Kasım 2013, 00:19
#8920
bizim motorlarda tüfek taşıma yöntemi (havalı tüfek)
Uploaded with ImageShack.us
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)