Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
12 Ekim 2014, 01:17
#11261
Alcan bi ninja kafan gözün rahat. Şaka bir yana bir iki yıl para biriktirip kalanı pedere yıkıp drifti satıp ninja 300 almak planim var. 150 yi rahat geçiyor ve daha üstü hızları Nerede nasıl kullanicam. Gayet yeterli hızı. Şekli de yerinde. Dusmedigim sürece sorun yok şayet yedek parçası baya bi pahalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Bu arada Drift için gelistirdigim dijital vites göstergesiin ilk debemesini evde yaptım. Açıkçası baya hoşuma gitti.
Karakter Boyutu 14 mm. Ama gerçekten okunaklı.
Reklamlar
-
12 Ekim 2014, 01:46
#11262
Vites göstergesi işi güzel olmuş, fazladan üretim yaparsanız Drift alınca 1 adet alırım
-
12 Ekim 2014, 10:51
#11263
atamert35 adlı üyeden alıntı
Alcan bi ninja kafan gözün rahat. Şaka bir yana bir iki yıl para biriktirip kalanı pedere yıkıp drifti satıp ninja 300 almak planim var. 150 yi rahat geçiyor ve daha üstü hızları Nerede nasıl kullanicam. Gayet yeterli hızı. Şekli de yerinde. Dusmedigim sürece sorun yok şayet yedek parçası baya bi pahalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:15 ----------
Bu arada Drift için gelistirdigim dijital vites göstergesiin ilk debemesini evde yaptım. Açıkçası baya hoşuma gitti.
http://i.hizliresim.com/66N1Q3.png
Karakter Boyutu 14 mm. Ama gerçekten okunaklı.
Ninja 250 alıp 4-4.5 lt yakıp az yaktım diye geçineceğime er 5 de 5 lt benzin yakmayı tercih ederim fiyatlar aynı olsa dedigin mantıklı olur ama aradaki 3.000 tlyi ne yapacaz ? Düşük cc pahalı olanı almak yerine yüksek cc düsük fiyatlı olanı almayı tercih ederim aradaki fiyat farkınıda benzin masrafı yaparım zaten senede 6.000 anca yapıyorum nekadar zamanda kendini amorti eder bilemem
-
12 Ekim 2014, 11:18
#11264
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Ninja 250 alıp 4-4.5 lt yakıp az yaktım diye geçineceğime er 5 de 5 lt benzin yakmayı tercih ederim fiyatlar aynı olsa dedigin mantıklı olur ama aradaki 3.000 tlyi ne yapacaz ? Düşük cc pahalı olanı almak yerine yüksek cc düsük fiyatlı olanı almayı tercih ederim aradaki fiyat farkınıda benzin masrafı yaparım zaten senede 6.000 anca yapıyorum nekadar zamanda kendini amorti eder bilemem
Er 5 in 5 litre yakacagina inaniyor musun hala?
Fabrika verileri zaten 5 litre.
90 a sabitleyip tın tın gidersen belki öyle yakabilir.
Kandirmayalim simdi birbirimizi
-
12 Ekim 2014, 11:51
#11265
uçnkaplumbğa adlı üyeden alıntı
Er 5 in 5 litre yakacagina inaniyor musun hala?
Fabrika verileri zaten 5 litre.
90 a sabitleyip tın tın gidersen belki öyle yakabilir.
Kandirmayalim simdi birbirimizi
7 ltleri hangi şartlarda yakıyor görende 200-220 kmh hızdan aşşağıya inmiyorum sanacak orta devirlerde 5 lt yaktığından bahsediliyor ninja 250 de mantıklı ama eli yüzü düzgün 2009 modellere nile 10.000 tlden başlıyor ninja 4.5 lt yakınca bir sey olmuyor ama er 5 , 5 lt yakınca olay oluyor ninjaya bile 5.5 lt yaktıranlar var
-
12 Ekim 2014, 11:56
#11266
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
7 ltleri hangi şartlarda yakıyor görende 200-220 kmh hızdan aşşağıya inmiyorum sanacak
orta devirlerde 5 lt yaktığından bahsediliyor ninja 250 de mantıklı ama eli yüzü düzgün 2009 modellere nile 10.000 tlden başlıyor ninja 4.5 lt yakınca bir sey olmuyor ama er 5 , 5 lt yakınca olay oluyor
ninjaya bile 5.5 lt yaktıranlar var
Sana Sym Wolf yakisir. Az yakar çok kaçar.
-
12 Ekim 2014, 13:20
#11267
atamert35 adlı üyeden alıntı
Maliyeti çok degil. Ama kablolamak biraz zor oldu. Küçük olması lazım olunca. Boşu displayde göstermek konusunda kararsizim. Yani kucuk b kafamı karıştırır mi bilemedim.
Küçük 'B' değilde büyük 'N' yaparsan karıştırmaz, 'B' yaparsan saçma olur zaten 'N' yap
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:18 ----------
atamert35 adlı üyeden alıntı
Bi yanda honda bi yanda kawasaki. Kawi alabilecekken niye honda alayım ki. Az yaksin istiyosaniz cbr devam. Bizim driftten bile az yakıyor.
