Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
20 Mayıs 2015, 15:59
#12681
C.Kaan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün sabah okula gittim motoru park ettim ve sınava girdim, sınavdan çıktım motorun başına geldim motoru çalıştırdım oda nesi! Egzoz'dan çatur çutur - patır putur sesler geliyor sanki egzozun içine metal kaçmış gibi, aklıma direk Driftlerin kronik sorunu olan egzoz saçı dökülmesi geldi ve okuldan çıktığım gibi Mondial servisine gittim, baktılar - ettiler tahminim doğru çıktı egzoz saçı dökülmüş, yeni egzoz siparişi verdik garantiden gelince değişecek, sanırım takılması önümüzde'ki haftayı bulacak bu motor bu kadar kötü ses çıkarırken insan içine nasıl çıkacağım ben
İyi ki garanti var yoksa o egzoz 250 lira.
Reklamlar
-
20 Mayıs 2015, 19:36
#12682
ne 250 si 290 tl cik olmuş
-
20 Mayıs 2015, 19:40
#12683
Ben olsam takardım Cg 150 egzozunu devam ederdim 50 liraya almıştım 3 sene önce şimdi de 80 lira falan. Orjinalinin koruma kapağı düşmüştü motoru devirince ayağımı yaktı, bide dedim orjinalini saklayım satarken takarım temiz ve passız.
-
20 Mayıs 2015, 23:41
#12684
Mengu16 adlı üyeden alıntı
İyi ki garanti var
yoksa o egzoz 250 lira.
Aynen iyi'ki garanti var, gerçi sanayide 20 liraya hallediyorlar kaynakla ama garanti varken neden uğraşayım, hem azıcık paslanmaya başlamıştı iyi oldu
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
21 Mayıs 2015, 18:37
#12685
ulkerhan adlı üyeden alıntı
selam dostlar, qm 250 motorum var parçacılar sağolsun tutuğunu seviyor
qm 250 ile driftin ön fren balataları aynı. bana ön fren kaliperi lazım. drift ile balatalar aynı ise kaliperlerde aynıdır diye düşünüyorum ki görüntüde neredeyse aynı.
bi arkadaştan ricam var, drift kaliperinin ön amortisöre bağlantı civatalarının birbirine olan uzaklığını biri ölçebilir mi rica etsem? parçacıya gittiğimde qm 250 için kalipere 100 tl drift için 50 tl istiyorlar, ikisi çok benziyor ama aynı değil diyorlar drift kaliperini ver dediğimde saklıyorlar sana olmaz o diyorlar
anlayacağınız adam sevmeye çalışıyorlar
işine yararsa elimden bu kadar geldi
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
21 Mayıs 2015, 19:40
#12686
arkadaslar mh drift 125 var bende 1600 km de suanda motor ne yaparsam yapayım 110 geçmiyor bazı arkadaslar 130 140 yapıyoruz diyor kafama takılıyor bu durum acaba motordamı bişey var
-
21 Mayıs 2015, 19:42
#12687
truck123 adlı üyeden alıntı
arkadaslar mh drift 125 var bende 1600 km de suanda motor ne yaparsam yapayım 110 geçmiyor bazı arkadaslar 130 140 yapıyoruz diyor kafama takılıyor bu durum acaba motordamı bişey var
110 az da 120'den fazlasına inanma onlar dimdik yokuş iniyor olmalı.
-
21 Mayıs 2015, 19:46
#12688
Mengu16 adlı üyeden alıntı
110 az da 120'den fazlasına inanma onlar dimdik yokuş iniyor olmalı.
130-140 yapamaz ha normalde düzde 120 yapıyor arkandan sert bir rügar eserse yatarsan filan önde 16 dişlin olursa gösterge 130 a yaklaşıyor göstergede 3-4 km sapma var
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
21 Mayıs 2015, 19:51
#12689
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
130-140 yapamaz ha normalde düzde 120 yapıyor arkandan sert bir rügar eserse yatarsan filan önde 16 dişlin olursa gösterge 130 a yaklaşıyor göstergede 3-4 km sapma var
Benim Mondial 150'lik yokuş aşağı 128'i gördüm daha fazla gitmiyor devir zaten 10500.
