Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
18 Mayıs 2012, 23:48
#1781
benim görüsüm olarak motor genel olarak süper zaten ...
yan çantalar çok güzel olmuş daha kalıplı göztermiş..
ön far korumalıgıda çok iyi bi düdünce ama yakışmamış gibi geldi bana..
sinyallerde güzel ama keşke led sinyal taktırsaydınız..
arka tekeri degitirmişsiniz cbf ye takılan kalın tekerden taktırmıssınz sanırımm.
peki bu teker sın hızı etkilemiyormu artı benzin sarfiyatında etkisi oldumu...?
Reklamlar
-
18 Mayıs 2012, 23:49
#1782
Çok hoş bulmadım dostum ben motoru. Farın önündeki koruma bozmuş biraz.
-
18 Mayıs 2012, 23:57
#1783
kısaca teşbihte hata olmaz kimse kızmasın bende bir drift sever ve de biner birisi olarak bu makyajı şöyle ifade ederim anonim olarak << CILIZ SIPAYA ISPARTA SEMERİ VURULMAZ>>
naçizhane gs 650 ye bile fszla zannedersem bu ihtişam kaldı ki drift baba bu asi delikanlı sevgi ve saygılarımla
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
-
19 Mayıs 2012, 00:03
#1784
Olsa da koydum olmasa da Yorum için teşekkür ederim sevgili arkadaşım.
-
19 Mayıs 2012, 00:05
#1785
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
-
19 Mayıs 2012, 00:06
#1786
Reelde herkesin hoş bulduğu sanalda bulunmazmış demek... Yorum için teşekkür ederim sevgili arkadaşım.
-
19 Mayıs 2012, 00:08
#1787
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
-
19 Mayıs 2012, 00:41
#1788
Ön far korumalığı yamaha 125 ybr yeni kasalar için uyarlanan bir model ben koruma amaçlı olsun istedim sadece.
Led sinyalleri sevmiyorum...
Arka Lastiği 90–90–18 CST iken 100–90–18 IRC 62 P ile değiştirilmiştir. Ön lastik değişmemiş olup, 3.00-18 47 P CST dır.
Hayır hızda etkileme yok artı olarak da eksi olarakta sadece görünüş olarak seçtim lakin eski halki ile de 150 tl yeni halide 150 tl yakmakta..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------
c90 adlı üyeden alıntı
kısaca teşbihte hata olmaz kimse kızmasın bende bir drift sever ve de biner birisi olarak bu makyajı şöyle ifade ederim anonim olarak << CILIZ SIPAYA ISPARTA SEMERİ VURULMAZ>>
naçizhane gs 650 ye bile fszla zannedersem bu ihtişam kaldı ki drift baba bu asi delikanlı sevgi ve saygılarımla
Bir semer benzetmesi ile shopper motorlara atıfta bulunmuşsunuz. Arkadaşım motorumu eleştirebilirsiniz bunun için o resimleri koydum zira lakin Drifte çanta takılmaz deyimini sizden duydum ilk olarak. Eleştiri Biraz daha iyi niyetli olabilirdi ... Eşşek ve semer kısımları hariç diğer kısımlar için teşekkür ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
benim görüsüm olarak motor genel olarak süper zaten ...
yan çantalar çok güzel olmuş daha kalıplı göztermiş..
ön far korumalıgıda çok iyi bi düdünce ama yakışmamış gibi geldi bana..
sinyallerde güzel ama keşke led sinyal taktırsaydınız..
arka tekeri degitirmişsiniz cbf ye takılan kalın tekerden taktırmıssınz sanırımm.
peki bu teker sın hızı etkilemiyormu artı benzin sarfiyatında etkisi oldumu...?
Ön far korumalığı yamaha 125 ybr yeni kasalar için uyarlanan bir model ben koruma amaçlı olsun istedim sadece.
Led sinyalleri sevmiyorum...
Arka Lastiği 90–90–18 CST iken 100–90–18 IRC 62 P ile değiştirilmiştir. Ön lastik değişmemiş olup, 3.00-18 47 P CST dır.
