Senin motorunu bilmem ama Drift 5. viteste tamamen kompresör e oturuyor ve uzamaya başlıyor bu sırada egzozun tıkalı olması motoru boğuyor.Haliyle hızlanamıyor. Hiç bi drift 5. viteste 1-2-3-4 teki kadar hızlanmaz fakat uzarda uzar yakıt tasarrufu bu yüzden yüksek.Bu uzama esnasında hızı egzoz sayesinde boğularak kesilebilir.Hız beklemek konusuna gelince 125 sınıfında R lara girmediğin sürece Drift ten hızlısını bulamazsın ki 130-140 yapamayacağı hızlar değil.Motora zarar verir mi verir ama yapar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:42 ----------
Drift te kesici olduğunu söylemedim Yamaha nasıl yapmışsa Ybr 125 e koymuş drift te düşük kmlerde acemi kullanıcılar motora çok fazla zarar vermesin diye egzozu tıkamakta bulmuşlar çareyi fark ettiysen 30-40 dk lık bi geziden sonra motoru durdurduğunda çıt çıt çıt çıt diye ses gelmiştir egzozdan bu o porselenin kırılma çatlama sesleri.
Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsın.
Amaç;
Dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır.
Ben onu bunu bilmem 10 bin deviri anlık bile geçirdiğinde motora çok zarar veriyosun. Zaten normalde bu motorların kırmızı bölgesi 8-8.5 bin devirde başlıyor. Senin motorun ön dişlisini 1 numara büyütüp motorun üzerine yattınmı 150 bile yaparsın yokuş aşağı ama değmez.
Drift te red line 10 binde başlar ki çoğu motorda dediğin gibi 8-8,5 bin den sonrası zararlıdır ama drift te 10bin e kadar yolu var.
Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsın.
Amaç;
Dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır.
Motora zarar verdiğini başta bağırmadan sonra aşınma ve yağ eksiltmeden anlarsın motorun rodajı bittikten sonra her kullanımımda her vitesimi 8-9 arası attım motorun 5 bindeki sesi ile 9 bindeki sesi arasındaki fark yok denecek kadar az titreşim artmıyor bile yağı her hafta kontrol ediyorum gram azalma yok.Motorun zarar gördüğünü nasıl ispatlarsın bana deki bak motorunun şu huyu şöyle olmuştur şunu artık yapamıyodur haklısın diyip kenara çekiliyim.
Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsın.
Amaç;
Dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır.
Arkadaşlar bu benzin deposunun adam gibi göstermesi için yapılabilecek birşey yok mu ?
arkadaşlar bugün motoru dışarı çıkartmak istesem bir sıkıntı yasarmiyim. 10 cm kar var ama lastikler dura traction resim çekmek istiyorum beyaz örtü varken.
kar varsa sıkıtı olmaz ama karın altında ki buz tabakası çok canınızı sıkar benden söylemesi...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
orjinal lastikle ben yağmurda tirsiyordum karda asla cikamazdim. neyse hafif slalom yaparak bir cikalim bakalım sokağa
Selam Nebri_1986,
Dura traction'dan memnun musun? Bugün MT65 sordun artık üretilmiyor dediler dura traction tavsiye ettiler. Ama daha dişli yol tutuş nasıl diye sordum. Zaten MT65 kötü yol tutuşu olduğu için kaldırılıp duro tractionı çıkardık dediler. Sen ne diyorsun? Hem kuru hem de ıslak zeminde kullanma fırsatın oldu mu? Nasıl performansları?
Arkadaşlar biraz foto paylaşayım lastıklere güvenıp atladım sokağa.
Güzelde Oldu Buzda biraz kayıyor ve hız çoğalınca karda saga sola kaçıyor...
[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:32 ----------
Chucky arkadaşım orjinal lastikleri uygun ve iyi bir lastikle değiştirmek istiyorsan bence duralar daha iyi hem asfaltta hem de taşta, çakılda...
hatta resimlerden de anlayacagın gibi karda bile çıkma cesareti veriyor...
Bende maddi sıkıntılardan dolayı bir süre değiştirmeyeyim dursun birşey olmaz cok dikkat ederim diye düşünüyordum. Nasıl olsa lastik yenisini alsam bile ne kadar fark edebilir ki diyordum... Ama çok yanılmışım lastikleri taktırınca artık motor kullandığımı daha iyi hissediyorum...
Fren yapıyorum motor istediğim tepkiyi veriyor anında, virajda yatıyorum hız düşürmeden güvenli bir şekilde ön tekerin kaydığı ve korkuyla dönmeye çalıştığım kavşaklar artık çok rahat... Bağlantı yollarında o kadar hız keserdim ki eskiden arkadaki lada samara bile olsa kçıma yapışırdı yol ver derdi o denli motosikleti kullanmaya çalıştım.. Bu bilgileri seni bahane ederek paylaşıyorum aslında başka arkadaşlara da faydası olur belki...
Sana tekrar dönersek Ümit_zc_150 arkadaşımız biliyorsun belki cbf 150 aldı onun lastikleri mıchelin pilot ama memnun değil dura düşünüyor oda ama lastikler yeni oldugu için şu anda bunu yapmayı erteliyor... Bu yüzden kredi kartın varsa netten araştır sipariş vermeden firma ile görüş 2012 yılının lastiklerinden elinde varsa göndersin 2011 olursa geri iade ederim diye uyar sonra taksitle al derim. Yoksa biryerden bulup buluştur değiştir lastikleri ve motosiklet kullandığının farkına var
Hayatımda En Tatlı Gördüğüm Şey Sadece HAYATIM
Bizim motorların standartlart bujileri uzun pasolu bujiler mi yoksa kısa pasolu bujiler mi?
Siz hangi marka ve numaralı bujileri kullanıyorsunuz? Grubu canlandıralım haydi.
Ben daha ince ayrıntılı detayları istiyorum arkadaşlardan. Herkezin kullandığı bujinin markasını ve kodlarını. Buji motorun çalıştırılmasında önemli bir etken. Bilen varsa hangi marka ve numaralı bujiyi kullandığını ve bunun motordaki performansını nasıl etkilediğini burada paylassınlar.
Benim motorun üzerinden ilk sökülen buji torc cpr6e marka ve numaralı buji idi.
Servis ilk bakımda bosh marka buji takmış. Eskiden sabahları tek marşta çalışan motor şimdi çok geç çalışıyor. Bende bujiden kaynaklandığını düşünerekten bujimi değiştirdim.
Şuanda Delta cpr63 marka ve numaralı bujiyi taktırdım. Sabah nasıl çalışıcağını çok merak ediyorum bakalım ne olacak.
Bu arada motorun geç çalışması benim sinirlerimi aşırı derecede geriyor. Eskiden hemen alan motor şimdi almıyor. Hava ayarında karbrotör ayarında bir problem görünümüyor diyorlar. Bakalım ne olucak bu işin sonu. İnşallah tahmin ettiğim gibi bujidendirde yarın sabah jikleyi açıp marşa basmamla beraber motor çalışır..
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)