Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #14321
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    Alıntı Zuzuuw adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallaha epey geç bir cevap olarak, hakkını helal et :D

    Gaz vermeden marş alması rolanti ve hava ayarı ile alakalı. Ben genel olarak rolantiyi yüksek tutarım.

    Hava ayarı hususuna gelirsek, motor normal çalışırken vidayı çevirmeye başladınız. Bir yerde motorun sesi değişecek. Sanki stop edecekmiş gibi yavaş yavaş saymaya başlayacak motor. O noktada durmak kafi. Sonra tam tersi istikamete çevirmeye başlayacaksın. Atıyorum 4 tam tur sonra motorun sesi yine kötüleşti.

    2 kötü durumun arasında 4 tam tur var demek. 2 tam tur aksi yöne çevirerek orta noktayı bulursunuz.

    Bundan sonrası yaşadığınız şehrin rakımı vs ile alakalı ince ayar. Gazı aniden açınca motor yığılıyor ise havayı biraz açmak gerekir mesela. Egsozda benzin kokusu varsa havayı açmak gerekir. Egsozda kara duman varsa havayı açmak gerekir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:14 ----------



    Tam diyecektim ki iskitlerdeki malum servise mi gittiniz diye. Yıllar evvel ben o servis ile ilgili, o servise yetkili servislik veren tüm firmalar ile görüştüm. Başta Forumumuzun müdavimi Bajaj firması ve Mondial olmak üzere, tüm firmalar ile görüştüm. Oraya servislik vermeyin diye. Elimde video kayıdıyla, telefon kaydıyla gittim hem de.

    Ama önlem almak yerine, şikayetçi olduğum için ev adresim ve telefon numaram adım ile birlikte o işyeri ile paylaşıldı.

    Orasının servislikten başka her türlü işi var. Bu arada, Ankara'da Mondial servisi yok. Garantiyi yırtın atın. Ankara ili içindeki tüm servisler birbirinden kötü
    mondıal servısı olarak sıncanda carısma motoru buldum gayet ılgılı davrandılar ve 100tl karsılıgı 2000km bakımını yaptılar.ancak bakım ıslemını garantı kıtapcıgına ıslemelerıne karsın bılgısayar sıstemıne gıremedıler.zıra ılk bakımı yapan yer ılk bakımı ıslememıs.aradım ıslerız bılgısayar boozuk su bu deyınc adamlar ertesı gun fabrıkanın sıkayet hattını aradım.fabrıka konun uzerıne bır dustu benım tum kayıtlarım bıranda tamamlandı.aklınızda olsun bır sıkıntı yasaddıgınızda fırma urununun arkasında acıp duruyor ve konunun takıpcısı oluyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

    Dun uc motor ankara ılcelerını gezdık 350km yol yaptık.sym joymax 250, yamaha n max 125 ve oglanın motor mondıal drıft 125.Masallah dıyelım o motorun gırmedıgı cıkmadıgı dag bayır dere tepe kalmadı bana mısın demedı alet.en son ıbre olarak 135 gordugunu ıfade ettı oglum.ben bu motorun bu kadar guclu ve saglam olabılecegını hıc dusunmuyordum.hazıran 15 den sonra nasıpse motoru satacagım.zıra suzukı gsx 250r aldım ama oglanın haberı yok baska bır kapalı garajda duruyor.3000-3500 km olur sanırsam o zaman degın mondıalın km sı.eger dusmez surtmez kazası belası olmazsa kapalı garaj motoru alet buradan satılım paylasımı yaparım.bu arada dun depoyu fulledık 308 km sonra tekrar fulledıgımızde 9,13lt benzın aldıgını gorduk.benım joymaxle ay nı yakmakta yanı 100 km de 3 lt.yakıt tuketımı ıcın de gayet basarılı dıyebılırız


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14322
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Merhaba arkadaşlar, biraz renklendireyim dedim. Yeni Drift sahibi olsam da, uzun zamandır, göz ucuyla baktığım bir konuydu bu başlık. Ne yazık ki koskoca 717 sayfalık kullanıcı başlığı ölmeye yüz tutmuş durumda gibi duruyor. Paylaşan yok, yazan yok Geriye dönük bakıyorum ara sıra. Anlaşılan Drift sahipleri azaldı, ya üst motorlara geçtiler, ya da aktif değiller. Sıfır fiyatı yüzünden de yeni kullanıcısı gelmiyor galiba.

