Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Haziran 2013, 14:49
#7461
Reklamlar
-
21 Haziran 2013, 15:30
#7462
selim61 adlı üyeden alıntı
Motor 700 km de şuanda 4. viteste devir 10 bini geçmiyor devir saati 5 . viteste de 8-9 bin oluyor en fazla ve düz yolda 100 ü geçmiyor gerçekten isyeaaaaaaaaan ediyorum daha açılmadımı sizce motor, ===??
Bence hız göstergen arızalı. yanlış ölçüyor. fabrikasyon bir hata olabilir...
---------- Post added at 14:30 ---------- Previous post was at 14:24 ----------
ak1n adlı üyeden alıntı
120 ye sabit 1 saate yakın izmirden aydına gitmişliğim var devir 8 9 bın arası sıkıntı olmadı emin ol 120 sbt gidiyor ha tabi ben gittimde kışdı şimdi havalar sıcak belki fark eder..
Mutlaka gider uzun süre motor ama insan tedirgin oluyor motor yüksek devirde olduğu için. malum çin malı motor sonuçta. Makine bir sıkışırsa 120km ile giderken kim bilir nerde bulursun kendini
-
21 Haziran 2013, 17:18
#7463
arkadaşlar bu hız muhabetiyle ilgili kendim yokuş aşşağı 140 gördüm baya dik bir yukuş aşşağı ama düz yolda 110 120 filan 8 bin devirde bu gun yokuş aşşağı 8500 devire zar zor getirdim ya sizin devir saatiniz yanlış gösteriyor yada hız göstergeniz şunu farkettim gerçekten bu hızlarda sürekli seyretmek pek iyi olmuyor motor çok savruluyor ufacık bi hata kaza yaptırır lastiklerdenmi anlamadım ama benım motor cok savruluyor üzerine kapanınca sorun olmuyor ama
-
21 Haziran 2013, 18:22
#7464
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Niye satıyorsunuz motoru
8 bin devirde115 dedi benim makina 8 binden sonra devir saati sapıtıyor
Devir bi 10 bin dese 135 rahat yapacak makina ama 4 viteste o kadar yırttım motoru 110 nu gördüm 5 vitese atınca devir yükselmiyor bi yükselse 130 rahat görür makina ama 8 bin devri gecirtemedim daha 500 kmdeyim
ilk göz ağrım ve bana motor tutkusu yaşatan dirftime nankörlük yaptım garajda yatıyor. satma sebebim işlerin yoğunluğu hafta sonları binmek için almıştım alalı 1 ay oldu daha 800 km yapabildim. oda radaj hatırına, yoksa bu km ye bile zor gelirdim.
başlangıç motoru diye almıştım 250 cc motor düşünüyordum tavsiyeler 125 cc daha uygun dendi, kısmet olursa 1 ay içinde işler normale dönecek cbr 250 ile motor dünyama tekrar başlayacağım.
-
21 Haziran 2013, 19:11
#7465
ben 9. aya girdim 5.100bin km deyim hergunde kulanıyom nadiren uzun yol yapıyom ama..
memurmb kardeşim emin ol japonlarda bukadar dayanıklısı az dediğim gibi gidiyorum ben geneldede sonda takılıyorum gaz 9 ay 5.100 km oldu bir kere buji sorunu yaşadım oda yolda bırakmadı kendini belli etti uzun bir geziden dönüyordum 2 kişi urlaya girdim bujiyi değiştirdim bakımda servis bujiyi değiştirmemişdi normalde değiştirmeli şimdi ngk kulanıyom 2 bin km yi geçdi hala sıkıntı yok.. ınan bana bu makine yağını ve periyodik bakımını yaptığın taktirde tek bir sorun çıkartmaz istediğin kadar zorla canını al....
