Yani arkadaşlar yaz için ne öneriyorsunuz ben öyle uzun yola falan gitmiyorum manisada oturuyorum manisa küçük yer zaten arada izmire gidiyorum oda 35 km yol 20-40 mı diyorsunuz yaz için? Baya sıcaklar için yalnız Haziran-Temmuz-Ağustos falan...
Yani arkadaşlar yaz için ne öneriyorsunuz ben öyle uzun yola falan gitmiyorum manisada oturuyorum manisa küçük yer zaten arada izmire gidiyorum oda 35 km yol 20-40 mı diyorsunuz yaz için? Baya sıcaklar için yalnız Haziran-Temmuz-Ağustos falan...
10-40 devam...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
En kötü yağ 20-40, o hiç olmaz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------
Ne ablası, senin aklın alıyor mu bu dediğini, çıkarıp malzemeyi masanın üzerine mi koymak gerek illaki. Daha önceden Mengü hanım diye özel mesaj atmıştın onu dikkate almamıştım.
on amortisoru boyamak olmaz bence cunku surtunmeden o boya cikar bide egsoz nikelaji boyanabilir ama yanmaz boya ile.kirmizi pek onermem ilk baslarda benimde cok hosuma gitmisti ama arada bir degisiklik yapamassin.yan kapaklarin rengini motor kirmiziyken mavi yapman sacma olur dimi? Ama siyah beyaz griye her renk gidiyo
arkadaşlar arkadaşımdada drift var üzerinde orjinal lastikler var lastikleri değiştiricek lastik önerisi yapabilirmisiniz yağmurda kaymıcak şekilde tabi kuru zemindede bide lastik tabanını büyütelimmmi yoksa orjinalmı kalsın yani arka lastik 90/90/18 ya bunu 100/90/18 filan yada 110 da olabilir bu boyutta lastik alalımmı yoksa orjinal boyutta mı lastik alalım yorumları bekliyorum
arkadaşlar herkese selam
yaz yavaş yavaş geliyo güneş sıcaklığını göstermeye başladı sezon açıldı diyebiliriz
driftler de caddelere dökülmeye başladı malum bi çok kişi kışın pek motora binemiyo
tabi ben ve benim gibiler yaz kış demeden motorlarından vazgeçemiyolar
arkadaşlar hepimiz (bende zamanında zevkle) drift kullanıyoruz nasıl keyifli bi makine olduğunu biliyoruz. ki bende drfitten memnun kalarak destro aldım.
burada ki tüm arkadaşlarıma bi soru yöneltmek istiyorum drifti kullanıp değiştirmek istedikten sonra hangi marka model motosiklete binmek istersiniz? ve neden istediğinizi yazar mısınız?
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
Uzun yolda hız bakımından drift yetersiz geldiği için İnazuma düşünüyorum kısmetse.Hızdan kastım sürekli son hız değil.Zaten 110-120 sabit gidersin ani sollama ya da araçlardan kaçma için drift yetersiz bence.Hatta 6. vites niye yok hala anlamış değilim.Motosiklet 6. vites diye bas bas bağırıyo çünkü. İnazuma ilk çıktığı zamandan beri aklımdaydı fakat maddi durum meselesi...
selam arkadaşlar yağ konusunda 10 w 40 w-15 w-50 w yarı sentetik yağ kullnmanız uygundur yaz-kış kullnabilirsiniz yaz kullanımı için en uygun yağ 15 w-50 w yarı sentetik yağdır drift modelinize kesinlikle 20w50w yağ kullnmayınız yağlamayı kesinlikle yapmaz.yağ konusundada bilgi vermek istedim eray hocam
teşekkürler.