Hayır hızda etkileme yok artı olarak da eksi olarakta sadece görünüş olarak seçtim lakin eski halki ile de 150 tl yeni halide 150 tl yakmakta..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
c90 adlı üyeden alıntı
Bu arada o çantalar demontedir arkadaşım resimde görüldüğü gibi. Drift driftliğinde birşey kaybetmiyor yani sadece seyahat halinde kullanılması amacı ile takılmış ve o zamanda kullanılmak için dir.
-
19 Mayıs 2012, 00:45
#1789
arkadaşlar size bir sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim..
Benim driftin son bir aydan beri şöyle bir problemi var servise götürdüm onun orjinali öyle diğerlerinde de yapıyor aynısını dedi. o yüzden şimdi birde size sorayım.
motoru ilk çalıştırdığımda özellikle sabah ilk çalıştırdığımda motoru bir dakika kadar ısıtma ma rağmen debriyaja basıyorum vitesi bire atıyorum ve bire atınca motor kendini ileri atıyor ve stop ediyor. gün içerisinde ise motoru 1-2 saat bıraktıktan sonra yani motor soğuduktan sonra yine aynı şekilde çalıştırıyorum ve bire atınca kendini yine ileri atıyor ve tak!! diye ses çıkartıyor ama gün içerisinde stop etmiyor. sadece sabah ilk çalıştırmada stop ediyor vitese takınca. sizde de böyle bir problem oluyor mu? oluyorsa nasıl çözdünüz bu durumu?
-
19 Mayıs 2012, 00:52
#1790
selim_21 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar size bir sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim..
Benim driftin son bir aydan beri şöyle bir problemi var servise götürdüm onun orjinali öyle diğerlerinde de yapıyor aynısını dedi. o yüzden şimdi birde size sorayım.
motoru ilk çalıştırdığımda özellikle sabah ilk çalıştırdığımda motoru bir dakika kadar ısıtma ma rağmen debriyaja basıyorum vitesi bire atıyorum ve bire atınca motor kendini ileri atıyor ve stop ediyor. gün içerisinde ise motoru 1-2 saat bıraktıktan sonra yani motor soğuduktan sonra yine aynı şekilde çalıştırıyorum ve bire atınca kendini yine ileri atıyor ve tak!! diye ses çıkartıyor ama gün içerisinde stop etmiyor. sadece sabah ilk çalıştırmada stop ediyor vitese takınca. sizde de böyle bir problem oluyor mu? oluyorsa nasıl çözdünüz bu durumu?
Arkadaşım motor soğukken hemen hemen bütün commuter lerde bunu yapar. Önceki motorum cbf de yapıyordu şimdiki 125 mh driftte yapıyor. Ben şöyle çözdüm sayılır motor ilk çalıştırmada yağlama sağlandıktan hemen sonra 2 yada 3 dakika sonra motoru vitese atmadan düz yolda kendi halinde üstündeyken ilerlet hatta biraz yol alsın motorun... Şayet yolun biraz meyilli yani bayır ise; hafifce 1 e tak göreceksin ses falan yapmayacak.
-
19 Mayıs 2012, 00:55
#1791
aktor24 adlı üyeden alıntı
Arkadaşım motor soğukken hemen hemen bütün commuter lerde bunu yapar. Önceki motorum cbf de yapıyordu şimdiki 125 mh driftte yapıyor. Ben şöyle çözdüm sayılır motor ilk çalıştırmada yağlama sağlandıktan hemen sonra 2 yada 3 dakika sonra motoru vitese atmadan düz yolda kendi halinde üstündeyken ilerlet hatta biraz yol alsın motorun... Şayet yolun biraz meyilli yani bayır ise; hafifce 1 e tak göreceksin ses falan yapmayacak.
peki debriyaj balatasını değiştirmek çözüm olur mu buna? ybr 125 in balatası uyuyormuş drifte onunla değiştirsek bu sorun çözülmez mi acaba?
-
19 Mayıs 2012, 00:59
#1792
selim_21 adlı üyeden alıntı
peki debriyaj balatasını değiştirmek çözüm olur mu buna? ybr 125 in balatası uyuyormuş drifte onunla değiştirsek bu sorun çözülmez mi acaba?