    Her neyse, kendi konuma geleyim.
    2017 model 2018 çıkışlı, 20 gün önce 3400kmdeyken aldım, 4100kmdeyim şu anda.
    Genel olarak çok memnunum.

    Aldığımdan beri;
    -Lastikleri değiştirdim (Metzeler Me Street)
    -Çanta demiri
    -Maxem SL45 lt topcase
    -Prosev jant şeritleri
    -Koruma demiri
    -16 ön dişli (Motor resmen rahatladı)
    -Choho zincir taktım.


    Millet sıfır titreşim falan diyor da, gerçek titreşimsiz motor süren birine göre 6bin devirden sonra epey titreşim hissediliyor. Sele, depo ve peglerde gerçekten hayal meyal bir titreşim var, yok gibi birşey. Titreşim 6bin devirden sonra sadece gidonda hissedilmeye başlıyor, 90km'de ise epey titreşim alıyorum ellere. Hatta, şuan üstünde bulunan aynalardan arkası görünmeyecek kadar bulanıklaşıyor. Tüm civata, somunlar sıkılı, yüz kere kontrol ettim. Üstündeki aynalar da tırt sanırım, Yarım saat sonra rahatsız ediyor. Sevmediğim tek nokta bu oldu motorla ilgili. Sanırım direksiyon bağlantı noktalarına ince conta tarzı birşeyle, gidonların içine kum doldurmayla ve sünger elcikle iyice azaltılabilir.
    Oturuş pozisyonu gidonun alçaklığı yüzünden bir süre sonra yorucu oluyor.
    Yakıt 2.8lt/100km şuanda.
    Kışa doğru da bir elcik ısıtma ve Cbf 150 uzun camı takacağım, bakalım nasıl olacak.



  3. #14323
    mehmetseza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ağustos 2010
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    SYM / GTS 250, FİDDLE 2, ORBİT 2, JOYMAX, JET 4
    ankara'da düşünen olursa diye satılık motor ilanımı paylaşıyorum

    https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-cok-temiz-garaj-motoru-720265803/detay/

  4. #14324
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI

    125 mh drift' im tekliyor.

    Selamünaleyküm abiler kardeşler. Motorum tapagazda tekliyor ve böylece 105' i geçmiyor. 3 ve 4. viteste 8000 devirde acayip tekliyor, tekleyerek devir yükseltiyor. Bu motoru 6700' de 2.el aldım o zaman böyle bir şey olmuyordu ve tek başıma 115 görüyordu. Şuan 8200' de ve tekliyor ve 105 te kalıyor. Yokuş aşağı indiğimde deli gibi tekliyor ve 120 görüyor ama acayip tekliyor. Göstergemde sorun yok otoyol tabelasından baktım geçerken. Motorun yağını 10w40 full sentetik motul ile değiştirdim, hava filtresi değiştirdim, buji değiştirdim karbüratör temizlettim hala aynı.

  5. #14325
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı yurekli_emin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamünaleyküm abiler kardeşler. Motorum tapagazda tekliyor ve böylece 105' i geçmiyor. 3 ve 4. viteste 8000 devirde acayip tekliyor, tekleyerek devir yükseltiyor. Bu motoru 6700' de 2.el aldım o zaman böyle bir şey olmuyordu ve tek başıma 115 görüyordu. Şuan 8200' de ve tekliyor ve 105 te kalıyor. Yokuş aşağı indiğimde deli gibi tekliyor ve 120 görüyor ama acayip tekliyor. Göstergemde sorun yok otoyol tabelasından baktım geçerken. Motorun yağını 10w40 full sentetik motul ile değiştirdim, hava filtresi değiştirdim, buji değiştirdim karbüratör temizlettim hala aynı.
    Benzin filtreni kontrol ettin mi? Aldığın yerin benzininden fark edebilir ve pislik kaçmış olabilir. Önerim benzin filtreni temizle daha sonra depodaki benzini boşalt. Şehir merkezinden bilindik bi yerden tekrar benzin al bir de öyle dene.

