Benim dediklerimi diyorsun bir daha oku yazını ? Sen güzelce takıl driftinle
Benim dediklerimi diyorsun bir daha oku yazını ? Sen güzelce takıl driftinle
öğle yapıyorum.. ben doğru eleştiye katılırım yanlışada sankı kendin test etmişcesine savunulmasına karşıyımdır duydum diyorsun gel görki burda titreşim var diye idda ediyosun emin bir şekilde.. veya torku hızı konusunda ybr ile kıyaslıyorsun ilk yorumlarında sanada uno nonla iyi patırdatmalar..
Kardeşim kafan mı güzel? Egzoz patlatıyorsa motor açılmış düzenli çalışıyor demek diyorsun :D 150bin de megane 1 arabam var 2.0 motor daha bir kere egzoz patlattığını duymadım sonuna kadar da zorlarım hızlanacağım zaman vites düşürürüm son hızı 210, 0-100 ü 9 sn. Bu araç egzoz patlatmıyor diye düzensiz mi çalışıyor sağlıksız mı şimdi? Egzoz patlatmak bujiden kaynaklanır ateşleme düzgün olmadığından kaynaklanır hava yakıt karışımı ideal olmadığından kaynaklanır.
Ben neyin ne olduğunun farkındayım birşeyi bilmiyorsan sen yazma. Yazdıklarımı da git hangi ustaya sorarsan sor.
98' Honda CBR600 F3 Repsol
07' Fz6 Fazer -> 08' Cbr600 RR -> 98' Cbr600 F3
izmirde olan arkadaşlar yarın alaçatıya gidicem sanırımsam 3 motor olcaz apache cbf 500 ben bide gelmek isteyen arkadaşlar buyursun gelsin.. burdan mesajla iletişime geçerse dönüş yaparım..
100.000 lerce km araba kullandım sağlıklı olan hiç bir aracın patırdadığını duymadım kesinlikle hava yakıt karışımı yanlış, zengin karışımdan kaynaklanır bu sesler, hatta iyi patlatmak istersen ayarı dahada bozmalısın bunu nasıl yaparsın açıklayayım araca göre değişir deneyerek bulabilirsin bunu wv tosbağa ilede denedim,R21'le de daha birçoğuyla da ama karbüratörlü olacak önce. araç hareket halinde ve viteste iken ayağını gazdan çek ve kontağı kapat (ne oldu ateşleme kesildi) bir kaç kere gazı pompala, ne oldu karbüratöre, silindire benzin doldu ve yanmadan sübaplardan egsoza doğru benzin ilerlemeye başladı, aç kontağı bak ne oluyor?? o senin patırdamaları gör bakalım kaldırımdakiler yere yatıyormu yatmıyormu, bazı arabalarda gaza basınca olmuyordu sadece kontak kapatmak gerekiyordu bazılarında ise belli hızlarda oluyordu sadece.
Bu söylediklerimi tabiiki denemeyin başka hiç birşeye zarar vermese dahi egsozunuz en zayıf yerinden patlıyor bir kaç atıştan sonra ilk zayıf nokta burası doğal olarak bu kadar basınca dayanacak şekilde üretilmemiş ama yapmayın.
Dostum sende uno'nu hemen bi ayar için iyi bi ustaya götür zira seninki benzinci ile arkadaş sanırım, senin araba senin zannettiğinden daha az yakar aslında, bilmediğinizi okuyun öğrenin burası drift'çilerin mekanı misafirseniz misafirliğinizi bilin benim gibi sessizce okuyup uzayın, illaki uno fun'larının olduğu forumlarda vardır. Uzadı pardon
istanbuldayım şu çeşme gezisine artçı olarak dahil olmak isterdim yoksa, iyi eğlenceler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:42 ----------
Bilgilerimi düzelttim yanlış izmir yazıyormuş baksanıza icq bile kullanıyormuşum :D
boşuna cevap bile yazmayın boşuna belliki çoçuğun canı sıkılmış kulakdan dolma apaçi abilerinden duyduklarını burda dikte etmeye çalışıyor bilmeyen arkadaşlar özelikle dikate almasın verdiği her bilgi yanlış ve birbiriyle çelikişiyor seyhan arkadaşımızın dediğide doğru hatta bazı apaçiler kontak açıp kapamak yerine gaz kolunun altına bir duğme ekliyor ve patır patır gidiyor hurda bir motora ekliyorlar bunu duymuşunuzdur çat çut diye gecenin bi yarısı sesler ben bu durumu bilmeden önce motorları bozuluyor heralde diyor guluyordum duyduğumda bundan zevk alıyormuş bilerek yapıyolar dediklerinde ala ala niye insan böğle birşey yaparki demiştim.. mekanızmasını arkadaş açıklamış zate..
