Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Mondial 125 MH Drift "DRIFT TUTKUDUR !"
Sınıfının en yüksek performansına sahip, aerodimik yapısı, şık görünümü ile etkileyici ve muhteşem bir motosiklet.
Kurye kullanımları da dahil olmak üzere, gençliğin öncelikli tercihi ve adına özdeş hareketlilikte akıcı sürüş deneyimi. Türkiye'de kullanılan tüm ürünler içerisinde, en çok modifikasyon çeşitlemesine sahip, özel bir ürün.
125 MH Drift seri kalkışından, yol tutuşuna ve frenlemeye varan tüm süreçlerde rakip ürünlere oranla, kaliteli malzeme ve işçiliğiyle daima bir adım önde. Ürün, Beyaz / Kırmızı / Siyah ve Gri olmak üzere 4 renk olarak tercihlerinize sunuldu.
Motor Bloğu
Motor bloğu 135 cc. 9.000 d/d' da 9.5 kw. güç üretebilen motor yapısına sahiptir, üstten eksantriklidir ve balansör sistemiyle donatılmıştır. Sayılan özellikleri ile sürüş esnasında oluşacak titreşim tamamen ortadan kaldırılmıştır.
Süspansiyon
125 MH DRİFT'de ön amortisörler teleskobik, arka amortisörler ise helezonik gazlı sisteme sahiptir. Bu sistem sayesinde yoldan gelebilecek darbeler emilerek, lastiklerle yol arasındaki bağlantının sürekliliği sağlanır ve sürüş stabilitesiyle optimum rahatlık sağlar.
Fren Sistemi
125 MH DRİFT ön fren sistemi, 220 mm. çapında ön fren diski ve hidrolik fren sistemi ile donatılmış olup, kullanıcılarına üst düzeyde güvenlik sağlar.
Gösterge Paneli
125 MH DRİFT analog devir ve kilometre saati ile donatılmış olup, arasında yer alan dijital vites göstergesi ile güçlü bir görünüm kazandırılmıştır. Gösterge panelinin alt kısmında sağ / sol sinyal ikaz lambaları, uzun / kısa far ikaz lambası, vites nötr ikazı bulunurken, kilometre saati üzerinde tripmetre, devir saati üzerinde de yakıt göstergesi bulunmaktadır.
Aydınlatma & İkaz Lambaları
125 MH DRİFT far dizaynı Türkiye'de kullanılan tüm ürünlerden daha özgün ve karakteristik bir yapıya sahiptir. Far dizaynı farklı olmasına rağmen aydınlatma yetisi oldukça yüksektir.
Arka stop, gövdeye entegre yapıda dizayn edilmiş, plaka aydınlatması da dahil olmak üzere led aydınlatma sistemi kullanılmıştır. Ön ve arka aydınlatma tasarımına uyumlu estetik sinyal lamba tasarımları oldukça dikkat çekici.
Benzin Deposu
Benzin deposu, özgün keskin hatlı tasarımı ve 16,5 lt. kapasite ile uzun seyahatlerinize öncü olacaktır . Tasarımı sayesinde sürücünün ayakları ile depoyu kavramasına uygun olup, bu sayede sürücünün motosikleti vücudunun bir parçası gibi hissetmesini sağlar.
Sele
125 MH DRİFT için tasarlanmış olan sele dizaynı hem daha zarif görünüm, hem de daha sport tarz yansıtmaktadır.
Arka Port Bagaj
Arka çanta montajına uygun arka port bagaj, sertleştirilmiş plastik malzemeden üretilmiştir.
Çevreci Ve Estetik Egzoz
Nikelaj koruma kapaklı, Euro 3 standartlarında düşük emisyonlu egzoz.
