https://i.resimyukle.xyz/CMI3A.jpg 2013 model ama sıfır gibi
https://i.resimyukle.xyz/CMI3A.jpg 2013 model ama sıfır gibi
İyi forumlar herkese. Ön amortisör keçe numaralarını bilen duyan varsa buraya yada ö.m ile yazabilir mi?
30/42/10.5 ön amortisör yağ keçesi ölçüleri arkadaşlar
Mondial Drift arka basamaklar kirildi sag ve sol satan varsa mesaj atabilir. Tesekkurler
Arkadaslar Sfr marka 428h x 128 bakla zinci kullanan varmi
Veya tavsiye edebileceğiniz kaliteli zincir varmi
Sfr ben kullanıyorum eğer imkanin varsa o-ring değilde x-ring al çünkü sfr biraz uzuyor
ÖNEMLİ LÜTFEN YARDIM ..
Arkadaslar 2 ay önce mondial 125 mh drift aldım.. İnsanların Tepkileri rahatsız ediyor. Gercekten öyle bir şeyler var mı? Fren tutmaz hızlı giderken veya seyir halinde civatası falan kendi kendine acılırmıs zamana göre.. Ne bileyim işte Hayatına mal olur diyorlar Yolda kalırsın şu bu napacagı belli olmaz yolda diyorlar en fazla 200 km git gel yapabilirsin uzun yola gitmez.. vs gibi ürkütücü şeyler söylüyorlar Aslı astarı var mı? yardımcı olur musunuz Lütfen
Kardeşim bakımını yapıp canını çıkarmadıktan sonra seni tin tin heryere götürür...
S.a arkadaşlar mondial 125 mh drift var bende
7-8 bin devir e dogru gaz ı sonuna kadar çevirirken son tık da sanki gazı böyle tutmakta zorluk çekiyormuş gibi oluyor teklemeye düşüyormuş, tut bırak yapıyor resmen gibi seyler oluyor. Neden olur acaba
2. Sorum ise su zincir ayarı yaparken zorluk çekiyorum tedirgin oluyorum acaba dogru mu değil mi diye bir de zincirleri Mazot ile temizleyip hafif yağ 10:40 ile de yaglıyorum
3.) motor böyle bi 5-6-7-8 saat arası kullanmayım çalıştırdıktan sonra bi 3-4 dk ısıtıyorum boşta olan vitesi 1 e atmak istediğim de bildiğiniz bir şey kırılıyor sanıyorum öyle yüksek bir ses geliyor Ki caattt ediyor motora geçerken bu normal mi? Ve bir de sanki çok gürültülü çalışıyor öyle hissediyorum ya da ben çevremde mondial kullanan kimse de Yok
Aleyküm Selam kardeşim bende drift kullanıcısıyım
1-) O sorun bendede vardı tekleme yapıyordu bujiyi deiştim artık öyle bi problemim yok
2-)Bu soruyu pek anlamadım açıkçası ne için tedirgin olursunuz gerginlim 16-25cm arasında olması gerekiyor diye biliyorum mazotla hiç temizlemedim ama 10:40 la yağladım sorun olmaz
3-)7-8 saat boyunca sürekli kullanmadım hiç açıkçası ama bendede öyle oluyor boştayken motor ısınıyor 1 e atarken şanzımandan tak diye ses geliyo sebebini bende bulamadım ama driftlerin böyle çalışması normal baya sesli çalışması ben ilk aldığımda ses çıkmıyodu artık sesten kafam şişiyio 😂
Selamın Aleyküm arkadaşlar . . Antalyadaki motorcu arkadaşlar bi gün bi yerde toplama ayarlasak diyorum sizce nasıl olur ? ? Yada antalyada olan kimler var ? ?
Drift'im Kadar Değerlimisin Cici Kız
Arkadaşlar motorumda ciddi manada bir fren sorunu yaşıyorum. Fren nerdeyse yok desek yerinde olur. Motoru aldığımda da böyleydi ancak şimdi iyice tutmaya başladı. Freninle tutması için elciğe kadar basıyorum nerdeyse. Gaz açmaya korkar oldum. Acaba hidrolik değişimi yapsam sıkıntı ortadan kalkar mı? Ben başka bir problemi var diye düşünüyorum. Sanki balata yamuk başlıyormuş gibi bir his var içimde. Bu arada motor 2016 model 3600 km de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------
Klavye bazı yerlere saçma sapan şeyler yazmış. Fren tutmaya başladı yazmışım. Tutmamaya olacaktı. Başlıyormuş yazmışım o da basıyormuş olacaktı.
Değerli Çinli severler,
2013 yılında sıfır km olarak aldığım "kerata" şuan itibariyle 45 binde. Ve inanın 5 liralık masrafı oldu bugüne kadar. O da sinyal flaşörü değişti. Mh 125 gerçekten Çinli olarak anılan motosikletler arasında çok ama çok iyi bir motor. Öyle olmasaydı 720 sayfa kullanıcı yorumu olur muydu ? Bir bakın bakalım başka marka modellere. Bu kadar çok kullanıcısı olan kaç tane daha model var.
Benim açtığım konulara bakarsanız 3500 - 4000 km'lik gezilerim var. Bir günde 750 km gitmişliğim var. Aynı yolu ertesi gün geri de döndüm. Mezun oldum, çalışmaya başladım ve kendime mecburen bir araba da aldım. Sürekli masraf, sürekli bozulma, sürekli yolda kalma korkusu var içimde. Ancak bir haftasonu ya allah diyip keratama biniyorum, marşa basıyorum ve 150-200 km uzağa gidip 2 gün kamp yapıp kafamı dinliyorum. Ve inanın motosiklet ile bu seyahatlere çıkarken içimde hiç korku yok acaba yolda kalır mıyım diye. Düzenli olarak yağ değiştirme ile geldi bugüne. Başka ekstra bir bakımı da olmadı.