Debriyaj balatası ile alakalı bir şey değil bu durum. ses direkt olarak vites dişlileri ile alakalı, hareket halindeyken sürtünme olasılığı minumuma inmekte. İlla değiştireyim dersen bence debriyaj telini değişebilirsin ybr ninki ile viteslerin pamuk gibi olacak ben değiştirdim ve harika oldu. sanki tüm dişliler değişmiş gibi...
-
19 Mayıs 2012, 01:02
#1793
selim_21 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar size bir sorum olacak yardımcı olursanız sevinirim..
Benim driftin son bir aydan beri şöyle bir problemi var servise götürdüm onun orjinali öyle diğerlerinde de yapıyor aynısını dedi. o yüzden şimdi birde size sorayım.
motoru ilk çalıştırdığımda özellikle sabah ilk çalıştırdığımda motoru bir dakika kadar ısıtma ma rağmen debriyaja basıyorum vitesi bire atıyorum ve bire atınca motor kendini ileri atıyor ve stop ediyor. gün içerisinde ise motoru 1-2 saat bıraktıktan sonra yani motor soğuduktan sonra yine aynı şekilde çalıştırıyorum ve bire atınca kendini yine ileri atıyor ve tak!! diye ses çıkartıyor ama gün içerisinde stop etmiyor. sadece sabah ilk çalıştırmada stop ediyor vitese takınca. sizde de böyle bir problem oluyor mu? oluyorsa nasıl çözdünüz bu durumu?
ben bu problemi bir yerden hatırlıyorum.. facede ki drift grubundan olmasın..)
bak benim yazdıgımın aynısını aktor arkadasımda yazdı..
ama sana anlatamadım ben tutturmusssun sorun var sorun var..
sorun falan yokkkkk..debriyaj balatası ile aalakalı degil selimm..
motorun genelinde var böyle bi sorun...
aynı sey bendede oluyor bayır asagı gidiyorum biraz bosta sonra takıom vitese sorunsuz sessiz sakin geçiyo vites..
-
19 Mayıs 2012, 01:05
#1794
aktor24 adlı üyeden alıntı
Debriyaj balatası ile alakalı bir şey değil bu durum. ses direkt olarak vites dişlileri ile alakalı, hareket halindeyken sürtünme olasılığı minumuma inmekte. İlla değiştireyim dersen bence debriyaj telini değişebilirsin ybr ninki ile viteslerin pamuk gibi olacak ben değiştirdim ve harika oldu. sanki tüm dişliler değişmiş gibi...
ama dikkat edersen sadece ses çıkartıyo demiyorum stop ediyor diyorum? vitese takınca 5-10 cm kendini ileri atıyor ve stop ediyor.. 2-3 saat bekletince motoru soğuyuncada tak! diye yüksek bi sesle giriyor birinci vitese.. motorun stop etmesi ve kendini ileri atması debriyaj balatasından değilmi yani? yapışıyor ve kandini ayırmıyor debriyaja basınca ?
-
19 Mayıs 2012, 01:08
#1795
aktor24 adlı üyeden alıntı
Debriyaj balatası ile alakalı bir şey değil bu durum. ses direkt olarak vites dişlileri ile alakalı, hareket halindeyken sürtünme olasılığı minumuma inmekte. İlla değiştireyim dersen bence debriyaj telini değişebilirsin ybr ninki ile viteslerin pamuk gibi olacak ben değiştirdim ve harika oldu. sanki tüm dişliler değişmiş gibi...
aynen katılıyorum ferittt..
motorun durdugu yerde yagları dibe çöküyo ilk viteste bu oluyo..
yaglanma güzelce olunca diger geçişlerde sorun kalmıyo ..
-
19 Mayıs 2012, 01:11
#1796
selim_21 adlı üyeden alıntı
ama dikkat edersen sadece ses çıkartıyo demiyorum stop ediyor diyorum? vitese takınca 5-10 cm kendini ileri atıyor ve stop ediyor.. 2-3 saat bekletince motoru soğuyuncada tak! diye yüksek bi sesle giriyor birinci vitese.. motorun stop etmesi ve kendini ileri atması debriyaj balatasından değilmi yani? yapışıyor ve kandini ayırmıyor debriyaja basınca ?