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
utkan35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu hız muhabetiyle ilgili kendim yokuş aşşağı 140 gördüm baya dik bir yukuş aşşağı ama düz yolda 110 120 filan 8 bin devirde bu gun yokuş aşşağı 8500 devire zar zor getirdim ya sizin devir saatiniz yanlış gösteriyor yada hız göstergeniz şunu farkettim gerçekten bu hızlarda sürekli seyretmek pek iyi olmuyor motor çok savruluyor ufacık bi hata kaza yaptırır lastiklerdenmi anlamadım ama benım motor cok savruluyor üzerine kapanınca sorun olmuyor ama
valla tam hatırlamayarak yazdım ama o hızlarda devir saati net göstermiyor sapmalar oluyor onceden daha fazlaydı ama km artıkca sımdı daha az olsada hala sapıyor belkıde hala tam acamamışımdır 135 lik bir makinenin 135 140 km hız görmesi diğer motor kulanıcılarını ınanın şaşırtıyor...
-
21 Haziran 2013, 19:49
#7466
ak1n adlı üyeden alıntı
ben 9. aya girdim 5.100bin km deyim hergunde kulanıyom nadiren uzun yol yapıyom ama..
memurmb kardeşim emin ol japonlarda bukadar dayanıklısı az dediğim gibi gidiyorum ben geneldede sonda takılıyorum gaz 9 ay 5.100 km oldu bir kere buji sorunu yaşadım oda yolda bırakmadı kendini belli etti uzun bir geziden dönüyordum 2 kişi urlaya girdim bujiyi değiştirdim bakımda servis bujiyi değiştirmemişdi normalde değiştirmeli şimdi ngk kulanıyom 2 bin km yi geçdi hala sıkıntı yok.. ınan bana bu makine yağını ve periyodik bakımını yaptığın taktirde tek bir sorun çıkartmaz istediğin kadar zorla canını al....
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------
valla tam hatırlamayarak yazdım ama o hızlarda devir saati net göstermiyor sapmalar oluyor onceden daha fazlaydı ama km artıkca sımdı daha az olsada hala sapıyor belkıde hala tam acamamışımdır 135 lik bir makinenin 135 140 km hız görmesi diğer motor kulanıcılarını ınanın şaşırtıyor...
düzyolda 140 görmüyor ama yokuş aşşağı bu devir saati ve km sapmasıda rüzgar alıyor tahminim ondan cunku bı kere kafalıgı cıkarıp motoru surdum aşırı şekilde sapmaya başladı
---------- Post added at 18:49 ---------- Previous post was at 18:46 ----------
birde benim vitesler çok sert arkadaşlarımın kine biniyorum yumuşacık daha yeni aldı bi arkadaş onunkinede bindim vitesler çok güzel ama benimkinde takılma oluyor birde sert anlamadım gitti yağ olarak shell advance 15-50 kullandım geçen bakımda castrol koycam şimdi bakalım
-
21 Haziran 2013, 20:01
#7467
utkan35 adlı üyeden alıntı
düzyolda 140 görmüyor ama yokuş aşşağı bu devir saati ve km sapmasıda rüzgar alıyor tahminim ondan cunku bı kere kafalıgı cıkarıp motoru surdum aşırı şekilde sapmaya başladı
---------- Post added at 18:49 ---------- Previous post was at 18:46 ----------
birde benim vitesler çok sert arkadaşlarımın kine biniyorum yumuşacık daha yeni aldı bi arkadaş onunkinede bindim vitesler çok güzel ama benimkinde takılma oluyor birde sert anlamadım gitti yağ olarak shell advance 15-50 kullandım geçen bakımda castrol koycam şimdi bakalım
yağa kalın gelmiş 15 -50 uzun surelerde kulandığında yıpranmasını 10 40 dır onların yağı 10 40 kulansan senınkide pamuk gibi olur.. ısındıkdan sonra nasıl oluyor ? duzelmıyor mu? eğer yumuşak olsun ve kısa mesafelerde kulanıyorsan 10 40 kulan yumusacık olur.. markayla değil oranla alakalı bu castrol değil gulfu dene bidahakine 10 40 adım gibi eminim hoşuna gidicekdir..
