Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4781
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    Kapalı alan şart arkadaşlar balkon altı bahçede çatı altı falan artık apartmak yangın merdiveni boşluğu ne bileyim yağmura çok az maruz kalacak yerlerde daha sağlıklı olur. Geri kalan herşey uğraş olur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4782
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Kasım 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial 125 mh drift
    ya zaten tentelı yanı ustu kapalı bı yerm war ama yınede sagından solundan acayp yagmur yıyo motor yagmurdan etkılenmez ztn ondan yana sıkıntım yok tek etkılencek olan bence sele onada ılk aldımzda bı posetı wardı onn gıbı bısey olsa spr olr..

  3. #4783
    sonofwind - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Zongshen Zs 200 ve Honda Transalp xl650v
    Merhaba arkadaşlar.Söyle bir sorum olacak:Volantı yer aldığı en sol taraftaki kapağın altından motor yağı geçiyor mu ?Ben bu şanzımanı başka bir yerde kullanacağım volantı söküp oradaki milden tahrik vereceğim ve dolayısıyla dış kapağı takamayacağım.Yağ yer alıp almadığı konusunda cevap verirseniz çok sevinirim.Saygılar...
    ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
    HORATIUS

  4. #4784

    Üyelik
    02 Ekim 2011
    Teşekkürler Birde uzun yol durumu nedir sorun cıkarıyormu

  5. #4785
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    Alıntı Gök2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Birde uzun yol durumu nedir sorun cıkarıyormu
    Sen üzerinde kaldığını sürece sorun çıkarmaz ama ben 1,5 ya da2 saatte bir dinlenmek gerektiğini düşünüyorum. Yoksa acayip kasık ve bel agrisi oluyor

  6. #4786
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Kasım 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mondial 125 mh drift
    Alıntı Gök2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler Birde uzun yol durumu nedir sorun cıkarıyormu
    her motorsikletde oldugu kadar ruzgardan fazla etkılenıyor motoru cok yoruo onden aldıgı ama guclu bı motoru var klasmanına gore o yzden bunu absorbe edebılıyor uzun yol dedıgın 1 2 saatlkse sıkıntı yasamazsn ama 5 6 saatlk se her motorsıklet yorucudur bı takım ekp manlarla daha rahat hale getırebılırsın ama bı nebze yınede...

  7. #4787
    marakesh45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2011
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    mondial 125 mh drift 2012
    iyi akşamlar arkadaşlar çok vakit bulup foruma yazamıyorum ama hergün girip bakıyorum çokta bilgim olduğu söylenemez onun için cevap yazamıyorum merak ettiğim bişey var benim driftle sete yada çukura biraz sert girince ön kafalıktan tak diye bi ses geliyor acaba sizlerdede oluyormu yoksa benimkindemi bi sorun var yardımcı olursanız sevinirim.

  8. #4788
    crayz_metin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial MH Drift
    Bugün kredi kartım geldi arkadaşlar. Yarın kısmetse gidip alıcağım motoru

  9. #4789

    Üyelik
    25 Ekim 2012
    Şehir
    ayvalık
    Motosikleti
    Mondial 100 MG Superboy
    arkadaslar arka frene basınca bende tak dıe bı ses gelıyo ama nerden gelıyo bır turlu cozemedım motor daha 250 km de :S

  10. #4790
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    Alıntı marakesh45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi akşamlar arkadaşlar çok vakit bulup foruma yazamıyorum ama hergün girip bakıyorum çokta bilgim olduğu söylenemez onun için cevap yazamıyorum merak ettiğim bişey var benim driftle sete yada çukura biraz sert girince ön kafalıktan tak diye bi ses geliyor acaba sizlerdede oluyormu yoksa benimkindemi bi sorun var yardımcı olursanız sevinirim.
    valla kardeşim aynı ses bendede var sanki başı boş bi demir parçası sağa sola çarpıyo gibi genelde çukur ve tümseklerde oluyo varmı neden kaynaklandığını bilen ????????????????
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  11. #4791

    Üyelik
    07 Haziran 2011
    Alıntı okan elbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar arka frene basınca bende tak dıe bı ses gelıyo ama nerden gelıyo bır turlu cozemedım motor daha 250 km de :S
    Aynı sorun bendede var

  12. #4792
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    Alıntı sports adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı sorun bendede var
    hımm demekki genel bi sorun
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  13. #4793
    crayz_metin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial MH Drift
    İlk alındığındada motorda çukura girince varmıydı bu ses? Yoksa sonradan mı oluştu?

