Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Eylül 2013, 10:21
#8341
Crocuta adlı üyeden alıntı
Benim motorda titreşim başladı arkadaşlar 800 km dir 15-50 gulf yağ var içinde ondan kaynaklı mıdır yoksa başka bir şeyden mi anlamadım bir ikincisi motor boştayken 10bin devir çevirebilirken vitesteyken 8bin deviri geçmiyor . Rodaj döneminde jikle hep ortadaydı bi zarar vermişmidir.
Titreşim büyük ihtimal yağdandır
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
ben elektrik okuyorum takarım heralde az çok anlarım bu günde ptt eve geldi radara girmişim göstergem bozuk 80 i geçmiyor benzinliğe girerken gaz kestim o ara hızım 102 miş 166 tl geldi :((
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------
1-2-3-4-5 hepsimi 8 bini geçmiyor 1 de denemedim ama 2-3-4 10000 bin geliyor 5 te 9500 lere geliyor bnmkisi jikle açıkken bnm motor hemen stop ediyor siz nasıl açık gittiniz yaw ben anlamıyorum
9500
3 vitese kadar 10 devri görüyor 4 viteste zar zor 8 devir bilemedin 8300 devir 5 viteste ise 7 devri geçmiyor benim motor yol düz rüzgar arkadan eserse zar zor 8 devre geliyor oda anlık dikkat ettim hep 7 devirde gidiyor 10 devri görmesi lazım bu motorun
Parayı bulursam hemen satacam bunu acımıyacam xcg 150 ler 5 viteste 11 devri görüyormuş
Reklamlar
-
03 Eylül 2013, 10:41
#8342
valla bnm gösterge bozuk düzde 70 bayır aşşağı 80 gösteriyor zar zor düz yolda radara 102 le girmişim bu göstergenin ben hay
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------
Crocuta adlı üyeden alıntı
Valla kardeşim ben öyle 1000 km kadar kullandım başka drifti olan arkadaş dedi jikle ortada durmaması lazım dedi indirdi. Yoksa ben öyle devam ederdim
2-3-4-5 hiç birinde 10bine gelmiyor. 9bini görsem şükredicem onuda görmüyor.
jikle çekikken motora birşey olmaz sade zengin karışım verir buda problem çıkarmaz devir saatinde problem olmasın
-
03 Eylül 2013, 13:43
#8343
[QUOTE=Mertcan39;3144961]valla bnm gösterge bozuk düzde 70 bayır aşşağı 80 gösteriyor zar zor düz yolda radara 102 le girmişim bu göstergenin ben hay
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------
jikle çekikken motora birşey olmaz sade zengin karışım verir buda problem çıkarmaz devir saatinde problem olmasın[/QUOTBu
Valla zannetmiyorum çünkü hızda 95'i geçmiyor. Hadi devir saati bozuk km sayacı da mı bozuk , bi ara servise götürmem lazım sanırım.
-
03 Eylül 2013, 15:48
#8344
Öncelikle selamün aleyküm arkadaşlar.. Bnde mcx kullanıcısıyım arkadaslar motordan az cok anlarım ve sizden bi yardım isticem ya bizim motorlara performans egsoz u olarak tavsiye ettiginiz bi egsoz varmı fıyatı fln uygun yardımcı olursanız seevınırım. Tİme_shİft42 bu konuda en cok senden yardım ıstıyorum :D
Motorsiklet deyipte geçme Aslanım Seni Düz Yolda Sollarım..
-
03 Eylül 2013, 16:45
#8345
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Titreşim büyük ihtimal yağdandır
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:16 ----------
9500
3 vitese kadar 10 devri görüyor 4 viteste zar zor 8 devir bilemedin 8300 devir 5 viteste ise 7 devri geçmiyor benim motor yol düz rüzgar arkadan eserse zar zor 8 devre geliyor oda anlık dikkat ettim hep 7 devirde gidiyor 10 devri görmesi lazım bu motorun
Parayı bulursam hemen satacam bunu acımıyacam xcg 150 ler 5 viteste 11 devri görüyormuş
Parayı bulursam hemen satacam bunu acımıyacam xcg 150 ler 5 viteste 11 devri görüyormuş
arkadaşım dikkat et et xcg 11000 devir giderkendrift seni 8500 devirde sollamasın....