Mondial 125 MH Drift Fiyatı ve Ayrıntılı Bilgi için Tıklayın
Teknik Özellikler
Ateşleme Tipi CDI
Çalıştırma Metodu Elden ve Ayaktan Marşlı
Rölanti 1400±100 min
Sıkıştırma Oranı 9.8 ± 0.1 : 1
Silindir Çapı ve Strok (mm) 56.50x53.80
Silindir Hacmi (cm³) 135
Soğutma Tipi Hava Soğutma
Yağlama Tipi Yağ Pompası
Son Vites Oranı 1.000
Debriyaj Tipi Islak Tip / Çoklu Plaka
Fren Tipi (Ön/Arka) Disk / Kampana
Frenleme Metodu (Ön/Arka) El ile / Ayak ile
İlk Vites Oranı 3.083
Max. Güç 9.5 kw at 9000 min
Max. Hız (km/h) 110
Max. Tork 10.5 Nm at 7500 min
Şanzıman Manuel / 5 vites
Dingil Mesafesi (mm) 1270
Lastik (Ön/Arka) 3.00-18 / 90/90-18
Boyutlar U-G-Y (mm) 1980 x 710 x 1050
Max Yükleme Kapasitesi (Kg) 161
Yakıt Tankı Kapasitesi (L) 16.5±0.3
Yüksüz Ağırlık (Kg) 129
Size en yakın Mondial bayii Nerede? Tıklayın öğrenin...
Reklamlar
-
Modelin ismi 125 MH ama silindir hacmi 135 cc yazıyor teknik özelliklerinde... bu arada motor kısmının detayları MC ve MR ile hemen hemen aynı galiba bu da balanserli... kullanan arkadaşlardan titreşim ve performans konusunda yorumlarını bekliyoruz..
-
uf süper duruo 150 mc alıcakdm bunu görnce wazgectim : )
-
-
-
Bence 160 cc'lik motoru MC yerine buna koymalıymışlar.
-
9,5 kw 13 beygir gibi bişey yapıyor galiba. Apache'ye rakip olabilir mi?
-
neyi eksik die sormak lazım sanırım
Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !
-
bak sen şu mondiale :D
güzel motor bence
-
Seko adlı üyeden alıntı
Bence 160 cc'lik motoru MC yerine buna koymalıymışlar.
Bir de daha kalın teker ve büyük bir kafa olsa, çok daha hoş olabilirmiş.
-
Güzel bencede mondialı tebrrik ediyorum, en çok merak ettiğim acaba diğer çinden motor alan şirketler ne yapcaklar, onlarda yeni model getirirse süper olacak, kanuniden almayı düşünüyordum, ama şu an mondial çinliler içinde bir numura benim gözümde. Alan kişilere hayırlı olsun şimdiden yanlız motor hakkında resim,test gibi konularda bilgilerini bekliyorum
-
inzell adlı üyeden alıntı
Bir de daha kalın teker ve büyük bir kafa olsa, çok daha hoş olabilirmiş.
Şimdi sen yazınca aklıma geldi, geçen hafta bir Mondial görevlisi ile bir bayide karşılaştık. Bana 150 MC'nin daha kalın lastiğe sahip modellerini de geleceğini söyledi. Bence bu kasa selesi geniş oluğu için MC'den daha güzel. Buna da kalın lastik opsiyonu koyarlar belki.
-
hiç alan kullanan arkadaş yokmu bu motor hakknda bilgisi olan inceleyip görmüş olan ?
-
150 MC'nin bir küçük boyu. Geri kalan tüm aksam aynı.
-
-
Sözün en güzeli, söyleyenin doğru olarak söylediği, dinleyenin de yararlandığı sözdür.
-
Önümüzdeki dönem Mondial göreceğiz her yerde sanırım. Dikkat ederseniz diğer markalarda hiç bir ses duyulmuyor. Ne Yamaha, ne Suzuki, ne Ramzey, ne Asya. Motor ithalinde bir tek Honda sıkıntı çekmez ama onda da model sayısı sınırlı. Hatta özellikle cub modellerinde Uğur'a fiyatları artırın diye baskı yapıyorlar. Motor başına 300 dolarlık gümrük vergisi diğer markaların motor ithalini oldukça sınırlayacak gözüküyor. Uğursa demonte getirtip 300 dolarlık vergiden sıyrılmış oluyor. Hem fiyat hem çeşitlilik hem de bulunabilirlik anlamında Mondial bir adım önde başlıyor 2011'e.
-
-
gercekden cok gsel duruor göster ge giden fln cok cekici olms kendi dış görmde öyle.teknk yaza almak lazm dorusu mc ile bunun arasında kaldm bakcaz durma göre kllanan arkadaslarn yorumlarını beklıorm
-
Görsel olarak MC yede MR yede 10 basar. Tipi cok güzel. Ama benim gibi uzun boylulara motor kücük geliyor. 125lik (yada 135lik) olmasida ayri bi eksi taraf. Gerci MC ile aralarinda 1 beygir var.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)