  14. #4794
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    Alıntı crayz_metin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk alındığındada motorda çukura girince varmıydı bu ses? Yoksa sonradan mı oluştu?
    Beyler ön amortisörler anlık tepki vermek için uzun bir ısınma gerektiriyor. Yani şöyle söyleyeyim içindeki yağ ve gaz karışımı sabit kaldığı zaman yerlerine çekilmiş oluyor ve siz yola çıktığınız andan itibaren yolda ilerlerken hassasiyeti azdan çoğa doğru gitmektedir. Yani bir süre titreşimli yolda ilk anda ses yaparak darbeleri emiyor gibi olacaktır. Yalnız bir süre sonra amortisör içindeki karışım ısınınca artık daha hassas darbeleri karşılamış ve ses olayı ortadan kalkmış olacaktır. Bunu anlayabilmek için isterseniz o sesi duyduğunuz yeri kafanıza yazın ve bir süre farklı yerde dolaşıp tekrar deneme şansınız varsa aynı yerden tekrar geçebilirsiniz.

    Örneğin çok ileri teknoloji olmayan araçlardan örnek veriyorum. Ilk yola çıktığı anla bir süre sonraki anda yerden yüksekliği fark edecektir. Uzun yolda amortisörler araçları yere daha yakın tutmaktadır bu sayede ve daha hassas yerdeki darbeyi emmektedir.

  15. #4795
    kanarya57 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ağustos 2012
    Motosikleti
    drift 125 mh
    aradaşlar aynı ses ler bendede var ön tarafki ses tahmin ediyorum depodaki şamandıra veya ön firen hortumu depoya değiyo arkadaki de kampanadan geliyor arkadaki ses motora ilk firene basınca yapıyo benimki farklı düşünen varsa yazarsa sevinirim ama çok güzel motor benimki 1500 kg oldu 135 şi gördü canavar gibi gidiyor honda 150lik bile gidemiyor bunun kadar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------

    aşağıya ana depo kardeş ama ben hep yukarıda kullanıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

    üzerindeki lastikler beş para etmez een ufak ıslakta kayıyor ben ikisinide değiştirdim İRC marka lastik aldım dişli çok memnunum tafsiye ederim bir tafsiyem var rodajı tamamlıyanlar hava filitresinide temizlesin motorun çalışması rahatlıyor ilk aldığuımda vites geçişleri de sıkıntı vardı yağını değiştirdim castrol magnateg koydun şimdi ses dahi yok geçişlerde

  16. #4796
    eray_uluyazı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Eylül 2010
    Şehir
    ataşehir, istanbul
    Motosikleti
    '07 HONDA CBF 500 (adriana ;)
    Alıntı kanarya57 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aradaşlar aynı ses ler bendede var ön tarafki ses tahmin ediyorum depodaki şamandıra veya ön firen hortumu depoya değiyo arkadaki de kampanadan geliyor arkadaki ses motora ilk firene basınca yapıyo benimki farklı düşünen varsa yazarsa sevinirim ama çok güzel motor benimki 1500 kg oldu 135 şi gördü canavar gibi gidiyor honda 150lik bile gidemiyor bunun kadar

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------

    aşağıya ana depo kardeş ama ben hep yukarıda kullanıyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:39 ----------