-
21 Haziran 2013, 20:04
#7468
arkadaşım 20/40 castrol kullanıyor pamuk gibi onunkide benim debriyajda yada şanzımanda filanmi bi sorun war acaba
-
21 Haziran 2013, 20:06
#7469
-
21 Haziran 2013, 20:10
#7470
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
kardeşim geçmiş olsun birşeyin yok inşallah 2 hafta önce bende kaza yaptım sorma 0 motorda insanın ici acıyor
-
21 Haziran 2013, 20:13
#7471
250 gbi bi masraf cıkıcak frene basmadan ön fren kitledi ve kaydı düştüm kalktım 2 ye 3 e tam atıyodum ön tekerlek nasıl kitler ya
-
21 Haziran 2013, 20:15
#7472
-
21 Haziran 2013, 20:17
#7473
yağ parası bide işte adama 5-10 lira atarsın kardeş yağ
-
21 Haziran 2013, 20:17
#7474
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun kardeşim kötü olmuş umarım sende birşey yokdur..
-
21 Haziran 2013, 20:19
#7475
var bi kaç şey bacakla kol biraz gitti olan oldu artk bi ne kdr masraf war onu hesaplamaya çalışıom
-
21 Haziran 2013, 20:22
#7476
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
var bi kaç şey bacakla kol biraz gitti olan oldu artk bi ne kdr masraf war onu hesaplamaya çalışıom
masraflık birşey yok yatırmışın motoruda birşey olmamışdır boyat devam et satmıcaksın sonucda sana birşey olmasın dikat et lastik önemli bu turşeylerde biraz bile fark etse o fark yol tutuşu veriyor bide korumalı ceket o yoksa en azından bir yelek giymekde fayda var dostum korur kucuk kazalarda kaskın içine koyuyorum durdugumda ben kaskıda motora kitliyorum.. neyse tekrar geçmiş olsun
hatta sana tavsyem masraf olmasın diyorsan al bir aynı renk oje.. özene özene o sıyrıkları üzerindne geç hem doldurur biraz..
-
21 Haziran 2013, 20:23
#7477
en güzeli koruma demiri takmak arkadaşlar drifte tam uyumlu koruma demiri warmı takan filan bilen bizim arkadaşın taktığı tam uyumlu değildi eğdi büktü filan öyle taktı ben öyle istemiyorum direk alıp takıcam bilen warmı ybr demirleri filan tam uyuyormu
-
21 Haziran 2013, 20:24
#7478
sağolasın ya bn öle gezmek istemem motorla ön krenaj baksana çamurluk amortisör çok beter duruyo
-
21 Haziran 2013, 20:39
#7479
utkan35 adlı üyeden alıntı
en güzeli koruma demiri takmak arkadaşlar drifte tam uyumlu koruma demiri warmı takan filan bilen bizim arkadaşın taktığı tam uyumlu değildi eğdi büktü filan öyle taktı ben öyle istemiyorum direk alıp takıcam bilen warmı ybr demirleri filan tam uyuyormu
orjinal ybr koruması diye geçiyor direk uyuyuor 45 lira ama.. min 40
http://www.rialli.com/urunler/aksesu...ybr-cg-serisi/ kargoyla 45 e gelıyor bu sanırım bunun aynısı vardır cevrenızde
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:30 ----------
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
sağolasın ya bn öle gezmek istemem motorla ön krenaj baksana çamurluk amortisör çok beter duruyo
valla sen bilirsin tabi bana sorarsan stiker bul öğle gezmem diyorsan ön camurluğu fiber kaplat ucuz çözümlere git gayet sağlam duruyor burdan ön fren nasıl kitrlenmiş onuda çözemedim vites yükseltirken ve ön teker.. tahminimce fren değildir o kardeş direksiyonu kırmışındır yanağına gelincede kaymışdır lastik
-
21 Haziran 2013, 20:43
#7480
usta düz yolda 2 den 3 e attım tekerlek kazıttırdı sonra lap die direksiyon kendi kendine attı bnde atladım motordan düşçemi anlayınca
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:40 ----------
çatlak filan dahi yokda boyaları gitti çok kötü gözüküo
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)