Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7821

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İridyum buji kullanlardanda bilgi alabilseydik

    Degismesi gereken parcalar atesleme bobinidir piposu felan degismesi gerekirmi

    Yakıta etkisi etmesin daha düzenli atesleme yapar belki benzin tasarrufu bile yapabilirim
    benzin tasarufun olçağını sanmam ama değişmesi gereken bir parça yok bujiyi alıyosun takıyosun bukadar iridyum bujiyi normal bujilerden farklı kılan tek özeliği iridyumdan yapılım daha seri ateşleme yapabilmesi ve buna dayanıklılığı.. ngk nın sitesinde detaylı bilgiler var ..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7822

    Üyelik
    29 Ağustos 2011
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    cg 200 + chopper cg 150
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İridyum buji kullanlardanda bilgi alabilseydik

    Degismesi gereken parcalar atesleme bobinidir piposu felan degismesi gerekirmi

    Yakıta etkisi etmesin daha düzenli atesleme yapar belki benzin tasarrufu bile yapabilirim
    Arkadaşlar motorun piston kalitesiyle orantılıdır ateşleme bobini. Bunun seviyesini arttırırsanız iridyum bujiden daha yüksek verim alacağınız doğrudur. Ancak mesele şu ki içerdeki patlamanın kuvveti artacak daha fazla elektrik ortaya çıkacak. Piston yırtanlar patlatanlar var haberiniz olsun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:35 ----------

    Alıntı ak1n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benzin tasarufun olçağını sanmam ama değişmesi gereken bir parça yok bujiyi alıyosun takıyosun bukadar iridyum bujiyi normal bujilerden farklı kılan tek özeliği iridyumdan yapılım daha seri ateşleme yapabilmesi ve buna dayanıklılığı.. ngk nın sitesinde detaylı bilgiler var ..
    iridyum buji ile üst devirlerde kullanılırsa yakıt konusunda tasarruf sağlanabilir. İçeride yukarı aşağı hareket eden parçamızın sürati artıp benzine verilen belli seviyedeki elektrik ile içerdeki benzin moleküllerinin tutuşma hızı ile orantılı olmalıdır. Ancak parça hızlanacak ve benizin güzel tutuşmadığından veya hepsinin tutuşmasına kadar ki süre uzun olacağından emme subabı o zamana kadar açılmış ve dışarı atılmış olacaktır. İyi yanması gerekir bu olmaması için.

  3. #7823
    Türk islam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2013
    Şehir
    BAŞKENT
    Motosikleti
    MH DRİFT
    4000 kmde kırmızı drift aldım benim ilk motorum bu...
    Vites geçişlerinde zorlanıyorum cok stop ettiriyorum.
    Simdi ara sokaklarda kullanıyorum alışınca caddeye cikacagim.motor hususunda tavsiyelerinoz nelerdir

  4. #7824

    Üyelik
    31 Aralık 2012
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debrajın çok gerik olaiblir bu nedenle tam kavrayamaz kaçırır ondan koku yapar yada aşınmıştır artık kavrayamaz kaçırır ondanda yapar
    debriyaj rampayı çıkarken tam ayarlıydı dönüşte debriyaj kolunda kendiliğinden aşırı bi boşluk oluştu
    ondan sonra koku gelmeye başladı
    bide ses geliyor motoru çalıştırmadan salınca debriyajda bişeler birbirine sürtüyormuş gibi

  5. #7825

    Üyelik
    29 Haziran 2011
    Şehir
    DÜZCE
    Motosikleti
    drifti sattık yenisini arıyoruz
    Alıntı pompei adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkşadaşlar bende ikinci el bir drift aldım ancak motor 8 bin deviri geçmiyor hız olarakta max 100 km/h hız yapıyor bu normal mi daha motor 1500 km de birde 6 bin devirde bir zırıtltı sesi geliyor yardımcı olan olursa sevinirim.
    bende 2. el aldım 10 000 deviri çok rahat goruyorum 4 viteste 110 zorlamadan goruyorum dahasınıda yaparda yol yok

  6. #7826
    pompei - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ocak 2011
    Motosikleti
    APRILLA ATR-7011
    Motor şuan daha iyi açıldı biraz sanırım.Birde egzoz arka teker civatasına sürtüp ses çıkarıyor orda biraz yer yapmış nasıl önleye bilirim.Lastikler ceset üstünde standart gelenler lastik tavsiye edecek olan varsa iyi olur.

  7. #7827
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    drift ciler nerdesiniz? biraz şenlendirelim ortalığı



    Uploaded with ImageShack.us
    COMTAN ve turkish39 bunu beğendiler.
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  8. #7828
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    buda benden
    -
    turkish39 bunu beğendi.

  9. #7829

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende 2. el aldım 10 000 deviri çok rahat goruyorum 4 viteste 110 zorlamadan goruyorum dahasınıda yaparda yol yok
    kaça aldın ?

