Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #6881

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ben yaz için tekstilci oldugum için dısı yağmurluk içi svet kumasından uzun kollu onu fermuarlı hırka turu bişi yaptım
    fermarı kapatınca kasın altına kadar çıkıyor ve ruzgar almıyor
    hergun bişi soruyom foruma ama napalım oğrenecez
    hava filitresini yanmaz temizleyiciyle temizleyin diyo bu ne yanmaz temizleyici
    zinciri temizliycem gazyağı ile sonra elimde yağ olarak motordan çıkan yağ var onla yağlasam nasıl olur sıkıntı olurmu
    ustad ztan sungeri dgstrmen yeterli oda 3 lira dgmz yani ugrastgna ben 3 liraya aldm yetkili servsten yazi icn k.bkma teldn yaznca bogle oluo .D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6882

    Üyelik
    29 Haziran 2011
    Şehir
    DÜZCE
    Motosikleti
    drifti sattık yenisini arıyoruz
    Alıntı ak1n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ustad ztan sungeri dgstrmen yeterli oda 3 lira dgmz yani ugrastgna ben 3 liraya aldm yetkili servsten yazi icn k.bkma teldn yaznca bogle oluo .D
    fiyatını bilmediğimden sordum 4600 km değişmelimi sunger
    bunun yakıtı düşürmek için ornek 6000 devir gibi kullansak yakıt tuketimi düşermi

  3. #6883

    Üyelik
    29 Haziran 2011
    Şehir
    DÜZCE
    Motosikleti
    drifti sattık yenisini arıyoruz
    selam arkadaşlar motoru otoparktan çıkarke asfalta yapıştırdım
    motor kaldı ben gittim 2 vitese geçemeden allahtan bişe olmadı
    otopark zten az rampa çıkıcam yol tersine rampa asfalt saten mermer gibi altımdan çıktı rsmen

  4. #6884

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı oguzkaan_27 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    fiyatını bilmediğimden sordum 4600 km değişmelimi sunger
    bunun yakıtı düşürmek için ornek 6000 devir gibi kullansak yakıt tuketimi düşermi
    tam hatırlamıyorum ama bizim motor sanırım o devirlerde en verimli torku veriyor en verimli tork en iyi yakıt demekdir.. sunger değişmeli ya aşırıda kolay değiştirmesi sele altındaki plastiğin altında sol plastiğin altında yani 4 5 tane vita var sök onları orda bir sünger var çıkar yeni aldığını tak bukadar .. bende 4600 km deyim kendini mi beni mi söyledin almadım o kısmı ama neyse..

    bu arada arkadaşlar zincir temizleme ve pas temizlemek için bimde bir yağ satılıyor şuan 5.90 a çok kulanışlı ve güzel bugun aldım çok hoşıma gitti

  5. #6885
    dcb86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 125 Mh Dirft
    Alıntı Ziya10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonunda motoruma kavuştum İlk günden 80 km oldu ilk izlenimlerim gayet iyi bir sıkıntı yok

    http://l1306.hizliresim.com/1b/1/np0n6.jpg

    http://l1306.hizliresim.com/1b/1/np0rb.jpg

    http://j1306.hizliresim.com/1b/1/np0tj.jpg
    Hayırlı Olsun.

  6. #6886
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı Ziya10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah kardeş saolasın. Önceki 100 lük cup ile hiç kaza yapmadım inşallah bununla da yapmam.

    Şu motora bi ruhsat koyma yeri niye yapmamışlar ya
    motorunuz hayırlı olsun kırmızı gerçekten güzel yannız tabiki inşallak kaza yapmassınız ama şunu belirteyim bende mobilet oldu 100cc cup oldu hiç düşmedim bile hiç kaza yapmam diyordum dün aksam 40la giderken önümdeki taksi bi anda durdu ön frene asıldıgım gıbı yerdeydım cunku önümde kum toprak filan wardı asvaltta direk önü kaydı motorda birşey yok allahtan far muhafazası filan kırıldı yeni aldığım kaskada birşey olmadı yannız şunu anladım motosiklet süren birinin illaki kazası olur ama bu kazaları coğu dikkatsizlik ve artislik yapmaktan geliyor...

    ---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:35 ----------

    ve ben önceden diyordum hiç motosikleti olmayan birinin motosiklet alırken 125 cc bile değil bence 100 cc lik otomatik vitesli bir scooterla yada moped filan trafiği tanımalı ondan sonra vitesli motosiklet almalı gerçektende böyle

  7. #6887
    dr.asc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    etlik-ankara
    Motosikleti
    BMW R1200 GS ADVENTURE
    arkadaşlar size sorum olacak.motor 8500 km de motordan tık tık diye ses geliyodu her piston vuruşunda ustaya sordum subap ayarı yapılması lazım dedi 5000 kmden sonra böyle bi ayar istiyo dedi.daha önce 10.000 km yamaha ybr kullandım onda hiç oyle olmamıştı 2004 olmasına ragmen.bizim driftte bunu yaşayan bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.

