valla arkadaşlar bilmiyorum makina ortada ben ne öyle hız meraklısıyım ama yapıyor alet rodajın bi etkisi var mı bilmiyorum ilk 1000 km canım çıktı 5 bin deviri geçmedim ani gazlar açmadım ısıtmadan yola çıkmadım.Ama tabi sürekli bakımları yapılıyor zincir gerginliği zincir temizliği yağlaması falan
Egzozu garantilik bir duruma sokmam için ne yapılabilir ?
Motoru viteste yokuşta bıraktığında motorun tik tik etmemesi lazım normalde, zincir dişlideki boşluklar nedeniyle motor az bişey hareket eder ama motorun içi dönmemeli hiç. Kompresyonun zayıf olabilir subaplarda sorun olabilir yağ yakmadığına göre. Soğuk motoru ilk vitese takarken ayağınla hafif ittir hareket ederken vitese tak, motor uzun süre çalışmayınca debriyaj balataları birbirine yapışıyor hemen ayırmıyor ilk çalıştırmada soğukken. Normalde de 1. vitese taktığında motor çok hafif teper.
Mengu aynen katiliyorum dedigin gibi oluyo one atiyo ilkde vitesi atinca isitiyorum genelde motoru zincir salik biraz yani alltq degiyo nerdeyse sikmam lasim belki onlada alakali olabilir belki gevsek diye zincir subablar bi alem benim zaten arada tik tik baya bi ses yaparken bazen yapmiyor yagla alakalimi anlamadim bazen ilk calistirmada yaparken sibob sesini daha sonra yapmiyor yada motoru acip kapim yeniden yapmaya basliyorr cozemedim bi turlu serviste bise yok diyor siboblar sanki benim kendi kendine ayarlaniyo arada sicakken yapiyor arada sogukken cok degisiyo yani garip bi durum
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:30 ----------
Fatih benimde ne yapsam 110 gecmiyordu bi aralar bayir assagi bile sonradan sanki aciliyo motor biraz daha farkediyo gibi yeni olmasiylada alakali olabilir yeniyse motorun son devir gormuyo motorlar heralde bizim tam bilmiyorum ama o kadran 12 binde vurmuyo yani bendede denemistim
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:32 ----------
Enigma aynen farkediyo devirle alakli sanirim benzinin yakmasi benzin olarak hepsinin aynimi sizce kimisi cok gidiyo kimisi bp daha iyi diyo kimisi shell iyi diyo birde enigma yedek depoya alinca farkedermiki hizi onla alakasi olabilirmi yedekde daha iyi benzin gittigini soluyolar ama denemedim hic
Arkadaşlar merhaba motorumu satmaktan vaz geçince biraz makyaj yapayım dedim 'Mundo' marka egzoz ve sakal alıp taktım, egzoz'dan çok memnunum çok tok bir sesi var ve gazı kapatıp motoru kompresöre düşürdüğünüzde pıtır pıtır pıtırdayıp mavi alev atıyor egzoz, ayrıca görüntüsüde çok şık oldu. Sakal ise motoru epey dolgun gösterdi maşallah
c.kaan abi egzozu internetten aldiysan link atabilir misin. Cok guzel olmus gule gule kullan
İnternetten almadım Balıkesir'de gezmediğim motorcu kalmadı sadece bir yerde tek kalmıştı bu model oradan aldım, egzoz normalde 160 lira ancak tek kaldığı için 140'a aldım. Sadece tüp şeklindeydi birde ara boru gerekiyordu onuda 30 liraya aldım yani totalde 170 kiraya maal oldu.
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
Driftin bakım zamanları ne kadarda bir?
Selamın aleyküm abilerim akranlarım, baya oldu yazmayalı bi hak hatır sorayım dedim. Havalar da bi düzelmedi stabil. Allah kazasız sürüşler göstersin. Bu arada ramazanınız mübarek olsun, aman dikkat oruç başına vurmuş potansiyel katil şöförler var malum. Ekstra dikkat istiyor.
Fatih, ön dişliyi bir diş atttırırsan 4. Viteste mutlaka görürsün 120 yi. Eğer kullandığın yer düzlükse bi de çok fazla artçı almıyosan pek bi sorun teşkil etmez. Ama motorda hız yapacağın vites 4 ten beşe şey değiştirmiyor. Anca yokuş aşağı uygunsa yol ve yer 130 hayal değil. Motordan zaten bekleyeceğin hız bu. 125 cc ne bekliyor olabilirsin ki.
Bu cc büyütme benim çok kafamı karıştırmıştı geçen yaz. Yok kapak taşlama yok bişeyler bisürü teferüat sunmuştu usta önüme vazgeçmiştim. Ama içimde ukte kaldı en yakın zamanda, ilk fırsatta deneyeceğim.
Tekrar iyi sürüşler, iyi geceler
Arkadaslar jiklede motor niye rolantide durmaz ilk daha sogukken calistirinca dikkat ettim jikleye calistirayim dedim gazi biraktigim gibi motorda duruyo niyeki
Motorum 13300de yeni aldım bakıma 14 binde mi gotureyim
Öncelikle teşekkürler, bazı modellerden ayrı almak gerekiyor bazılarında kendi üzerinde oluyor ancak üzerinde olanlara'da motora uyması için işlem yapılması gerekiyor. Bence en temizi boğaz kısmını yani ara boruyu ayrı almak Drift için aldığınızda herhangi bir işleme gerek kalmıyor
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
Arkadaslar bu onden cukarq girdigimizde gelen sesi bilen varmi nerden geldini tak tuk etmesini
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)