Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Kasım 2014, 21:14
#11481
İlk dordunu yapabilirsiniz, son şık ise eğer sadece asfaltta kullanırım derseniz pilot street, yok ben hem asfalt hemde toprak yolda kullanıcam derseniz Pirelli almanızı tavsiye ederim, kullanmadım ama kullananlar var. Söyledikleri yazdıklarımı onaylıyorlar ve kullananlarıda biliyorum arkadaşımda var kullanıyor.
Reklamlar
-
22 Kasım 2014, 02:05
#11482
ben aküyle tek problem yaşadım civatalar pas tuttuğu için sökemedim sökemeyince zorladım - kutup başını yukarı kaldırdım bi daha aküyle çalıştıramadım sonra çıkardım aküyü - kutup başına üstten çekiçle vurdum yerine girdi şuan 5 aydır halen çalışıyor :D
-
22 Kasım 2014, 03:17
#11483
almpoz adlı üyeden alıntı
Evet balıkesir merkezde oturuyorum bende 10riders ekibine katıldım geçen ay çok güzel insanlar tek takılmak istemiyorum yollarda başıma birşey gelirse en azından yardımcı olurlar.ya en azından 1-2 sene idare etsin diyorum aküyü değiştirsinlerde ondan sonra satıp cbr 250 ye geçiş yapıcam şuan nakit olsa kesin satardım.
Bizde arkadaşlarımız ile arada 10Riders buluşmalarına gidiyoruz, umarım bir gün karşılaşırız hayırlı akşamlar
Lastik konusuna gelince, bozuk yola girmeyecekseniz kesinlikle Michelin Pilot Spory
-
22 Kasım 2014, 12:18
#11484
Cevaplarınız için teşekkür ederim çoğunluk olarak asfalt kullanımı olacak. Ama kafam eser taşlı topraklı yollara girer stres atarım. Bu son söylediğim nadir oluyor. Bana şuanlık önemli olan hangisinin ıslak performansı daha iyi ? Çünkü Kütahya'da hava belli olmuyor heran yağmur yağabilir motoru getireceğim sıralarda. O yüzden ıslak performansı en iyi olan lastiği almam lazım...
Dün söylemeyi unuttuğum şeyler de var onları da ekleyeyim:
6) Çok uzun olmadan biraz eğimli bir cam. Göğsüme gelen rüzgarı kesmesi için bu da. Bilmiyorum drifte uygun bir şeyler ayarlayabilir miyiz...
7) telefon şarj etmek için USB bağlantı. Bunu yapan çok kişi var ama bu kadar işlemi akü kaldırır mı bilmiyorum.
-
22 Kasım 2014, 12:43
#11485
üzerinde gelen lastikler vasat durumda bunu hepimiz biliyorum mıchlen hamuru yumuşak olduğu için çok çabuk deforme olabiliyor taşlı çakıllı yollarda pırellının ıslak performansı üstündeki lastiklerden kat ve kat iyi olucaktır ben 20 bin küsür km cst lerle siste yağmurda kış çamurda aklınıza ne gelirse kullandım pek kayma yaşamadım
usb bağlantı ya gelirsek telefon bataryaları en fazla 3.4 amperllliktir akünün kaldırıcağını düşünüyorum gerçi ben yapmadım ama xenon taktım onu kaldırmıştı
-
22 Kasım 2014, 12:55
#11486
arkadaşlar hazır lastik konusu açılmışken söyliyeyim dün kaza yaptım. Önüme aniden ve sinyalsiz bir şekilde dalan bayan yüzünden frene bastım lakin kaydım ve arabaya vurdum ön takım komple yamuldu en az 300 lira masraf var dedi servis .. ama siz siz olun 250 liraya michelin lastiği alın birde koruma demiri takdırın kafanız rahat etsin benden size tavsiye ..
daha motorumunda 3.taksidini yeni vercektim düşünün
-
22 Kasım 2014, 13:04
#11487
Ceset diye tabir ettiğim sıfır alınca üstünde gelen berbat dandik mukavva lastikleri şiddetle değiştirmenizi tavsiye ederim ben bu lastikler yüzünden 2 kere kaza atlattım yağmurlu havalarda sakın kullanmayın cst varsa arka frene çok az bile dokunduğunuzda motor adının hakkını veriyor sonra bildiğin arka kısım sağa sol yapıyor dengeyi bozuyor kuru yoldada fren mesafesini denedim sert asılınca kuru yolda çok fazla kayıyor durma mesafesi çok uzun.Ama michlen pilot street serisi takınca rahata erdim.Yağmurda çok güzel bir tutuşu var freni sert sıktığında 1 metre sonra anında duruyor.Bende öyle bir kaza geçirmiştim xkeconx arabaya arkadan patlattım bayada hızlıydım ama sadece çamurluk ve kafa grenajı gitti komple sizin maşalarda yamuldu sanırsam.C.kaan inşallah görüşürüz.
