Devir saatine göre değil de,motorun sesine göre devrini,vites geçişini yapmaya alıştırsaniz kendinizi daha iyi olacak.Devir saatine bakarak nasıl kullanıyosunuz zaten anlamış değilim.Önceden devir saati mi vardı yaw
Drift parasına göre gayet iyi bir motosiklet.Ama şu var ideal hızı 100/110 dur.Sürekli 120 130 lara çıkmaz.Hava şartları,lastik havaları,kullanıcı faktörü vs. .bunların hepsi birbirini tamamlayan faktörler.Bakımını adam gibi yaparsanız ya da yaptırırsanız uzun yıllar size hizmet eder.Ama 110 yaptı diye 120,120 yaptı diye 130,130 yaptı diye 140 yapmak için kendinizi heba ederseniz motordan da zevk alamazsınız.Zaten 125 lik motosiklet almışsın kapasite belli yok piston,yok dişli,yok silindir vs. değiştireyim derken bi dünya para gitmiş ve hala ne istediğini bilmiyor olursun.O zaman iyi karar verip kaçla gitmek istiyosan biraz tapayı sıkıp ona göre para biriktirip istediğin gibi bi motosiklet alacan usta.İnsanoğlu doyumsuzdur ama bu paraya bu motosiklette gayet iyi aga.Kimse kusura bakmasın.Benim fikrim budur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------
Bi kaçta resim atalım da tam olsun bari
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
**[Ankara - MT] Motosiklet Grubu**
Ankara Motosiklet Sevdalıları
https://www.facebook.com/groups/329295930541118/
motoru 162 lik yapın ön dişliyi büyütün
Birinci viteste yüksek devirle basmayın 2. vitesten sonra kaç bine çıkarsan çık açılmış motor için.15 yılı aşkın vitesli motosiklet kullanıyorum.Çeşit çeşit motosiklet kullandım.Her zamanda söylerim drift parasına göre gayet iyi.Ama inatla arkadaşlar 120-130 sabit gitsin istiyor.O hızlara çıkar çıkmaz değil ama bakımınıda özenli yapacan.1500-2000 arası yağını değiştiriyorum ben.Full sentetik kullanıyorum.300-500 km arası zinciri tertemiz yapıp yağlıyorum.Arka tekerler o kadar rahat dönüyor ki anlatamam.
[IMG][/IMG]
1000 km yi bulmadan hava filtresinin bakımını yapıyorum.Çoğu arkadaşım ne gerek var bu kadar bakıma diyor.Varsın desinler.Yarın öbürgün sattığım zaman kimse arkamdan laf yapmasın.Her motoruma aynı bakımları yaptım.Bi bundan önceki 100 lük cub a okadar özen göstermedim.Ama oda çil çildi satarken.
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
selam beyler drift almaya gittim ve beyaz rengini sipariş ettim fakat kararsız kaldım sizce beyazmı yoksa gri mi almalıyım?
Beyaz rengi bende istiyordum ama fabrikadan Ağustos'un sonunda dağıtımı yapılacakmış motorun haberin olsun.
Bu kısa farlar ne işe yarıyor kendini aydınlatıyo uzunları açıp öyle gidiyorum hep uzunlar yolun ilerisini kısalarda farın kendisini aydınlatıyo
Beyler vultreyle bunun arasında çok fark varmı ? Alırsam vultre alırım tipi o kadar önemli değil benim için yada cbf 150 alıcam ikinci elden ne diyosunuz ?
kaan bence yanılıyorsun titreşim sıfır bizzat kullanıyorum yalnız arka lastiğin dişli olması asfaltte biraz konforu düşürüyor 2 kişi binmek rahat aslında ama tabiki aks uzunluğu cbf e göre kısa alacaksan 2 ci el cbf fyatına bunun sıfırını alırsın.hayırlı günler
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------
[QUOTE=ak1n;3078034]tip olarak ogle ama konforuda apache resmen zangır zangır sallanıyo tipine dicek birşey yok ama 100 110 u geçince ustunden atacak kadar zıplattıgını ıdda eden var ben o hızları gormedım apachede ama dusuk hızlardada cok ya o motor yorar adama guven vermıyo bikere..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
depoyu fulle akünün kutup başlarını çıkar ama o fulledıgın depoyu daha sonra kulanırken benzini kulanmanı önermiyor kimse brandasını çek iyice bırak tekrar çalıştırırken yağını değiştir kutup başlıklarını tak go..
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:06 ----------
akın valla ben inceledim phantom alttan eksantrik güçsüz motor drift kadar performansı da yok ve titreşim mevcut tip olabilir bu ama üzmesin seni derim sonuçta kullanıcıyız ve isteklerimizi karşılaması lazım. titreşim var ve güzsüzse driften sonra bisiklet binmek gibi bişiy derim. sen billirsin.
Vulture yi güç olarak tercih ederim uzun yolda 90-100 gidebilir bence ama tip olarakta kararsızım ikiside guzel sonuçta 135 cc 162 cc var iki kişi bayılmaz en azından tercihim vulture olur. Cbfye gelirsek devir saati yok yağı biraz fazla yakıyor diyolar uzun yolda sürekli 100le gidilmez bence zaten son hızı okadar vulture de sorun çıkarması korkutur beni
wulture iki kişi max 120 kmh görürsün ancak bu motoru uzun süre kullanmak istiyorsan 100-110 ideal hızıdır ben 2010 yılından beri kullanıyorum hiç sorun yaşamadım sadece kendi kazam dışında onuda parçasını istedik 2 gün içinde elimizde oldu yedek parça da ucuz ve bol olması avantaj kullanımı performansı ve rahatlığı denilecek bişiy yok bence mükemmel. mondialin alkışlanacak bir motoru,
Bende begendim gostergeleri driftten daha guzel vites gostergesi devir saati felan guzel
Unilli lastikler ile ilgili bilgisi deneyimi olan varmı hudson deri kredi kartına 7 aya kadar taksit yapıyor pesin fiyatına ordan alıs veris yapacagım lastik olarakta bu Unilli markası var fiyatıda uygun 70 lira isime geldi acıkcası
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)