  10. #7830

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı mehmet_61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyaj rampayı çıkarken tam ayarlıydı dönüşte debriyaj kolunda kendiliğinden aşırı bi boşluk oluştu
    ondan sonra koku gelmeye başladı
    bide ses geliyor motoru çalıştırmadan salınca debriyajda bişeler birbirine sürtüyormuş gibi

    bnmkindede boşluk var ama ses yada koku yok bn sıkınca usta bna bagrıo bnde sıkmıyom artk ama sen git göster bi onu yeme debrajı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------

    dün gece kafam kadar çukura daldım hızlıca zincir korumalığını kopardım yaf o çukuru oraya koyanın dedim amasör yada bşi gitti çok fena ses çktı berkeet korumalıkla kurtardık

  11. #7831
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Ufak caplı bir kaza yaptım kask olmasa cenem simdi baska sekildeydi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

    Alıntı pompei adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkşadaşlar bende ikinci el bir drift aldım ancak motor 8 bin deviri geçmiyor hız olarakta max 100 km/h hız yapıyor bu normal mi daha motor 1500 km de birde 6 bin devirde bir zırıtltı sesi geliyor yardımcı olan olursa sevinirim.

    Devrin yükselmemesi atesleme ile alakalı dedi bizim usta

  12. #7832

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı mehmet_61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyaj rampayı çıkarken tam ayarlıydı dönüşte debriyaj kolunda kendiliğinden aşırı bi boşluk oluştu
    ondan sonra koku gelmeye başladı
    bide ses geliyor motoru çalıştırmadan salınca debriyajda bişeler birbirine sürtüyormuş gibi
    rolantını yukselt alışana kadar stop ettırmezsın 2 bine ayarla rolantini motorun sağıda karburetördeki bi vida var onla ayarlanıyor rolanti...

  13. #7833

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak caplı bir kaza yaptım kask olmasa cenem simdi baska sekildeydi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------




    Devrin yükselmemesi atesleme ile alakalı dedi bizim usta
    geçmiş olsun

  14. #7834
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Tsk fara hic bir sey olmadı sinyaller duruyor oldugu gibi

    Ön camı tutan farı cevreleyen plastik parca kırıldı :-{

  15. #7835
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar ns200
    Merhaba drift sever dostlar malum bu sıralar istanbulda rüzgarlı havalar motorun cc 163 olunca yavaş gitmek mümkün olmuyor çareyi sirkeciden 30tl ye aldığım pilastik rüzgarlığı taktırmakta buldum kış hazırlıklarına şimdiden başladım şimdi tambitmedi tekrar bir saplama yaptırıp sağlamlaştıracağım işe yarıyormu derseniz evet göğsü koruyor şimdi gelelim resimlere.


    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]


    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  16. #7836
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Kafa kucucuk kalmıs cam fazla uzun gibi

    Ön camın ordaki alyanlı vidaları söküp ordan destekleseydiniz

  17. #7837
    ümit_150_zc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    suzuki vstrom 250
    slm herkese..
    cbf i sattım cbr 250 yolda..
    bu boşlukta eski motorum olan driften var arkadaşım da onun motoru kullanıyorum
    driften cbf e
    cbf ten drifte binince arkadaki farklar beya var drfit özellikle güç olarak çok iyi.cbf ile 2 ile zor çıktıgım yer drift ile 3 le çıkıyorum..
    ama rahatlık konusunda cbf çok iyi..

  18. #7838
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    01 Eylül 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    pulsar ns200
    ümit haklısın cbf artçı için olsun sürücü için çok rahat konforlu bir motor cbr 250 de hayırlı olsun.ben drift in performansından oldukça memnunum ama arkama binen memnun olmuyor arayış içindeyim arkadaşlarım maxi scooter a yönelmemi söylüyor bakalım hayırlısı.

  19. #7839

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ufak caplı bir kaza yaptım kask olmasa cenem simdi baska sekildeydi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------



    geçmiş olsun kardeşim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

    Alıntı nokiaxxx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba drift sever dostlar malum bu sıralar istanbulda rüzgarlı havalar motorun cc 163 olunca yavaş gitmek mümkün olmuyor çareyi sirkeciden 30tl ye aldığım pilastik rüzgarlığı taktırmakta buldum kış hazırlıklarına şimdiden başladım şimdi tambitmedi tekrar bir saplama yaptırıp sağlamlaştıracağım işe yarıyormu derseniz evet göğsü koruyor şimdi gelelim resimlere.


    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...89.jpg</a></a>


    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...gu.jpg</a></a>


    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...hk.jpg</a></a>

    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...jk.jpg</a></a>

    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...k8.jpg</a></a>

    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...l0.jpg</a></a>

    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...lx.jpg</a></a>

    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...mq.jpg</a></a>

    http://<a href="http://bit.ly/c25MCx...n8.jpg</a></a>
    çok pratik olmuş ve sağlıklı ama driftin agresif yapısını bozuyor gibi geliyor buturşeyler yinede eline saolık üstat

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------

    Alıntı ümit_150_zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm herkese..
    cbf i sattım cbr 250 yolda..
    bu boşlukta eski motorum olan driften var arkadaşım da onun motoru kullanıyorum
    driften cbf e
    cbf ten drifte binince arkadaki farklar beya var drfit özellikle güç olarak çok iyi.cbf ile 2 ile zor çıktıgım yer drift ile 3 le çıkıyorum..
    ama rahatlık konusunda cbf çok iyi..
    dedğin gibi performans olarak drift iyi ama konfor olarak uzun yollarda iyi değil ama arazi veya eğim manevra gücü konforsuz selesinin yapısı sebebiyle çok iyi artçı çüiçin malesef hiç iyi bir motor değil gerçi cbr düşünüyormuşun o daha kötü artçı bakımından ama..

  20. #7840
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    4 viteste artık 10 bin devri görüyorum düzde egimsiz yolda

    Yagı kalitesi ile degisip hava ayarınıda güzelce yaparım bujiyide iridyumlarım ne ybr ne wolf tutar beni artık


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)