Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Ocak 2013, 17:28
#5041
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Servise dersin gazı bırakınca pat pat yapıyor egzoz, hava ayarı bozuk dediler diye.
Öyle yapacağım fakat demin biraz araştırdım bu motorun çekişi falanda değişiyomuş servis düzgün yapar inşallah şu bozuk halde bile memnunum çekişindenn
Reklamlar
-
03 Ocak 2013, 21:02
#5042
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Bişey olmaz da bakımda düzelteceklerini sanmıyorum.
Neden bakımda düzelticeklerini sanmıyorsun ki söylendikten sonra ?
-
03 Ocak 2013, 23:19
#5043
Kullanilmis MH 125 alinca eger garantisi varsa, yeni sahibine transfer oluyormu? yoksa ilk sahibindemi garanti sadece gecerli?
-
04 Ocak 2013, 00:40
#5044
braingulp adlı üyeden alıntı
Kullanilmis MH 125 alinca eger garantisi varsa, yeni sahibine transfer oluyormu? yoksa ilk sahibindemi garanti sadece gecerli?
Garantisi bitesiye kadar kim götürürse götürsün fark etmez (G. belgesiyle)
" Aklı "fukara olanın , fikri ukela olurmuş !.
BİLGİ GÜÇTÜR
-
04 Ocak 2013, 01:06
#5045
Benli adlı üyeden alıntı
Garantisi bitesiye kadar kim götürürse götürsün fark etmez (G. belgesiyle)
Saol birader.
-
05 Ocak 2013, 01:17
#5046
Beyler bugün egzoza ilave bi Uç taktım çok tatlı ses veriyo artık bi zararı olurmu ?
-
05 Ocak 2013, 02:15
#5047
resim varmi?
sports adlı üyeden alıntı
Beyler bugün egzoza ilave bi Uç taktım çok tatlı ses veriyo artık bi zararı olurmu ?
-
05 Ocak 2013, 02:22
#5048
Resim yok çekemedim daha
-
05 Ocak 2013, 02:29
#5049
sports adlı üyeden alıntı
Beyler bugün egzoza ilave bi Uç taktım çok tatlı ses veriyo artık bi zararı olurmu ?
Olmaz
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
05 Ocak 2013, 20:42
#5050
-
05 Ocak 2013, 21:26
#5051
o motorda suan 20tl lık benzın var ben 20 tl atınca ıbre tam oraya gelıyo
-
05 Ocak 2013, 22:24
#5052
okan elbir adlı üyeden alıntı
o motorda suan 20tl lık benzın var ben 20 tl atınca ıbre tam oraya gelıyo
Ben o göstergede benzinin bitip tam olarak Yedek depoya göstergenin neresinde geçtiğini soruyorum.
-
06 Ocak 2013, 02:44
#5053
crayz_metin adlı üyeden alıntı
Ben o göstergede benzinin bitip tam olarak Yedek depoya göstergenin neresinde geçtiğini soruyorum.
Kırmızı bölgenin hemen hemen yarısına geldiğinde ana depoda benzin bitiyor.
-
06 Ocak 2013, 19:35
#5054
turkish39 adlı üyeden alıntı
Kırmızı bölgenin hemen hemen yarısına geldiğinde ana depoda benzin bitiyor.
Hmm tamam teşekkürler.
-
07 Ocak 2013, 12:12
#5055
yaaa gösterge falan hikaye bakmayın onlara çoğunun kalibrasyonu bile doğru değil. siz sürekli ana depoda kullanın tekleyip stop ettiğinde yedek depoya alın devam edin sonra ilk benzinlikten benzininizi doldurup musluğu ana depoya alın...
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
-
07 Ocak 2013, 13:23
#5056
eray_uluyazı adlı üyeden alıntı
yaaa gösterge falan hikaye bakmayın onlara çoğunun kalibrasyonu bile doğru değil. siz sürekli ana depoda kullanın tekleyip stop ettiğinde yedek depoya alın devam edin sonra ilk benzinlikten benzininizi doldurup musluğu ana depoya alın...
haklısın usta yokuşta bazen kalıyor bile kırmızıya gelmemisken
-
07 Ocak 2013, 13:38
#5057
Arkadaşlar bu depo işine biraz masraf yaparak doğru göstermesini sağlayabilirmiyiz? yoksa hep böyle mi kalmak zorunda?