time dostum yaşın kaç bilmiyorum ama bizim yaşlarda yani 16 dan 35-40 yaşlarına kadar olanlarda kişiye göre değişebiliyor ust sınırı sabah saatleri ile akşam satleri arasında 1 ila 3 cm ye kadar sabah saatleri ile akşam saatleri arasında boy varkı olur bunun bilimsen latince bir ismide vardı ama şuan hatırlayamadım kalktığında tekrar ölç moralin bozulmasın :D
Yasım 23
Crosa uygun oldugu yazıyor
Ön farın ufak olması
Selenin ince olması
Ön farla camurlugun arasında fazla mesafe olması
Torkun yüksek olması
Cross commuter karısımı bir sey bu
Ruzgardan fazla etkilenmesi yalpalaması normalde olan seyler degil
aynı sorunu bende yaşadım ve farı komple söktüm anahtarı kurtardım bu hareketi nasıl yaptım diye kendime hakaret bile ettim
benimde boy 1,70 kiloda 72 ayak uçları ile kontrol edebiliyorum motoru,topuklarım rahatlıkla yere değmiyor!?
Herkese iyi akşamlar
Benim arka lastik 2800 kimde kabak oldu
Bana uygun fiyatlı orijinalinden az geniş bir arka lastik lazım
Pirelli vb yüksek fiyatli lastik istemiyorum
Unili vb lastiklerden link atarsanız çok iyi olur
iki adet aldık 2.700 tl tıkırt peşin para, ankarada 3 bayiye eski şehirde 1 bayiye ve son olarak polatlıda ki bayiden aldık kimse 2500 tl düşmedi, bence dirft şu an tekel ürünü gibi, o paraya bu özellikte ve görünümde başka motor yok,
TATLIHIZ mesajı yanlış anladım kusura bakamsın dirft 2500 tl diye algıladım,
Amortisörleri kesen motoru basan varmı
Apaçi tarzı değil
Boyum biraz yetmedi yarısı basıyor topuğum basmıyor
Ayakkabı bildiğin convers topuguda uzun degilki kunduramı alsam
walla facebookta mondial drift modifiyede apaçi tarzı basanlarda war fakat yayları kesmeye gerek yok gidonun ustunde amortisör yerlerini tıraşlaman sanırım tam bilmiyorum orayıda alttan amortisörü tutan parçayı gevşetiyorsun üstten amortisör tıpalarını cıkarıp ordanda gevşetiyorsun ne kadar istersen o kadar basıyorsun sonra alttan ve üstten sabitliyorsun bu kadar istediğin zaman eski haline döndürebiliyorsun....
---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:59 ----------
aynen dediğiniz gibi bu motoru piyasaya çıktığından beri takip ediyorum arkadaşlarımdan önce biliodum onlar aldılar dedim bari farklı bir motosiklet alıyım bekledım ettim kanuni gt ler çıktı arora falan yok arkadaş bu fiyata yine en uygun motor drift oldu her bakımdan
---------- Post added at 22:05 ---------- Previous post was at 22:01 ----------
gidona bakarsan anlarsın kardeş bak amortisör yukarı çıkmış
evet gördüğüm kadarıyla öyle far o gidona bağlı olduğu için gidon aşşağı indiğinden farda aşşağı iniyor tip olarak dersen on numara çok tatlı oluyor German Style arka amortisörde düşürülüyor yay kesme falan çıkartma gibi bir işlem yok anahtarla yapılıyor bizzat gördüm tabi arkayı cok düşüremessin apaçilik olayını sakın kafana takma gerçekten çok tatlı oluyor motor
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)