  6. #14326
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Alıntı RideForLife. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin filtreni kontrol ettin mi? Aldığın yerin benzininden fark edebilir ve pislik kaçmış olabilir. Önerim benzin filtreni temizle daha sonra depodaki benzini boşalt. Şehir merkezinden bilindik bi yerden tekrar benzin al bir de öyle dene.
    Benzin filtresi nasıl sökülüyor bir türlü bulamadım ve önceki sahibi shell den alıyormuş hep ben de shellden alıyordum sonra opete geçtim shell de de aynıydı şuan da aynı depodaki benzini bitirip filtreyi temizlesem olur mu?

  7. #14327
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı yurekli_emin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin filtresi nasıl sökülüyor bir türlü bulamadım ve önceki sahibi shell den alıyormuş hep ben de shellden alıyordum sonra opete geçtim shell de de aynıydı şuan da aynı depodaki benzini bitirip filtreyi temizlesem olur mu?
    Benzin musluğunun altıdaki minik yuvarlak depomsu şeyi tutup saat yönünün tersine çevirirsen benzin filtresi açılır. Ama bunu yapmadan önce benzinini kapat.

    içindeki benzini bitiripte temizlesen olur. Benzini bitirmek için uğraşmak istemezsen karbüratörün altında tahliye borusu var ordan benzini boşaltabilirsin.

  8. #14328
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Alıntı RideForLife. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzin musluğunun altıdaki minik yuvarlak depomsu şeyi tutup saat yönünün tersine çevirirsen benzin filtresi açılır. Ama bunu yapmadan önce benzinini kapat.

    içindeki benzini bitiripte temizlesen olur. Benzini bitirmek için uğraşmak istemezsen karbüratörün altında tahliye borusu var ordan benzini boşaltabilirsin.
    Musluğa felan da bakıcam ya bunu dediğin iyi oldu ama teşekkür ederim.

  9. #14329
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Rica ederim, kolay gelsin.

  10. #14330
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Selamlar, bugün ön far ampülünü değiştirdim fakat far yuvasının yükseklik ayarını bozmuşum ışık çok fazla yukarıya bakıyor. Fark yüksekliğini nasıl ayarlayabilirim?

    Bu arada ortalama yakıt tüketimleriniz ne seviyede?

  11. #14331
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Alıntı RideForLife. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, bugün ön far ampülünü değiştirdim fakat far yuvasının yükseklik ayarını bozmuşum ışık çok fazla yukarıya bakıyor. Fark yüksekliğini nasıl ayarlayabilirim?

    Bu arada ortalama yakıt tüketimleriniz ne seviyede?
    Benim sorunum çözüldü çok şükür meğer harbiden de benzin filtresindenmiş.
    Senin soruna gelicek olursa farın arkasında bir adet vida var hem anahtar hem de tornavida ile sıkabileceğin vida onu galiba sola doğru sıkacaktın tam hatırlamıyorum deneyerek yaparsın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:26 ----------

    Alıntı RideForLife. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar, bugün ön far ampülünü değiştirdim fakat far yuvasının yükseklik ayarını bozmuşum ışık çok fazla yukarıya bakıyor. Fark yüksekliğini nasıl ayarlayabilirim?

    Bu arada ortalama yakıt tüketimleriniz ne seviyede?
    Bu arada hangi ampul ü taktın?
    Benim yakıt tüketimim zam gelmeden önce Km'de 22 krş yaktı. 1 full depo ile de 400 km gitti ama o zamanlar motor tekliyordu ondan olmuş olabilir.

