Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Haziran 2015, 00:25
#12881
fatih581 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar şu zincirin gevşememesi için fiberli somun takan kişiler vardı o somunları nereye takacağız resim atar mısınız ? Ayrıca yakın zamanda arka dişliyi 38den 36 yapıyorum 75tlye monero marka zincir aldım inşallah kalitelidir
Zincir O-ring'li ise 75 lira eder ama normal zincirse monero marka olması bişey ifade etmez.
Reklamlar
-
26 Haziran 2015, 00:25
#12882
fatih581 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar şu zincirin gevşememesi için fiberli somun takan kişiler vardı o somunları nereye takacağız resim atar mısınız ? Ayrıca yakın zamanda arka dişliyi 38den 36 yapıyorum 75tlye monero marka zincir aldım inşallah kalitelidir
monero bilmiyorum ama sfr ve arch çok önerdiler bende bu ikisinden birini alıcam fiberli somunları bence takabildiğiniz her yere takın değiştirin eskileri derim
-
26 Haziran 2015, 00:32
#12883
mobilden giriyorum ama artık nasıl gözüküyor bilmiyorum işte zincir http://hizliresim.com/d5VVjL
-
26 Haziran 2015, 00:46
#12884
C.Kaan adlı üyeden alıntı
Drift için egzoz önerisi bekliyorum arkadaşlar, fiyatı çok yüksek olmayan ama king vb. markalardan kaliteli olan - kaliteli duran bir egzoz.
King egzozu tavsiye ederim diğer shark larla flan kıyaslanamaz bende almayı dusunuyorum kaça buldunuz siz
-
26 Haziran 2015, 01:38
#12885
Driftin zinciri iyi degil sanirim surekli saliyo kendini zincir
-
26 Haziran 2015, 12:52
#12886
arkadaşlar bu renkli manetler bizim driftlere uyar mı?
-
26 Haziran 2015, 12:57
#12887
driftle 500 600kmlik uzun yola çıkmadan ortalama kaç km sürmek lazım sizce ? bide ilk motorsa
-
26 Haziran 2015, 15:02
#12888
rynith adlı üyeden alıntı
driftle 500 600kmlik uzun yola çıkmadan ortalama kaç km sürmek lazım sizce ? bide ilk motorsa
Motorun yenisiyle cikma 1000 km gecsin en az mecbursanda fazla zorlama kac km motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benim motor 10 liralık yağla 17 bin km'ye geldi. Para kaptırmayın Motul gibi yağlara. Yağ filtresi
olmayan motorlarda 1000km'de bir yağ değişimi şarttır. 1000km'de ucuz yağ da pahalı yağ da bozulmaz. Yağı zaten debriyaj tozları yağı çamur gibi yaptığı için değiştirmek gerekiyor.
Mengu 17 bin km kadar ne gibi sorunlar oldu ortalama kac km hiz arasinda kullandin
-
26 Haziran 2015, 15:08
#12889
truck123 adlı üyeden alıntı
Mengu 17 bin km kadar ne gibi sorunlar oldu ortalama kac km hiz arasinda kullandin
Motorun canını çıkardım, uzun yolda ne kadar basıyosa o kadar gittim. Sürekli tapagaz sürdüm, ani hızlanmalar yaptım. 15 bin km'de egzantrik dişlisinin arasına ve şanzıman dişlilerine bikaç parça metal sıkıştı. Motorun düzensiz ve takur tukur çalışmasını fark edip hemen kapadım eve 3 km ittim. Motoru yardım sorunlu parçaları değiştirdim geri topladım. 130 lira masrafım oldu. Motoru hor kullanmamla dişlilere sıkışan metal parçalarının bir ilgisi varmı hâla anlamış değilim.
-
26 Haziran 2015, 15:32
#12890
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motorun canını çıkardım, uzun yolda ne kadar basıyosa o kadar gittim. Sürekli tapagaz sürdüm, ani
hızlanmalar yaptım. 15 bin km'de egzantrik dişlisinin arasına ve şanzıman dişlilerine bikaç parça metal sıkıştı. Motorun düzensiz ve takur tukur çalışmasını fark edip hemen
kapadım eve 3 km ittim. Motoru yardım
sorunlu parçaları değiştirdim geri topladım.
130 lira masrafım oldu. Motoru hor
kullanmamla dişlilere sıkışan metal parçalarının bir ilgisi varmı hâla anlamış
değilim.