abi merak ettiğimden soruyorum destroda bir sorun yaşadınmı ve son hızı ve hızlanması yakıt tuketimi filan nasıl bide benim arkadaşlarda drift war lastikleri değiştiricekler hangi marka alsınlar ve tabanı buyuk mu alsınlar orjinal 90/90/18 örnek 100/90/18 yada 110 gibi kuru ve ıslak zeminde performansı iyi olan bi lastik önerirsen sevinirim
slm eray kardeşim
uğramıyorsun uzun zamandır iyisindir inşallah
gelelim soruna.. aklımda iki motor var aslında hatta 3 onuda yazayım birazdan
1. seçenek ve en çok istediğim hyo gv 250
nedenine gelecek olursak;
- bana göre tam bi keyif motoru
-kolay kolay insan sıkılmaz, sıkıldıkça motora birşey alıp güzelleştirirsin
-aksesuar yelpazesi çok geniş parası olana tabi
-sınıfında en güçlüsü
-daha yazarım ama telden zor oluyorr
2.si sym wolf 250ni
nedeni;
-şehir içinde kullanımı kolay pratik
-yakıt tüketümi driftten 1-2 kuruş fazla, kullanıma gore
-şekil itibari ile de albenili bi motor
-kullananlardan olunsuz birşey duymadım henüz, sayfasında incelediğime göre
250cc benim işimi hayli hayli görür hem şehir içi hem dışı ama ilerde kaşıntım tutarsa aşağıdaki model de tr'ye gelirse
ömürlük olacak artık..
3.sü de honda nc500x
-tam özelliklerini bilmesemde abisi nc700x gibi ise
yakıt konusunda cimri olacağını düşünüyorum
torku yerinde ve üzmeyecek bir makina diye tahmin ediyorum
ayrıca da çok yakışıklı ben gibi
son olarakda gv 250 favorimdir (nokta)
destro ile çok büyük sorun yaşadım denemez. yaşadıklarım da gerek fabrika gerekse benim ve ustamın çabalarıyla bertaraf ediliyo maşallah. drift e lastik konusuna gelince bildiğim kadarıyla orjinal lastik ölçülerinden taban genişliğinde +/- 10 ölçüde kullanılabilir diye biliyorum. tabi maşa açıklıkları müsade ettiği sürece. mesela driftin orjinal arka lastik ölçüleri 90/90-18 dir. buna eğer arka maşa izin verirse 100/90-18 lastik uygulanabilir. lastik olarak da drift, cbf 150, ybr 125 tarzı motorları genelde kuryeler kullanmaktadır ve ömürleri motosikletlerin üstünde geçtiği için canlarını korumak zorundalar. eğer onların çoğu michelin kullanıyosa bi bildikleri vardır.
kısacası;
1. sırada michelin pilot sporty
2. sırada pirelli dura traction
---------- Post added at 10:17 ---------- Previous post was at 10:12 ----------
mesut kardeşim selamlar
iş güç koşturmaca derken uğrayamıyoruz pek buraya
malum bi de ümit'in ve benim dahil olduğumuz grubumuz olduğundan daha çok onlarla vakit geçirip sürüşler gerçekleştiriyoruz.
söylediğin makineler güzel makineler
sanırım senin serde biraz choppercılık var
ama sanırım nc500x ve GV 250 tercihleri ile rahatlık arıyosun sende motorda
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
Yazın 15-50 tamamdır abi sağolun... Benim hayalimde hep 600 lük bir makine var fakat çok pahalı ve deli gibi yakıt gidiyor bu yüzden 250 cc düşünüyorum Hyosung gt250r hoşuma gidiyor kawasaki ninja 250'yide beğeniyorum cbr 250 de olabilir aslında hayalim Honda cbr 1000rr fireblade :D neyse herşey para durumuna bağlı ama 125 cc artık yetersiz geliyor bana özellikle uzun yolda yol bitmiyor...
dediğin gibi yakıt ve bakım giderleri 600 ve 1000 cc 4 silindir makinelerde çok fazla inşallah herkes gönlünde ki makineye kavuşur...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
Dün gece rüyamda gördüm mondial yüksek cc'li makineler getirmiş 500'lüğü 19900 lira, 600'lüğü 29900 liraydı. Bide 50 bin mi yoksa 80 bin liralık olanı mı ne vardı o nasıl bişey hatırlamıyorum
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)