Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #7061
    TATLIHIZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2012
    Şehir
    MaNiSa
    Motosikleti
    (14) Yamaha Ybr (16) Yamaha Ybr
    Benim dediklerimi diyorsun bir daha oku yazını ? Sen güzelce takıl driftinle


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7062

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    öğle yapıyorum.. ben doğru eleştiye katılırım yanlışada sankı kendin test etmişcesine savunulmasına karşıyımdır duydum diyorsun gel görki burda titreşim var diye idda ediyosun emin bir şekilde.. veya torku hızı konusunda ybr ile kıyaslıyorsun ilk yorumlarında sanada uno nonla iyi patırdatmalar..
    utkan35 bunu beğendi.

  3. #7063
    Ziya10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer > CBR600RR
    Alıntı TATLIHIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saka yaptın degilmi 1.yazında yakıt düzensiz, Yahu arkadasım hani birseyi bilmiyorsan bilmiyorum de yazma, 3 Le giderken 2 ye cek bakalım ne olucak cek cek korkma ya ekzoz patlaması motorun acılms olduguna isaret düzenli calısıyor saglıklıdır demek,Arabada az yapmıyorum 3 Ten 2 ye asıl pata pata ses cıakrtır..
    Kardeşim kafan mı güzel? Egzoz patlatıyorsa motor açılmış düzenli çalışıyor demek diyorsun :D 150bin de megane 1 arabam var 2.0 motor daha bir kere egzoz patlattığını duymadım sonuna kadar da zorlarım hızlanacağım zaman vites düşürürüm son hızı 210, 0-100 ü 9 sn. Bu araç egzoz patlatmıyor diye düzensiz mi çalışıyor sağlıksız mı şimdi? Egzoz patlatmak bujiden kaynaklanır ateşleme düzgün olmadığından kaynaklanır hava yakıt karışımı ideal olmadığından kaynaklanır.

    Ben neyin ne olduğunun farkındayım birşeyi bilmiyorsan sen yazma. Yazdıklarımı da git hangi ustaya sorarsan sor.
    seyhantopuz bunu beğendi.
    98' Honda CBR600 F3 Repsol

    07' Fz6 Fazer -> 08' Cbr600 RR -> 98' Cbr600 F3

  4. #7064

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    izmirde olan arkadaşlar yarın alaçatıya gidicem sanırımsam 3 motor olcaz apache cbf 500 ben bide gelmek isteyen arkadaşlar buyursun gelsin.. burdan mesajla iletişime geçerse dönüş yaparım..

  5. #7065

    Üyelik
    20 Nisan 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    crf 250 Rally
    100.000 lerce km araba kullandım sağlıklı olan hiç bir aracın patırdadığını duymadım kesinlikle hava yakıt karışımı yanlış, zengin karışımdan kaynaklanır bu sesler, hatta iyi patlatmak istersen ayarı dahada bozmalısın bunu nasıl yaparsın açıklayayım araca göre değişir deneyerek bulabilirsin bunu wv tosbağa ilede denedim,R21'le de daha birçoğuyla da ama karbüratörlü olacak önce. araç hareket halinde ve viteste iken ayağını gazdan çek ve kontağı kapat (ne oldu ateşleme kesildi) bir kaç kere gazı pompala, ne oldu karbüratöre, silindire benzin doldu ve yanmadan sübaplardan egsoza doğru benzin ilerlemeye başladı, aç kontağı bak ne oluyor?? o senin patırdamaları gör bakalım kaldırımdakiler yere yatıyormu yatmıyormu, bazı arabalarda gaza basınca olmuyordu sadece kontak kapatmak gerekiyordu bazılarında ise belli hızlarda oluyordu sadece.

    Bu söylediklerimi tabiiki denemeyin başka hiç birşeye zarar vermese dahi egsozunuz en zayıf yerinden patlıyor bir kaç atıştan sonra ilk zayıf nokta burası doğal olarak bu kadar basınca dayanacak şekilde üretilmemiş ama yapmayın.

    Dostum sende uno'nu hemen bi ayar için iyi bi ustaya götür zira seninki benzinci ile arkadaş sanırım, senin araba senin zannettiğinden daha az yakar aslında, bilmediğinizi okuyun öğrenin burası drift'çilerin mekanı misafirseniz misafirliğinizi bilin benim gibi sessizce okuyup uzayın, illaki uno fun'larının olduğu forumlarda vardır. Uzadı pardon

    istanbuldayım şu çeşme gezisine artçı olarak dahil olmak isterdim yoksa, iyi eğlenceler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

    Bilgilerimi düzelttim yanlış izmir yazıyormuş baksanıza icq bile kullanıyormuşum :D
    Ziya10 ve ak1n bunu beğendiler.

