Benim 200 250 kmde karariyo iyi kararmamis seninki neden acaba
Ben de geçen değiştirdimyağı.Çok ilginç ama yağ eksiltmemiş, arttırmış.
150-200ml falan fazla yağ çıktı.Servis fazla koymuş herhalde.
Aynen bu daha ikinci yağ değisimi
çok az zincire döktüken sonra yağı çekmek aklıma geldi
uzun yolda 1000 km castrol yağı değiştirmiştim pişman oldum bozulmamıştı
Arkadaşlar motorumda sıkıntı var galiba önceden düzlükte 110-120 gören motorum artık 4. vites 10k devirde 100'ü görüyor ve 5. vitestede zaten 100'de sabit kalıyor amacım hız yapmak falan değil ancak bunun kaynağı ne olabilir onu çok merak ediyorum
Ben hep binde degistiriyorum castrol yagi yag filtresi olmadigi icin degistirmek iyi bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:12 ----------
Ruzgar varsa ruzgarin etkiside cok oluyo bizim motorlarda gitmiyo motor zorlaniyo ruzgari arkaya aldimi uzuyo gidiyo yolda yada debriyaj balatandan olabilir belki kac bindeki motor
Motor 8.500'de 14model 6'lı debriyaj balatası var yeni taktırdım sabahları motor soğukken boştan 1'e taktığım zaman tak diye bir ses geliyor motor 5-10cm gibi ileri atıyor kendini debriyaj balatasinin ne alakası olabilir ki?
Olan bisey normal bendede oluyor o durum plakalar birbirine yapisiyor ayirmadigi icin ileri atma oluyor motoru biraz isitip ileri dogru ayaginda ittirirsen pek olmuyor o zaman o ses bugun 250 km yaptim motorla uzun yolda hafiften motor yoruldiginu hissettim duz yolda fazla degilde uzun rampalarda cekmiyo gibiydi gene hizlaniyordu ama isininca motor biraz sanki sisme yapiyo gibi daha gec hizlaniyo ilkken motor cok seri oluyo sizdede varmi bu durum bi 100 km sonra hafiften performans dusuklugu
Aynen mevcut bende de bu durum benimki 100km altında yol yaptığım zaman bile gidierken tıkanmalar düşük gaz tepkisi sabit gazda iken kendi kendine gaz açıp kapatmalar oluyor bana şanssız drift denk gelmiş heralde piyasadakiler ve forumdakilerin ki canavar gibi 😁
Bu yazdığım hız muhabbetini sabah 5'te yola çıkıp yaptım motor buz gibi havada 100'ü geçmedi hakiketende bi sıkıntı var durumlar olunca motor yaptırmayı düşünüyorum..
Sikinti olabilir o zaman goster servise bi acik hava filtresi eksoz falan varmi orjinalmi motor kac binde
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:24 ----------
Evet motor soguk havalarda daha iyi demekki normal bu durum havalarda sicak oldugu icin zorlaniyor heralde
8500km'de açık hava filtresi vardı bi aralar ama o şekilde en fazla 1000km kullanmışımdır. kendi eksozunun petekleri kırıldı dolayısıyla gürültülü bir sesi vardı bende nikelaj ybr eksozsunu bir şekilde kaynak ile falan uydurduk ama onun da petekleri kırıldı yan sanayi olduğu için
Benim eksozda gidik 2 kere kaynattirdim cok kotu sesi var eksozun orjinal eksozuda pahali cikma bulmak lazim ucuz yollu performans eksozu takcam ceza yicem bu sefer motora zarari var falan diyolar
Arkadaşlar bugün itibariyle aranızdan ayrılıyoum. Drift i bugün sattım .2600 e sattım 3000 e aldığım drifti 2014 modeldi benimki 5000-6000 km arasında temiz güzel bir motordu.
Nasipse Kawasaki Z 250sl almayı düşüüyorum.Forumda yazan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
Son olarak birşey sormak istiyorum benim mototrumun sigortası geçmişti yaklaşık bir ay oldu satacağım için yaptırmıyordum şidi o bir aylık süre için bir şey yapmam gerekiyor mu bu kjonuda bir bilgisi olan var mı?
İyi Forumlar.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)