-
03 Eylül 2013, 17:47
#8346
arka fren az tutmaya başlamıştı bnde söküp bi zımpara attım kampananın içi bütün balata tozu olmuş şimdi kazık gbi tutuyo fakat ön frene bşi oldu o biraz az tutuyo yada bna öle gelio :D
-
03 Eylül 2013, 19:02
#8347
Kusura bakmayın arkadaşlar, forumu pek inceleyecek zamanım olmuyor! Yarın ilk işim motorumun yağını değiştirmem gerekiyor. Mondial Drift 125 MH için hangi yağı önerirsiniz?
-
03 Eylül 2013, 19:06
#8348
Fubiku adlı üyeden alıntı
Kusura bakmayın arkadaşlar, forumu pek inceleyecek zamanım olmuyor! Yarın ilk işim motorumun yağını değiştirmem gerekiyor. Mondial Drift 125 MH için hangi yağı önerirsiniz?
castrol 10/50 yada 15/50 normalde 10/40 ama yaz olduğu için öyle koyuyoruz isterseniz 10/40 ta koyabilirsiniz
-
03 Eylül 2013, 19:46
#8349
baki_95 adlı üyeden alıntı
Selam ardakadaşlar bende 3 gün önce kırmızı dirft aldım motorumdan şu anda bi kaç şey dışında memnunum öncelikle far ayarı kısaları yaktığımda uzunlar gibi çok ön aydınlatıyor uzunları yaktığımda havaya bakıyo. ikincisi motor yürürken ön tekerden gıcırtı sesi geliyor büyük bi ihtimal balatadan ama tam çözemedim.üçüncüsü viteslerde bazen takılma yapıyor bu da zannedersem rödajı bitmediği için. ve en sonuncusu direksiyon kilidinin hemen üstündeki küçük bir çıkıntı fren hortumunu debriyaj telini ve km telini kesmeye çalışıyor benim kilometre telini içindeki sargı demire kadar yemiş şimdi yerini değiştirdim orda kabloları güzelce düzenledim oldu bunların dışında dipgaz yaptığımda elcik takılı kalıyodu onuda ayar yerinden ayarladım şimdi takılma yok. bide ön frenle sert durduğum zaman yada ön amortisörü aşağı bastırdığım ya da zıplattığım zaman ön çamurluğun uç kısmı sağa doğru esniyor hatta fark ettiyseniz 2013 lerin ön çamurluklarında sağa doğru yamulmuş gibi duruyo cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar şimdiden sağolun...
Öncelikle hoş geldin ve yeni motorun hayırlı olsun. Bahsettiğin şeyler pek önemli değil. Motoru toplayan dangoloz adam gibi toplamamışda ondan. Km telini kesmeye çalışan baska motorlar var, sen düzeltmişssin iyi. Far ayarı dediğim gibi molozlar yüzünden öyle olmuş. Bir tornavida yardımı ile motorcuya götür o yapar. Hava karanlık olsun yalnız istediğin gibi ayarlar. Vitesteki takılma rodajdan, İlk yağ değişiminden sonra 10-50 yada 15-50 yağ koydur ve ayağın alışınca düzelir. Elciği söküp bi daha taksınlar gerekirse ince yağ ile yağlasınlar.
Ön teker çamurluğu ise motorun tek disk fren olmasından kaynaklı. Zamanla kullandıkça diskin olduğu tarafa doğru yamulur o zaten. 50 km ile giderken ön freni sık ve ayağa kalk tekeri izle, diskin olduğu tarafa doğru dönüyor teker zaten :D Bu esnemeden dolayı zamanla çamurlukta yamulur. Ön freni sert sıkınca veya çukura girince farın altındaki yerden gecen kablolar çamurluğa vurur ve tak diye bir ses bile çıkarabilir. Zamanla tüm bunları kendin tesbit edip düzeltebilirsin. Motorunda korkulacak bir problem yok.
Korumana dikkat et, kasksız montsuz yola çıkma. Parasına ve sınıfına göre 10 zerinden 11 lik bir motordur drift. Allah kaza bela vermesin.
