A1 ile seneye kullanabilmek için
A1 ile seneye kullanabilmek için
Benimkinde 10 cc fark var ama :D siz 750 cc fark dediniz
Yani bunu hiçbir şekilde düşük yazdiramaz miyim istediğim motor bu 125 yazdirabilirsem a1 ile kullanabilecegim
yani ha 100 cc ha 200 cc 250 cc ye kadar aynı sınıftalar..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
Maalesef....[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:40 ----------
Başka atmam
Arkadaslar mondial mh drifte kendimiz subob ayari yapabilirmiyiz ustten iki kapak aciliyor ya kolay degilmi kendimiz sikamazmiyiz actikdan sonra servistede gordum cunku ustten iki kapagi acip sıkiyolar
arkadaslar bugun 100km git 100km gel 200km yol yaptim izmirden cesmeye gittim tek basima gezmek icin, motor inanilmaz popo agritiyor daha 50km de basladi agrilar zorla geri dondum.
Motoru senteye alman lazım öyle üst kapağı açıp 2 sıkmalık bişey değil. Pistonun 2 tane üst ölü noktası var, subap ayarını iki sibobun da gevşek durduğu turdaki üst ölü noktada yapıcan. Sol kapağın üzerindeki gözetleme deliğinde T işaretini gördüğün zaman üst ölü noktadadır. o T'nin yanında bi çizgi var onunla gözetleme deliğinin kenarındaki çizgi hizada olacak. Motoru senteye almadan yanlış bir ayar yaparsan motoru dağıtırsın.
Arkadaslar motor full depo doldurmustum 360 kmde yedek gecti bana cok yakiyo gibi geldi sizinkiler nasil ortalama arkadaslar
Ozaman normal sayilir benim 90 110 arasi gidiyorum genelde sehiricide dedigin gibi 250 km si sehir icindde kullanmisimdir benzini cekiyo resmen yuksek devirde sanirim birde yedek depoyla kac km gidebilir depoda kenarlarda 1 2 litre gibi bi benzin var beni bi 30 40 km goturur heralde sakin kullanimda
Bir ara göstergenin azizliğine uğradım evime doğru giderken yolda birden istop etti motorum halbuki benzin göstergesinde benzin var gibi gözüküyor ama depoyu açıp baktığımda bittiğini farkettim.Siz siz olun yedekte kullanırken fazla uzun kullanmayın derim.Benim şansıma benzinlik yakınımdaydı oraya kadar elimle götürdüm.ideali 20-30km derim ben en fazla.
Peki subob ayariyla alakasi varmi yani az yakmasi cok yakmasi falan
Drift zaten ruhsatta 125 CC olarak geçiyor kardeşim.
Ben devamlı yedekte kullanıyorum motoru 1 depo ile 450 kilometreden aşağı giderse benzin döker yakarım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------
Oturuş pozisyonunuz yanlıştır yada fazla ağırsınızdır, günü birlik git gel Balıkesir - İzmir yaptım totalde 400 kilometre totom'da hiç bir ağrı hissetmedim
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
bence siz çok geriye oturuyosunuz o yüzden ağrıtmıyor ama gidona uzak kalıyor buda rahatsız bi sürüş oluyor doğru pozisyonda oturuyorum bu seferde sele rahatsız oluyor sıkıntı büyük :D
90km den sonra totoda bir uyuşma yapıyor sanki belden aşağınız tutmuyor gibi hissedersiniz normal 90-100km arası bir mola verirseniz daha rahat edersiniz yüksek devir kullandığınız için titreşim hat safhada oluyor mecburen.Ben birde altımda 2 kat hem kot hem motosiklet pantalonu olmasına rağmen uyuştu
Bunlarda balansor sistemi olmasina ragmen boyle yani ?
62mm'lik piston takın çok titremez, balansör 62mm'lik pistona göre ayarlanmış. 150mcx'in silindirinden takarsanız titremez.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)