ya beyler benim vites bazen sert geçiyo motul 5000 15w50 yağ var içinde nedeni ne olabilirki.Bide gidonu bırakınca motor sağa çekiyor neden yapıyor bunu
ya beyler benim vites bazen sert geçiyo motul 5000 15w50 yağ var içinde nedeni ne olabilirki.Bide gidonu bırakınca motor sağa çekiyor neden yapıyor bunu
Hadi resim atalım'da canlansın biraz ortalık
gidonu düz tuttuğunda oturduğun pozisyonda düz duruyormu bak maşalara ve tekerleğe bak tepeden kafa karenajı ile aynı yerdemi yoksa biraz kayıkmı.Tamiri yok malesef ama belki ufak bir dengeleme yapılabilir veya en basiti maşalar değişecek.Bendede hafif bir kafa sallama yapıyor ellerimi bıraktığımda benimkindede bir ayarsızlık var.Normalde motorda ellerini bıraktığında düz gitmesi lazım arkadaşım inazumayı bile vücut hareketleriyle elle dokunmadan sürebiliyor
Elinle tutarken sıkıntı çıkarmıyor ise masraf etme. Zipliyorsa tekerin havası çoktur.
32 psi hava basinci elimi biraktigimda motor saga gidiyor gidon donmeden yani.tutarken sikinti yok
Bence on lastik icin 32 basinc cok fazla
29. 30 deneyin hatta 28 de olabilir
ben crosuma 28 den de daha dusuk
vuruyorum ama bu benim tercihim
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
Gidonu bırakınca kafa sallama ara sıra bende'de oluyor yüksek hızlarda problem yok ama hız düşünce sallamaya başlıyor sanırım yoldan kaynaklı rahatsız eden bir durum yok beni, motorda her hangi bir sağa sola çekme durumu yok.
İbrahim bende ellerimi kullanmadan vücut yönetimi ile şeritten şeride geçebiliyorum nolmuş
Kafa sallama yok bende gidonu biraktigim an motor kendini tum gucuyle saga cekiyo. C.Kaan senin on lastik basinci kac psi
ben on,arka 32 psi basiyorum tek kullaniyoeum motoru hicbi sıkıntısı yok dumduz gidiyor gidonu birakinca
Yanlış,kitapçıkta bile sizin dediğiniz yok.Dikkat edin. ÖN 30 ARKA 32 basılır daha fazla basmayın!!!
ön dişliyi kaç paraya dğiştiriyoruz 17 yaptırmayı düşünüyorum hız olarak değişen bişey oluyormu
Merhaba motorumla 10 bini devirmiş durumdayım latiklerini michelin yaptım sıra geldi dişli ve zincire dişlisini 1 tık büyütüp oringli zincir takmak istiyorum. Bu konuda sorun yaşayan varmı arkadaşlar aramızda ?
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !
www.mehmetpasayigit.com @mcpasayigit
Ön dişliyi değiştirmeyin.Ben 15 den 16 ya çıkardım tork fazla düştü yukarı çıkışlarda motor zayıfladı düzde de aynı şekilde yakıt sarfiyatı arttı bence denemeyin gerçi 4-5 lira birşey ama böyle orjinal hali daha iyi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------
Oringli zincir güzel olur bende ncr almıştım 60 liraydı sanırım,Ama dişliyi değiştirme derim
Kimseden fotoğraf gelmiyor
olacağı yok ama insan deniyor işte
motor çok fazla ses çıkarıyor ondan değiştirmeyi düşündüm. Örneğin; 90 ile giderken çok fazla ses geliyor motordan ben rahatsız oluyorum 6500-7000 devir yerine 6000 devire düşerse bile kar kardır. Torku tabikide zayıflayacak birazcık farkındayım ama hızı o kadar etkilemediği gibi torkuda o kadar düşüreceğini zannetmiyorum. Başka tavsiyesi olan varmı arkadaşlar?
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !
www.mehmetpasayigit.com @mcpasayigit
Ön 26 - Arka 29 nasıyorum ben.
Oring'li zincir harika olur.
Ön dişliyi 1 tık büyültüp 17 yaparsanız düzde son hızınız düşer, ancak yokuş aşağı hiç beklemeyeceğimiz hızları görürsünüz.
Benim ön dişli 17. Yolda hızımı 100'e sabitliyorum devir 7000'de oluyor fıtı fıtı gidiyorum böylelikle uzun yolda orjinal dişliye göre yakıtta düşüyor
Edit: Şehirler arası yolda'da sorun yaşamıyorum büyük dişli ile Balıkesir - İzmir arası sabuncu beli rampaları hariç 4. Vitese sadece 1 kez düştüm hızım 90'dan aşağı hiç olmadı, bu arada sabuncu beli rampalarında arabalar yavaş yavaş savurmadan çıkmaya çalışırken virajın dışından hepsini geçmek çok zevkli oluyor
normali 15 değilmi dişlilerin 1 tık üstü 16 oluyor sanki
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE !
www.mehmetpasayigit.com @mcpasayigit
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)