-
03 Eylül 2013, 20:10
#8350
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
castrol 10/50 yada 15/50 normalde 10/40 ama yaz olduğu için öyle koyuyoruz isterseniz 10/40 ta koyabilirsiniz
Tam yağ adını alabilir miyim?
-
03 Eylül 2013, 23:57
#8351
Fubiku adlı üyeden alıntı
Tam yağ adını alabilir miyim?
Castrol 15/50
Castrol Madeni Yağlar
Kozyatağı Mah. Sarı Kanarya Sokak No : 14
K2 Plaza Kadıköy 34742 - İSTANBUL
0216 - 5712800
Castrol Direct
0212 4 737 737
-
04 Eylül 2013, 11:20
#8352
-
04 Eylül 2013, 14:13
#8353
düzeltme
sen sanki xcg de 11000 devri görebileceksin yotube açata motr kaç km hız yapıyor gör ve ayrıca 5. viteste 11000 devir yaparsa zaten o motor 160 km hız rahat yapması gerek o engine ile bu çok zor....ben olsun yine de 7500 devir diyem 5. vites xcg yapıyorda drift mi yapmıcak... sende kardeşim burası drift sayfası xcg sayfasında yorumlara bakıp kendimize kandırmayalım cg ve touring gurubunda motorların çoğu 8500 devirden yukarı cıkmaz çıksada devir saati yanlıştır. ben bunu bilirim...sen nasıl bilirsen herkesin görüşüne saygımız vardır.
-
04 Eylül 2013, 16:10
#8354
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Sesten başka bir işe yaramadı söktüm hemen orjinali takıp ucundaki susturucuyu söktüm egzoz ağzına ağzı geniş pullardan kaynattırdım
Hoş bir sesi var ses biraz fazlalaştı giderken fazla duyulmuyor ses ama rölantide felan kedi hırlamasına benzer sesi var egzozun iç taraflarında 2 yada 3 tane daha susturucu var onlarlada bi oynamak lazım
Egzozun içinde bi kaç tane susturucu var onlar sökülmeli egzoz içinde bi tane susturucu kalacak şekilde egzozla oynanmalı egzozun ucundaki son susturucuda sökülmeli sonra egzozun ağzına ağzı dar pullardan kaynattırmak lazım ses falza çıkar
ses az geliyorsa o pulun daha genişini tak
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:16 ----------
Sen 8500 devre gelesiye kadar
rüzgarı arkana al hafif yokuş aşağı yol bul istediğin zamanda göremiyorumki 8000 devirleri 8500 devirlerden bahsediyon ::(
Arkadasim senin motor gormuyosa bu o modelin kotu oldigu anlamina gelmez ki.benim motorda disliyi 16 lik takarak agirlastirmama ragmen goruyo.ayrica goruyorMUS diyosun boyle misli muslu sozlere pek inanma derim genelde dogru cikmiyo cunku.
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
04 Eylül 2013, 20:04
#8355
06Kubilay Mseki nin susturucusuz yani küçük olmayanı var ondan tak.Arkadaşın mcx inde o egzozdan var..Çok ciğerden geliyo sesi.İçini titretiyo . Birde ateş çıkartıyor harika..Biz 4 mcx geziyoruz. teki bu egzozlu olan gaza bir abanıyo kendi motorumun sesini duyamıyorum..Harika bir egzoz kardeş..Servisi'nde varsa 120 tl ye değiştirirler.
-
04 Eylül 2013, 22:22
#8356
Merhaba arkadaşlar bu gün arka amartisörleri yükseltmek için mondial yetkili servisine götürdüm motoru selam verdim girdim içeriye böyle böyle arka amartisörleri yükseltebilirmiyiz dedim adam bana o arka amartisörler yükseliyormuymuş ilk defa duydum dedi :D bende evet kullanma kılavuzunda gördüm dedim adam bana yükseltirsek arkası çok kayar dedi virajda yatmaya gelmez dedi normal ayarından 15-20 cm yükseltmek istiyorum motora modifiye yapıcam çünkü sizce arkası kayarmı arkamda birisi olmassa düşüncelerinizi almak istiyorum ? eğer kaymaz derseniz yükselttircem teşekkürler.
