Alyan anahtarına ihtiyacın var koçtan almıştım 12-13 tlye ustalara emmi dayı demeden ufak tefek şeyleri kendim yapıyorum
Alyan anahtarına ihtiyacın var koçtan almıştım 12-13 tlye ustalara emmi dayı demeden ufak tefek şeyleri kendim yapıyorum
6mm Allen anahtar yeterli. Vidayi çok sıkmak önemli değil. Önemli olan vidaya yeterli gerilimi depolatmak. Vidayi allen anahtarin uzun sapini vidaya takmak üzere elle sikabildigimiz yere kadar sıkıp ardından bir pense yardımıyla 60 derece kadar daha sıkmak diş kaptirma riskini azaltır. Çoğu usta bunu hesaba katmadan davranır.
Motor blogunda malzeme alüminyum alaşım olduğu için daha kolay siyirma olabilir. Genelde ikina tepine vidayi kırana kadar sıkarlar. Diğer bakıma gittiğimizde gerilime dayanamayan paso yamulmustur. Bu yüzden gevsemez. Aksine sıkışır. Acarken de iceriyi dümdüz yaparlar.
Diyeceğim o ki, vidayi sıkarken çok sıkmak yerine loktayt damlatin. Dedigim kadar gerin uzun ömürlü olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------
Az önce bi flasor devresi kurdum. Yarin kornaya baglicam.
Çakarı da takarim muhtemelen. Kendim yapmış olmam baya ucuza getirdi. Çakar ışıkları ile birlikte 10 TL'ye bitti. Flasor için 2 TL verdim. Üstelik hayatım boyunca garantili.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:09 ----------
Cezası ne kadar bilen var mı?
Çok çok teşekkürler kendiniz çakarı yaptığınıza göre az çok bu işlerden anlıyorsunuz. O zaman sorumu patlatayım.. Normal fren lambaları kalsa arkaya çanta taksak, çantanın arkasına çakar takabilir miyiz ? Yani çanta olduğu zaman normal fren de yanacak çantanın arkasındaki çakar da yanacak. Mümkün müdür ?
Bu arada arkadaşlar 500. sayfaya gelmiş bulunmaktayız. Tüm drift kullanıcılarına hayırlı uğurlu olsun herkese kazasız belasız sürüşler dilerim...
Tam semayi eve gidince çizer koyarım mümkün tabi. Yanlış hatirlamiyorsam üç kablosu vardı cakar dediginiz parçanın. Eksi kablosunu sasiye, sürekli yanacak olanı kahverengiye, digerini de bir 1n4005 diyotla yeşil sarı olan kabloyla. Ben böyle hatırlıyorum.
http://www.motosiklet.net/forum/sati...ml#post3350839
Selam arkadaşlar.
Mondial drift düşünen arkadaş varsa cumaya kadar fiyatı düşürdüm. Ödemeyeceğim faiz alan arkadaşa kar olsun, bayi - banka fazla kazanmasın. İyi akşamlar.
Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.
Bağlantıda pek zor bir durum yok. diyotun yönü önemli sadece. Aşağıdaki resimde diyot olarak nitelendirilen elemanın çizgili kısmı okun yönü gibidir. akım yönünü gösterir. onun dışında resmi gayet açıklayıcı çizdiğimi düşünüyorum. takıldığınız bir yer olursa yardımcı olurum. toplatacak bir yer bulursanız çakarın dosyalarını da paylaşabilirim.
kolay gelsin.
Far aydınlatması ,
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:57 ----------
Etrafta ışık olmadığı için telefon resmi iyi odaklayamıyor flashlada görüntü bozuluyor sokak lambasının olmadığı yerlerde çektm resimleri
Birazda gezdik
Halojen ampul mü var mercegin içinde? Eski halinden daha iyi olmuş. Bir de bi xenon olsamis.
Xenon hiç kullanmadığım için xenona göre yorum yapmayayım merceğin yola odaklanması iyi ışık fazla kırılmıyor halojenmi orasını bilmem ama selektör yapınca karşıdakide selektör yapıyor
Mercek candir ya. Yola pürüzsüz bir isik demeti yayar. Peki uzun kısa yapınca kaynak değişiyor değil mi? Iki tane cam vardı çünkü.
Manette 2 kademe var uzun ve kısa kısalar açıkken selektör yapacağın zaman kısalar kapanıp mercek devreye giriyor düğmeyi tam ortaya getirirsen hem kısa hemde mercek 2 si beraber yanıyor
Her zaman yasadıgım bir durum karşıdan araba gelirk3n uzunları açmış geliyor selektör yapmama rağmen uzunları kapatmıyor öylemi öyle bende hem mercek hem kısaları aynı anda acıyorum ver coşkuyu :~
arkadaşlar cumartesi motoru ilk bakıma götürdüm yağ değişimi yapıldı debriyaja baktı arka ön teker kontrolü yapıldı, herhangi bir sıkıntın varmı dedi bende ön uzun far yukarı bakıyor dedim sol tarafta yıldız uçlu tornavidayla sıkılan kısım var ordan farın yukarı aşağı ayarı yapılabiliyormuş şimdi eskisine göre daha iyi oldu. 50tl de bana iyi oldu, garanti dedik servis dedik bundan sonra servise götürmem motoru ben kendim zaten çoğu işi yapabiliyorum içim rahat olur en azından. Aklımda yazmam gereken bir konu daha vardı ama hatırlayamiyorum jeton düşünce yazarım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:44 ----------
Şile- Gökmaslı Köyü gezimden kareler
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
şile sahil
[IMG][/IMG]
Gökmaslı köyü çıkışı (topraklı yolla yukarıya döğru çıkıyorum)
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Dönüş yolundayken köye girmeden yolun ortasında kaplumbağa, resim çektikten sonra yoldan alıp kenardaki çalılıklara bıraktım.
[IMG][/IMG]
kullanma kitapcığında neler yapılacağı yazıyor, bundan sonra servise götürmem motoru servisle sorunum yok onu söylim, koydukları yağ mondial 10/40 yağdır marka değil, sen eğer istersen ganatiden çıkmasın dersen servise götürebilirsiniz şunuda söylim 800 km de götürün servise bana erken geldiniz dedi 610km civarı idi benim km rem.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
unuttuğum konu vardı şileye ve gökmaslı köyüne gidiş geliş 200km civarı idi motor beni yordu artık yolların biraz bozuk oluşundanmıdır nedir bilmiyorum belimi ağrıtti, mct 250 ile istanbul-trabzon gittim ne bir ağrı hissettim ne bir sızıntı ama kısa mesafede yordu beni.
fatek95 ne oldu yaptınız mı montajı? Ben bakımdan önce yağını değiştim bir kere. Gonyali biliyor. 3 litre yag istemiştim alirken. Duruyordu depoda. Ilk bakıma yanlış hatırlamıyorsam 480 kmdeydi. Sprey zincir yağı buci fakan aldiydim.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)