  6. #7066
    Ziya10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer > CBR600RR
    Alıntı seyhantopuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    100.000 lerce km araba kullandım sağlıklı olan hiç bir aracın patırdadığını duymadım kesinlikle hava yakıt karışımı yanlış, zengin karışımdan kaynaklanır bu sesler, hatta iyi patlatmak istersen ayarı dahada bozmalısın bunu nasıl yaparsın açıklayayım araca göre değişir deneyerek bulabilirsin bunu wv tosbağa ilede denedim,R21'le de daha birçoğuyla da ama karbüratörlü olacak önce. araç hareket halinde ve viteste iken ayağını gazdan çek ve kontağı kapat (ne oldu ateşleme kesildi) bir kaç kere gazı pompala, ne oldu karbüratöre, silindire benzin doldu ve yanmadan sübaplardan egsoza doğru benzin ilerlemeye başladı, aç kontağı bak ne oluyor?? o senin patırdamaları gör bakalım kaldırımdakiler yere yatıyormu yatmıyormu, bazı arabalarda gaza basınca olmuyordu sadece kontak kapatmak gerekiyordu bazılarında ise belli hızlarda oluyordu sadece.

    Bu söylediklerimi tabiiki denemeyin başka hiç birşeye zarar vermese dahi egsozunuz en zayıf yerinden patlıyor bir kaç atıştan sonra ilk zayıf nokta burası doğal olarak bu kadar basınca dayanacak şekilde üretilmemiş ama yapmayın.

    Dostum sende uno'nu hemen bi ayar için iyi bi ustaya götür zira seninki benzinci ile arkadaş sanırım, senin araba senin zannettiğinden daha az yakar aslında, bilmediğinizi okuyun öğrenin burası drift'çilerin mekanı misafirseniz misafirliğinizi bilin benim gibi sessizce okuyup uzayın, illaki uno fun'larının olduğu forumlarda vardır. Uzadı pardon

    istanbuldayım şu çeşme gezisine artçı olarak dahil olmak isterdim yoksa, iyi eğlenceler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------

    Bilgilerimi düzelttim yanlış izmir yazıyormuş baksanıza icq bile kullanıyormuşum :D
    Adamsın
    M_S_T bunu beğendi.
    98' Honda CBR600 F3 Repsol

    07' Fz6 Fazer -> 08' Cbr600 RR -> 98' Cbr600 F3

  7. #7067
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Bildigin motor freni bu

    3 viteste iken 2 ye iniyon devri sona dayıyon

    Bumu egzoz patlatma

    Alıntı TATLIHIZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz bence yanlıs biliyorsunuz motor kullanıcısı olmadıgım bilinmeyecek bir anlam tasımaz ,,Saglıklı ve düzgün olan Bir motor bu sesi cıkartır + Olarak bozuk degil, Eski orjınal ekzozumda patlama yapardı ,Yeni Abarhtımda yapmıyor ,,İçinin kurum tutmasını bekliyorum,+ Kurum tutunca seside gürlesiyor, Tek motorsiklet forumundan okumayın bence

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------



    +++ Olarak 2.Viteste 10.000 Rpm Yap bi sonra bırak gazı 2000 e kadar ekzoza kulak ver sonra gel yaz. Ne olucak.

  8. #7068
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Alıntı atiturhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Görsel olarak MC yede MR yede 10 basar. Tipi cok güzel. Ama benim gibi uzun boylulara motor kücük geliyor. 125lik (yada 135lik) olmasida ayri bi eksi taraf. Gerci MC ile aralarinda 1 beygir var.
    Alıntı ak1n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ala ala aynı boydayız alışma meselesi demek ki..alışında hiç bir sıkıntı olmuyor diyebilirim ustad ben şuana kadar hissetmedim aynı boydaymışız ki benim motorun amortsörlerindeki hava ful sebebide savrulmayı önlesin ufak tumseklerde yaylanmasın diye yolda.. kişi kendine göre ayarlar tabi.. çok çukura giriyorsan ona göre hava basarsın yada daha aşağıda olsun diyorsan havasını az basarsın..
    Boyum kısalmış 1,69 geliyorum

  9. #7069

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    boşuna cevap bile yazmayın boşuna belliki çoçuğun canı sıkılmış kulakdan dolma apaçi abilerinden duyduklarını burda dikte etmeye çalışıyor bilmeyen arkadaşlar özelikle dikate almasın verdiği her bilgi yanlış ve birbiriyle çelikişiyor seyhan arkadaşımızın dediğide doğru hatta bazı apaçiler kontak açıp kapamak yerine gaz kolunun altına bir duğme ekliyor ve patır patır gidiyor hurda bir motora ekliyorlar bunu duymuşunuzdur çat çut diye gecenin bi yarısı sesler ben bu durumu bilmeden önce motorları bozuluyor heralde diyor guluyordum duyduğumda bundan zevk alıyormuş bilerek yapıyolar dediklerinde ala ala niye insan böğle birşey yaparki demiştim.. mekanızmasını arkadaş açıklamış zate..
    time dostum yaşın kaç bilmiyorum ama bizim yaşlarda yani 16 dan 35-40 yaşlarına kadar olanlarda kişiye göre değişebiliyor ust sınırı sabah saatleri ile akşam satleri arasında 1 ila 3 cm ye kadar sabah saatleri ile akşam saatleri arasında boy varkı olur bunun bilimsen latince bir ismide vardı ama şuan hatırlayamadım kalktığında tekrar ölç moralin bozulmasın :D
    M_S_T bunu beğendi.