-
07 Ocak 2013, 15:56
#5058
Arkadaşlar geçen düz yolda 130-140 yapan bi ybr 125 gördüm evirdim çevirdim anlam veremedim.Motor sahibi ile oturduk biraz sohbet ettik ybrlerde kesici var motor hasar almasın diye hız kesintisi yapıyorlar fakat 5-6 binden sonra ben o kesiciyi söktürdüm dedi sende de muhakkak vardır öyle bişi yoksa 110-120 de tıkanmaz cc ve hp olarak daha iyi senin motorun dedi bunun üzerine atladım servise gittim.Servis yetkilisine konudan bahsettim Driftlerin orjinal egzozlarının içinde porselen bi tabaka olduğunu söyledi bi nevi motoru boğan kesici görevi gören bi porselen bu porselen sen kullandıkça çıtçıt kırılacak en sonunda tamamen açılacak o zaman farkı hissedersin dedi ne kadar sürede tamamen yok olacağını sordum 5-6 bin km civarı tamamen açılır egzoz dedi.Şimdi soruma gelelim aranızda 5-6 bin i geçen var mı ? Varsa bu değişikliği hissedebildiniz mi ?
Oyuna bir kap dolusu şans ve boş kapta deneyimle başlarsın.
Amaç;
Dolu kaptaki şans bitene kadar,boş kaptaki deneyimi doldurmaktır.
-
07 Ocak 2013, 16:49
#5059
Gogur adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar geçen düz yolda 130-140 yapan bi ybr 125 gördüm evirdim çevirdim anlam veremedim.Motor sahibi ile oturduk biraz sohbet ettik ybrlerde kesici var motor hasar almasın diye hız kesintisi yapıyorlar fakat 5-6 binden sonra ben o kesiciyi söktürdüm dedi sende de muhakkak vardır öyle bişi yoksa 110-120 de tıkanmaz cc ve hp olarak daha iyi senin motorun dedi bunun üzerine atladım servise gittim.Servis yetkilisine konudan bahsettim Driftlerin orjinal egzozlarının içinde porselen bi tabaka olduğunu söyledi bi nevi motoru boğan kesici görevi gören bi porselen bu porselen sen kullandıkça çıtçıt kırılacak en sonunda tamamen açılacak o zaman farkı hissedersin dedi ne kadar sürede tamamen yok olacağını sordum 5-6 bin km civarı tamamen açılır egzoz dedi.Şimdi soruma gelelim aranızda 5-6 bin i geçen var mı ? Varsa bu değişikliği hissedebildiniz mi ?
Egzozla motorun devirini kesemezsiniz bu aklınızda bulunsun bi kere ayrıca 135cc 4 zamanlı bir motordan 130-140km hızları niye beklersiniz anlamış değilim. Benim Mondial MX Grumble motorum var 125'lik haliyle 120km, 150'lik haliyle 122 yaptım daha gık demiyo kalıyor öyle. Belki 150'lik karbüratör de taksam hızı biraz daha artar ama yakıt da artar o yüzden bu kadarı yeterli. 150'lik yapmayı da motor yokuşlarda bayılmasın 80'in altına hiç düşmesin diye yaptım.
-
07 Ocak 2013, 17:04
#5060
Gogur adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar geçen düz yolda 130-140 yapan bi ybr 125 gördüm evirdim çevirdim anlam veremedim.Motor sahibi ile oturduk biraz sohbet ettik ybrlerde kesici var motor hasar almasın diye hız kesintisi yapıyorlar fakat 5-6 binden sonra ben o kesiciyi söktürdüm dedi sende de muhakkak vardır öyle bişi yoksa 110-120 de tıkanmaz cc ve hp olarak daha iyi senin motorun dedi bunun üzerine atladım servise gittim.Servis yetkilisine konudan bahsettim Driftlerin orjinal egzozlarının içinde porselen bi tabaka olduğunu söyledi bi nevi motoru boğan kesici görevi gören bi porselen bu porselen sen kullandıkça çıtçıt kırılacak en sonunda tamamen açılacak o zaman farkı hissedersin dedi ne kadar sürede tamamen yok olacağını sordum 5-6 bin km civarı tamamen açılır egzoz dedi.Şimdi soruma gelelim aranızda 5-6 bin i geçen var mı ? Varsa bu değişikliği hissedebildiniz mi ?
ben 19000 de sattım motoru. motorum 7000-8000 kmlerden sonra 140 gidiyodu düz yolda. ama eksozla kesicinin alakası yoktur.
hatta bildiğim kadarıyla karbüratörlü motorlarda kesici yoktur...
o yüzden ben 12000 deviri gördüm motorumla. ama her ne kadar anlık bi devir çevirmesi de olsa üst kapak contasına hasar verip değiştirmek zorunda kaldım. o yüzden motorunuzu çok sıkıştırmayın. sağlam dayanıklı motordur drift....
KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
NE MAKAM KALICI NE HEVES,
ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 44 kullanıcı var. (0 üye ve 44 misafir)