  8. #6888

    Üyelik
    22 Haziran 2012
    Şehir
    bolu
    Motosikleti
    Mondial 180 Z-one S
    Bugün ybr ile mondial grumble yarıştırdık ybr gecti peki drftle yarissa hngisi gecer sizce bide bu drfte en az kac boy lazim

  9. #6889
    dr.asc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    etlik-ankara
    Motosikleti
    BMW R1200 GS ADVENTURE
    5 sene ybr kullanmış biri olarak diyorum ki drift direk geçer.bi kere ybr max 110 der sonrası zor.bizim driftte 120 yi rahat görür eğim varsa direk 130 dasın.sen düşün gerisini.zaten driftin motorunun 10cc lik bi farkı da var.çok mu farkediyo derseniz bence yokusta fln gayet ediyo yani.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

    bide merak ettiğim drifte daha kalın bi teker takılabiliyo mu taktıran var mı???

  10. #6890
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    Arkadaşlar 2 yıldır bende mondial drift kullanıyorum, sabahları ve özellikle motor soğuk iken geç çalışıyor ortalama 5 - 8 sn. arası marşa sürekli basıyorum fakat ayak pedalı kullandığımda hemen çalışıyor sorun marş motoru devirsiz olabilirmi yada akü ile ilgili bir sıkıntı? aldığım günden itibaren bu sorun hep vardı. Bu arada arka tekerin bilyası dağıldı daha 12000 km de, çıkan rulman plastik toz kapaklıydı metal kapaklı rulmanla değiştirdim ön tekerde de büyük ihtimal aynı rulmanlardan var

  11. #6891
    Ziya10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2010
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    FZ6 Fazer > CBR600RR
    Alıntı cimi382 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hocam toplama ne kadara patladı sana acaba....bide titreme falan var mı motorda
    Daha ruhsat plaka yok pazartesi veya salı belli olucak ne kadara patlıyacağı Motoru 2600 e aldım. Titreşim hissetmedim yeni olduğu için fazla da zorlamadım rahatsız edici bir titreşim yok.

    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun )
    Teşekkürler )

    Alıntı dcb86 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı Olsun.
    Saolasın

    Alıntı utkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorunuz hayırlı olsun kırmızı gerçekten güzel yannız tabiki inşallak kaza yapmassınız ama şunu belirteyim bende mobilet oldu 100cc cup oldu hiç düşmedim bile hiç kaza yapmam diyordum dün aksam 40la giderken önümdeki taksi bi anda durdu ön frene asıldıgım gıbı yerdeydım cunku önümde kum toprak filan wardı asvaltta direk önü kaydı motorda birşey yok allahtan far muhafazası filan kırıldı yeni aldığım kaskada birşey olmadı yannız şunu anladım motosiklet süren birinin illaki kazası olur ama bu kazaları coğu dikkatsizlik ve artislik yapmaktan geliyor...

    ---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:35 ----------

    ve ben önceden diyordum hiç motosikleti olmayan birinin motosiklet alırken 125 cc bile değil bence 100 cc lik otomatik vitesli bir scooterla yada moped filan trafiği tanımalı ondan sonra vitesli motosiklet almalı gerçektende böyle
    Şunu belirteyim ben bu zamana kadar bir kez motosikletten düştüm oda 70 cc lik tvs scooter Sebebi de incecik ve ufacık lastikler yüzünden kullanımının çok zor olması en ufak virajda bile iyice yavaş dönmek gerekiyor. Acemi adam ne bilsin Allah ne verdiyse gidiyor ve düşüyor Birde scooterların ön frenleri çok sakat bu bizim motorlar gibi cuplar gibi değil direk kilitleniyor.
    98' Honda CBR600 F3 Repsol

    07' Fz6 Fazer -> 08' Cbr600 RR -> 98' Cbr600 F3

  12. #6892

    Üyelik
    06 Mart 2013
    Motosikleti
    150 MR VULTURE-MH DRİFT- 150 zone
    s.a motorunun geç çalışması marş motoru ile alakalı değildir büyük ihtimal buji-subab ayarı-hava ayarlarının kontrolu birde hava filtre temizliği gerekebilir sabahları motorunu çalıştırırken jikle kullanıyormusun buda önemlidir.jikleyi tam yukarı kaldır daha sonra marşa bas böyle daha rahat çalışır. bide motorunu bulundurduğun ortam kapalı alan ve nemli bir ortam mı buda önemli nemli ve soğuk ortamda duran motor daha geç çalışıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------