    üzerindeki lastikler beş para etmez een ufak ıslakta kayıyor ben ikisinide değiştirdim İRC marka lastik aldım dişli çok memnunum tafsiye ederim bir tafsiyem var rodajı tamamlıyanlar hava filitresinide temizlesin motorun çalışması rahatlıyor ilk aldığuımda vites geçişleri de sıkıntı vardı yağını değiştirdim castrol magnateg koydun şimdi ses dahi yok geçişlerde
    motosikelet motoruna magnateg yağ konmaz konuyu bi araştır ondan sonra yaz buraya @kanarya57.
    insanları yanlış bilgilendirme. magnateg yağ koyarsan vitese zarar verirsin bunu unutma
    KUL FANİDİR YOL MUKADDES, ELBET VERİLECEK BU SON NEFES,
    NE MAKAM KALICI NE HEVES,
    ORTA SAHADA TEK ADRES MANUEL FERNANDES

  17. #4797

    Üyelik
    11 Aralık 2012
    kıyamet gününden 1 gün sonra bende drift kullanıcısı olucam
    ugrgnr bunu beğendi.

  18. #4798
    astorojna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2012
    Şehir
    kırıkkale
    Motosikleti
    Yamaha Mt09
    bu arada drift için cila kullanan varmı ben bi tane satın aldım acayip güzel resmen geç karşına saçını tara kullanan varsa adres verirmisiniz
    http://www.hepsiburada.com/liste/cbs...oryId=20029250
    kadeh! karşındakine kaldırılır, aklındakine içilir...

  19. #4799
    marakesh45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2011
    Şehir
    manisa
    Motosikleti
    mondial 125 mh drift 2012
    Alıntı nebri_1986 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler ön amortisörler anlık tepki vermek için uzun bir ısınma gerektiriyor. Yani şöyle söyleyeyim içindeki yağ ve gaz karışımı sabit kaldığı zaman yerlerine çekilmiş oluyor ve siz yola çıktığınız andan itibaren yolda ilerlerken hassasiyeti azdan çoğa doğru gitmektedir. Yani bir süre titreşimli yolda ilk anda ses yaparak darbeleri emiyor gibi olacaktır. Yalnız bir süre sonra amortisör içindeki karışım ısınınca artık daha hassas darbeleri karşılamış ve ses olayı ortadan kalkmış olacaktır. Bunu anlayabilmek için isterseniz o sesi duyduğunuz yeri kafanıza yazın ve bir süre farklı yerde dolaşıp tekrar deneme şansınız varsa aynı yerden tekrar geçebilirsiniz.

    Örneğin çok ileri teknoloji olmayan araçlardan örnek veriyorum. Ilk yola çıktığı anla bir süre sonraki anda yerden yüksekliği fark edecektir. Uzun yolda amortisörler araçları yere daha yakın tutmaktadır bu sayede ve daha hassas yerdeki darbeyi emmektedir.
    nebri arkadaşım katılıyorum cevabına güzel ve mantıklı yazmışsın denicem bu yazdıklarını birde motorun kornası ön çamurluğa çarpıyo koruma demirinin üzerinde kaldı ona yer arıyom daha mantıklı bi yer bulamadım her ön tarafın dalmasında tak diye ses yapıyo

  20. #4800
    nebri_1986 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2008
    Şehir
    KOCAELİ/Gebze
    Motosikleti
    HERO HUNK 150 mucize alet
    Alıntı marakesh45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nebri arkadaşım katılıyorum cevabına güzel ve mantıklı yazmışsın denicem bu yazdıklarını birde motorun kornası ön çamurluğa çarpıyo koruma demirinin üzerinde kaldı ona yer arıyom daha mantıklı bi yer bulamadım her ön tarafın dalmasında tak diye ses yapıyo
    Resimlerle köy bakalım neler yapılır diye...
    Bugün kaynarca da tekteker ramço abiyi beklerken bir tane drift yanaştı 2 öğrenci arkadasini indirdi benim kardeş motora bakıp güldüler. Ve genç bir gaz verdi önü kaldirdi havaya 3, 5 , metre gitmiştir dedim tamam doğru motor secmisim testler çok ağır şartlarda baksana diyerek içimden geçirdim.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)