Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Temmuz 2014, 11:50
#10601
Cumartesi bursaya gittim pazartesi geri döndüm, dönüş yolunda rüzgarlı havada 110 gördüm hatta yoldaki hız tabelasında bile 115 yazıyordu bir ara, km 2500, 1000km den sonra yavaş yavaş motora gaz yedirin yani belli bir devirin üzerine motoru çıkarın. ilk 500 de 5000, 500-1000 7000 deviri geçmeyin diyor.
Reklamlar
-
31 Temmuz 2014, 13:18
#10602
Düşük cc ler o hızların motoru degil 300 km nerdeyse son gaz gittim hızim genelde 100 oldu yatarsam bir miktar 105-110 lada gittigim oldu bana kalırsa 250 cc ye gecin yokuslarda bayılmayın en azından
Bajaj pulsara gececem büyük ihtimal simdiden cafcaflı bi resmini googleden araklayıp masaüstü resmi yapacam
-
31 Temmuz 2014, 17:02
#10603
Konuyla alakası yok ama facebook hesabınızda paylaşırsanız yararımız olur inşallah
https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
-
31 Temmuz 2014, 21:30
#10604
-
01 Ağustos 2014, 12:52
#10605
Hayırlı olsun. Allah Kazasiz belasiz bol km yapmayı nasip etsin darısı başıma.
-
01 Ağustos 2014, 13:49
#10606
atamert35 adlı üyeden alıntı
Gösterge panelini hallettim.
16t disliyi taktım. Yine son hız aynı 110. Kalkış biraz zorlaştı. Depar biraz eksik. Ama Torku hala yerinde. Özellikle üçüncü viteste.
Son durum ne 16 dişli iyimi yoksa önü 15 arkayı 36-37 mi yapmalı ?
-
01 Ağustos 2014, 14:05
#10607
atamert35 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun. Allah Kazasiz belasiz bol km yapmayı nasip etsin darısı başıma.
sağol hadi inşallah
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
01 Ağustos 2014, 14:28
#10608
16 disliyi taktım hızlanma falan çok ta düşmedi. Hızlı kalkcam deyince hala patinaja düşüyor bazen. Son hız üzerine yatmadan 100-105 yapiyo yine. Ama 105 için düz yolda baya beklemek gerek. Titreşim tamamen gitti. Hareket halindeyken yani. 80 le 5. Viteste 5bin devirde gidiliyor. Bu nedenle herhâlde titresimden kurtuldum. Pek fazla beğendim diyemem ama eski haline getirmeye gönlüm razi gelmiyor. Eskiden 5 viteste depar atardi artık bu olmuyor. Sollamak için dörde çekmek gerek özellikle besbin devirden dusukte seyrederken.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------
Kullanmaya devam 250 km oldu 16 dişlide.
-
01 Ağustos 2014, 14:37
#10609
bugün sabahleyin işe gelirken 4. viteste ne kadar hıza çıkıyorum diye baktım en son 90 km hızda rahat gidiyor ama daha gideri yok, gaz kolu son kısımda çevirmek için boşluk turu yok. 5. viteste rüzgarlı havada 110 km hız' a ulaştım. rüzgar olmasa daha' da gideri var çünki gaz vermek için boşluk turu var. belki vites değiştirme aralığını daha fazla devirli değiştirirsem belki 4. viteste 90 km hızı' da geçebilir denemem lazım.
-
01 Ağustos 2014, 14:42
#10610
Benim motorun bi ustaya gitmesi lazım subap ayarı için motor duz yolda gideken gaz yarimken avans vuruyor. 16 disliyi takınca daha da belli oldu.
-
01 Ağustos 2014, 14:57
#10611
arkadaşlar motorun neden gitmediğini çözdüm jikle açık kalmış ) Şimdi 110-120 arası yapıyor.
Bu arada ön arka kaliteli bir lastik misal mt65 toplam da ne kadar?(ön arka toplam fiyatı)
-
01 Ağustos 2014, 15:50
#10612
wave17 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motorun neden gitmediğini çözdüm jikle açık kalmış
) Şimdi 110-120 arası yapıyor.