  10. #7070
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Yasım 23

    Crosa uygun oldugu yazıyor

    Ön farın ufak olması
    Selenin ince olması
    Ön farla camurlugun arasında fazla mesafe olması
    Torkun yüksek olması

    Cross commuter karısımı bir sey bu
    Ruzgardan fazla etkilenmesi yalpalaması normalde olan seyler degil

  11. #7071
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yasım 23

    Crosa uygun oldugu yazıyor

    Ön farın ufak olması
    Selenin ince olması
    Ön farla camurlugun arasında fazla mesafe olması
    Torkun yüksek olması

    Cross commuter karısımı bir sey bu
    Ruzgardan fazla etkilenmesi yalpalaması normalde olan seyler degil
    hangi motordan bahsediyorsun ?
    M_S_T bunu beğendi.

  12. #7072
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Mh driftten yani teorim bu şekilde

  13. #7073
    boga88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    gt 250 r 2013
    aynı sorunu bende yaşadım ve farı komple söktüm anahtarı kurtardım bu hareketi nasıl yaptım diye kendime hakaret bile ettim

  14. #7074
    dcb86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 125 Mh Dirft
    benimde boy 1,70 kiloda 72 ayak uçları ile kontrol edebiliyorum motoru,topuklarım rahatlıkla yere değmiyor!?

  15. #7075

    Üyelik
    31 Aralık 2012
    Herkese iyi akşamlar
    Benim arka lastik 2800 kimde kabak oldu
    Bana uygun fiyatlı orijinalinden az geniş bir arka lastik lazım
    Pirelli vb yüksek fiyatli lastik istemiyorum
    Unili vb lastiklerden link atarsanız çok iyi olur

  16. #7076
    dcb86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 125 Mh Dirft
    iki adet aldık 2.700 tl tıkırt peşin para, ankarada 3 bayiye eski şehirde 1 bayiye ve son olarak polatlıda ki bayiden aldık kimse 2500 tl düşmedi, bence dirft şu an tekel ürünü gibi, o paraya bu özellikte ve görünümde başka motor yok,

    TATLIHIZ mesajı yanlış anladım kusura bakamsın dirft 2500 tl diye algıladım,
    utkan35 bunu beğendi.

  17. #7077
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Amortisörleri kesen motoru basan varmı

    Apaçi tarzı değil

    Boyum biraz yetmedi yarısı basıyor topuğum basmıyor

    Ayakkabı bildiğin convers topuguda uzun degilki kunduramı alsam

  18. #7078
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amortisörleri kesen motoru basan varmı

    Apaçi tarzı değil

    Boyum biraz yetmedi yarısı basıyor topuğum basmıyor

    Ayakkabı bildiğin convers topuguda uzun degilki kunduramı alsam
    walla facebookta mondial drift modifiyede apaçi tarzı basanlarda war fakat yayları kesmeye gerek yok gidonun ustunde amortisör yerlerini tıraşlaman sanırım tam bilmiyorum orayıda alttan amortisörü tutan parçayı gevşetiyorsun üstten amortisör tıpalarını cıkarıp ordanda gevşetiyorsun ne kadar istersen o kadar basıyorsun sonra alttan ve üstten sabitliyorsun bu kadar istediğin zaman eski haline döndürebiliyorsun....

    ---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:59 ----------

    Alıntı dcb86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iki adet aldık 2.700 tl tıkırt peşin para, ankarada 3 bayiye eski şehirde 1 bayiye ve son olarak polatlıda ki bayiden aldık kimse 2500 tl düşmedi, bence dirft şu an tekel ürünü gibi, o paraya bu özellikte ve görünümde başka motor yok,

    TATLIHIZ mesajı yanlış anladım kusura bakamsın dirft 2500 tl diye algıladım,
    aynen dediğiniz gibi bu motoru piyasaya çıktığından beri takip ediyorum arkadaşlarımdan önce biliodum onlar aldılar dedim bari farklı bir motosiklet alıyım bekledım ettim kanuni gt ler çıktı arora falan yok arkadaş bu fiyata yine en uygun motor drift oldu her bakımdan

    ---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:01 ----------

    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amortisörleri kesen motoru basan varmı

    Apaçi tarzı değil

    Boyum biraz yetmedi yarısı basıyor topuğum basmıyor

    Ayakkabı bildiğin convers topuguda uzun degilki kunduramı alsam
    gidona bakarsan anlarsın kardeş bak amortisör yukarı çıkmış

    dcb86 bunu beğendi.

  19. #7079
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Anladım Utkan ön fardamı beraber inip kalkıyor acaba

  20. #7080
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım Utkan ön fardamı beraber inip kalkıyor acaba
    evet gördüğüm kadarıyla öyle far o gidona bağlı olduğu için gidon aşşağı indiğinden farda aşşağı iniyor tip olarak dersen on numara çok tatlı oluyor German Style arka amortisörde düşürülüyor yay kesme falan çıkartma gibi bir işlem yok anahtarla yapılıyor bizzat gördüm tabi arkayı cok düşüremessin apaçilik olayını sakın kafana takma gerçekten çok tatlı oluyor motor


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)