Benim nenemin bir sözü vardı. "ortaklıktan hayır gelse bir avradı 4 er alır" derdi. Şimdi durumum iyi, istesem KTM 2. el bir 600'lük yarın alırım. Ancak araba örneğindeki gibi, nenemin sözüne atıfla, 2. el alacağım bir motosiklette sürekli arıza sürekli yolda kalma korkusu olacak. Bu yüzden 0 km bir motosiklet alana dek keratam ile beraberim. Yine şuan masamda duran bir kartpostalda yazdığı gibi " I would rather wear my own old cardigian than somebody else's siver treated caftan" Türkçesi ele minnet edeceğime, mondialime masraf ederim.
Bunun yanında sizlerin yaşadığı bu ufak tefek sıkıntılar ise iş bilmez ve haysiyetsiz sanayi esnafı yüzünden büyüyor. Oysa bir kullanıcıdan akıl alsanız sanayiye gitmenize gerek kalmaz. Bu yüzden, ara ara foruma girip yazdıklarınızı okuyup istisnasız herpsine cevap vereceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:12 ----------
**Motor yan devrildi ise üst fren merkezi hava yapabilir.
**salak bir tamirci uygun olmayan balata taktıysa balata fren diskine tam oturmuyor, yan basıyor olabilir.
**Fren ayarı çok sert ise ki ben senin durumunda bunu düşünüyorum fren nefes alamaz ve soğuyamaz. Sürekli diske sürter ve çok ısınır. Bu yüzden fren performansın düşer, bunun yanında motoru tutuyor gibi de yapar.
** Fren levyesi zamanla aşınıyor. Üst fren merkezinde ittirdiği yer eridiği için tam frenleme yapamıyor.
Bi bak, değerlendir yazdıklarımı. Alıntı yaparak soru sor, ben cevap vereyim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:16 ----------
1- hava ayarın tam ise, yani motor rahat devirlenebiliyor ise ateşleme sistemini kontrol et. Buji kablosu, piposu ve bujiye bir baktır. CR7e NGK buji kullan.
2- arka teker somunlarını gevşet, motoru ayaklıktan indir. Üstüne otur. Zincirdeki esneme, yukarı aşağı sallanma payı 1 cm olacna kadar kontro somunlarını eşit olarak sık. Daha sonra teker somunlarını sık. Teker somunlarını sıkarken teker biraz geriye gelir, buna dikkat et. Zincir çok sıkı olursa ses yapar ve kopması kolaylaşır. Benim tavsiyem hem ucuz hem kaliteli olan ARCH 428H-128L zincir kullanman.
3- bu bir sıkıntı değil, ıslak debriyajlı motosikletlerin genel durumudur. Bu ses olmasın istersen sabah mmotoru viteste iken debriyaja basarak çalıştır yada boşta çalıştır, üstüne bin ve 1 metre kadar ayakların ile motoru ileri ittir ve motor ileri giderken vitese takarsan o ses gelmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:25 ----------
ARCH 428H-128L
normal zincirden bariz daha kalın. 30-40 TL
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------
Park lambasına giden amper çok düşük, LED onu çekince motorun kendi lambası yanmıyor. Frene basınca akım artıyor, böylece hepsi yanabiliyor. Gidona bir anahtar bağlamak suretiyle direk aküden alabilirsin. İllaki parklar yanınca aktif olsun dersen FAR ROLESİ al, ben sana bağlantı şeması çizerim. Bu roleyi park lambasına bağlarsan o zaman senin hem parkların hem de LED lambaların çalışır.
sayacı sök, sıfırlanabilir olan göstergede sonsuz dişli var, yalama olmuştur. Onu kır. Artık sıfırlanabilen tripmetren yok ama asıl sayaç çalışmaya başlayacak.
Direksiyon - far tablası iç kısmındaki soket gevşemiştir.
Ön teker havadayken tekeri bir tur çevirip bırakın. Kendi kendine kaç tur atabiliyor ?
90'ı aşma, Motul 10w50'den şaşma.
You start the game with a full pot of luck and an empty pot of experience. The objective is to fill the pot of experience before you empty the pot of luck.
The older I get, the faster I was.
Hay maşallah hocam, 45.000 demek, nazar değmesin. Benimki de o kadar dayanır inşallah
Bu drifte düzgün bir ayna takımı takmam gerekiyor. Sol ayna işimi görüyor ancak sağ ayna ayarlanmıyor. Hangi motorun aynalarını önerirsiniz ?
Mondial cup motorum var bunu elden çıkarıp drift almayı düşünüyorum. Cuptan sonra drifte geçilir mi? Bu motorların malzeme kalitesi nasıl? Sürekli sorun çıkaran yerleri var mı? Ybr alacaktım ama piyasası uçtu gitti. Piyasada bazen temiz kullanılmış orjinal duran driftler buluyorum.
Arkadaşlar mh minor almak ıstıyorum uzun yol sehır ıcı artcılı vs kullanan yorumlarmı artcım ve ben 180 kg vırajlarda yatma ısı nasıl oncekı motorumda peg değdırıyorduk bunda yapabılırmıyız? Km omru nr kadar 60 bın de.motor indirmeyelım
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)