ben 5 ayda 13200 km oldu salıncakları hıc sıkmadım jantı ymulttuysan duzeltılebılır arkadasn dedıgı vbı salıncaklarada bak hnı tekerlege gıden ıkı demır var kare seklınde amortısor fılan baglı ona arka tekerlegn onunde bı mıl var on bak ztn gorursun
ben 5 ayda 13200 km oldu salıncakları hıc sıkmadım jantı ymulttuysan duzeltılebılır arkadasn dedıgı vbı salıncaklarada bak hnı tekerlege gıden ıkı demır var kare seklınde amortısor fılan baglı ona arka tekerlegn onunde bı mıl var on bak ztn gorursun
arkadaşlar beşiği sıkın gerçekten benımkı gevşekti motor yolda giderken arkası sallıyordu sıktım on numara oldu şuanda
arkadaslar önümüzdeki hafta peşin para mh drift alacağım, plaka, ruhsat , vergi gibi herşey dahil ne kadara alırım peşin fiyatına yardımcı olur musunuz ?
ARKADAŞLAR şimdi bu salıncak beşik dediğiniz olaylara bakmaya çalıştımda beceremedim heralde, ama bakarken bişey dikkatimi çekdi, amortisörlerin hava zımbırtıları varya yuvarlak kutu gibi, onlardan sol taraftakinin altında ortasında bir somun olması gerekiyor ama benimkinde yok, sizdede öylemi ne gibi zararı var bulunabilir mi acaba ? varmı bilgisi olan
Benim drift plakayla 3100 e maloldu. Ama trafik sigortası her yerde değişiyor. Ben olsam drift almazdım. Aydınlatması sorunlu. Komple başka bır motorun farını takmadan da düzelmez herhalde. Ayrıca amortisörleri çok sert. Stabilize yolda yola hiç tutunmuyor. Acayip yavaşlamak zorunda kalıyorsun. Koltuğu da çok dar olduğu için uuuzun yola pek gelmiyor. Tekrar alacak olsam mcx alırdım.
kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...
tozluklu xenon taktım gece cok guzel ne baska far takması haddınden fazla guzel gosterıyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
yahu sen dırek kotulemısın kesana gıdıyorum 17 km sı sade mıcır bay pas tas tozu drıftle o yoldan gecıyorum hıcte kaymadm kendı lastıklerı ustunde koltuk dar demısınız hıc stop etmeden gıt gel yaptm rahatsz etmedı temınde dedım xenon taktım kendı krenajı aydınlatması super 13000 bın km yı gecıktır bnde o bnı hıc uzmedı bnde onu
Arkadaşlar koltuk dar. metreyle ölçeriz. Popom da yanılmaz heralde dimi. 37 yaşındayım. 7 yaşımda pusch kullanarak başladım iki tekere.Lastikler iyi demek biraz cahillik olur. Suyu gördüğünde hiç tutunmaz. Sorun da bu zaten. yoksa beton bir yol bul yatır yatırabildiğin kadar motoru. Drifte yada mondiale has değil tabii bu lastik olayı. Aydınlatma kötü siz de söylüyorsunuz.. eee neresi karalama bunun. Yine çin alıcaksam mondial alırdım. Yuvarlak farlı, koltuğu daha geniş ve 150 lik bir model seçerdim.
yaparsn 17 yda 18 sana kalms ama takmadm pc gcınce bnm xenonun fotosunu atıcam bska motor farı takmadan duzelırmı bakın
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:04 ----------
5 vites ne oluyor kac bin devirin altında 5 vites ölüyor
En rahat kac bin devirde kac kmh hızla gidiyor 6.500 - 7000 devirde sıkıstırmadan gidince yakıt tüketimi ne oluyor?
Far ayarlanıyor. Forumdan bir arkadaş söylemişti. Bir kaç sayfa önce var. Farın içindeki ayna büyük başlı sari bir yıldız vidayla açısı ayarlanıyor. Direksiyonu sağa çevirince görünüyor. Olmadı kafayı sökmek kolay o zaman rahat görünür. Ama uzunlar yine uzaya bakıyor. Kısa yı ayarlıyorsun. Mertcan hemşerim; xenon hakkında biraz bilgi alalım senden. Aküyü değiştirdin mi. Yada aynı aküyle problemsiz devam ediyor musun? Xenon u orjinalliği bozmadan mı taktılar. Bir de nerede taktırdın.
Sele o kadar dar değil selede iken benzin deposuna fazla yanaşma depoyla aranda biraz boşluk bırak
Artçı selesine varmadan sele genişliyor bi miktar benzin deposunu dizlerinle sık seledeki yerini zaten bulursun
Benzin deposunda dizlerle kavramak için yer yapmışlar selenin o kadar ufak görünmesinin nedeni bence bu yüzden
Sele ince. Depoyu en 1.80 lik adamlara göre yapmışlar. Benim boyum 1.92 Başka bir modelde bu kadar ince bir sele görmedim. Belki benden daha ufak yapılı insanlar i,çin sorun olmuyordur. Ama çok motor değiştirdim. Hiç seleden rahatsız olmamıştım. Sonuşta eşim de arkada o kadar rahat edemedi.
arkadaşlar, motorla seyir halindeyken, sağ ayağınızı frenin üzerinde mi gidiyorsunuz yoksa, ayağınız sadece ayaklıktamı gidiyor, ben ayağımın ucu frende olsun diyorum ama fren yukarda bende yani ayağımıyukarı doğru bükmek zorunda kalıyorum, basıp serbes bıraksam bu seferde frene basmaya zorluyor yani rahatça ayağımın ucu frende olcak şekilde gidemiyorum, sizde de durum bumudur acaba ?
bak usta xenonu akuyu degıstırmeden taktım usta benımkı gbımı takayım dedı yoksa standartmı senınkı gbı olsun dedım kendı ampulu 55-60 w xenon 35 w guc tuketıyor aynı aku ye taktık akkor flemanlı ampulunde soketı duruyor xenona ayrı hat cektık balastı depo altına koyduk cokta guzel aydınlatıyo bnı faceden eklersenız aydınlatmasını gosterebılırm pc gecemıyorum foruma resım de atamıyom tabı webaslan-1905-@hotmail.com yazn cıkar
---------- Mesajlar birleştirildi - 07:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:33 ----------
bnm ayagın tabanı ayaklıkta ucu frene koyarak gdyorm
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)