-
21 Mayıs 2015, 20:13
#12690
gps ile 123 gördüm düzde göstergede 130 a yakındı onu demek istedim
-
21 Mayıs 2015, 20:19
#12691
benim motorda 2000km oldu 110u gecmiyor
-
21 Mayıs 2015, 20:20
#12692
Birde arkadaslar 4 cü vitesde 100 yapıyosa 5 e takınca motor fazla degişen bişey olmuyor zorlasan bile 3 le 80 yapsan 4 cü vitesle zorladımı 110 yaparsın 5 e attımı aynı gene :D ayrıca bu driftlerin zinciri çokmu dandik 500 km de bir salıyo zincir kendini geriyorum hep kalkıslarda birde tıkır tıkır debriyaj ayırmıyo gibi sanki bazen yapıyor bunu özellikle motor sogukken degilde sıccakken yapıyor kalkıslarda çözemedim debraj ayarı nasıl olmalı
-
21 Mayıs 2015, 20:25
#12693
truck123 adlı üyeden alıntı
Birde arkadaslar 4 cü vitesde 100 yapıyosa 5 e takınca motor fazla degişen bişey olmuyor zorlasan bile 3 le 80 yapsan 4 cü vitesle zorladımı 110 yaparsın 5 e attımı aynı gene :D ayrıca bu driftlerin zinciri çokmu dandik 500 km de bir salıyo zincir kendini geriyorum hep kalkıslarda birde tıkır tıkır debriyaj ayırmıyo gibi sanki bazen yapıyor bunu özellikle motor sogukken degilde sıccakken yapıyor kalkıslarda çözemedim debraj ayarı nasıl olmalı
Her viteste bağırtınca hızlanırken motor çok ısınıyo şişiyo. 70km hızda 5'e tak dipgaz git yokuş aşağı 110'u geçecektir.
-
21 Mayıs 2015, 20:27
#12694
ben 8 binn 9 bin arası vites değişiyorum16 dişli var 4 le 110 ları görebiliyorum 5 lede allah kerim rüzgar varsa hız düşüyor bazen :D
-
21 Mayıs 2015, 20:30
#12695
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
ben 8 binn 9 bin arası vites değişiyorum16 dişli var 4 le 110 ları görebiliyorum 5 lede allah kerim rüzgar varsa hız düşüyor bazen :D
dişli olursa geçer diyon yani orjinal benim oynama yok daha :D
-
21 Mayıs 2015, 20:37
#12696
yapması lazım bir kaç defa gps ile ölçmüştüm 1 kere 119 da kaldım bi kere 123 te kalmıştım
-
21 Mayıs 2015, 21:08
#12697
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
yapması lazım bir kaç defa gps ile ölçmüştüm 1 kere 119 da kaldım bi kere 123 te kalmıştım
Gps le bende olctum bikere 116 gosterdi telefonlan dogruysa eger program olarak varmi onerdeginiz bisey
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:04 ----------
Birde suboplarda hafiften tik tik yapiyo gibi ama mesela motor ilk calistiginda degilde isininca sesi degisiyo gibi subob ayarida yapmistirmistim servise ama dikkat ettigim bisey oldu cok sikmamisti yani bosluk var gibiydi belkide yeni oldugu icin olabilirdi motor 1600 de daha cunku
-
21 Mayıs 2015, 21:12
#12698
135 yapmaya yaptı ama bu hızı sürekli yapamaz.
105 km uzun yolda tutunabildigim maksimum hız.
Rüzgar v3 eğimde göre 115 e çıkıp geri düştüğü oluyor.
Ibreyi kendim kalibre ettim. GPS ne gosteriyorsa bire de onu gösteriyor.
-
21 Mayıs 2015, 21:15
#12699
Zuzuuw adlı üyeden alıntı
135 yapmaya yaptı ama bu hızı sürekli yapamaz.
105 km uzun yolda tutunabildigim maksimum hız.
Rüzgar v3 eğimde göre 115 e çıkıp geri düştüğü oluyor.
Ibreyi kendim kalibre ettim. GPS ne gosteriyorsa bire de onu gösteriyor.
Benimkinin bi 15 cc fazlalığı var ama kızılcahamamdan ankaraya ortalama 110'la gelmiştim çok deli gidiyo ya. Kazan'a giderken bi kere ışıklarda durduğumda biri sormuştu büyük motor mu bu ya diye
-
21 Mayıs 2015, 21:35
#12700
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
yapması lazım bir kaç defa gps ile ölçmüştüm 1 kere 119 da kaldım bi kere 123 te
kalmıştım
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Benimkinin bi 15 cc fazlalığı var ama kızılcahamamdan
ankaraya ortalama 110'la gelmiştim
çok deli gidiyo ya. Kazan'a giderken bi kere ışıklarda durduğumda biri sormuştu büyük motor mu bu ya diye
Bende 100 km yolu 100 110 arasi gittim durmadan surekli gidiyo bayirda falan pek farketmiyo tek kiside sanirim iki kiside farkader heralde
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
Ful depoyla kac km yapiyonuz arkadaslar ortalama 350 400 iyimidir
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)