Debriyaj balatasının görevi seninde bildiğin gibi kavrama ile alakalıdır. Ses ise o anki motorunun duruş durumu ile dişliler arasındaki boşluktan kaynaklanmakta. Motorunun stop etmesi ise rolanti ayarının düşük olmasından kaynaklanmakta. Elini motorun sağ tarafında bulunan karbüratörün ayar vidasına götür ve saat yönünde 1 santim ilerlet. motorun sesinin devirli çalıştığını hisset sonra motorunun stop etmediğini göreceksin...
-
19 Mayıs 2012, 01:15
#1797
motor stp eder çünkü oan gaza basnıyosun..
normal andada vitese tak gazvermeden debryajı bırak stop ede bu sekilde düsün..
-
19 Mayıs 2012, 01:15
#1798
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
aynen katılıyorum ferittt..
motorun durdugu yerde yagları dibe çöküyo ilk viteste bu oluyo..
yaglanma güzelce olunca diger geçişlerde sorun kalmıyo ..
yani bu motoru mobilet gibi biraz sürükletikten sonra kullanmaya başlıcaz ) ne kadar saçma bir durum yaa...
-
19 Mayıs 2012, 01:20
#1799
ümit_150_zc adlı üyeden alıntı
aynen katılıyorum ferittt..
motorun durdugu yerde yagları dibe çöküyo ilk viteste bu oluyo..
yaglanma güzelce olunca diger geçişlerde sorun kalmıyo ..
Kesnlikle haklısın burada kullanılan yağın da durumu önemli. Serviste genellikle standart yağlar kullanılmakta oysaki o yağın maddi değeri 8 lira yani en ucuz olanı. Ben gulf performans kullanıyorum ve herkese tavsiye ederim. değişim zamanınıda 2 bine çıkarmakta.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------
selim_21 adlı üyeden alıntı
yani bu motoru mobilet gibi biraz sürükletikten sonra kullanmaya başlıcaz
) ne kadar saçma bir durum yaa...
mobilet benzetmesi bence hem yanlış hem saçma. Zira bahse konu olan motor vitessiz ve kayışla kavrama yapar. oysa senin motorun ise ondan 100 göbek üstün mekanik bir şaheser. Biraz bu motorları tanımak için kendine zaman ayır ve onunla dost olmaya çalış. Ne demek istiyor. sana ne anlatmaya çalışıyor buna kulak ver sadece..
-
19 Mayıs 2012, 01:26
#1800
aktor24 adlı üyeden alıntı
Debriyaj balatasının görevi seninde bildiğin gibi kavrama ile alakalıdır. Ses ise o anki motorunun duruş durumu ile dişliler arasındaki boşluktan kaynaklanmakta. Motorunun stop etmesi ise rolanti ayarının düşük olmasından kaynaklanmakta. Elini motorun sağ tarafında bulunan karbüratörün ayar vidasına götür ve saat yönünde 1 santim ilerlet. motorun sesinin devirli çalıştığını hisset sonra motorunun stop etmediğini göreceksin...
arkadaşım yardım etmeye çalışıyosun teşekkürler ama sen sanırım problemi tam anlayamadın :S
bak şimdi;
1.) motoru çalıştırıyorum sabah serin havada
2.)1 dakika kadar öyle boşta çalışıyor,
3.)sonra motora biniyorum
4) debriyaja basıyorum
5)debriyaja basılı şekilde 1. vitese takıyorum
6)vitese takınca devir saati isterse 3 bin devirdede olsa motor kendini 5-10 cm ileri atıyor ve stop ediyor
7)sonra vites bire girince ilerliyorum ve yolda vitesler rahat bi şekilde geçiyor..
tek sorun iki lastik yerdeyken ilk çalıştırmada 1. vitese takarkenki o bahsettiğim problem.. rolentisi falan herşeyi normal yani.. ses çıkarmasıda problem değil benim için sadece kendini ileri atmasın yeter..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)