Ön freni yok dediğiniz fren tutmuyor anladığım kadarıyla aslında ilk başlarda tam tersine yarım sıktığında bile kitliyor disk fren ama ilginç bir servise götürün derim kaza yapmadan.
Ön freni yok dediğiniz fren tutmuyor anladığım kadarıyla aslında ilk başlarda tam tersine yarım sıktığında bile kitliyor disk fren ama ilginç bir servise götürün derim kaza yapmadan.
İlk 300 - 400 kilometre benimde aynı şekilde idi faha sonradan yavaş yavaş balata alıştı diske ve şuan fren performansı gayet iyi.
Arkadaşlar bugün ilk bakım olan 500 - 1000 bakımına götürdüm motoru, yine Motul 5000 10w40 yağ koydurdum, bugünün özeti:
Bugün yarın motor 1000 kilometreye gelecek daha alalı 1 ay olmadı
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
Evet başında bırakmıyorlar 11'de bıraktım 2:30'da teslim aldım.
Yapılan işlemler:
+ Yağ değişimi,
+ Aynalar sıkıldı,
+ Zincirin orada bir ses vardı o giderildi,
+ Civatalar sıkıldı
20 lira işçilik aldılar yağı ben götürdüğüm için normalde yağ onlardan olursa 40 lira yağ bizden olursa 20 lira.
Motul yağ ise 25 lira yani totalde 45 tl yaptı 5 liralık bir fark için o dandirik Mondial'in ayçiçek yağını koydurmaya değmez.
Yağ konusuna gelince tamamen servisin insafına kalıyorsunuz bana boş şişeyi gösterdiler ve kitapçığa '' Müşterinin istedği doğrultusunda Motul yağ koyuldu '' yazdılar artık Gerisini Allah bilir.
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
Beyler drift aldim yeni ama sikintilarim var telefon kotu burdaki mesajlari okumam mumkun degil konuya bakip yardimci olmaniz mumkunmu
Sorununuz nedir burdan yazarsanız yardımcı olmaya çalışırız
ayrı bir konu açmak yerine buraya yazsaymış keşke konu kirliliği olmuş yine
telefonu kötüymüş ama buraya yazsa daha az zahmetli olurdu onun için neyse herkesin durumu farklı tabi
Beyler cok afedersiniz ama veledizinanin biri motorum isyerinin onundeyken deposunu cizmis diz kapaklarimin ilerinde saseye yakin yerden nasil sinirliyim anlatamam
yahu milletin malina zarar vermek ne kadar kolay sere.sizler benimde camurlugu cizmisti gecmis olsun :S
Bu bilgi paylasim konularini sadece motorun surasi soyle soyle bir motor gibi konusmalar saniyordum hayla forumda ne nerde ne nereye yazilir yabanciyim eger buradan sorunumu anlatabiliceksem konu kapanabilir kendim kapatabilirmiyim bilmiyorum bu gun bir gunduz gozune suruse ciktim dun 4000 devirde calisiyordu sabah calistirdim normaldi faLa zorlamadan fren denemesi yaptim yerlerin islak oldugunu unutmustum sevincten kaydi yatirmadan kurtarabildim park ederken gidonu cevirirken sesler geliyor 0 oldugu icindir dedim herhalde orta sehpaya zor kaldiriyorum teknigi felanmi var bilmiyorum ama yan sehpaya aldim bakiyordum tik tik ses geliyordu sivi birsey demire damliyormus gibi onu cozemedim birde gezip geldikten sonra gene 3000 4000 devirdeydi bosta gaz vermeden bunlarin haricinde harika bir motor
Rolanti hep 3 yada 4 binde ise bir rolantiyi dusurmeyi deneyin karburatorun ustunde sari yayli bir vida var duz tornavidanin tutucagi sekilde onu saga yada sola tam hatirlamiyorum cevirin rolanti articak yada dusucektir normal rolantisi 1000 ile 1500 arasinda olmasi gerekir saga sola cevirirken cit cit ses geliyorsa kablolardandir sikinti olmaz iki ayakliga almak ise ayaginizla ayakligin ustunr basin kuyruktan ve gidondan tutun geriye cekin tak diye geri aticaktir kendini
ben çamurluğu değiştirdim piyasada bazı şeyler mevccut ama hiç denemedim boya ile geçebilir belki :S
boyacıya git cila yapsınlar belki geçebilir başka çaresi yok.Havalı makinası var onlarda hızlı parlatma yapıyor çizik derin değilse geçer.
cizik cok derin degil kirmizilik var hala peki yama gibi durmaz degil mi ? Birde depoyu fulledim km yi sifirladim suan 100 kmde ve ibre hala full gosteriyor bi hata mi var acaba orjinal km si 160 da
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)