Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Temmuz 2014, 11:58
#10561
Disk kilidi kullanmiyosan, freni sert sıkıp ön lastiği kitlemiyosan, Tornavida falan sokup kanirtmiyosan disk yamulmaz. Zaten öyle bir şey varsa fabrika çıkışlı vardır. Diskin fiyati ne kadar? Değişimi çok kolay da. Büyük ihtimalle para almak için aciklama yapmamistir.
Reklamlar
-
26 Temmuz 2014, 12:35
#10562
atamert35 adlı üyeden alıntı
Disk kilidi kullanmiyosan, freni sert sıkıp ön lastiği kitlemiyosan, Tornavida falan sokup kanirtmiyosan disk yamulmaz. Zaten öyle bir şey varsa fabrika çıkışlı vardır. Diskin fiyati ne kadar? Değişimi çok kolay da. Büyük ihtimalle para almak için aciklama yapmamistir.
Disk kilidi kullanmıyorum ve motoru sakin kullanan birisiyim. Geçenlerde uzun yol yapmıştım. Ve ön fren diskini tutan 2 vidadan biri düştü. Bir miktar yolu tek vida ile tamamladım sonra taktım. Hafif bir çizilme söz konusu olabilir o olayda. Sonrasında yamulmaya neden olur mu bilmiyorum. Bir de yollara zift dökülüp çakıl taşı atılıyor üstünden. O tür yollarda giderken taş felan çarpmış, sıkışmış olabilir diye düşünüyorum. Diskin fiyatı 45 liraymış işçilik de 5 lira. Binersen böyle balataya vs zarar vermez dedi tamircim.. İşin garip yanı bakıyorum bakıyorum bi yamukluk göremiyorum )
-
26 Temmuz 2014, 12:40
#10563
Çok buyutulcek bir şey değil fren kaliperi eşit bassin diye hareketli bir parça. Balataya gelirsek zaten disk pistonu geriye itip kendine yer açar bitirmez.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:35 ----------
Benim diskte hafif yamuk bu arada. Takma kafana o sesi. Orjinal parça bile taksalar yine yamuk olma ihtimali var.
-
26 Temmuz 2014, 12:51
#10564
Hmm anladım teşekkür ederim cevaplar için 50 liraya benzin alıp gezeyim o zaman
Bir de geçenlerde arkadaş ön ve arka frene bi sıvı sıktı neydi tam bilmiyorum dikkatli bakmadım sıkarken. Sonrasında frenlerde bi yumuşama oldu ve eskisi gibi performansı yok gibi ? Temizlemek için sıktım dedi ama frenler eskisinden daha bi kötü gibi. Bunun nedeni nedir sizce. Motor 1400kmde balataların bitecek hâli yoktur..
-
26 Temmuz 2014, 13:20
#10565
fatek95 adlı üyeden alıntı
Hmm anladım teşekkür ederim cevaplar için
50 liraya benzin alıp gezeyim o zaman
Bir de geçenlerde arkadaş ön ve arka frene bi sıvı sıktı neydi tam bilmiyorum dikkatli bakmadım sıkarken. Sonrasında frenlerde bi yumuşama oldu ve eskisi gibi performansı yok gibi ? Temizlemek için sıktım dedi ama frenler eskisinden daha bi kötü gibi. Bunun nedeni nedir sizce. Motor 1400kmde balataların bitecek hâli yoktur..
balata temizleme spreyi sıkmıştır şahsen hiçbir işe yaradığını ben görmedim eskisinden kötü oluyor belki zamanla aşınarak eski haline gelebilir ama bilemicem.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
26 Temmuz 2014, 13:36
#10566
Ben balatayi temizlerken önce balata spreyiyle temizliyorum. Sonra demir zımpara kagidiyla zimparaliyorum. Çabucak eski performansı yakalıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
fatek95 adlı üyeden alıntı
Disk kilidi kullanmıyorum ve motoru sakin kullanan birisiyim. Geçenlerde uzun yol yapmıştım. Ve ön fren diskini tutan 2 vidadan biri düştü. Bir miktar yolu tek vida ile tamamladım sonra taktım. Hafif bir çizilme söz konusu olabilir o olayda. Sonrasında yamulmaya neden olur mu bilmiyorum. Bir de yollara zift dökülüp çakıl taşı atılıyor üstünden. O tür yollarda giderken taş felan çarpmış, sıkışmış olabilir diye düşünüyorum. Diskin fiyatı 45 liraymış işçilik de 5 lira. Binersen böyle balataya vs zarar vermez dedi tamircim.. İşin garip yanı bakıyorum bakıyorum bi yamukluk göremiyorum
)
yeni farkettim. Ön fren diskinizi iki vida mı tutuyordu????
-
26 Temmuz 2014, 13:42
#10567
Geçenlerde dediğim de 400km oluyor acaba yanlışlıkla başka bir şey mi sıktı ki ? Balata temizleme spreyinin mantık olarak balatayı daha iyi yapması lazım :D bu öyle değil arka kampana kitlenmeye başlayıncaya kadar zor zar tutuyor. Ön diskte eskiden bi seviyeden sonra tak durardı kitlenme seviyesine gelirdi. Şimdiyse yağ varmış gibi. Freni sıkıyorum asla son güce ulaşmıyor, kitlenme yapmıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:39 ----------
atamert35 adlı üyeden alıntı
Ben balatayi temizlerken önce balata spreyiyle temizliyorum. Sonra demir zımpara kagidiyla zimparaliyorum. Çabucak eski performansı yakalıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
yeni farkettim. Ön fren diskinizi iki vida mı tutuyordu????
Diske yandan bakınca 2 vida gözüküyor ya . Onlardan biri yolda düşmüştü. Şimdi takılı ama bir sorun yok.