-
22 Kasım 2014, 13:06
#11488
Sorun kayması değil güven vermemesi iyi bir lastik alın frenleri bile unutacaksınız
-
22 Kasım 2014, 13:16
#11489
-
22 Kasım 2014, 15:46
#11490
sis farı led li ise çok fazla bi enerji çekmez tanesi 1 watt civarı ledin elcik ısıtma hiç bir fikrim yok çakar lamba en fazla 15 watt çekebilir ben okadar aküyü zorlayacağını sanmıyorum
-
22 Kasım 2014, 15:54
#11491
Ebayda ucuza var usb soketleri piyasadan alıpda yontulmayın
-
22 Kasım 2014, 15:57
#11492
[IMG][/IMG]
bu gün biraz temizlendik :D
-
22 Kasım 2014, 16:00
#11493
Bindiğim taşıt ne olursa olsun kesinlikle bana güven vermeli, 250 - 300 lira için ne kendi hayatımı, ne artçımın hayatını, nede karşıdaki'nin hayatını tehlikeye atmam, içten yanmalı motoru olan taşıtların en ama en önemli 2 olmazsa olmazı vardır.
1-) Lastik: Sizin hayatınızı kurtarır.
2-) Yağ: Motosikletinizin ömrünü uzatır ve sağlıklı çalışmasını sağlar.
Allah nasip ederse ben daha bayiden çıkarmadan değiştireceğim lastiği ( gerçi bayi değiştirmez ise ilk işim michelin bayi'ne gitmek olacak ) yani o lastikler kesinlikle şart değişecek.
Koruma demirini ilk 1 - 2 ay alışana kadar takarım diye düşünüyorum sonrasında sanırım çıkartırım.
İlk 500 km bakımında motora direk CPR6EA-9 Buji ve Motul 5100 yağ koyduracağım, bunları yanımda götürüp serviste taktıracağım.
5 liralık bir buji ve 15 liralık bir yağ'da koyabilirdim motora ancak ben bu motorla 2 - 3 bin km yapmayı değil minimum 20 bin km gibi bir yol yapmayı düşünüyorum, bu yüzden rodaj ve bakım aşamaları benim için çok önemli
-
22 Kasım 2014, 16:14
#11494
C kaan sizde benim gibisiniz ipone yada castrol yağ koyarım bujimde bosch şuan 10 bin kmdir üstünde sıkıntı yok çift tırnak aynısından bide alet çantasında taşıyorum ne lur ne olmaz diye
-
22 Kasım 2014, 16:18
#11495
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
C kaan sizde benim gibisiniz ipone yada castrol yağ koyarım bujimde bosch şuan 10 bin kmdir üstünde sıkıntı yok çift tırnak aynısından bide alet çantasında taşıyorum ne lur ne olmaz diye
Çift tırnak ile yakıt sarfiyatınız biraz yüksek olmalı, birde çift tırnak buji kullanıyorsanız bence benzini 97 oktan alın farkı göreceksiniz yedel buji ve onu söküp takabilecek ekipman şart motorda
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
22 Kasım 2014, 16:39
#11496
yakıtmı hiç ama hiç hesaplamadım bittiğinde koyuyorum :D 97 oktan pahalı 95 iyidir :D alet edevat koycamda yer yokki koymaya :S
-
22 Kasım 2014, 16:41
#11497
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
yakıtmı hiç ama hiç hesaplamadım bittiğinde koyuyorum :D 97 oktan pahalı 95 iyidir :D alet edevat koycamda yer yokki koymaya :S
Sele elbet bir yerlerin olduğunu düşünüyorum, hiç yoksa sele çıkartılır selenin alt kısmında bir boşluk oluyor oralara küçük cep dikilir alet edevatlar oraya koyulur
Top case'yi bu yüzden seviyorum çok büyük pratiklik ancak şehir içi Drift'te bende takmayacağım sanırım sadece uzun yolda takarım
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
22 Kasım 2014, 16:47
#11498
sele altında koyucak hiçbir yer bulamadım ben 16-17 yıldızı :D
-
22 Kasım 2014, 16:57
#11499
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
sele altında koyucak hiçbir yer bulamadım ben 16-17 yıldızı :D
Ters çevrilmiş bir sele resmi bulamadığım için derdimi anlatamadım
Neyse artık motoru alınca uygulamalı gösteririm
Her Şey Bir Gün Hayabusa İçin
-
22 Kasım 2014, 17:02
#11500
şimdi dışarı çıkıp seleyi ters çekmek geçti içimden ama hava soğuk :D inşallah hayırlısıyla alırsınız motorunuzu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)