    Alıntı arslan26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2 yıldır bende mondial drift kullanıyorum, sabahları ve özellikle motor soğuk iken geç çalışıyor ortalama 5 - 8 sn. arası marşa sürekli basıyorum fakat ayak pedalı kullandığımda hemen çalışıyor sorun marş motoru devirsiz olabilirmi yada akü ile ilgili bir sıkıntı? aldığım günden itibaren bu sorun hep vardı. Bu arada arka tekerin bilyası dağıldı daha 12000 km de, çıkan rulman plastik toz kapaklıydı metal kapaklı rulmanla değiştirdim ön tekerde de büyük ihtimal aynı rulmanlardan var


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

    Alıntı utkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorunuz hayırlı olsun kırmızı gerçekten güzel yannız tabiki inşallak kaza yapmassınız ama şunu belirteyim bende mobilet oldu 100cc cup oldu hiç düşmedim bile hiç kaza yapmam diyordum dün aksam 40la giderken önümdeki taksi bi anda durdu ön frene asıldıgım gıbı yerdeydım cunku önümde kum toprak filan wardı asvaltta direk önü kaydı motorda birşey yok allahtan far muhafazası filan kırıldı yeni aldığım kaskada birşey olmadı yannız şunu anladım motosiklet süren birinin illaki kazası olur ama bu kazaları coğu dikkatsizlik ve artislik yapmaktan geliyor...[COLOR="Silver"
    ---------- Post added at 22:41 ---------- Previous post was at 22:35 ----------

    [/COLOR]ve ben önceden diyordum hiç motosikleti olmayan birinin motosiklet alırken 125 cc bile değil bence 100 cc lik otomatik vitesli bir scooterla yada moped filan trafiği tanımalı ondan sonra vitesli motosiklet almalı gerçektende böyle
    utkan geçmiş olsun kardeşim önemli bişiy yok inşallah
    utkan35 bunu beğendi.

  13. #6893

    Üyelik
    22 Haziran 2012
    Şehir
    bolu
    Motosikleti
    Mondial 180 Z-one S
    Alıntı dr.asc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 sene ybr kullanmış biri olarak diyorum ki drift direk geçer.bi kere ybr m5ax 110 der sonrası zor.bizim driftte 120 yi rahat görür eğim varsa direk 130 dasın.sen düşün gerisini.zaten driftin motorunun 10cc lik bi farkı da var.çok mu farkediyo derseniz bence yokusta fln gayet ediyo yani.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:53 ----------

    bide merak ettiğim drifte daha kalın bi teker takılabiliyo mu taktıran var mı???
    Peki drifte binmek icin kac boy lazim

  14. #6894

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı Ziya10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha ruhsat plaka yok pazartesi veya salı belli olucak ne kadara patlıyacağı Motoru 2600 e aldım. Titreşim hissetmedim yeni olduğu için fazla da zorlamadım rahatsız edici bir titreşim yok.



    Teşekkürler )



    Saolasın



    Şunu belirteyim ben bu zamana kadar bir kez motosikletten düştüm oda 70 cc lik tvs scooter Sebebi de incecik ve ufacık lastikler yüzünden kullanımının çok zor olması en ufak virajda bile iyice yavaş dönmek gerekiyor. Acemi adam ne bilsin Allah ne verdiyse gidiyor ve düşüyor Birde scooterların ön frenleri çok sakat bu bizim motorlar gibi cuplar gibi değil direk kilitleniyor.
    bununda orjinal lastikleri kötü teker kitlemesi lastiğin hamuruyla ve ebatlarıyla alakalı ama daha çok hamuruyla yolu tutmasıyla fren balatasının tutma gucu lastıgın yolla olan surtunmesını gecerse kıtler o yüzden sağlam bir lastık olmadan çok güvenme derim hatta sağlam bir lastik bile olsa küt diye sıkarsan oda kurtarmaz sadece daha fazla sıkabılmenı ve hasasıyetını azaltır..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------

    Alıntı XxFatiHxX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki drifte binmek icin kac boy lazim
    pigme bile kulanır sanırım daha aşası cuplar sele yukseklıgı bayaga kısa rahat ol ben 1.72 yim bisiklet gibi cevirebiliyorum alışdıkdan sonra kolay kolay dusurmezsin motoru ağırda değil 130 kilo bide arkadaş 10 cc fark demiş ama sadece 10 cc değil daha önemlisi 3 beygir fark var ybr 10 drift 13 beygir 3 bergir çok gibi gelmiyor ama oranlarsan yüzden 33 daha fazla demek buda bayağa fark demek..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:40 ----------