  12. #14332
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı yurekli_emin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim sorunum çözüldü çok şükür meğer harbiden de benzin filtresindenmiş.
    Senin soruna gelicek olursa farın arkasında bir adet vida var hem anahtar hem de tornavida ile sıkabileceğin vida onu galiba sola doğru sıkacaktın tam hatırlamıyorum deneyerek yaparsın.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 06:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 06:26 ----------


    Bu arada hangi ampul ü taktın?
    Benim yakıt tüketimim zam gelmeden önce Km'de 22 krş yaktı. 1 full depo ile de 400 km gitti ama o zamanlar motor tekliyordu ondan olmuş olabilir.
    Daha öncelerden Çin'den aldığım ve eski motorumda da kullandığım ampulü taktım. Eski motorumda memnundum. Ama asıl amacım statordeki elektrik yükünu azaltmaktı.

    Bu arada ayar vidasını bi bakayim, çok sağol.

  13. #14333
    yurekli_emin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Eylül 2019
    Şehir
    Isparta/Merkez
    Motosikleti
    SYM Wolf SB 250 NI
    Alıntı RideForLife. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha öncelerden Çin'den aldığım ve eski motorumda da kullandığım ampulü taktım. Eski motorumda memnundum. Ama asıl amacım statordeki elektrik yükünu azaltmaktı.

    Bu arada ayar vidasını bi bakayim, çok sağol.
    Rica ederim.

  14. #14334
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Selamlar tekrardan, ön fren hidroliğimin sıvı seviyesi bayağı düşmüş ve tam sağlıklı şekilde fren performansı alamıyorum. Fren hidroliğinin üzerine ekleme yapmayı düşünüyorum fakat içinde hangi yağ var bilmiyorum. Orijinal yağ ile duruyormuş. Orijinalden hangi yağ olduğunu bilen var mı?

    Fren hidroliğini komple değiştirmeyi düşündüm fakat bunun için yeteri kadar zamanım ve tecrübem olmadığını düşünüyorum.

  15. #14335
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Tekrardan selamlar, bugün motora bakım yaptım, hem dönüp bakmak için yazıyorum hemde bilgilendirme olsun diye.

    Motorun yağını değiştirdim. Bazı youtube kanallarında karterin altındaki civatanın söküldüğünü gördüm fakat doğru olmadığını düşünüyorum, her ne kadar eski motorumda bende öyle yapsamda.. Doğru olan kitapçıkta yazdığı gibi vites kolunun ucunun altında kalan yan tarafa bakan yuvarlak kapağın sökülerek değiştirimesi. Kapağı söküğünüzde direk geri fırlayabilir çünkü içinde yağ filtresini sabit tutmaya yarayan yay var. Yağın akmasını bekledikten sonra yayı çekin ve filtreyi içinden alıp temizleyebilirsiniz.

    Ben yağ tercihi olarak Shell Advance 15W-50 kullandım. Hep Shell 10W-40 kullanıyordum eski motosikletimde bakalım bu nasıl olacak. Zaten yaşadığım şehir Antalya, pek bir sorun teşkil etmeyecektir.


    fren hidroliğim göstergenin altında kalıyordu neredeyse gözükmüyordu. Onu tamamladım. Zincir gerdim ve yağladım. Zinciri yağlarken yeni yağın dibinde kalanını kapağa boşaltıp ordanda zincire döktüm.

    Dar ayarı yaptım. Çok fazla yukarı bakıyordu. Emin kardeşimin yukarda dediği gibi farın sol arka tarafında, motora soldan yaklaşırsanız amartisorün hemmen arkasında kalan vida, sağa doğru çevirerek yani sıkarak farı aşağı doğru indirdim. Gayet güzel oldu. Park lambalarını değiştirdim ve mavi yaptım. Önümüzdeki günlerde belki fotoğraf eklerim.

    Ek olarakta benzin filtresi temizledim. Motor arada tekleme yapıyordu. Hava ayarı falan yaptırdım ama çözülmedi. Şimdi çözüleceğini umuyorum.

    Motorun bu bakımından sonra 3bin km rahatız. Şimdilik benden bu kadar. Hepinize iyi sürüşler

  16. #14336
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Merhabalar, motorda yediğim rüzgar hakkında muzdariptim. Şuan çok iyi oldu. Cbf 150 uzun ön cam aldım. 4 tane de uzun civata, somun o kadar. Kafadaki orjinal camı çıkarıp, cbf 150 camının üstüne koyarak aynı yerlerden deldim. Sonuç bu, beni memnun ediyor. Görselliği de fena olmadı.



