Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
24 Ağustos 2014, 11:40
#10821
Haha birgün iyi polisler de çıkacaktır karşımıza )
Ben çamurlukta öyle bir iz hiç farketmedim. Foto atabilir misin nasıl bir iz çıkarıyor? Bu arada ben acayip hafifim. Motor, üzerinde kimse yokmuş gibi gidiyor :D Belki de ondan amortisörler çok çökmüyordur...
Reklamlar
-
24 Ağustos 2014, 11:55
#10822
o izi gösteremem sıfır çamurluk taktım hemen kestim o yüzden iz yok öteki çamurluk tekerlek arasına taş altı kopardı attı attım kenara :D valla bendde hafifim 74 kg yim bi çukur olsun sonuna kadar çöküyor
-
24 Ağustos 2014, 12:33
#10823
Bende de var iz. Bi tane delik şeklinde bir tane de uzun çizgi. Ben direk kornayi çıkarıp bir role ile dadat korna taktım. Zaten koruma demirinin sınırlarında kalıyor.
Dün bakımda gostergeyi sipariş verdim. Onun oz guveniyle eskisini açtım. Yani bozulsa bile yenisi gelcek diye. Devir saati 2000 den aşağı inmiyodu. Ibre cibigini Söktüm devirin sıfır olduğu yerde bir destek var. Onun altinda ama ona deyecek şekilde taktım kırmızı çubuğu. Sonra desteğin üstüne atlattim. Zaten aslında elektronik olduğu için ilk konumdan itibaren çalışıyor. Şimdi marsa basınca rolentide o bin Iki bin arasındaki cizginin hemen üstünde gözüküyor.
-
24 Ağustos 2014, 12:43
#10824
devir 2 binden aşşağı inmiyormuydu ve şuan iniyormu çözemedim kafa gidik benim
-
24 Ağustos 2014, 12:54
#10825
Evet suan harika yenisini taksam mi kararsizim
-
24 Ağustos 2014, 13:02
#10826
atamert35 adlı üyeden alıntı
Evet suan harika yenisini taksam mi kararsizim
Senden para çıkacaksa değiştirme. Diğer türlü bi değişiklik olur
Geçen motoru güzelce bir yıkadım( 500kmde bir yıkıyorum ama tam yıkıyorum). Pasta cila çektim. Acayip bir şey oldu. Herkese tavsiye ederim. Çok süper parlıyor motor depodan kendimi görüyorum o derece...
-
24 Ağustos 2014, 13:11
#10827
yenisi aldıysanız bu bozulunca takarsınız ne gerek var salam şeyi çıkarmayaki bu arada pasta cila nası atılıyo daha atmadım hiç uzağım o konulara :D
-
24 Ağustos 2014, 13:35
#10828
Cila ben de kullanıyorum. Carpex cila var bende. Bir miktar parmakla atıyorum kaportaya. Sonra onu iyice yayiyorum. Biraz bekleyip başlıyorum ovalamaya. Resmen parlıyor. Tabi ondan önce bir güzel yıkıyorum motoru. Yıkıyorum dedigim kova ve bez ve sungerle.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
Para vermedim şimdilik. Garantiden isterim dedi.
-
24 Ağustos 2014, 13:39
#10829
Pasta çizikleri gidermek için kullanılıyor. Cila da parlatmak için. Boyanın üzerinde bir katman oluşturarak koruyor da. Atamert kardeşimin dediği gibi, güzelce yıkayacaksın motoru toz kir kalmayacak. Sonra hafiften üzerine yayıp süreceksin işlemi yapacağın yerlere. Sonrasında temiz bir bezle yine sileceksin. Üzeri kaygan oluyor tozu kiri eskisi gibi tutmuyor. 2-3 saat motoru temizledim sonra bir o kadar da motora baktım doya doya siyah motorda ayrı bir gösteriyor.
Garantiden değişecekse değiştir gitsin
-
24 Ağustos 2014, 13:48
#10830
Belki biraz garip gelecek ama motordaki siyah plastik yerler ve jantlar wd40 ile muhteşem oluyor. Ayrıca temizleyici özelliği oldugundan zincire yakin siyah demirlerdeki yağlı çamuru çıkarıyor. Fatek95 kışın eğer çamurlu yerde kullanacaksan ve çamurun yağı cikmiyosa balata spreyi işi çözüyor. Lastiğe bolca sıkıyorsun. Zaten yag çamur vs akıyor sonra eski bir bezle yüzeyleri yağı temizledikten sonra birak kurusun.
-
24 Ağustos 2014, 14:11
#10831
-
24 Ağustos 2014, 18:18
#10832
Yağ kir lekelerini nasıl cıkarmalı mazotlamı wd 40 lamı ayaklık dipleri motor blogunun oralar dip bucak bir temizlik yapmayı düsünüyorum
-
24 Ağustos 2014, 18:21
#10833
iyi günler drift kullanıcıları birşey danışmak istiyorum. Arka stop lambası frene basınca yanmıyor ampulünü alıcam arka fren pedalı alıcam ve arka fren balatası alıcam bunları mondial servisine götürüpte mi yaptırsam ne tavsiye edersiniz model 2013
-
24 Ağustos 2014, 18:36
#10834
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Yağ kir lekelerini nasıl cıkarmalı mazotlamı wd 40 lamı ayaklık dipleri motor blogunun oralar dip bucak bir temizlik yapmayı düsünüyorum
Balata spreyi bire bir. Hem sonra mazot gibi kalıntı bırakmıyor.
-
25 Ağustos 2014, 00:46
#10835
Ön frene basıncada fren lambası yanar arka frene basıncada yanar önce hangi fr3ne basınca fren lambası yanmıyor önce ona bir bak fren lambası müsürlerinde sorun olabilir önceki sayfalarda arka fren müsürüyle ilgili resimler var
-
25 Ağustos 2014, 02:18
#10836
İşin garip tarafı bende baktım ön freni sıkınca yanıyor arka frene basınca yanmıyor müşüre ayarda çektim sona kadarda bastım yanmadım herhalde arka fren müşürü ya sudan yada başka bir nedenden çabuk bozuluyor.
-
25 Ağustos 2014, 09:48
#10837
arka frenin müşürinde olaiblir ucuz bişeydir benimde müürde bi şey var frene yarım basınca yanıyor tam basınca yanmıyor ama önle arkayı bir kullaııroyum o yüzden sıkıntı yok
-
25 Ağustos 2014, 10:58
#10838
Mertcan39 adlı üyeden alıntı
arka frenin müşürinde olaiblir ucuz bişeydir benimde müürde bi şey var frene yarım basınca yanıyor tam basınca yanmıyor ama önle arkayı bir kullaııroyum o yüzden sıkıntı yok
Arka frene basıp müşür piminin ve yayının hareketini takip edin.Yay uzamış veya müşürün pimi bir yerde takılı kalıyor olabilir, öyleyse eğer wd40 çözer işi
-
25 Ağustos 2014, 11:29
#10839
yok fren müşürünü çekiyor mesela ortaya geldiğinde yanıyor en aşşa inince yanmıyor
-
25 Ağustos 2014, 14:45
#10840
Benim de musir oyledi. Ortada yanıyor sonda yanmiyordu. Çıkarıp içindeki çubuğu iç yayın altına destek olsun diye teli halka yapıp taktım şimdi bir sorun yok. Yani icerdeki çubuk tamamen aşağı gelmicek.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)