    Alıntı XxFatiHxX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Peki drifte binmek icin kac boy lazim
    pigme bile kulanır sanırım daha aşası cuplar sele yukseklıgı bayaga kısa rahat ol ben 1.72 yim bisiklet gibi cevirebiliyorum alışdıkdan sonra kolay kolay dusurmezsin motoru ağırda değil 130 kilo bide arkadaş 10 cc fark demiş ama sadece 10 cc değil daha önemlisi 3 beygir fark var ybr 10 drift 13 beygir 3 bergir çok gibi gelmiyor ama oranlarsan yüzden 33 daha fazla demek buda bayağa fark demek..
    ha bide fark etmişseniz drift hiç bir şekilde kendisinden daha ucuz bir urunle mukayese edilmiyor daha üstleriyle ediliyor hep çogu noktadada geçiyor sadece mondial isminde kaybediyor bide servisde..yaygın bir servisi olsada kalitesiz ustalar genelde ama garantisinin arkasında asıl fabrikayı aradığınızda sonuna kadar kurumsallaşmış bir sistem olduğunu fark ediyorsunuz..

  15. #6895

    Üyelik
    22 Haziran 2012
    Şehir
    bolu
    Motosikleti
    Mondial 180 Z-one S
    Saol bide ben motorlarda dönüş sorunu Yaşıyorum nasil döncem yatirarak falan mi

  16. #6896
    alper bozok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbuL
    Motosikleti
    Mondial 125 Mh Drift
    Alıntı XxFatiHxX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol bide ben motorlarda dönüş sorunu Yaşıyorum nasil döncem yatirarak falan mi
    Kontra teknigi ile doneceksin sag elcigi itince saga sol elcigi itince sola donersin araba gibi degil sol elcigi it motorun sola yatip sola dondugunu goreceksin fazla itme dogal olarak devrilir. Bunu once kapali alanda dene alisana kadar benbu dandik lastiklerle bile hiz kesmeden viraj alabiliyorum.

  17. #6897
    dcb86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 125 Mh Dirft
    Kontra Viraj Tekniğini dene?

    http://www.youtube.com/watch?v=VTC7f6M2L1E
    ak1n bunu beğendi.

  18. #6898

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı XxFatiHxX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol bide ben motorlarda dönüş sorunu Yaşıyorum nasil döncem yatirarak falan mi
    bu motorla mı valla gidon açısı aşırı geniş naket krenajsız felan gidonu çevir dön :D ha yüksek hızlarda viraj diyor san başlarda daha yavaş yap çok yatma zamanla kabiliyetin artıyor yatarak döbüyorsun yeniysen çok yatırma yavaş gir az yatır daha ilerki zamanlarda iyice yatırabilirsin yanak açıklı 90 olduğu için yani bayağa geniş olduğu için sıkıntısız yatıyor daha çok yatarken kaymasın diyorsan havasını azcık azalt daha iyi yola yapışır daha iyi yatarsın..

    nette eğitim videolarını izle derim çok aşırı faydası oluyor bak ben bu viraj vidiosunu aşırı faydalı bulmuştum cevirmede geyik espiriler yapılmış ama ingilizcem iyi derecede sadece isimlerde espiri yapmışlar geri kalan doğru yavaşda nasıl dönülür hızlıda nasıl nasıl düşersın şu bu.. temel bilgilerin çoğu var.. https://www.youtube.com/watch?v=VTC7f6M2L1E

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:10 ----------

    Alıntı alper bozok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kontra teknigi ile doneceksin sag elcigi itince saga sol elcigi itince sola donersin araba gibi degil sol elcigi it motorun sola yatip sola dondugunu goreceksin fazla itme dogal olarak devrilir. Bunu once kapali alanda dene alisana kadar benbu dandik lastiklerle bile hiz kesmeden viraj alabiliyorum.
    karaburunda fark etmedim fazla yatmışım ayak ucuz asvalta surtu kendime geldim devam ettim.. :d şuana kadar hiç kaza yaşamadım bizim motorla kaza yapmak için aşırı artıslığe girmek gerek onun dışında bisiklet gibi içgüdülerine güven birsüre sonra onlar seni koruyor.. :D
    dcb86 bunu beğendi.

  19. #6899
    arslan26 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Honda NC700XA
    sayin M_S_T oncelikle sorunum hakkinda ilgilenip zaman ayirdiginiz icin cok tesekkur ederim. Soylediklerinize dikkat edicem peki bu arada marsla calistirmaya gore pedalla cabuk calismasi neden olabilir

  20. #6900

    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial MH 125 Drift
    Alıntı XxFatiHxX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Saol bide ben motorlarda dönüş sorunu Yaşıyorum nasil döncem yatirarak falan mi
    Valla ben şehir içinde yüksek hıza çıkmadığımda normal dönüyorum ha şehir dışıda manisa-izmir yapıyorum arada en son 120 km ile döndüm virajları hiçbir sıkıntı çıkarmadan motoru biraz yatırarak ve en önemli şey virajda ASLA AMA ASLA ÖN FRENİ KULLANMA

    Akın bi manisaya gel be bi ağırlatmadın kendini bana çay ısmarlıcaz sende :D


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)