  17. #14337

    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    Sivas,İmranlı
    Motosikleti
    Mz 251 ETZ, Mondial 150 MH Drift BAJAJ DOMİNAR 40
    Çok iyi olmuş bence, bende bir ara bu rüzgarlık işine çok düşündüm nasıl halletsem diye ama orijinal bişey bulamayınca ertelemiştim şimdi görünce aklıma geldi hemde nasıl durur görmüş oldum gayet de güzel olmuş, yalnız ön camı nereden temin ettiğinizi de söylerseniz bende aynı şeyi düşünüyorum..

  18. #14338
    Blackeagletr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2010
    Şehir
    İzmir
    Alıntı süleyman5808 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok iyi olmuş bence, bende bir ara bu rüzgarlık işine çok düşündüm nasıl halletsem diye ama orijinal bişey bulamayınca ertelemiştim şimdi görünce aklıma geldi hemde nasıl durur görmüş oldum gayet de güzel olmuş, yalnız ön camı nereden temin ettiğinizi de söylerseniz bende aynı şeyi düşünüyorum..
    https://urun.n11.com/yedek-parca/hon...del-P341983784

    Direk aldığım link budur. 5 ay önce almıştım, takmak yeni nasip oldu. Almadan önce sorun siz de yarı şeffaf mı diye belki stoktaki ürün değişmiştir, simsiyah olursa arkasının görünmesi sorun olur, görüş kaybı hoş olmuyor.

  19. #14339

    Üyelik
    10 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul-Van
    Motosikleti
    honda cm125t ve kuba dragon 110cc
    2016 model 135cc mh drift im var,

    162cc (62mm piston, silindir ve üst kapak) veya 181cc (65.5mm piston, silindir ve üst kapak) yapma konusunda karasız kaldım. Sizce hangisi daha stabil ve uzun ömürlü olur?

    Bir de conta mevzusu var. Mondial orjinal üst kapak contası 1 milimetre ve kağıttan yapılma(orta yuvarlak kenarı metal). Yan sanayi conta 0.5 milimetre sac conta hangisini kullanmalıyım? Silindir ile blok arasına çift conta atmam gerekiyor mu?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim.

  20. #14340
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı Sadistic adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 model 135cc mh drift im var,

    162cc (62mm piston, silindir ve üst kapak) veya 181cc (65.5mm piston, silindir ve üst kapak) yapma konusunda karasız kaldım. Sizce hangisi daha stabil ve uzun ömürlü olur?

    Bir de conta mevzusu var. Mondial orjinal üst kapak contası 1 milimetre ve kağıttan yapılma(orta yuvarlak kenarı metal). Yan sanayi conta 0.5 milimetre sac conta hangisini kullanmalıyım? Silindir ile blok arasına çift conta atmam gerekiyor mu?

    Yardımcı olursanız çok sevinirim.
    Tahminim 162cc daha uzun ömürlü olur. Çünkü 150mh drift adı altında geçen motorla 125mh drift aynı motor bloklarına sahipler sadece içi farklı. ve 150 drift 162cc. Yani 162 cc yaparsanız orijinalinden ve kaldırabileceği yükten pek şaşmazsınız.

    Conta olayında bir fikrim yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------

    Alıntı Blackeagletr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar, motorda yediğim rüzgar hakkında muzdariptim. Şuan çok iyi oldu. Cbf 150 uzun ön cam aldım. 4 tane de uzun civata, somun o kadar. Kafadaki orjinal camı çıkarıp, cbf 150 camının üstüne koyarak aynı yerlerden deldim. Sonuç bu, beni memnun ediyor. Görselliği de fena olmadı. https://i.imgyukle.com/2019/10/07/Erilzn.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/Eri8Yh.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/EriWWy.jpg
    https://i.imgyukle.com/2019/10/07/EriedM.jpg
    Gerçekten güzel olmuş. Uzun turlara çıkmadan önce değerlendirilebilir. Şehir içide orijinal olan, uzun yollarda bu.
    Sadistic ve Blackeagletr bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)