Yedek parça fiyatları çok uçuk kawasaki'de galiba sadece grenaj STİCKER'lerine 2.5 milyar gibi bir fiyat isteniyordu ( Stickerleri büyük yazmamın sebebi dikkat çekmek, komple grenaj değil bakın sadece stickerler )
-
12 Ekim 2014, 15:29
#11268
2014 cbr 250 li kaza yapan arkadaşı gördük yedek parça fiyatları kol gibi Kawasakide ise bacak gibi
Gene en mantıklısı Honda oluyor ,ninja 300 ede 18 tl vermek nasıl bir duygu o paralara daha ne 4 silindirliler var
-
12 Ekim 2014, 16:04
#11269
Arkadaşlar bir honda cbr 250r kullanıcısı olarak şöyle diyebilirim. Fabrika verileri 100km için 3.2 desede yakıt tüketimine kazın ayağı öyle değil. Şöyle ifade edeyim 4 lt nin altına hemen hemen hiç dusmedim 5 ltnin üzerine de hiç cikmadim. Kanuni hyosungu bilmem ama orijinal hyosung 2006 gtr olan arkadaşım motoru elinde 6 ay tutamadan sattı. Sebebi malum "yakmiyor sömürüyor abi" ama kerata çift silindir uzuyorda yolda. Siz fabrika verilerine takilmayin illa kullanicidan bilgi alın. Fabrika verilerinde söyle yazar " bu veriler düz asfalt yolda en son viteste ruzgarsiz ortamda ve 70kg lık surucuyle ve sabit 50, 60, 70,80 km cc hacmine gore degisir sabit hizda elde edilmiştir. Yani ortamda ruzgar varsa pilot 70 kgdan fazla ise yol asfalt topraksa, ve ilaki vites degistirmen gerekirse, 250cc ile illaki 60 kmnin 600cclik ile de 80 kmnin uzerinde gidecegimize gore fabrika verileri bizim için kesinlikle referans olamaz çünkü arada hep ucurum olacak. Ben kişisel olarak ybr 125imi artık 110-115 km lerin uzerine cikayim diye cbr 250 aldım. Yani bu vakitten sonra 60 ile 70km ile gidemem. O zaman niye en mukemmel 125ligi sattim ki saygilar arkadaşlar
-
12 Ekim 2014, 17:25
#11270
Eksoz boyamasi yapan arkadaşım. Boyanin limit sıcaklığı 300 müydü yoksa 700mu benim de birkaç yeri lokal boyamam gerekiyor da 700 derecelik aldım. Mat olarak yoktu. Çok parlak değil ama eksozun kendi rengi daha mat gibi geldi.
-
12 Ekim 2014, 17:43
#11271
-
12 Ekim 2014, 17:46
#11272
Bende cup'u çok erken satmışım havalar bozar diye hemen sattım, şimdi sıkıntıdan bilgisayar başında öleceğim
-
12 Ekim 2014, 18:54
#11273
Bizim eksoz 300 dereceyi geciyormudur sizce.
-
12 Ekim 2014, 19:13
#11274
ilk çıkış geçiyor sanırım 300 dereceyi
C.kaan benim motor 1 hafta babamda kalmıştı elim ayağım kesildi resmen sabah markete bile motorla gidince koydu biraz
-
12 Ekim 2014, 19:16
#11275
Şu eksozun boruyla birleştiği hunimsi yerde içerde bir şeyler sangirdiyo. Bunu nasıl halletcez? Illa kesip delip mi? Fren yapiyorum bırakınca sangir sangir.
-
12 Ekim 2014, 19:20
#11276
bizim egsozlar çift boru yukarıda attığım fotoda bakın kaynak izi var oksijen kaynağınla delip kaynatıyolar sorun çözülüyo
-
12 Ekim 2014, 19:23
#11277
Baya sinir bozucu bir ses ya. Debriyaji sikinca baya duyuluyor. Bi gun gotureyim eksozcuya.
-
12 Ekim 2014, 19:23
#11278
10 tl ye yaptırdım ben bi kere dediğim gibi deneyin bazıları direk yarmaya başlıyor oda pahalıya patlıyor
-
12 Ekim 2014, 19:30
#11279
Ibre Km saymiyo, eksoz otuyo. Icim karardı hep aynı sorunlar, hallediyorum tekrarliyo. Daha geçen gün gösterge aldım bu sefer yine. Eksoz da buna benzerse satıp başka bir model alcam artık. Başka hiç bir yerinde en ufak bir sorun yok. Bunlar da gitmiyor anasını satiyim.
-
12 Ekim 2014, 19:44
#11280
benim 3.cü gösterge oldu biri km si 0 i geçmiyodu öteki garantiden gelen hiç devir saati çalışmadı bu aldığım sağlam egsoz benim bi kere sorun yaptı başka hiçbir yerinde sorun yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)