-
04 Eylül 2013, 22:38
#8357
14veysel adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bu gün arka amartisörleri yükseltmek için mondial yetkili servisine götürdüm motoru selam verdim girdim içeriye böyle böyle arka amartisörleri yükseltebilirmiyiz dedim adam bana o arka amartisörler yükseliyormuymuş ilk defa duydum dedi :D bende evet kullanma kılavuzunda gördüm dedim adam bana yükseltirsek arkası çok kayar dedi virajda yatmaya gelmez dedi normal ayarından 15-20 cm yükseltmek istiyorum motora modifiye yapıcam çünkü sizce arkası kayarmı arkamda birisi olmassa düşüncelerinizi almak istiyorum ? eğer kaymaz derseniz yükselttircem teşekkürler.
15-20 cm arka amortisörü yükselteceksin öyle mi.. :/ dene bakalım kaç santim yükseliyor gör bi de nelere zarar verdiğini gör.. arka maşa daha eğik duracak ilk olarak zincir , zincir lastiğini daha sonrada maşayı hatta orta sehpayı yiyecek belki de yolda giderken kopacak.. alt tarafı ybr amortisörü taktım 1 gün dolaşmadan söktüm ki orjinaliyle aradaki fark 5 cm di.. sana şunu söyleyeyim berbat oluyor yükselttiğine pişman olursun..
-
04 Eylül 2013, 23:13
#8358
-
05 Eylül 2013, 00:35
#8359
teşekkürler abi seninkiler ybr amartisörü mü ? ha bide amartisörün yanında ufak bişi var sende yok o ben onu bi çözemedim o nedir bilen varmı ?
-
05 Eylül 2013, 09:17
#8360
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Öncelikle hoş geldin ve yeni motorun hayırlı olsun. Bahsettiğin şeyler pek önemli değil. Motoru toplayan dangoloz adam gibi toplamamışda ondan. Km telini kesmeye çalışan baska motorlar var, sen düzeltmişssin iyi. Far ayarı dediğim gibi molozlar yüzünden öyle olmuş. Bir tornavida yardımı ile motorcuya götür o yapar. Hava karanlık olsun yalnız istediğin gibi ayarlar. Vitesteki takılma rodajdan, İlk yağ değişiminden sonra 10-50 yada 15-50 yağ koydur ve ayağın alışınca düzelir. Elciği söküp bi daha taksınlar gerekirse ince yağ ile yağlasınlar.
Ön teker çamurluğu ise motorun tek disk fren olmasından kaynaklı. Zamanla kullandıkça diskin olduğu tarafa doğru yamulur o zaten. 50 km ile giderken ön freni sık ve ayağa kalk tekeri izle, diskin olduğu tarafa doğru dönüyor teker zaten :D Bu esnemeden dolayı zamanla çamurlukta yamulur. Ön freni sert sıkınca veya çukura girince farın altındaki yerden gecen kablolar çamurluğa vurur ve tak diye bir ses bile çıkarabilir. Zamanla tüm bunları kendin tesbit edip düzeltebilirsin. Motorunda korkulacak bir problem yok.
Korumana dikkat et, kasksız montsuz yola çıkma. Parasına ve sınıfına göre 10 zerinden 11 lik bir motordur drift. Allah kaza bela vermesin.
Sağolasın kardeşim far ayarını yaptım eskisinden biraz daha iyi oldu elcikde de ayarladıktan sonra hiç sıkıntı almadım viteslerde yavaş yavaş alışıyor dün arka maşa gevşekti motordan ayrı oynuyodu onu sıktım o düzeldi ön tekerden aşırı gıcırdama sesi geliyodu balata sesi deği en sonunda ön tekeri söktüm baktım bide ne görüyüm adamlar 1 gram yağ sürmemişler gres yağ ile yağlayınca sesi kesti.Motoru alırken de serviste mondialin yağının koyuyolar acaba kalitesi iyimi kafama bu takılıyor. Bide şu ön çamurluk neden böyle yapıyor anlamadım genetik bi hatamı yoksa sadece bana özelmi çözemedim valla
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)