Bu arada ön arka kaliteli bir lastik misal mt65 toplam da ne kadar?(ön arka toplam fiyatı)
jikle mandalı ile neden oynuyorsunuz anlamak mümkün değil, motoru siz mi kullanıyorsunuz yoksa başka birileri mi. jikle açıkken motor devirli çalışır, en üst kademede ise stop eder, bazen motorun çalışmasına kulak verin bunlar motorun ömrü için gereklidir işte bu kullanım yüzünden çin malı diye bu motorlara ve kullanıcılarına kötü bakılıyor lütfen biraz daha dikkat edelim. michelin lastikler ön arka 250 cıvarı idi sanırsam. kusura bakmayın böyle yazılar okuyunca beynim sulanıyor yazdığım yazılar belli ediyor sanırsam.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
01 Ağustos 2014, 16:29
#10613
Benim anlamadim jikle yarimken motor değil 100 yirmi otuz oldumu stop eder. Tam yanma olmaz. Çiğ benzin atar dışarı. Sizin jikle sıkıntılı o zaman.
-
02 Ağustos 2014, 15:04
#10614
atamert35 adlı üyeden alıntı
Benim anlamadim jikle yarimken motor değil 100 yirmi otuz oldumu stop eder. Tam yanma olmaz. Çiğ benzin atar dışarı. Sizin jikle sıkıntılı o zaman.
bozuk değildir de oynamışlardır eski haline getirmeyince böyle oluyor, sonra yok motor gitmiyor yok çok benzin harcadım ne yapim diye burdan başlık açarlar. genç ve motorla ilgili bilgisi olmayan arkadaşlar satın alıyorlar böyle sorunla karşılaşıyorlar.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
02 Ağustos 2014, 15:43
#10615
arkadaşlar bu sorun başıma gelmişti bizim egsozlar çift boru iç içe boruyu koparmış susturucu koparmamış inşallah başınıza gelmez ama gelirsede bilginiz olsun egsozu kesmeye gerek yok oksijjen kaynağınla bi delik açııp kaynatınca ses kesiliyor
-
02 Ağustos 2014, 15:47
#10616
kdiner adlı üyeden alıntı
bugün sabahleyin işe gelirken 4. viteste ne kadar hıza çıkıyorum diye baktım en son 90 km hızda rahat gidiyor ama daha gideri yok, gaz kolu son kısımda çevirmek için boşluk turu yok. 5. viteste rüzgarlı havada 110 km hız' a ulaştım. rüzgar olmasa daha' da gideri var çünki gaz vermek için boşluk turu var. belki vites değiştirme aralığını daha fazla devirli değiştirirsem belki 4. viteste 90 km hızı' da geçebilir denemem lazım.
4 de en az 100 demen lazım bu gün baya bi hız denemesi yaptım 4 de 9.000 devirde 110 5
5 de 8.000 devirde 110 8.500 devirleri görürsek 115 leride gördügümüz oluyor
-
02 Ağustos 2014, 16:26
#10617
Driftciler depoya bağlı öne doğru iki tane krenaj var. Bu krenajlarin sağda olanın tarafında içerde motora bağlı bir parça var. Hatırladığım kadarıyla üst kapaga ve karbiratore olmak üzere iki hortuma benzer kordon bağlı. Bu parçanın ne işe yaradığını biliyor musunuz?
-
02 Ağustos 2014, 18:45
#10618
atamert35 adlı üyeden alıntı
Driftciler depoya bağlı öne doğru iki tane krenaj var. Bu krenajlarin sağda olanın tarafında içerde motora bağlı bir parça var. Hatırladığım kadarıyla üst kapaga ve karbiratore olmak üzere iki hortuma benzer kordon bağlı. Bu parçanın ne işe yaradığını biliyor musunuz?
katalizör o dediğin motordan tam yanmamış benzini tekrar emme manifoldundan silindir içine gönderiyor ben iptal ettim onu
Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...
-
02 Ağustos 2014, 19:20
#10619
Sağolasın. Bende bir anlam veremedimdi. Katalitik konvertorun CO ve NO molekullerinden birkaç tane daha vardı hatırlamıyorum bir daha yanmayan CO2, N2 ve H2O molekullerine çevirme görevi vardı. Iptal etmek doğaya zarar verir vizeden gecmez bu şekilde.
-
02 Ağustos 2014, 20:13
#10620
hortumunu tıkadım borular yine ayn yerinde pek anlaşılmaz :D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)