-
26 Temmuz 2014, 14:24
#10568
Diski tekerlege bağlayan yerde dört tane var vida. Ama amortisöre baglanan yeri diyorsan orası iki.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:19 ----------
Wd40 gibi bir şey sıkmıs olmasın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:21 ----------
Edit:Balata spreyinin yağ sokucu özelliği var. Dislileri temuzleebilirsini. Tamamen uçar kuru bir yüzey bırakır. Zincire bir zararı var mı bilmiyorum ama ben zinciri de bunla temizliyorum. Hemen repsol zincir yagiyla yagliyorum.
-
26 Temmuz 2014, 14:36
#10569
Gidin bi yıkamacıya balatanın o aralara basınclı su tutturun yağla yuğla uğrasmayın
-
26 Temmuz 2014, 14:38
#10570
Evet amartisöre bağlanan vidalardan bahsediyorum. Onlardan biri çıkmıştı sonradan taktım.
Wd40 sıkmış olabilir hiç bilmiyorum valla :D yani boşluğuma geldi öyle oldu olay. Wd40 sıktıysa temizleyebilir miyim ? Onu sıksa hiç duramazdım sanırım ? Fren yine kötü mötü tutuyor
-
27 Temmuz 2014, 01:22
#10571
Onu siksa fren tutar. Tutmaz değil. Freni sikinca biraz siyirir yağı. Balata spreyi sikcan. Anca öyle. Ama zamanla ayrılır o disk ve balatadan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:30 ----------
Bence en mantıklısi sorun ne sıktığını içiniz rahat etsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:32 ----------
Motosikletine pasta uygulayan var mı? Benim çamurluk ve kafa karenajinda çok çizik var. Taş maş çarpıyor yolda giderken haliyle toprak yol. Carpexin pastasini aldım bugün bayramın ikinci günü gidicem motorun yanına. Yıkarken sinir ediyor cizikler gider inşallah.
-
27 Temmuz 2014, 01:55
#10572
Cumartesi akşamı motorcu arkadaşlarla Yalova cınarcıkta iftar ettikten sonra nihayet bursa gursuda evdeyim 2.5 saatte geldim.
-
27 Temmuz 2014, 03:38
#10573
Allaha şükür memnunum, biraz daha gösterişli motor görünce insan onumu alsam şunumu alsam diyorum yoksa herhangi bir sıkıntım. Şu an 180 Z-öne merakı saldı eylül 15 inden sonra satıp almayı düşünüyorum ama ne istediğimi bende bilmiyorum. Zaman her şeyin ilacı bekleyip gorucez.
-
27 Temmuz 2014, 04:56
#10574
Ben mct250 ile istanbul-Trabzon, trabzon- istanbul yaptım bana mısın demedi yok çinmiş yok şişermiş ne şişmesi sen motora bakma ondan sonra arızalandı şu oldu bu oldu geçcen bu ayakları.mct 250 kısmında resimlerim var üye başlığı ismini facebok'ta tarama yaparsanız resimleri ordada görebilirsiniz.
-
27 Temmuz 2014, 08:11
#10575
kdiner adlı üyeden alıntı
Allaha şükür memnunum, biraz daha gösterişli motor görünce insan onumu alsam şunumu alsam diyorum yoksa herhangi bir sıkıntım. Şu an 180 Z-öne merakı saldı eylül 15 inden sonra satıp almayı düşünüyorum ama ne istediğimi bende bilmiyorum. Zaman her şeyin ilacı bekleyip gorucez.
Bajaj pulsara gecmeyi düsünüyorum yada enjeksiyonlusundan gt 250 gomed mct driftten sonra z one 180 kesmez sizi artık ben olsam pulsar , gt 250 gomed vs vs bunlara bakmalısın
-
27 Temmuz 2014, 11:58
#10576
Pasta cila atan yok mu hiç
-
27 Temmuz 2014, 14:29
#10577
Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı
Bajaj pulsara gecmeyi düsünüyorum yada enjeksiyonlusundan gt 250 gomed mct driftten sonra z one 180 kesmez sizi artık ben olsam pulsar , gt 250 gomed vs vs bunlara bakmalısın
tşk ederim ama kullanabileceğim motoru almak istiyorum malum forumdada yazıyorla birden 600 lk senin neyine benimkisi böyle birşey, pulsar düşünüyordum ama üstüne vereceğim miktar fazla motora diyecek bir lafım fok, gv 250 düşünebilirim sele alçak ve biraz daha kullanışlı, ben hız düşünmüyorum sadece 100-110 hızlarda rahat bir şekilde gittin ve benim işin kullanışlı olsun yeter, yok yakışıklıymış yok tipi varmış ben bunlara bakmıyorum.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
27 Temmuz 2014, 14:54
#10578
250 cc şehir içinede şehir dışınada bana göre ideal choperde gv 250 iyi diyorlar bende pulsar yada gt 250 gomed alırım artık dahada satmam 75 sene binmeyi düşünüyorum
-
28 Temmuz 2014, 12:01
#10579
pulsar alırsam motoru bir daha değiştirmem sanırsam, chooper se belli olmaz yine satablirim benimki tamamen nasıl bir beyin se bilmiyorum değişkenim yani.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------
Tüm drift sahibi arkadaşların ramazan bayramını kutlar aileleriyle nice bayramlara ulaşmalarını temenni ederim.
-
29 Temmuz 2014, 00:36
#10580
Gösterge panelini hallettim.
16t disliyi taktım. Yine son hız aynı 110. Kalkış biraz zorlaştı. Depar biraz eksik. Ama Torku hala yerinde. Özellikle üçüncü viteste.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)