Olabilir belki alakasi ama birazda sans herslde benim arkadasimds senin gibi kullaniyor tapagaz siboplari kesti 1 kere oda 16 binde bende arada kullaniyorum oyle ama motor 110 gecmiyor ruzgar yanlis bu motoru cok etkiliyor sanirim ruzgar yatttimi motora 120 de yapiyor rampa assagisa 130 yaptim ama normal kullanikda 100 110 sanirim bu motorlarin sen kac yaptin 2700 km de oldu benim motorda )
-
26 Haziran 2015, 15:37
#12891
truck123 adlı üyeden alıntı
Olabilir belki alakasi ama birazda sans herslde benim arkadasimds senin gibi kullaniyor tapagaz siboplari kesti 1 kere oda 16 binde bende arada kullaniyorum oyle ama motor 110 gecmiyor ruzgar yanlis bu motoru cok etkiliyor sanirim ruzgar yatttimi motora 120 de yapiyor rampa assagisa 130 yaptim ama normal kullanikda 100 110 sanirim bu motorlarin sen kac yaptin 2700 km de oldu benim motorda
)
Ben 128 km hız yaptım en fazla. 1-2 hafta sonra motoru 210cc yapıcam o zaman 145km hızı görme hedefim var. Tabi rodajdan sonra. Ama KM saati konusunda bir sorunum olacak 125km hızda bitiyo
-
26 Haziran 2015, 15:56
#12892
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Ben 128 km hız yaptım en fazla. 1-2 hafta sonra motoru 210cc yapıcam o zaman 145km hızı görme
hedefim var. Tabi rodajdan sonra. Ama KM saati konusunda bir sorunum olacak 125km hızda bitiyo
250 cc yaptirqnlar var ole yap daha iyi olur da bu motor kaldirirmiki acaba sorun cikarmasin
-
26 Haziran 2015, 16:01
#12893
truck123 adlı üyeden alıntı
250 cc yaptirqnlar var ole yap daha iyi olur da bu motor kaldirirmiki acaba sorun cikarmasin
250cc yapmak için aşırı masraf yapmak lazım, hem de çok uzun ömürlü olmuyor. 220cc de yapabilirdim ama uzun yol yapabilen verimli bir performans için 210cc'yi seçtim. Hem de hâla balansör var, aşırı bir titreşim olacağını sanmıyorum. 220cc için 67cc silindir kullanıyosun onda silindir gömleği aşırı ince. Uzun yolda kolay şişiyo diyolar.
-
26 Haziran 2015, 16:07
#12894
Mengu16 adlı üyeden alıntı
250cc yapmak için aşırı masraf yapmak lazım, hem de çok uzun ömürlü olmuyor. 220cc de yapabilirdim ama uzun yol yapabilen verimli bir performans için 210cc'yi seçtim. Hem de hâla balansör var, aşırı bir titreşim olacağını sanmıyorum. 220cc için 67cc silindir kullanıyosun onda silindir gömleği aşırı ince. Uzun yolda kolay şişiyo diyolar.
162cc nasil olur acaba en uygunu o olur heralde uzun yolda falanda sorun cikarmaz stabil 130 yapar belki
-
26 Haziran 2015, 16:11
#12895
truck123 adlı üyeden alıntı
162cc nasil olur acaba en uygunu o olur heralde uzun yolda falanda sorun cikarmaz stabil 130 yapar belki
Motoruna Mcx'in silindirini takıp 162cc yapabilirsin. Hiçbir sorun yaşamazsın. Çok ekonomik bir şekilde performansını artırırsın. Ama yakıt tüketiminin yüzde 15-20 artacağını unutma. 162cc yaptığında bile uzun yolda sorunsuz hızın 100-110 arası olur mucize bekleme
-
26 Haziran 2015, 16:27
#12896
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Motoruna Mcx'in silindirini takıp 162cc yapabilirsin. Hiçbir sorun yaşamazsın. Çok ekonomik bir şekilde performansını artırırsın. Ama yakıt tüketiminin yüzde 15-20 artacağını unutma. 162cc yaptığında bile uzun yolda sorunsuz hızın 100-110 arası olur mucize bekleme
Bisey farketmiyo o zaman yakit artiyo biraz daha iyi cabuk cikar o hizlara belki 2 kisi falan biraz daha farkeder fazla bi fark olmaz sanirim dedigin gibi
-
26 Haziran 2015, 16:31
#12897
truck123 adlı üyeden alıntı
Bisey farketmiyo o zaman yakit artiyo
biraz daha iyi cabuk cikar o hizlara belki 2 kisi falan biraz daha farkeder fazla bi fark olmaz sanirim dedigin gibi
Yokuşlarda çok fark eder 70'e düştüğün yokuşu 90'la çıkarsın. Uzun yolda rahat sürmek için önemli bir fark.
-
26 Haziran 2015, 18:08
#12898
malumbiri adlı üyeden alıntı
bilen var mı???
-
26 Haziran 2015, 18:51
#12899
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Yokuşlarda çok fark eder 70'e düştüğün yokuşu 90'la çıkarsın. Uzun yolda rahat sürmek için önemli bir fark.
Aynen dedigin gibi farkedebilir birde motorda herhangi bi paslanma oluyomu uzun kullanimda ufak tefek oluyo kaynak yerlerinde sanki bide cok yikiyom heralde tozlaniyo diye fazla ozen gosteriyom ondanda olabilir
-
26 Haziran 2015, 19:00
#12900
truck123 adlı üyeden alıntı
Aynen dedigin gibi farkedebilir birde motorda herhangi bi paslanma oluyomu uzun kullanimda ufak tefek oluyo kaynak yerlerinde sanki bide cok yikiyom heralde tozlaniyo diye fazla ozen gosteriyom ondanda olabilir
Benimki 3 yaşını doldurdu egzoz hariç hiç pas yok. Orjinal egzozda da pas yok onu söktüm sakladım Benim motor garaj motoru ama sokakta kalıp yağmuru yiyosa biraz paslanabilir. Bendeki Drift değil Mondial MX Grumble bu arada.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)